Kirjoittaja Aihe: Tuotesuosituksia  (Luettu 638005 kertaa)

Poissa sipe

• Tukkaguru
  • Hooray, it's Happy Bunny
Vs: Tuotesuosituksia
« Vastaus #150 : 17.01.07 - klo:22:48 »
^Ootkos aissi kokeillut cr:n shamppista ja hoitista? Mä olisin nimittäin kirjoittanut niistä ihan samat kuin sä mm:stä. ;)
Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #151 : 17.01.07 - klo:23:21 »
^Ootkos aissi kokeillut cr:n shamppista ja hoitista? Mä olisin nimittäin kirjoittanut niistä ihan samat kuin sä mm:stä. ;)

olen kokeillut, mutta se shampoo tuntuu toimivammalta kuin mm :) en osaa kyllä arvostaa edes oh shampoota omassa päässäni, hoitis ainoa joka koko tigiltä toimii, muttakun niistä ei kysytty ;D
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Mintti

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #152 : 18.01.07 - klo:16:36 »
Minä huhuilen markkinoiden kosteuttavimpien tuotteiden perään. Oma tukkani on rutikuiva ja janoinen, luonnonkähärä kun on.
Eli osaako joku kertoa mikä olisi kosteuttavin shampoo, hoitis co-pesuun, tehohoito, pikahoitis, hiuksiin jätettävä, suihke...?? Ja mieluiten vielä sellaisia mitä saa Suomesta.. Tuota MOPin Hydrating -shampoota on ainakin täällä kovasti kehuttu...
Olisin enemmän kuin kiitollinen!
Luonnonmukaiseen kosmetiikkaan hairahtanut kotikemisti.
3b F ii
iHerb -alennuskoodi: OPI742

Poissa tenn

• HAIRahtanut
« Vastaus #153 : 18.01.07 - klo:16:39 »
^ http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=30.0
Tuolla on vinkkejä kuiville hiuksille ainakin, oletko katsonut?

Poissa Hipsu

• Tukkaguru
« Vastaus #154 : 18.01.07 - klo:17:00 »

olen kokeillut, mutta se shampoo tuntuu toimivammalta kuin mm :) en osaa kyllä arvostaa edes oh shampoota omassa päässäni, hoitis ainoa joka koko tigiltä toimii, muttakun niistä ei kysytty ;D

Pelkän hoitiksen mäkin ostaisin, mutta eipä ainakaan tuolla LF:ssä ollut kuin noita duoja. Varmaan ton mm-shampoon sais helpommin myytyä eteenpäin, kuin ton Curls Rockin..  ::) Hmmmm..  ;D

Tää menee nyt hiukan OT:ks mutta mistä Euroopasta sais tilattua noita 750mi tai litrasia "yksinäisiä" tigin hoitiksia?
"Life comes with many challenges. The ones that should not scare us are the ones we can take on and take control of." -Angelina Jolie

Poissa Mintti

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #155 : 18.01.07 - klo:17:19 »
^ http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=30.0
Tuolla on vinkkejä kuiville hiuksille ainakin, oletko katsonut?

Olen kyllä katsonut, ja saanutkin hyviä vinkkejä! Tuo MOPin Hydra siellä nousikin ykköskosteuttajaksi shampoissa, mutten saanut sieltä selville muita ykköspaikkoja hoitiksissa ym..
Luonnonmukaiseen kosmetiikkaan hairahtanut kotikemisti.
3b F ii
iHerb -alennuskoodi: OPI742

Poissa Eufonia

• Hiushörhö
« Vastaus #156 : 18.01.07 - klo:19:57 »
Minä huhuilen markkinoiden kosteuttavimpien tuotteiden perään. Oma tukkani on rutikuiva ja janoinen, luonnonkähärä kun on.
Eli osaako joku kertoa mikä olisi kosteuttavin shampoo, hoitis co-pesuun, tehohoito, pikahoitis, hiuksiin jätettävä, suihke...?? Ja mieluiten vielä sellaisia mitä saa Suomesta.. Tuota MOPin Hydrating -shampoota on ainakin täällä kovasti kehuttu...
Olisin enemmän kuin kiitollinen!

