Kirjoittaja Aihe: Tuotesuosituksia  (Luettu 637963 kertaa)

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
Vs: Tuotesuosituksia
« Vastaus #135 : 02.01.07 - klo:18:26 »
Löytyykö markettituotteista ylipäätään kunnolla kosteuttavia hoitsikoita teidän mielestä?

ei mitään sellaista, josta voisin omakohtaisen kokemuksen perusteella sanoa ihmekosteuttajaksi. Se NG nyt pehmentää ja kosteuttaa jollain tasolla, sama efekti kuin bonacuren jätettävissä suihkeissa joissa se tunne tosin johtuu silikonista. Tuo matrixin supply on kyllä senverran edullista ja riittoisaa että suosittelisin sitä ennemmin kokeilemaan jos kosteutusta haluaa, toimii myös jätettävänä ja sulkeekin hyvin

IHT on muuten moisturizeria riittoisampaa, rakenne erilainen (silikoniakin on, joka taas suojaisi hiusta)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Vivi

• Tukkaguru
« Vastaus #136 : 02.01.07 - klo:19:33 »
Löytyykö markettituotteista ylipäätään kunnolla kosteuttavia hoitsikoita teidän mielestä?
Mulla toimii XZ (Tyrni tehohoitoa ja pikahoitoa vaan olen kokeillut) ja Freemanin Massive Moisture tehis (ja se isossa pullossa oleva kiiltohoitis myös).  Jos sulla ei kamalan kuiva tukka ole, niin voi toimia sullakin.

Nythän saa HQhairista sitä Moisturizeria postikuluinen 4,05 punnan hintaan. Jollei sitten ole jo loppu.
Oma väri takaisin.

petomaani

• Vieras
« Vastaus #137 : 03.01.07 - klo:07:16 »
^kiitti Vivi vinkistä, vaikken itte asiasta kysellytkään. :)

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #138 : 05.01.07 - klo:14:03 »
Joku varmasti osaa neuvoa tuotteen tai aikaisemman ketjun josta löytyisi juttua näistä väripigmenttejä sisältävistä shampoista. Itselläni ne pidentävät värin pysyvyyttä suuresti, mutta Wellan tuote (Lifetex Color Reflex) aiheuttaa aikamoisia päänahkaongelmia ja Goldwellin (Color Glow) samantapaisia mutta vähän lievempänä. Haussa on siis ruskeille hiuksille tarkoitettu shampoo ja hoitoaine. Kiitos ja kumarrus jo etukäteen  :)
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #139 : 05.01.07 - klo:16:14 »
Seela, ovatko hiuksesi kylmän vai lämpimän ruskeat? Se vaikuttaa olennaisesti siihen pitääkö sävyttävän tuotteen olla väriltään kuparinvärinen/punainen, vaiko kylmän violetti.

Hoitotehoiltaan sekä värin intensiivisyydeltä parhaan tuloksen saa sekoittamalla tehohoitoon suoraväriä ja muhittamalla päässä pitkään. Hyviä täyteläisiä lämpimiä ruskan sävyjä löytyy color pulselta, kun kylmiä taitaa olla ainakin igoralla. Tehohoidonkin voi sitten valita omista lemppareitaan.  Shamoo taas kannattaa valita oman päänahkansa mukaan ja siihenkin voi sekoittaa itse väriä joukkoon - tai ainakin hyviä hopeashampoita löytyy. Tuo mainitsemasi wellan värihampoo on kyllä runsaspigmenttistä, mutta pesuteho on huono, ja sisältää varmaan silikonejakin (ei ihme että päänahka ei tykkää) Shampoossa väri ei kuitenkaan pääse vaikuttamaan niin kauan hiuksessa, joten sillä ei ole niin merkitystä. Niistä ihan hyviä kokemuksia mulla on cutrinin pigmenttishampoista, ja se hoitiskaan ei ole mitenkään huonoa verrattuna muiden merkkien vastaaviin.

