Kirjoittaja Aihe: Tuotesuosituksia  (Luettu 637970 kertaa)

Euphoria

• Vieras
Vs: Tuotesuosituksia
« Vastaus #180 : 19.02.07 - klo:14:12 »
Osaako joku kertoa hiuksille ja vartalolle sopivaa shampoota? Viikonloppureissussa kun ei tee mieli kuljetella hyvin montaa pulloa mukana. Minulla on Goldwellin Definition Fruits 4 You, mutta sain siitä kovan kutinan koko vartalooni. Mielellään joku edullinen tuote.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #181 : 19.02.07 - klo:14:15 »
^Ainakin Paul Mitchellin The Wash tulee mieleen. Look fantasticissa maksaa alle 5,5 puntaa, Suomen hintoja en tiedä. Tässä kuvaus tuosta The Washista:

Contains a complex of moisture balancing conditioners and essential amino acids that continue to perform and help protect throughout the day.

Thick, rich and luxurious. For dry, fine to normal and chemically treated hair.

Can be used daily as a shampoo or body wash.

Directions of Use:
# Wet Hair
# Apply a small amount to palms of hands
# Massage into hair and scalp
# Rinse completely
# A second shampoo may not be necessary

Lookfantastic Note:
Makes an excellent body wash
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #182 : 20.02.07 - klo:08:35 »
Nyt kaivattaisiin jotain kermaista/voidemaista jätettävää hoitista sivuhiuksiin. Mulla on nuo korvien päälle tulevat hiukset aika villit taipumaan joka suuntaan ja hankalassa epämääräisessä kasvatuspituudessa. Ne ovat kuivimmat kohdat tukassani ja joutuvat kovimmalle rasitukselle myöskin. Kaipaisin jotain niihin laitettavaksi, jotta niistä tulisi vähän raskaammat ja laskeutuisivat nätimmin. Ja myöskin kun melkein joka pesun jälkeen föönailen, niin tuotteen olisi hyvä suojata myöskin lämmöltä. Olisikohan kellään ehdotuksia?

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #183 : 20.02.07 - klo:09:19 »
Zubi, oletko testannut Tigin S-Factorin Smoothing Lusterizeria? Varsinainen jätettävä hoitoainehan se ei ole, mutta muuten vastaisi mielestäni kuvaustasi. Suojaa fööniltä, tekee kuivat kohdat kiiltäviksi ja terveemmän näköisiksi, auttaa jonkin verran myös muotoilussa.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #184 : 20.02.07 - klo:09:39 »
Kiitos Nuppu! Tuo on minulle ihan uusi tuote mutta kuulostaa hyvältä. Sisältääkö tuo alkoholia?

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #185 : 20.02.07 - klo:09:47 »
Olepa hyvä  :) Ei sisällä alkoholia, pääasiassa silikonia. Inci löytyy tuolta FAQ:n muotoilutuoteketjusta. Tuossa muuten sellaista pienenpientä, mielestäni aivan olematonta mutta joitakuita häiritsevää hilettä. Ihan vaan varoituksen sana, jos satut kammoamaan kaikkea vähänkin hileistä  ;)

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #186 : 20.02.07 - klo:21:35 »
Mulla on aktiivisemmassa käytössä MOP:in C-system hydrating shampoo ja O&H hoitiksena/tehohoitona. Nyt ois hakusessa jokin kevyempi alkoholiton ja silikoniton jätettävä niiden kaveriksi.

Tavallisesti käytän jätettävänä L'Anzan hair repair leave-in protectoria, joka on melkoisen painava hiukselleni nyt, kun muutoinki hoito on kondiksessa (O&H tekee hiukset tosi hyvinvoiviksi, mutta myös painavammaksi). Olisi mukava, jos hiukset olisivat hiukan kuohkeammat. Mikä tuote avuksi?

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #187 : 20.02.07 - klo:21:57 »
Olen käynyt kunnon pikakurssin juurikkaana olosta. Olen tilaillut laatumeikkejä ulkomailta, kynsilakkoja jenkeistä, hiushärpäkkeitä briteistä, löytänyt Dermosilin ja nyt olen siinä kehityskaaren vaiheessa, että olen innostunut Mopeista ja Nexxuksesta.  :P

Työpäivä sujui rattoisasti lukemalla MOP- ja Nexxus-ketjut läpi. Mutta voi tuskaa, en millään osaa päättää kumpaa merkkiä haluaisin kokeilla ensin. Molempiin en raaski kerralla sijoittaa.

Tällaisia haluaisin Mopilta: C-System Hydrating shampoon + hoitiksen tai C-System Clean shampoon + Hydrating-hoitiksen, Nexxukselta taas nämä: Therappe-shampoon, Humectress-hoitiksen ja Keraphix-rekun. LF:stä saisi Mopia, HQHairista molempia.

Hiukseni ovat puoleen selkään, värjätyt (kampaamoväreillä + ylläpito kevytsävytteillä ja viimeksi ColorPulsella), luonnostaan taipuvaiset/lievästi luonnonkiharat, karheat ja pörröiset. Ne eivät ole erityisen kuivat tai huonokuntoiset, vaikka latva ajoittain takkuaakin. Päänahkani ei ole erityisen rasvoittuvaa sorttia.

Olen käyttänyt Tigejä, Redkeniä ja Paul Mitchelliä viime aikoina. Kelpo tuotteita ja ovat tähän asti riittäneet hyvinkin, mutta nyt olen siis innostunut siitä, että hius voisi hyvin hyvältä näyttämisen lisäksi. Kummasta sarjasta hyötyisin todennäköisesti enemmän? Suosituksia otetaan kiitollisuudella vastaan.

