Kirjoittaja Aihe: Tuotesuosituksia  (Luettu 637966 kertaa)

Poissa Humppasusi

• Tukkaguru
  • Humpparaakki!
Vs: Tuotesuosituksia
« Vastaus #195 : 22.02.07 - klo:16:20 »
Nyt mies tarttis apua! Haluaisin ostaa sille jonkun jätettävän/muotoilutuotteen, joka saisi sen hiukset vähemmän höttöisiksi. Miehellä on siis lyhyt ja todella paksu tukka. Se kuitenkin pesun jälkeen menee sellaiseksi höttömäiseksi palloksi. Joku geeli tai vaha voi olla kuitenkin liian tymäkkää, ei halua muotoillun näköistä lopputulosta (ei siis mitään hokipelaajan geelipuikko-kampausta tms ;)) Siis mahdollisimman luonnollinen lopputulos hakusessa!

Oliskos vinkkejä?
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.

Poissa palekastro

• HAIRahtanut
« Vastaus #196 : 22.02.07 - klo:18:01 »
Tää varmaan kuuluu tänne. Mulla on käsitellyt hiukset, joiden hoitoon tilasin Joicoja. K-Pak Sh, ha ja IHT löytyy. Riittäisivätkö nuo K-Pak sh ja ha yksistään mulle, jos käytän joka pesussa? Pitäiskö olla vielä rakennepaikkaavaa tehohoitoa? Tietysti seuraan itse tukkaani, mutta näin teoriassa kyselen.

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #197 : 22.02.07 - klo:19:09 »
Haluaisin pelastaa siskoni tukan. Se on nyt jo melko pitkä, ja sisko kertoi, että oli löytänyt kaksihaaraisia, joka on kuulemma harvinaista. Ikinä hän ei ole tukkaansa värjännyt muutakuin vaahtoväreillä.
Perussuomalaiset karheat hiukset. Käyttää markettituotteita.  :'( Köyhä opiskelija, niin ei muuhun varaa. Jos suostuttelisin  sen siirtymään kokonaan XZ:taan ja ostaisin sille lahjaksi NG:n naamion ja Bonacuren latvasuojan, niin auttaisikohan mitään?  ::)
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #198 : 22.02.07 - klo:20:55 »
^nutri Gloss voisi toimia pitkillä muhitusajoilla siskosi tukassa, mutta kaksihaaraisin ei tunnetusti oikeasti auta, kuin sakset.
Osta tuo naamio ja latvasuoja ja xz-tuotteita( kosteuttavia) niin varmasti jotakin tapahtuu.

Almiros, jätettävistä erinomaisia itselläni ovat olleet Goldwell Kerasilk Instant Fluid,( n.11 e), Fructis Force Anti Slipt Ends( vihreä pumppupullo, n.4 e) ja Tigi Ego Boost( oisko ollut 28e)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa crema

• Hiushörhö
« Vastaus #199 : 24.02.07 - klo:21:42 »
Terve. Tarvitsisin vähän apuja, mitä nyt tekisi tämän tukkani kanssa. Se on nyt viimeisten viikkojen aikana muuttunut todella kuivaksi ja höttöiseksi, melkeinpä hattaramaiseksi. Sitä on rääkätty melkoisesti viimeisen 8 kuukauden sisään; raidat, permanentti, vaalennus, permanentti ja väri... Tänään muhitin Redkenin All Soft tehistä päässä joka yleensä on aina saanut hiuksistani hyvännäköiset mutta tällä kertaa se ei tehnyt minkäänlaista vaikutusta. Laitoin myös varmaan kourallisen Small Talkia, Girls Toysia ja Redkenin jätettävää kihara-ainetta jätettävän ja latvasuojan jälkeen, mutta nekään ei mainittavemmin muuttanut hiusten olomuotoa.