Ninnü

• Vieras
« Vastaus #140 : 06.01.07 - klo:17:17 »
Ajattelin nyt tilata ulkomailta erän tuotteita! Nyt saa suositella vaalennetulle pitkähkölle ja varsinkin latvasta kuivalle tukalle tuotteita.  :)

Tähän asti käytössä ollut yhdistelmä:
Lanza Protein Plus shampoo,
Nutri-Gloss hoitoaineena
ja lopuksi hiuksiin jätettävä Lanza leave-in-protector

noiden Lanzan tuotteiden lisäksi, mitä kannattaisi kokeilla? Itse ajattelin Joico IHT tehistä ja Nexxus Therappe-shampoota? Mikä hoitoaine olisi hyvä? Mulla tuo Lanzan protein plus-hoitoaine jättää hiukset takkuisiksi. Sen takia olen käyttänyt Nutri-glossia hoitoaineena  ???

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #141 : 06.01.07 - klo:17:36 »
Suosittelisin tehohoidoksi juuri tuota Joico IHT:tä.
Pikahoitona voisi toimia. esim. MOP:in hydrating conditioner. Tai vaikka se Lanzan uusi kosteuttava pikahoito (healing moisture -sarjasta). Jätettävänä kiva pari tuolle Lanzalle on mun mielestä Nexxus Luxxtress.

Ninnü

• Vieras
« Vastaus #142 : 07.01.07 - klo:11:49 »
Kiitokset Kuukuselle!!  :) Juu tuota Joicon IHT:tä voisin tosiaan tilata!

Lisää noita tavallisten hoitoaineiden suosituksia saa antaa. Tuntuu, että kaikki vetää tän vaalean tukan takkuun, Nutri-Glos on ainoa jolla saa sileäksi:)

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #143 : 07.01.07 - klo:15:39 »
Tuntuu, että kaikki vetää tän vaalean tukan takkuun, Nutri-Glos on ainoa jolla saa sileäksi:)

joico k-pak pikahoitoaine joko toimii hyvin tai ei ollenkaan, itse olen siunattu sillä että se toimii -silottaa kaikkein parhaiten samanlaiseksi kuin NG vaikka periaatteessa onkin paikkaava eikä kosteuttava ja joillain jättää karheaksi :)

testata voisi kannattaa myös lanza dry hair detangler, vaikka paikkaava ominaisuus silläkin ja joillain takuttaa, minulla taas silottaa mukavasti vaikka hius olisi kuinka kuiva ja vaalea :)

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #144 : 08.01.07 - klo:13:17 »
Seela, ovatko hiuksesi kylmän vai lämpimän ruskeat? Se vaikuttaa olennaisesti siihen pitääkö sävyttävän tuotteen olla väriltään kuparinvärinen/punainen, vaiko kylmän violetti.

Hoitotehoiltaan sekä värin intensiivisyydeltä parhaan tuloksen saa sekoittamalla tehohoitoon suoraväriä ja muhittamalla päässä pitkään. Hyviä täyteläisiä lämpimiä ruskan sävyjä löytyy color pulselta, kun kylmiä taitaa olla ainakin igoralla. Tehohoidonkin voi sitten valita omista lemppareitaan.  Shamoo taas kannattaa valita oman päänahkansa mukaan ja siihenkin voi sekoittaa itse väriä joukkoon - tai ainakin hyviä hopeashampoita löytyy. Tuo mainitsemasi wellan värihampoo on kyllä runsaspigmenttistä, mutta pesuteho on huono, ja sisältää varmaan silikonejakin (ei ihme että päänahka ei tykkää) Shampoossa väri ei kuitenkaan pääse vaikuttamaan niin kauan hiuksessa, joten sillä ei ole niin merkitystä. Niistä ihan hyviä kokemuksia mulla on cutrinin pigmenttishampoista, ja se hoitiskaan ei ole mitenkään huonoa verrattuna muiden merkkien vastaaviin.

Tusen tack Kuukunen !  :) Väri on lähempänä tuota mainitsemaasi kuparinväristä/punaista.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa eOwyn

• Hiushörhö
« Vastaus #145 : 15.01.07 - klo:22:35 »

ei mitään sellaista, josta voisin omakohtaisen kokemuksen perusteella sanoa ihmekosteuttajaksi. Se NG nyt pehmentää ja kosteuttaa jollain tasolla, sama efekti kuin bonacuren jätettävissä suihkeissa joissa se tunne tosin johtuu silikonista. Tuo matrixin supply on kyllä senverran edullista ja riittoisaa että suosittelisin sitä ennemmin kokeilemaan jos kosteutusta haluaa, toimii myös jätettävänä ja sulkeekin hyvin

IHT on muuten moisturizeria riittoisampaa, rakenne erilainen (silikoniakin on, joka taas suojaisi hiusta)

Kiitos Ice ja Vivi vastauksista. Varmaan se Joicon IHT (tai uusi Intense Hydrator)kuitenkin kannattaa hommata, jos vielä on riittoisaakin, vaikka onkin aika hintava tuote :P Olen joutunut huomaamaan, että monesti joku halvempi hoitis tulee kuitenkin käyttökertaa kohden yllättävän kalliiksi ,jos sitä täytyy laittaa paljon(kuten minulla esim NG-tehis) .

