Kirjoittaja Aihe: Tuotesuosituksia  (Luettu 637952 kertaa)

Poissa Mena

• Tukkaguru
Vs: Tuotesuosituksia
« Vastaus #1185 : 11.06.11 - klo:10:51 »
^^ Ja sitten rakennepaikkauksen lisäksi kosteuttavaa ettei tule kova korpputukka, esim Joicon IHT on <3. Tai MOP Hydrating hoitoaine, joka on mun uus lemppari.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #1186 : 16.07.11 - klo:11:06 »
Mun pitäisi löytää itselleni joku hyvä hoitoaine. Hiukseni ovat siis BSL-mittaiset ja osittain niissä on vaaleita raitoja. Viimeisemmäksi olen käyttänyt Akinin hoitoainetta sekä Paul Mitchellin The Conditioneria, mutta nyt pitäisi keksiä jotain muuta.

Tässä kriteerit:

a) Ei Tigiä (eivät sovi hiuslaadulleni sekä saan niistä päänahkaärsytystä)
b) Pullon pitäisi olla vähintään 500 ml
c) Voi olla netistä tilattava tuote tai ihan markettituote
d) Koska hiukseni takkuuntuvat helposti, hoitoaineen pitäisi olla kosteuttava

Olen ihan tipahtanut kärryiltä mitä tuotteita on nykyään saatavilla, joten suosituksia otetaan vastaan  :)
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #1187 : 16.07.11 - klo:11:33 »
^ Manna, oletko kokeillut Nature's Gaten hennahoitoainetta? Se ei värjää, mutta henna antaa hiuksille selvästi enemmän kiiltoa, tuuheuttakin vähän ja hennahoitis on mielestäni kosteuttavampi kuin saman sarjan kosteuttava aloe vera -hoitis. Hinta on naurettavan edullinen ja pullo on iso, joten hoitista viitsii lutrata CO-pesuissakin.

Entä oletko kokeillut Kevin.Murphyn Born.Again-hoitista koskaan? Se on todella kosteuttava, mutta ei tee hiuksia kuitenkaan öljyisiksi tai ylettömän raskaiksi. Siinä vain on mielipiteitä jakava yrttinen tuoksu, eli suosittelisin kokeilemaan siitä ensin 150 ml:n pullon ennen kuin tilaa litran pullon. Litran hoitis ei ole mikään edullinen ostos, mutta hoitis on mielestäni riittoisa ja ainakin mulle tuo hoitis on ollut sellainen vuosien kestosuosikki, johon aina palaan, vaikka harhaudunkin kokeilemaan muita hoitiksia :D . Pienen koepullon voi tilata vaikka Feel Uniquesta, litran pullon voi tilata Bath and Unwindista.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #1188 : 17.07.11 - klo:09:07 »
^ kiitos Ellen suosituksista :)

Laitan tuon hennahoitoaineen wishlistille, sitä olisin tuskin muuten tullutkaan kokeilleeksi :)

Entä oletko kokeillut Kevin.Murphyn Born.Again-hoitista koskaan? Se on todella kosteuttava, mutta ei tee hiuksia kuitenkaan öljyisiksi tai ylettömän raskaiksi.

Tämä on tuttu hoitis, ei ollut ehkä ihan niin hyvä, mutta voisin alkuun ostaa pienemmän pullon ja testata uudelleen.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa hanzu84

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1189 : 21.07.11 - klo:20:45 »
Haluaisiko joku suositella jätettävää hoitoainetta sekä latvasuojaa? Halpaa ja hyvää sekä helposti saatavaa. Hiukset kuivat, katkeilevat, karheat, luonnonkiharat ja usein värjätyt eli varmaan kaikkien pahin painajainen ;D Jätettävä sais silottaa, koskeuttaa ja paikkailla hiuksen rakennetta. Latvasuojan toivoisin estävän pahimman katkeilun ja kosteuttavan myös latvoja :)

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #1190 : 21.07.11 - klo:21:08 »
^ Naurettavan halpa iso tuubi, kosteuttava, silottava, kermaisen paksu, mutta ei kuitenkaan rasvainen ja helposti vain hiiren klikkauksen päässä oleva jätettävä on Alba Botanican hajusteeton jätettävä. On muuten monen juureksen suosikkijätettävä :-* !

Poissa hanzu84

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1191 : 21.07.11 - klo:21:14 »
Joskus yritin tuolta iherbiltä tilata, mutta ei mun pankkikortilla maksu onnistu. Täytyisi siis olla mielellään ihan markettituotteita (tai kampaamo).

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #1192 : 21.07.11 - klo:22:23 »
^ Naurettavan halpa iso tuubi, kosteuttava, silottava, kermaisen paksu, mutta ei kuitenkaan rasvainen ja helposti vain hiiren klikkauksen päässä oleva jätettävä on Alba Botanican hajusteeton jätettävä. On muuten monen juureksen suosikkijätettävä :-* !

Multa on livahtanut tällainen kokonaan ohi... Houkuttelevan kuuloista kamaa!

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
« Vastaus #1193 : 21.07.11 - klo:22:44 »
Mä en ymmärrä mitä mun tukka kiukuttelee mutta toi Alba jostain syystä lähmää. Tilasin kuukausi sitten ja viisi kertaa olen kokeillut eri annosmäärillä. Lopputulos on aina jotenkin liiskainen. Liian hyväkuntoisesta tukasta tuskin on kyse :P

Sen sijaan Tigin lovepeaceplanet jätettävä on osoittautunut ennakko-odotuksia paremmaksi. Sillä ei tosiaan saa tahmaa aikaiseksi isommallakaan annostuksella ja kosteuttaa suht hyvin.
1a F ii Tukkakuva

Poissa hanzu84

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1194 : 22.07.11 - klo:13:53 »
Tigin tuotteet on poissuljettu. Omasta mielestäni ne ei todellakaan ole sen kaiken hypetyksen arvoisia. Luulempa, että markettituotteistakin löytyy tigin voittanutta.

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #1195 : 22.07.11 - klo:14:07 »
^Jos ei ole hinnasta kyse niin miksei voi kokeilla hyväksi havaittua ja suositeltua tuotetta? Itse en ainakaan sulkisi mitään pelkästään merkin perusteella pois, jos tuote vaikuttaa muuten kiinnostavalta.

Täällä on kuivat, katkeilevat luonnonkiharat ja tykkään sekä Albasta että Tigin Let it Be:stä.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

Poissa hanzu84

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1196 : 22.07.11 - klo:17:00 »
Tigiä oon joskus erehtynyt ostamaan ja samaa ylihintasta tavaraa se on kun muukin. Hienosti muotoillut lilat pullot maksaa siinä. Päädyin sit ostamaan latvasuojaksi BC:n repair rescuen tuotteen ja mukaan lähti myös samaisen merkin korjaava rakennevahvistaja. Jätettävää en vielä kiikuttanu kassalle, en osannu päättää :D No katotaan nyt mitä näillä sais aikaseks.

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #1197 : 22.07.11 - klo:21:45 »
Minä käytän Alban jätettävää nykyisin CWC-pesun ekahoitiksena, se ei ole ihan nappi jätettävänä minun hiuksistolleni. Eli tukka märäksi, teelusikallinen albaa latvoihin, laimennettu shampoo (teelusikka nokkapulloon, reilu desi vettä) tiukasti tyveen ja huuhtelu, tokana hoitiksena yleensä joku mietosilikoninen esim EHS mustikka. Tukka tykkää. Ainakin tällä hetkellä.

Olen juuri opetellut tämän laimennetun shampoon käytön, shampoota kuluu määrällisesti ihan saman verran kuin "normipesussa" mutta nokkapullolla ja pienellä vesilisällä sen saa juuri mukavasti levitettyä pelkkään tyveen ja vaikka rutistelisi hiukset kuivemmiksi kastelun jälkeen ensihoitista ajatellen niin lisävesi shampoon seassa auttaa levittämisessä ja vaahdottamisessa. Pieni vaiva ja iso hyöty.
this too shall pass.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1198 : 28.07.11 - klo:15:32 »
^^ Riippuu mistä ostaa.  ::) Itse maksan Brunette Goddess 750ml hoitiksesta mielelläni sen 20 euroa mitä se maksaa kun netistä tilaa.

Ei kellään sattuisi olemaan tiedossa jotain kosteuttavaa halpaa tehistä/hoitoainetta pullossa tai tuubissa, jota voisi lutrata lähes kuivaan latvaan kourallisen kerralla kolmeksi tunniksi muhimaan ilman että kirpaisee? ;D Eli LV tehohoidolle etsin korvaajaa ja pitäisi olla ilman silikonia. NG tehistä mulla on, mutta kun se on vääränmallisessa purkissa... Mieluiten markettikamaa, myös iHerbin tuotteet huomioidaan vaikka tilausta en juuri nyt ole muuten tekemässä.

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #1199 : 28.07.11 - klo:16:13 »
^ Esim. X-tran 500ml hoitispönikkä maksaa vain sen 1,50 ja on silikoniton. Siihen lisäksi voi tietysti sekoitella vähän öljyä, glyseriiniä tms. ekstrahoitavuutta tuovia juttuja :) Muita halpoja ovat mm. Rainbow:n, XZ:n ja Herbinan hoitikset.