Elikkä mitä tehdä? Todella kuivat, paljon käsitellyt hiukset, aika paksut silti. Jos tuon NG:n naamion ostaisi ja muhittelisi sitä joka pesun yhteydessä, vai olisiko se hoitotehoiltaan riittämätön tälläiseen hiukseen? Jos alan nyt kokeilemaan CO-menetelmää niin olisiko jotain vinkkejä mitä markettikamoja siihen voisi käyttää (muita kuin XZ-sarjaa, ei löydy täältä UK:sta)? O&H multa löytyy, mutta jokin muu sen lisäksi tuohon menetelmään sopiva ha. Shampoona käytän Tigin Brunette Goddesia, joka on aika pesevä, joten ehkä joku hellävaraisempi shampoo sen kaveriksi?

Poissa crema

• Hiushörhö
« Vastaus #200 : 24.02.07 - klo:23:21 »
Minakin olen UK:ssa, ja olen kayttanyt CO-pesussa VO5:n Strawberries and Cream-hoitoainetta, joka on silikoniton. Toimii ainakin minun hiuksissani ja tuoksukin on vallan ihastuttava eika ole kalliskaan. Omani olen ostanut John Lewis'ilta, jossa kolme melkein puolen litran purnukkaa maksoivat yhteensa alle kolme puntaa.

Kiitoksia vinkistä. Lähden metsästämään sitä isosta Bootsista pikimmiten!

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #201 : 25.02.07 - klo:09:39 »
Jätettävä olisi hakusessa. Tukka kuiva, huonokuntoinen ja karhea. Tällähetkellä on käytössä Keratase Nutritive vaahto. En tykkää vaahdoista, tuntuvat vaan häviävän jonnekkin tukkaan, eli voide saisi olla. Ei mikään kovin kallis, koska tykkään lotrata aineita kunnolla tukkaan...  ::) Joku 25€ on kyllä maksimi ja silloin saisi olla mieluiten iso puteli. Niin ja Suomesta kiitos  ;D

Toivottavasti tätä ei olla kysyttä, en jaksanut selata koko ketjua läpi...  :-*

Tsekkapa vielä tuolta edellisen sivun puolen välin tienoilta, mitä nuppu neuvoi minulle, kun samantyyppistä jätettävää hain.  :)

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #202 : 25.02.07 - klo:11:04 »
Terve. Tarvitsisin vähän apuja, mitä nyt tekisi tämän tukkani kanssa. Se on nyt viimeisten viikkojen aikana muuttunut todella kuivaksi ja höttöiseksi, melkeinpä hattaramaiseksi. Sitä on rääkätty melkoisesti viimeisen 8 kuukauden sisään; raidat, permanentti, vaalennus, permanentti ja väri...
Elikkä mitä tehdä? Todella kuivat, paljon käsitellyt hiukset, aika paksut silti.

Sun hiukset kaipaa nyt selkeästi rakennepaikkausta (mm.keratiinia) rankkojen käsittelyiden päälle SEKÄ myös kosteutusta.
Liika keratiinikin voi korputtaa hiukset, joten siksi sopivassa suhteessa myös kosteutusta rakennepaikkauksen perään.
Voisin suositella sulle rakennepaikkaavaksi esim. Joicon Reconstructoria, Lanzan Reconstructoria tai Dry hairia. Jätettäväksi voisit kokeilla Joicon K-PAK Leave-In Protectantia.
Kun tuntuu, että hiukset on paremmassa kunnossa ota käyttöön myös kosteuttavia tuotteita. Hyviä kosteuttavia tuotteita löytyy mm. MOPilta ja Nexxukselta. Tästä linkistä löytyy vinkkejä kosteuttaviin tuotteisiin:

http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=30.0

Rakennepaikkaukseen ja kosteutukseen vinkkejä täältä:
http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=246.0
« Viimeksi muokattu: 25.02.07 - klo:11:07 kirjoittanut Kikka »
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa crema

• Hiushörhö
« Vastaus #203 : 25.02.07 - klo:22:29 »
Kiitoksia avusta Kikka! En tosiaankaan edes osannut ajatella, että hiukset tarvitsisivat rakennepaikkausta kosteutuksen lisäksi. Onneksi kaapista löytyy vanha K-Pakin tehis, pääsen vihdoinkin käyttelemään sitä. Selailin nuo linkittämäsi topicit myös läpi ja erityisesti Joicon IHT vaikutti sellaiselta, jonka voisi laittaa korvan taakse noiden MOP:ien lisäksi. Nyt vaan sitten ostoksille ja hoitelemaan hiusta kuntoon.

