Kirjoittaja Aihe: Tuotesuosituksia  (Luettu 637947 kertaa)

Varjotar

• Vieras
Vs: Tuotesuosituksia
« Vastaus #1230 : 23.03.12 - klo:22:20 »
Otetaan vastaan kiharille hiuksille tarkoitetuista tehohoitiksista ja naamioista! Latvat tuntuu hoitareista huolimatta välillä huutavan ekstrakosteutta, joten vinkkejä kaipailen :)

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #1231 : 27.03.12 - klo:19:40 »
Osaisko joku suositella mun äidille jotain hyvää shampoota ja hoitista Iherbistä? Äidillä on paksut, kuivat ja helposti takkuuntuvat hiukset. Eli hoitoaineen pitäisi olla hyvin selvittävä mutta mahdollisimman paksu ja kosteuttava! Äiti tykkää tosi paljon Alba Botanican jätettävästä, tilaan sitä lisää niin ajattelin jos Iherbistä löytyisi hyvät sh&ha!

edit: Kiitokset Ellenille :) !!
« Viimeksi muokattu: 27.03.12 - klo:21:25 kirjoittanut kuku »
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #1232 : 27.03.12 - klo:20:18 »
^ BWC:n kosteuttava sampoo on ainakin mun HG, sillä se antaa kiiltoa, eikä pese hiuksia liian narskuviksi tai liian hellävaraisesti, vaan on juuri sopiva pesutehoiltaan. Selvittävä, paksu ja kosteuttava hoitis on ainakin Aubrey Organicsin Honeysuckle Rose -hoitis tai saman sarjan GPB-hoitis. Molemmat ovat öljyisiä, joten pienikin määrä riittää ja hoitis kannattaa huuhdella huolellisesti pois, ettei hiuksista tule lähmäiset, mutta muuten hoitikset ovat oikein mainioita kosteuttajia. Hyvä pikahoitis selvitykseen taas olisi Alba Botanican Detangling-hoitis, joka on paksua sekä kosteuttavaa ja jota olen käyttänyt muhituksissakin.

Poissa tsupp

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1233 : 03.04.12 - klo:14:45 »
^ Mikähän tuon Detangling-hoitoaineen pH on? Ainakaan pikaisella googletuksella en löytänyt mitään tietoa. Mulla on etsinnässä luomupuolelta hyvä sulkeva pikahoitis. iHerbiltä olen testannut Giovannin Smooth as Silkin, Mill Creekin Keratin Conditionerin ja Now Foodsin Berry Full -hoitiksen ja kaikkien jäljiltä jää sellainen inhottava pintapörrö, vaikka muuten olen niistä tykännytkin. Käyttelenkin noita lähinnä muhitteluissa, joten sulkevalle olisi tarvetta. Voisiko tuo Alba Botanican hoitoaine olla sellainen mitä etsin?

Varjotar

• Vieras
« Vastaus #1234 : 22.04.12 - klo:15:59 »
Etsitään hellävaraista syväputsaria... ???

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #1235 : 22.04.12 - klo:16:23 »
^Esimerkiksi http://www.iherb.com/Avalon-Organics-Lemon-Clarifying-Shampoo-with-Shea-Butter-11-fl-oz/4425?at=0 on ainakin täällä hyväksi havaittu. Olisiko viides puteli menossa atm :P
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #1236 : 24.04.12 - klo:00:18 »
Hennaus hoitaa tukkaa my ass ;D Heittäkääpäs naiset joku siloittava hoitsikka minkä voi hakea lähiprismasta. On kokeiltu Glissin Liquid silkit ja pantenet, mutta mikään ei siloittanut tarpeeksi hyvin. Kuivuneena tukka on kyllä suht silkoinen mutta pesu on yhtä tappelua...

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #1237 : 24.04.12 - klo:00:21 »
TreSemmen Moisture rich on kyllä tosi siloittava (..ja silikoninen) ja tekee hiuksesta hetkessä pehmeän.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1238 : 24.04.12 - klo:13:16 »
^^ Fructicsen Nutri Repair (silikoniton!). Selvittää ja silottaa mun mielestä hyvin. Sit tykkään myös Frank Provost(?) kosteuttavasta hoitiksesta (pullossa turkoosia), sekin on silikoniton. Tresemmen Naturals sarjan silikoniton hoitis on myös ihan ok, mutta en tykkää siitä yhtä paljon kuin noista kahdesta ensimmäiseksi mainitsemastani.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #1239 : 24.04.12 - klo:13:41 »
Etsitään hellävaraista syväputsaria... ???

