Kirjoittaja Aihe: Tuotesuosituksia  (Luettu 638509 kertaa)

Poissa zubi

• Tukkaguru
Vs: Tuotesuosituksia
« Vastaus #165 : 29.01.07 - klo:13:24 »
Aquatar, voisit ehkä testata Cutrin Chooz Creamy Volumizerin, josta on ollut juttua mm. täällä: http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=2030.45

Minun käytössäni tuo on osoittautunut ihan kelpo tuotteeksi. Ei ole pelkkää silikonimömmöä, ei sisällä alkoholia, riittoisa ja kohtuuhintainen (n.13 euroa). Sileää ja kiiltävää pintaa saa aikaiseksi, mutta mahdollistaa myös kiharoiden teon tarvittaessa ja tukee niitä. Eikä tee missään nimessä tukkaa raskaaksi!

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #166 : 29.01.07 - klo:13:27 »
^ Itse olen kyllä pitänyt Small Talkia enemmän tuuheuttavana tyviaineena, en ole suoristukseen kokeillut.

Ootko laittanut tota ihan pelkästään tyveen? Tekeekö hiukset likaisen tuntuisiksi? Ootko laittanu ton märkiin hiuksiin ja antanut kuivua ihan itsekseen, vaiko käyttänyt fööniä? Mulla on tuo aine, mutta olen käyttänyt sitä vain pituuksiin tuuheutta tuomaan. Tyveen en ole laittanut, kun ajattelin että tulee likaisen oloiset hiukset. Mutta jos toimii tyvessäkin hyvin, niin voisin laittaa sitä jatkossa sinnekin. Mä en käytä ton kanssa fööniä, koska toimii hyvin ilmankin, ainakin pituuksissa.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #167 : 29.01.07 - klo:14:56 »
Zubi kiitos vinkistä, vaikuttaa kokeilun arvoiselta tuotteelta ja incikin näyttää hyvältä :) Missään ei kyllä kai puhuttu kokemuksista suoristusraudan kanssa, mutta kaipa se siihenkin soveltuu samalla tavalla kuin föönaukseen.
Edit. hmm vaikka tuolla toisessa ketjussa sanoit että tuo korputtaa jos ei föönää, mitenköhän mahtaa käydä raudan kanssa..

^ Itse olen kyllä pitänyt Small Talkia enemmän tuuheuttavana tyviaineena, en ole suoristukseen kokeillut.

Ootko laittanut tota ihan pelkästään tyveen? Tekeekö hiukset likaisen tuntuisiksi? Ootko laittanu ton märkiin hiuksiin ja antanut kuivua ihan itsekseen, vaiko käyttänyt fööniä?

En oo ilman fööniä uskaltanut tyveen kokeilla, mutta föönin kanssa ei ainakaan tee likaisen tuntuiseksi kunhan ei laita liikaa.
« Viimeksi muokattu: 29.01.07 - klo:15:26 kirjoittanut Aquatar »

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #168 : 29.01.07 - klo:16:52 »
hmm vaikka tuolla toisessa ketjussa sanoit että tuo korputtaa jos ei föönää, mitenköhän mahtaa käydä raudan kanssa..

Niin joo en ajatellutkaan... hmm tosiaan. Olisikohan kellään kokemusta tuosta tuotteesta suoristusraudan kanssa käytettynä?

Poissa Serena-82

• HAIRahtanut
« Vastaus #169 : 29.01.07 - klo:20:09 »
Mulla on ollut käytössä Paul Mitchellin Instant moisture sh+ha ja ne on ollut ihan ok. Ajattelin kuitenkin kokeilla välillä jonkin toisen merkin kosteuttavia tuotteita. Lähinnä olen miettinyt MOPin c-system hydrating sh+ha ja nexxuksen therappe+humectress. Onko noilla jotain merkittäviä eroja keskenään? Omat hiukset on nyt vähän vaalennetut ja pesen hiuksia aika usein, jos vain jaksan lenkilllä yms ahkeroida  ::) Co-pesuja koitan hyödyntää kyllä, mutta tuskin tarvitsen mitään hirvittävän pesevää shampoota ainakaan.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #170 : 29.01.07 - klo:22:11 »
Miracle: mä olen laittanut ilman fööniä- ei musta ainakaan rasvoita yhtään.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #171 : 30.01.07 - klo:07:53 »
^Ok. Kohottaako se kuinka hyvin hiuskia tyvestä? Riippuuhan tuo tietenkin hiusten pituudesta ja painostakin.. Mulla kun on aika pitkät hiukset, niin jaksaakohan tuo kohottaa niitä? Pitääkin joku päivä kokeilla laittaa tuota ihan tyveenkin..

Poissa Crysania

• HAIRahtanut
  • hullu kissanainen
« Vastaus #172 : 01.02.07 - klo:23:14 »
Tällä kertaa hakee hän ihan perus perus pikahoitista ystävällisesti tuttavallisesti hän. On kasaantunut minulle eräskin purkki jos jotakin tehohoitoa, mutta kunnollista pikahoitoainetta ei vain ole löytynyt.  :-\

Varis

• Vieras
« Vastaus #173 : 01.02.07 - klo:23:30 »
Pitäiskö olla marketista vai kampaamon valikoimista? Minkäs laista, sulkevaa, silikonista?

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #174 : 03.02.07 - klo:15:24 »
En löytänyt mistään ketjua miesten hiustenhoidota joten kysäisempä täällä. Eli miekkosella on erittäin paksu ja karhea sekä hyvin helposti rasvoittuva tukka. Hilsettä syntyy myös helposti eikä oikein tunnu siihen mikään auttavan. Jotain kivihiilishampoota on käytössä mutta sitäkin harvoin (eli ongelma on myös ehkä korvien välissä ja innottomuudessa hiusten hoitoon). Tästä syystä hiuksia pidetään lyhyenä (n. 3 milliä), leikkauksen jälkeen päänahka tuntuu saavan paremmin ilmaa ja ns. raikastuu.

Joten asiaan: Millaista tuotetta suosittelisitte tällaiselle tapaukselle? Rasvoittuvalle päänahalle vai mitä? Mieluiten markettikamaa mutta saa suositella myös kalliimpia. Miehellä tuntuu olevan halu kasvattaa pidempää mallia mutta se ei oikein onnistu kun hilsettä kertyy heti.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #175 : 03.02.07 - klo:15:26 »
^Ok. Kohottaako se kuinka hyvin hiuskia tyvestä? Riippuuhan tuo tietenkin hiusten pituudesta ja painostakin.. Mulla kun on aika pitkät hiukset, niin jaksaakohan tuo kohottaa niitä? Pitääkin joku päivä kokeilla laittaa tuota ihan tyveenkin..

kyllä musta kohoytttaa ihan hyvin. Mullakin on pitkä tukka, mutta kyllä se tuntuu toimivan :)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Keiju

• Vieras
« Vastaus #176 : 03.02.07 - klo:21:10 »
Nyt olisi hakusessa hyvin kosteuttava ja selvittävä hoitoaine pitkälle ja pakkasen karheuttamalle tukalle. Hintaa saisi olla max. 15 e.  Vanha suosikkini Redkenin All Soft ei ole nyt tarpeeksi kosteuttava.
Vinkkejä?

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #177 : 04.02.07 - klo:00:15 »
^Katso jos löytyisi MOP:in Hydrating hoitsikkaa tarjouksesta. Se toimii ainakin mulla tosi hyvin ja jättää tukan pehmeäksi ja kiiltäväksi, oman ison putilon ostin tarjouksesta noin 15 eurolla...

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #178 : 13.02.07 - klo:18:54 »
Neuvokaa lyhyille(armoton kasvatus käynnissä)  :-[ja blondatuille hiuksille hyvät shampoot, hoitoaineet ja tehohoidot!Hiuksia on käsitelty paljon ja sen takia leikkasin ne lyhyeksi. Käytössä on nyt hydro mask Wellalta ja Bonacuren shampoita ja olen pessyt hoitoaineilla lähinnä xz tyrni/suklaa-vanilja ja ehs. Keltasuutta olen taittanut Bonacuren hopeashampoolla, joka on kohta lopussa. Mikä hopeashampoo olisi hyvä seuraavaksi tai hopeahoitoaine?Ajattelin Crestolin tai Cutrinin hopea-aineita :-\ :-\  Kiitos jos jaksatte paneutua ;)
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Christine

• HAIRahtanut
  • Blondi Vammavarvas
« Vastaus #179 : 13.02.07 - klo:22:17 »
Tilaa Nexxuksen Simply Silver- hopeashampoo. Käytä sitä parin viikon välein ja muhita tehohoitoa sen jälkeen esim. tunti. Voisit hankkia perussetit kosteuttavia ja rakennepaikkaavia tuotteita:
Kosteuttavat:
Shampoo: Nexxus Therappe/ Mop Hydtating/ Kerastase Bain Satin 3
Tehohoito: Joico Moisturizer/IHT/Tigi Oatmeal&honey
Pikahoito: Nexxus Humectres/Mop Hydrating

Rakennepaikkaavat
Shampoo: Joico K-pak/ Lanza Protein plus
Tehohoito: Joico K-pak/ Lanza reconstructor/Kerastase Resistance-naamio
Pikahoito: K-pak

Sitten kasa jätettäviä: suihkittavia, voidemaisia ja vaahtoja.

Näiden jälkeen voit alkaa tutkailemaan nuita muita ketjuja mitä täältä löytyy! :)