Freemanilta minulla Overboard Shine-hoitis on toiminut massive moisture-tehistä paremmin. Sen INCI näyttää ainakin tällaisen vain himpun verran tuoteselosteisiin perehtyneen silmään varsin vakuuttavalta, joten eipä ihmetytäkään, jos toimii! XZ Tyrni-tehistä täytyy kans kokeilla :)

petomaani

• Vieras
« Vastaus #146 : 17.01.07 - klo:09:44 »
Nyt BLONDIT huomio (varsinkin siis blondit)! Ostin hairstorelta CX:n sarjaa (CX Corrector mineral removing, CX corrector mineral removing elixir, CX corrector deep cleansing shampoo ja CX corrector mineral removing shampoo), joita mainostetaan tehokkaina mineraalien, vihreyden ja kellertävyyden poistajina. Toistaiseksi olen testannut kahta ensin mainittua muutamaan kertaan ja täytyy todellakin suositella! Paljon parempi ainakin minun hiuksilleni kuin käytössäni aiemmin olleet hopeashampoot. Sarjaan liittyvän balmin meinasin vielä ostaa, kun en nyt tajunnut ottaa pakettiin mukaan.

avarephelia

• Vieras
« Vastaus #147 : 17.01.07 - klo:17:49 »
Voisiko joku neuvoa minulle, millainen setti sopisi luonnonkiharalle, tosi kuivalle takkupehkolle - niin ja tälle kukkarolle...

- Shampoo: Onko kauhea katastrofi, jos käytän loppuun opiskelijabudjettiin paremmin sopivan markettikaman (Schwarzkopf Gliss Total Repair) ja/tai ostan vaikkapa Suklaa&Vaniljaa co-pesuun?
- Hoitoaine: Ilmeisesti ainakin Tigillä on superkosteuttavia tuotteita,vai löytyykö jotain parempaa (tai halvempaa)?
- Tehohoito: Tarvitseeko tätä erikseen, vai auttaako mitään jos vaan antaa tavallisen hoitiksen vaikuttaa pitkään? Tai onko markettituotteista hyötyä?
- Jätettävä hoitoaine: Kampaamosta vai marketista? Minulla on Ice Cream Dry-T:tä, onko siitä mitään hyötyä?
- Latvasuoja: Onko olemassa hyvää ja halpaa..?

Kaikista noista on varmaan ketjuja olemassa, mutta minua nyt kiinnostaisi, mihin tuotteeseen kannattaa laittaa paljon rahaa ja mihin ei... ja tiedän että kokeilemalla selviäisi, mikä toimii ja mikä ei, mutta musta tuntuu etten halua kiusata tätä tukkaa huonoilla tuotteilla enää yhtään.

Poissa Hipsu

• Tukkaguru
« Vastaus #148 : 17.01.07 - klo:21:47 »
Ajattelin tilata tuollaiset Tigin 750ml putelit (sh ja hoitis) joko Curls Rockia tai Moisture Maniacia. Eli yksinkertainen kysymys, kumpaa suosittelisitte?

Tukkani on ihan hyvässä kunnossa, mutta koska on luonnonkihara, ei kosteutus ole koskaan pahitteeksi.  ;) Hiukset on värjätyt ja kerroksittain leikatut, sellaiset keskipaksut. Eli ei raskaat muttei ihan ohuetkaan. Toivoisin pehmeyttä ja kiharoiden esille tuloa..

Kokemuksia tuotteeiden käyttäjiltä otetaan muutenkin vastaan!  :) Kiituksia kaikille!
"Life comes with many challenges. The ones that should not scare us are the ones we can take on and take control of." -Angelina Jolie

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #149 : 17.01.07 - klo:22:03 »
curls rockia ennemmin, ainakin itselläni mm pesee liikaa ja hoitoaine jättää vain muoviseksi -ei kosteutuksesta puhettakaan