Jätettävä olisi hakusessa. Tukka kuiva, huonokuntoinen ja karhea. Tällähetkellä on käytössä Keratase Nutritive vaahto. En tykkää vaahdoista, tuntuvat vaan häviävän jonnekkin tukkaan, eli voide saisi olla. Ei mikään kovin kallis, koska tykkään lotrata aineita kunnolla tukkaan...  ::) Joku 25€ on kyllä maksimi ja silloin saisi olla mieluiten iso puteli. Niin ja Suomesta kiitos  ;D

Toivottavasti tätä ei olla kysyttä, en jaksanut selata koko ketjua läpi...  :-*

almiros: Itse olen tykännyt erityisesti Tigin Small Talkista. Sitä voi käyttää jätettävänä, ja se tuuheuttaa hivenen ja silottaa hiusta. Sitä voi myös käyttää kuiviin hiuksiin silottamaan pintaa. Silikonit siinä taitaa eniten vaikuttaa, mutta mulla on toiminut hyvin (tähän saakka siis). Sebastianin Potion9 on kanssa yks mun suosikkeja, muttaa taitaa olla enemmän rakennepaikkaava... Molemmat on kalliimpia kuin mitä halusit, mutta ei paljoa ja on mun mielestä hintansa arvoisia. Oon myös joskus käyttänyt Osiksen Screamia paljolti samaan tapaan kuin Small Talkia. Oli ihan semihyvä, ja ennenkaikkea halpa (n 10-15e putkilo).

edit. Niinpä joo, jätettäviähän tässä nimenomaan etsittiin eikä mitään muotoilutuotteita. Pöhkö minä, otan seuraavan kerran silmät ja aivot käteen.
« Viimeksi muokattu: 26.02.07 - klo:00:06 kirjoittanut crema »

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #204 : 25.02.07 - klo:22:49 »
Osiksen Scream ja Tigin Small talk ovat molemmat kylläkin muotoilutuotteita eikä niinkään jätettäviä hoitiksia.

Mutta almirokselle voisin itse suosittella esimerkiksi Joicon Altimaa jos sitä jostain vielä löytää, sarjahan on uudistunut ja Altima poistunut valikoimista (vai onko se jollain uudella nimellä sitten, en muista). Altimaa voi käyttää sekä poishuuhdeltavana pikahoitiksena sekä jätettävänä, minä tykkään enemmän käyttää jätettävänä sitä. Johtuu kyllä siitäkin ettei minulla ole tällä hetkellä muita "kunnolllisia" jätettäviä voiteita.

Markettisarjoista voin suositella VO5 Fade Defy jätettävää voidetta (punainen 200ml tuubi). Aika silikonistahan tuo on mutta ihan pätevää muuten, eikä kallista ainakaan  :D Itse olen käyttänyt tuota lähinnä latvoihin ja yleiseen siloitteluun muiden jätettävien jälkeen, siihen ainakin sopii mainiosti.

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #205 : 25.02.07 - klo:23:10 »
almiros: Itse olen tykännyt erityisesti Tigin Small Talkista. Sitä voi käyttää jätettävänä, ja se tuuheuttaa hivenen ja silottaa hiusta. Sitä voi myös käyttää kuiviin hiuksiin silottamaan pintaa. Silikonit siinä taitaa eniten vaikuttaa, mutta mulla on toiminut hyvin (tähän saakka siis). Sebastianin Potion9 on kanssa yks mun suosikkeja, muttaa taitaa olla enemmän rakennepaikkaava... Molemmat on kalliimpia kuin mitä halusit, mutta ei paljoa ja on mun mielestä hintansa arvoisia. Oon myös joskus käyttänyt Osiksen Screamia paljolti samaan tapaan kuin Small Talkia. Oli ihan semihyvä, ja ennenkaikkea halpa (n 10-15e putkilo).

