Kirjoittaja Aihe: Tuotesuosituksia  (Luettu 637965 kertaa)

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
Vs: Tuotesuosituksia
« Vastaus #120 : 19.12.06 - klo:21:28 »
^ Mikä tuon eliksiirin nimi on?  :o

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #121 : 19.12.06 - klo:21:44 »
^ Mikä tuon eliksiirin nimi on?  :o

Ikävä kyllä en sitä osaa nyt suoralta kädeltä sanoa, mutta sellainen pikkainen kultakorkkinen 50ml ylihinnoiteltu pullo. Toki tämä perinteinen silikoniliukkarikin tarkoituksessa toimii, jollei niin sen tuoksun perään ole..
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Moonflower

• HAIRahtanut
« Vastaus #122 : 19.12.06 - klo:21:56 »
^Protect & Shine serum mun pullossani lukee  :).

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #123 : 20.12.06 - klo:10:37 »
Onko millään Lookfantasticista saatavalla sarjalla hiuksiin jätettävää hoitovaahtoa?

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #124 : 20.12.06 - klo:10:42 »
Joicon vaahtojahan siellä ainakin on...

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
« Vastaus #125 : 20.12.06 - klo:10:45 »
Miä en löytänyt Joicolta vaahtomuotoista tököttiä  :-\ *sokea*

(en osaa laittaa suihkeita ja fluideja tasaisesti...)

Vai tuota K-PAK LEAVE-IN PROTECTANTiako tarkoitit? Onko se vaahto? kun tuossa ohjeessa lukee, että "emulsify".

*tyhmä*

Äää... taidan sittenkin ostaa suihkeen, kun tuo K-pakki on hävyttömän kallis.
Varmaan Mitchellin awapuhi mistin. Sitähän täällä on kai kehuttu...
« Viimeksi muokattu: 20.12.06 - klo:11:08 kirjoittanut muori Pippuri »

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #126 : 20.12.06 - klo:12:48 »
Muori, suosittelen Look fantasticin valikoimasta Lanzan Hair repair leave in-protectoria jätettäväksi. Se on halpaa ja mielestäni yksi hoitavimmista jätettävistä mitä mulla on. On kyllä voidemaista, mutta kannattaa kokeilla!

Sitten Joicon Color endurance vaahdot (ja muitakin Joicon vanhoja tuotteita) on hyvässä tarjouksessa HQhairin Outletissa (3,5-5,5 puntaa...) joten sieltä tilaamista kannattaa harkita...

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
« Vastaus #127 : 20.12.06 - klo:13:00 »
Kiitokset vinkeistä. Näillä näkymin tulee ehkä kuitenkin tilattua LF:stä kun siellä on nuo Mopit himppusen halvempia (postikulut tosin taitaa olla kalliimmat, joten enpä tiedä säästääkö siinä loppujen lopuksi yhtään). Ja epäilen, ettei noita vanhoja Joicoja enää ole HQhairissa kovin pitkään tarjolla. Rahaa saan vasta kuun viimeinen päivä.

Pitää tarkkailla...

Poissa Crysania

• HAIRahtanut
  • hullu kissanainen
« Vastaus #128 : 21.12.06 - klo:22:35 »
Voiskos joku helpata minuakin... Mulla itsellä on käsittelemättömät mutta kuivat hiukset, joten en kovinkaan kauheasti itsekkäänä tyyppinä ole perehtynyt mikä sopisi muunlaiselle tukalle.

Elikkäs tuolle poikkikselle pitäisi löytää shampoo ja hoitoaine. Tällä on melkein olkapäille asti ulottuvat miljoona kertaa mustaksi värjätyt hiukset, jotka ainakin päällepäin näyttää ihan hyväkuntoisilta, mutta en tiedä mitä sitten alla on... Kun tosiaan tämän kampaajatäti oli suositellut Sunsilkkiä ja Pantenea  :o jota se onkin sitten käytellyt. Olen yritellyt kalastella itsekin, mutta jotenkin vain hämmennys aina iskee kampaamokaupan hyllyillä, kun ei osaa yhtään sanoa mikä noista sopisi vai ei. Itselle on vain jotenkin niin paljon helpompi ostella, kun on ollut sama pää koko elämän niin tietää jo vähitellen mikä on hyvä ja mikä ei.  ::)
« Viimeksi muokattu: 21.12.06 - klo:22:40 kirjoittanut tragedi »

Poissa Illusia

• Tukkaguru
  • Tukka kasvaa...
« Vastaus #129 : 22.12.06 - klo:09:38 »
Tahtoisin kokeilla jotain uutta jätettävää hoitista.Tällä hetkellä on käytössä Redkenin all soft soft ends joka kohta puolin loppuu.
Joku kosteuttava tuote pitäisi olla.
Edit.Plussaa olisi jos sitä saisi tilattua haarshopista.

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #130 : 22.12.06 - klo:13:18 »
^Lanzan Hair repair leave in-protector...ajattelin tilata sitä itsekin lisää seuraavan kerran kun tilaan tuolta Ellua. Se on tuolla ihan edullistakin. Eihän tuolla taideta hirveenä myydä mitään muuta kunnollista merkkiä kun Lanzaa...

Poissa suhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #131 : 23.12.06 - klo:21:59 »
Käytän hiustenpesuun LR:n Udowalz basics colour protect & repair shampoota ja pesun jälkeen saman sarjan hoitovaahtoa ja olen tykännyt. LR on kotikutsuilla myytävä sarja, mutta mulla taisi valitettavasti mennä sukset ristiin jälleenmyyjän kanssa, joten korvaava tuote olisi löydettävä  :(
Voisin naputella incin jonnekin kommentoitavaksii jahka viitsin.

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #132 : 01.01.07 - klo:22:06 »
Mitkä olisivat hyviä kosteuttavia tuotteita luonnonkiharille, noin hartiamittaisille hiuksille?

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #133 : 02.01.07 - klo:00:31 »
Mitkä olisivat hyviä kosteuttavia tuotteita luonnonkiharille, noin hartiamittaisille hiuksille?

o&h, matrix fresh perm moisture supply ainakin. Kiharapäiden ketjusta saa vinkkejä :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa eOwyn

• Hiushörhö
« Vastaus #134 : 02.01.07 - klo:02:21 »
Minä puolestaan kaipailisin mielipidettänne, mikä mahtaisi olla mahdollisimman kosteuttava markettihoitsikka tai - tehohoito, (pitkällä vaikutusajalla käytettynä)? Löytyykö markettituotteista ylipäätään kunnolla kosteuttavia hoitsikoita teidän mielestä? Tarviisin rakennepaikkaaviani täydentämään tiheämpään käyttöön kosteuttavan hoitsikan nyt kun lämpötilat alkaa mennä miinukselle, ja hiukset alkaa kiukutella vähenevää ilmankosteutta karheutumalla ja takkuuntumalla. Joicon misturizerista olen tykännyt, mut se on ahkerammassa käytössä aika hintavaa minun kukkarolle :P