Tässä nyt jotain, en tiedä onko ihan ykkösiä sulle, mutta mulle ainakin.  ;)

Eli shampoo: Mop Hydrating
Hoitikset: Mop Hydrating ja Tigin O&H (mieluiten pitkällä vaikutusajalla molemmat kerrallaan kiitos! :D ) Sulkijaksi vielä yleensä Joico CE, mutta se nyt ei kovin kosteuttava kai taida olla. Monet täällä tykkäilee L'anzan Healing Moisturesta, mutta se on vasta saapunut Suomeen ja on aivan törkeän hintaista.  :-\ Itsellä ei tästä kokemusta...
Tehohoito: Joico IH, Moisturizer voisi toimia myös. Itse en omista ikävä kyllä. Nutri Gloss silottaa, mutta eipä taida juurikaan kosteuttaa.  :)
Hoitis CO-pesuun: En tiedä tästä. Itsellä EHS Hunaja ja tavallinen valkoinen pullo toimivat. Pituuksissa kuitenkin vaikuttamassa joku tehokkaampi hoitis: harvalle riittää pelkkä tuo millä tekee pesun kosteuttamaan tarpeeksi.
Jätettävät: laitan itse pikkuisen O&H:ta tai Hydrating hoitista jos haluan todella kosteutetun tukan. Ihan varsinaista jätettävää en tiedä sitten, mitä suositella. Vilkaise jätettävät hoitoaineet ketju! Suihkeena itsellä toimii Hydrating hoitis + vesi sekoitus. L'anzan Healing Color Care suihke ollut myös oikein hyvä tälle päälle. Luultavasti se uusi Healing Moisture olisi vielä parempaa.  ;)

Tässä nyt jotain ainaskin. Aika monet tuntuu tykkäilleen näistä samoista aineista, mutta kannattaa vielä lueskella noita ketjuja.  :)
1b M i

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #157 : 18.01.07 - klo:20:05 »
Tää menee nyt hiukan OT:ks mutta mistä Euroopasta sais tilattua noita 750mi tai litrasia "yksinäisiä" tigin hoitiksia?

huuto.netistä olen omiani ostanut :)

petomaani

• Vieras
« Vastaus #158 : 18.01.07 - klo:20:46 »
Eli osaako joku kertoa mikä olisi kosteuttavin shampoo, hoitis co-pesuun, tehohoito, pikahoitis, hiuksiin jätettävä, suihke...?? Ja mieluiten vielä sellaisia mitä saa Suomesta..

Ja Mintti, löysin itte tänään L'Orealin Hydra repair- jätettävän suihkeen (hoito). Todella tyytyväinen näihin alkutuntumiin, mitä tuotteesta olen saanut. VAIKKAKIN selosteessa mainitaan silikonikumi: mitäs se on?

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #159 : 18.01.07 - klo:21:19 »
^ selosteessa silikonikumi? eli siis mitä siellä lukee?

petomaani

• Vieras
« Vastaus #160 : 18.01.07 - klo:21:47 »
^"Hydra Repair- hoito : kosteuttava: tekee hiuksista joustavat ja kiiltävät. Hiukset ovat helposti muotoiltavat ja säilyvät kevyinä. Thermo Bi-Actif System. Silikonikumi: pehmentää ja silottaa hiusta. Katioininen polymeeri: hoitaa ja tekee hiuksista helposti käsiteltävät. Lämmön edesauttava vaikutus."
Noin siinä lukee niinkuin suoraan.

Poissa Hipsu

• Tukkaguru
« Vastaus #161 : 19.01.07 - klo:21:41 »

huuto.netistä olen omiani ostanut :)

Hei, kiitti vinkistä!  ;) *lähtee kytikselle*
"Life comes with many challenges. The ones that should not scare us are the ones we can take on and take control of." -Angelina Jolie

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #162 : 28.01.07 - klo:22:25 »
Mulla olis hakusessa voidemainen tuote suoristuksen alle, mahdollisimman kevyt semmoinen koska hiukset on hennot. Lisäplussaa jos on alkoholiton ja ei pelkkää silikonimömmöä. Jos vielä antais kiiltoa ja sileyttä samalla niin vielä parempi.

Niin paljon vaihtoehtoja että en osaa itse päättää mikä olis paras kokeiltavaksi :)

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #163 : 28.01.07 - klo:23:13 »
^ en tiedä onko kevyt( ainakin siltä tuntuu) tai silikoniton, mutta Tigi Small Talk toimii mulla. Tosin hiuslaatu on ihan erilainen, mutta ajattelin nyt vain vinkata :)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #164 : 29.01.07 - klo:09:50 »
^ Itse olen kyllä pitänyt Small Talkia enemmän tuuheuttavana tyviaineena, en ole suoristukseen kokeillut. Kiiltoa se kyllä antaa mukavasti :) Tosiaan enemmänkin juuri suoristukseen tarkoitettu voidemainen tuote hakusessa ;)