Ja muistutan nyt teillekin, crema ja almiros, että mulla olis tuo Potion9 myynnissä tuolla myyntiketjussa ja lähtee alle puoleen hintaan siitä mitä se maksaa esim. Lookfantasticissa.  ;) Ja tuohan sisältää todella paljon hoitavia kasviöljyjä eli kosteuttaa siis hyvin.

Poissa Fantti

• Tukkaguru
« Vastaus #206 : 02.03.07 - klo:13:57 »
Minun pitäisi nyt pian ostaa lahjaksi esim. shampoo, hoitoaine ja tehis paketti, mutta en tosiaan tiedä henkilön tarkkaa hiustyyppiä. Näyttää kuivalta ja katkeilee eli kosteutta ja rekkua olisi tarpeen, mutta tosiaan molempia aio ostaa lahjaksi ovat sen verran hintavia. Ja sitten en taas tiedä minkälainen hiuspohja henkilöllä on. Ikää lahjan saajalla on jo melkein 60 vuotta, joten mitäköhän keksisi tilailla tässä?

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #207 : 02.03.07 - klo:18:52 »
Nyt kaivattaisiin jotain kermaista/voidemaista jätettävää hoitista sivuhiuksiin.

Joko olet Zubi shoppaillut? ;) Luin kysymyksesi vasta nyt ja mulla tuli heti mieleen Graham Webbin Silk Repair. Monet noista voidemaisista jätettävistä tahmauttaa ainakin minun lyhyet hiukset ja tekee ne raskaiksi. Tämä Silk Repair tuntuu kuitenkin miellyttävältä käytössä ja siinä on hauska makea tuttifrutti-tuoksu! Sisältää kyllä isopropyl alcoholia (mutta ei ensimmäisten joukossa) ja silikonia (ei niitäkään ensimmäisten joukossa). Voide lupaa vahvistaa hiusrakennetta. Sisältää omien sanojensa mukaan silkkiproteiinia ja lämpöaktiivisen yhdistelmän. Kosteuttaa, poistaa takut ja sähköisyyden. Ja on iso (250 ml) tuubi, joten kestää lotrata!

Ai niin, ja jätettävän hoitiksen lisäksi kannattaa kokeilla kosteisiin hiuksiin Tigin Smooth & Shineä ennen varsinaisen muotoilutuotteen levittämistä. Kesyttää hyvin huonosti käyttäytyvän tukan!

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #208 : 03.03.07 - klo:07:33 »
^ Kiitos Tuikkuli! Tuohan kuulostaa oikein lupaavalta. Tuo Graham Webb on ihan uusi sarja minulle, katselin netistä että Hairstoret sitä myisivät ja sitten jotkut Wella-kampaamot - ja tuon tuotteen hinta olin n. 17 euroa. Osaatko yhtään vinkata mistä tuota parhaiten & edullisimmin saisi?

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #209 : 03.03.07 - klo:09:17 »
Minun pitäisi nyt pian ostaa lahjaksi esim. shampoo, hoitoaine ja tehis paketti, mutta en tosiaan tiedä henkilön tarkkaa hiustyyppiä. Näyttää kuivalta ja katkeilee eli kosteutta ja rekkua olisi tarpeen, mutta tosiaan molempia aio ostaa lahjaksi ovat sen verran hintavia.

Joico K-pak intense hydrator on sekä kosteuttava että rakennepaikkaava tehohoito.
« Viimeksi muokattu: 03.03.07 - klo:09:19 kirjoittanut Kikka »
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli