Kirjoittaja Aihe: Tuotesuosituksia  (Luettu 637989 kertaa)

Poissa Magia

• Tukkaguru
Vs: Tuotesuosituksia
« Vastaus #315 : 28.07.07 - klo:22:14 »
^ Nexxuksen Luxxtress! :D Loistavaa tavaraa. Siloittaa ihan mahdottoman hyvin sekä kiillottaakin vielä. Tuo ainakin kosteuttaa ja muistaakseni vähän rakennepaikkaakin. Hairproducts4me:sta saa halvalla, jos en väärin muista niin suunnilleen 12 dollaria maksoi, ja pullo kestää pitkään. Suosittelen lämpimästi. :-* Nexxus-ketjuista kannattaa lukea lisää, jos kiinnostaa.

Edit. juu 11,99 maksaa. http://www.hairproducts4me.com/order+nexxus+phyto+organics.htm

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #316 : 29.07.07 - klo:02:27 »
^ Luxxtress tai Headress, HD pitää vieläkin selvempänä kaikki kokeilemani päät kuin LX.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Hentoinen

• Hiushörhö
« Vastaus #317 : 29.07.07 - klo:10:27 »
Eli kun John Friedan tuotteille ei löytynyt omaa ketjua, niin mä pistän kokemukseni sitten tänne. Siirtäkää, jos on aihetta.

Mä siis ostin Kick'sista John Friedan Brilliant Brunette Chocolate to Espresso shampoon ja hoitoaineen. Tarkoitettu siis tummille bruneteille. Hintaa isoilla tuubeilla oli hiukan yli 10€ kipale.

- shampoo: Vaahtoaa ihan älyttömästi. Pesuteho on tujakka, kuivalle/huonokuntoiselle tukalle voi olla liian vahvakin. Rasvoittuvalle päänahalle saattais olla nappivalinta. Tuoksu miedon kaakaomainen. Mä tykkään hieman pesevämmästä shampoosta, joten ei tämä mun mielestäni huono ole. Talvipakkasilla en kyllä käyttäisi.
- Hoitsikka: Mieto kaakaovaniljainen tuoksu. Leviää hyvin, mutta ei uppoa tukkaan. Pidin 5 minuuttia, eikä teho kyllä vakuuttanut. Voi toki olla että mun huonokuntoisille latvoilleni tää on liian kevyttä ainetta. Huuhtoutuu hyvin.

Yhteisteho ei pitkään ja huonokuntoiseen latvaan vakuuttanut. Tukka on jämäkkä ja ilmava, mutta en mä nyt tiedä kiiltääkö tämä sen enempää kuin tavallisestikaan. Jo pyyhekuivauksen jälkeen latvat oli niin kuivan oloiset että oli pakko heittää perään reilu tujaus Nexxuksen Headressia. Suosittelisin ehkä enemmän keskipituiselle tai lyhyelle perushyväkuntoiselle tukalle.
1b M ii. Chagrin Valley & Organic Soap!!! Iloinen polkkatukkalainen. :)

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #318 : 30.07.07 - klo:15:04 »
Siirsin tämänä "Tigi-shampoot" - ketjusta pois, jotta ei mene aivan OT:ksi siellä.

^ OT: Mitä sitten suosittelisit shampooksi? Olen vielä ihan tietämätön näissä hiusasioissa. ;D

Kertoisitko minkälainen päänahka sulla on. Rasvoittuuko helposti? Onko kuiva?  :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Emmuh

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #319 : 30.07.07 - klo:15:09 »
^ Ei tuo kovin helposti rasvoitu, omasta mielestäni (3-5 päivän päästä pesusta alkaa rasvoittumaan shampoosta riippuen). Eikä tuo kovin kuivaltakaan vaikuta, välillä talvisin on vähän kuivahko.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #320 : 30.07.07 - klo:17:22 »
^ Ei tuo kovin helposti rasvoitu, omasta mielestäni (3-5 päivän päästä pesusta alkaa rasvoittumaan shampoosta riippuen). Eikä tuo kovin kuivaltakaan vaikuta, välillä talvisin on vähän kuivahko.

MOP:n Hydrating shampoo kuulostaa sulle ihanteelliselta. Hydrating shampoo on sulfaatiton ja erittäin hellävarainen. Kannattaa lukea "MOP - käyttäjäkokemuksia" - ketju.  :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #321 : 01.08.07 - klo:12:41 »
Suositelkaas mulle jotain pelkästään kosteuttavaa tehistä/hoitista! Kun huomasin, että nyt kaikki mun hoitikset on joko paikkaavia (Joicon Moisturizerissakin on liikaa keratiinia) tai sitten keveitä pikahoitiksia ja tukka huutaa kosteutta. Ja mielellään joku mitä saa Suomesta tai tilattua nopeasti  :)

Poissa Christine

• HAIRahtanut
  • Blondi Vammavarvas
« Vastaus #322 : 01.08.07 - klo:13:58 »
XZ tyrni tehohoito, suoraan marketista ja maksaa alle 4 €.