Mäkin voin suositella tuota Avalon Organicsin syväpuhdistajaa. Ei kuivata ollenkaan liikaa, mutta hiukset tuntuvat kuitenkin kunnolla puhdistetuilta. Ja sitruunakarkin tuoksu on aivan ihana. :) Tosin mä olen käyttänyt tuota vasta vähän aikaa, joten en tiedä kuinka hyvin se poistaa jäämät pitkässä juoksussa. Tähän mennessä kuitenkin uusi lemppari.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #1240 : 24.04.12 - klo:13:49 »
Hennaus hoitaa tukkaa my ass ;D Heittäkääpäs naiset joku siloittava hoitsikka minkä voi hakea lähiprismasta. On kokeiltu Glissin Liquid silkit ja pantenet, mutta mikään ei siloittanut tarpeeksi hyvin. Kuivuneena tukka on kyllä suht silkoinen mutta pesu on yhtä tappelua...

CWC-pesukin auttaa hiustenpesussa, jos kutristo tuppaa takkuuntumaan paljon pesun aikana. Ja halpishoitista voi vielä terästää kunnon lorauksella öljyä, niin saa esihoitiksesta vieläkin hoitavampaa, selvittävämpää ja suojaavampaa.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #1241 : 24.04.12 - klo:22:05 »
Kiitos vinkeistä, tuota Tresemmeä voisi kokeilla seuraavaksi. Ja hyvä ellen kun muistutit CWC:n olemassaolosta, oli päässyt ihan unohtumaan! Ehkä tämä takkuilu tästä...

Poissa Heiku

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1242 : 26.04.12 - klo:15:57 »
Auttakaa rakkaat juurekset! Tilanne on siis tämä, että tää blondattu reuhka pitäis saada takaisin eloon. Latvat on leuasta alaspäin ihan superkuivat ja rahisevat, eivät kuitenkaan ole haaroittuneet, ei ole valkoisia palluroita eikä latvat muistuta purkkaa. Kaiken järjen mukaan näin kovia kärsinyt tukka tarvitsisi rakennepaikkausta, mutta eipä tämä tukan tilanne ole muuttunut mihinkään suuntaan tuolla aikaisemmin hyväksi koetulla rakennepaikkaavalla (Four Reasonsin repair-sarjan naamio). Eli tukka varmaan sitten kaipaisi sitä kosteutusta. Tällä hetkellä käytössä on TRESemmen Naturals-sarjan hoitis, XZ xylitol-hunaja naamio, pikkujämät O&H:ta, oliiviöljy, aprikoosinsiemenöljy, persikansiemenöljy, kaakaovoi ja karitevoi. Lisäksi Tigin uusi punainen tweeni (en jaksa nousta katsomaan purkin kyljestä nimeä, kuitenkin se O&H:n "korvaaja"), muutama erilainen XZ:n hoitis sekä pari TRESemmen silarihoitista. Olen nyt kolmisen viikkoa muhitellut aina ennen pesua, föönin käytön olen jättänyt viime syksynä ja joulun jälkeen lakkasin suoristamasta latvustoa lähes kokonaan

Hiukset ovat nyt noin solisluupituudessa ja ihan varmasti jossain vaiheessa leikkaan nuo pahimmat latvat pois, mutta ennen kuin ryhdyn niin radikaaleihin toimenpiteisiin, niin pyytäisin nyt teiltä neuvoja ja vinkkejä tämän tukkani pelastamiseksi. Epätoivo iskee pikkuhiljaa.

Bristow

• Vieras
« Vastaus #1243 : 26.04.12 - klo:16:05 »
Tuunaan hoitoaineita argan-öljyllä, suosittelen  :ts

Ftw

• Vieras
« Vastaus #1244 : 09.05.12 - klo:19:59 »
Osaisiko kukaan keksiä näihin tarkoituksiin sopivaa tuotetta? Hiukset vaaleat, vähän ehkä kuivat.. Tuotteelta vaadin seuraavia ominaisuuksia:

- Jätettävä, käytävä märkiin ja kuiviin
- silottaa, suoristaa, vähentää pörröisyyttä
- saa vähän ehkä kosteuttaa/hoitaa
- lämpösuojakaan ei olisi pahitteeksi
- toimii ilman lämpöä, eli ei pelkästään lämmöstä aktivoituvaa
- ja tärkeimpänä: sen pitää tuoksua hyvältä :)

Sellanen jonka vois tilaa netistä, kaikki kaupat käy jotka toimittaa suomeen..