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #188 : 20.02.07 - klo:22:21 »

Kumpikohan olisi kosteuttavampi hoitoaine,Tigin moisture maniac vai Mopin hydrating?
 Jompi kumpi pitäisi ostaa,pähkäilen vaan kumpi olisi kosteuttavampi... ::)

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #189 : 20.02.07 - klo:22:26 »
^kokemukseni mukaan Moisture Maniac ei juurikaan kosteuta, en tiedä, miksi sarjan nimi on kosteuttavaan viittaava. Sanoisin siis, että Mop Hydrating :)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Trouper

• Vieras
« Vastaus #190 : 20.02.07 - klo:22:30 »
Mun päähän Hydrating tuntuu ainakin reilusti raskaammalta ja hiukset liukkaammilta, MM sitten ehkä kuitenkin oli lopputulokseltaan hiuksissa parempi, koska hiukset vetää laineelle sen jälkeen enemmän kuin Mopin kanssa. MM mulla aiheutti päänahan kutinaa, ja aionkin nyt seuraavaksi hankkia Oatmeal&Honey-setin Tigiltä, jos se sopisi paremmin kuin MM mun hiuksille ja päänahalle.

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #191 : 20.02.07 - klo:22:47 »

Kumpikohan olisi kosteuttavampi hoitoaine,Tigin moisture maniac vai Mopin hydrating?
 Jompi kumpi pitäisi ostaa,pähkäilen vaan kumpi olisi kosteuttavampi... ::)

Kyllä Mop taitaa olla kosteuttavampi täällä kuultujen kommenttien perusteella. Itsellä on MM ja tykkää kyllä siitä, Mopia en ole kokeillut.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Luomo

• Tukkaguru
  • Purri
« Vastaus #192 : 20.02.07 - klo:23:24 »
Olen käynyt kunnon pikakurssin juurikkaana olosta. Olen tilaillut laatumeikkejä ulkomailta, kynsilakkoja jenkeistä, hiushärpäkkeitä briteistä, löytänyt Dermosilin ja nyt olen siinä kehityskaaren vaiheessa, että olen innostunut Mopeista ja Nexxuksesta.
;D

Tällaisia haluaisin Mopilta: C-System Hydrating shampoon + hoitiksen tai C-System Clean shampoon + Hydrating-hoitiksen, Nexxukselta taas nämä: Therappe-shampoon, Humectress-hoitiksen ja Keraphix-rekun. LF:stä saisi Mopia, HQHairista molempia.

Hiukseni ovat puoleen selkään, värjätyt (kampaamoväreillä + ylläpito kevytsävytteillä ja viimeksi ColorPulsella), luonnostaan taipuvaiset/lievästi luonnonkiharat, karheat ja pörröiset. Ne eivät ole erityisen kuivat tai huonokuntoiset, vaikka latva ajoittain takkuaakin. Päänahkani ei ole erityisen rasvoittuvaa sorttia.
Itse olen käyttänyt näistä molempia C-system shampoita ja Nexxun Humea. Jos päänahka ei ole erityisen rasvoittuva, niin C-system Clean shampoo kannattaa jättää pois. C-system Hydrating shampoo on tällä hetkellä foorumilaisten lemppareita, joten suosittelisin shampooksi sitä. Joillakin se ei puhdista tarpeeksi pidemmän päälle, mutta jos päänahka ei ole erityisen rasvoittuva, niin voisi toimia hyvin. Itselläni Humen hoitis toimii kivasti, mutta jotkut ovat sitä mieltä, ettei se kostuta tarpeeksi yksinään. Sen sijaan se toimii monilla hyvin pitkällä vaikutusajalla Keraphixin kanssa. MOPin Hydrating hoitis on tosi kehuttu. Eli ehkä suosittelisin nyt MOPin Hydrating shampoota ja hoitoainetta ja joskus myöhemmin sitten vaikka Nexxun Humea ja Keraphixia.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #193 : 20.02.07 - klo:23:59 »
Kiitos, Luomo! Taidanpa sitten testata tuon Mopin ensin. Onhan se myös edullisempi hinnaltaan kuin Nexxus. LF:ssä on 300-milliset pullot Hydratingia £ 8,46. Siellä olisi myös matkapakkaus hintaan £ 7,95, mutta siinä on 50-millisten Hydratingien lisäksi Shaping Serum, joka ei tällä hetkellä kyllä kiinnosta.

Talvitukalle ja hiuksilleni yleensäkin voi kosteutus olla juuri se, jota tarvitsen. Ihanaa että täällä on niin auttavaisia ihmisiä!

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #194 : 22.02.07 - klo:15:07 »
Jätettävä olisi hakusessa. Tukka kuiva, huonokuntoinen ja karhea. Tällähetkellä on käytössä Keratase Nutritive vaahto. En tykkää vaahdoista, tuntuvat vaan häviävän jonnekkin tukkaan, eli voide saisi olla. Ei mikään kovin kallis, koska tykkään lotrata aineita kunnolla tukkaan...  ::) Joku 25€ on kyllä maksimi ja silloin saisi olla mieluiten iso puteli. Niin ja Suomesta kiitos  ;D

Toivottavasti tätä ei olla kysyttä, en jaksanut selata koko ketjua läpi...  :-*
« Viimeksi muokattu: 22.02.07 - klo:15:15 kirjoittanut almiros »
hennaaja
iherb alekoodi DUW569