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #323 : 01.08.07 - klo:17:12 »
Mulla olis hakusessa joku todella silikoninen ja silottava, mutta kuitenkin edes vähän hoitava tehis. Redkenin All Soft Heavy Creamille lähinnä etsin halvempaa vaihtoehtoa, siis mieluiten mahdollisemman paljon tuota vastaavaa. Olisi myöskin plussaa, jos kyseistä tuotetta saisi Lookfantasticista.

Kiitos jo etukäteen. :)
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #324 : 01.08.07 - klo:21:30 »
Mulla olis hakusessa joku todella silikoninen ja silottava, mutta kuitenkin edes vähän hoitava tehis. Redkenin All Soft Heavy Creamille lähinnä etsin halvempaa vaihtoehtoa, siis mieluiten mahdollisemman paljon tuota vastaavaa. Olisi myöskin plussaa, jos kyseistä tuotetta saisi Lookfantasticista.

Kiitos jo etukäteen. :)

Miten olisi Nexxusen Enphuse?

INCI (alku):
Water (Aqua), Behentrimonium Chloride, Cetearyl Alcohol, Cyclomethicone, Trimethylsilylamodimethicone, Hydrolyzed Quinoa (Chenopodium Quinoa) Protein, Burdock (Arctium Lappa) Extract, Blessed Thistle (Carbenia Benedicta) Extract, Alfalfa (Medicago Sativa) Extract, Cohune Seed (Orbignya Cohune) Oil Extract...

Hairproducts4me.comista saa varmasti ihan kohtuu hintaan.  :)

Poissa Viivi

• HAIRahtanut
« Vastaus #325 : 01.08.07 - klo:21:30 »
^^ Tai Joicon Silk Results hoitoaine (LF:ssä £10.95/300 ml) paksuille ja karkeille hiuksille on ihan kelpo tavaraa. Ei ole tehis, mutta hakkaa kyllä mennen tullen Heavy Creamin ainakin meikäläisen karvastossa. Silikoneja löytyy ja tekee todella sileää ja pehmeää jälkeä. Suosittelen.
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #326 : 01.08.07 - klo:23:15 »
Emppu tekee sileämmän tuloksen tähän päähän kuin HC, Silk Resultilla vastaavasti en saanut mitään tulosta aikaan mitenkään -kiiltoa, selvitystä saati siloisuutta :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #327 : 02.08.07 - klo:12:04 »
Ok, kiitos suositteluista kaikille, Emppua aion tilata. Saapahan hyvän syyn kokeilla tuota Hairproducts4me:tä. ;)

Mietin vaan tuota Emi-lynin postaamaa INCIä ja tuota hoitisten INCI-ketjun Empun sisälmysluetteloa. Ne poikkeavat toisistaan jonkun verran, ilmeisesti Emi-lynin INCI on jotain uudempaa versiota?

Ja se pakollinen: Ei kai tuo paikkaa "liikaa"? Ajattelin nyt ihan rauhassa käytellä kosteuttavaa kamaa, ja toisaalta mulla on niin paljon noissa nykyisissä tuotteissa keratiinia yms. korjaavaa, etten välttämättä oikein haluaisi yhtään lisää sellaisia tuotteita. Kun nyt nuo keratuotteet seisoo tyhjän panttina tuolla tän kosteuskuurin ajan.

Kun tuota nyt kai myydään rekkuna... (Joo, oon hysteerinen, mut ku on huomannut, miten paljon hiusten kunto on ruvennut kohoamaan nyt, kun jätti korjausjutut pois, niin... :D)

Edit. Kiitos, Emi-lynille alla olevasta, tuon pistän ostoslistalle. :)
« Viimeksi muokattu: 02.08.07 - klo:20:05 kirjoittanut Mariatar »
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #328 : 02.08.07 - klo:16:29 »
Mariatar: Mun postaama INCI on Nexxusen sivuilta. En myöskään usko, että Enphuse paikkaa liikaa. Eihän siitä löydy edes keratiinia, mikä yleensä aiheuttaa karheutta ja varsinaisesti paikkaa kunnolla.

Tässä INCI kokonaisuudessaan:
Water (Aqua), Behentrimonium Chloride, Cetearyl Alcohol, Cyclomethicone, Trimethylsilylamodimethicone, Hydrolyzed Quinoa (Chenopodium Quinoa) Protein, Burdock (Arctium Lappa) Extract, Blessed Thistle (Carbenia Benedicta) Extract, Alfalfa (Medicago Sativa) Extract, Cohune Seed (Orbignya Cohune) Oil Extract, Cohune (Orbignya Cohune) Seed Oil, Panthenol, Aromatherapy Fragrance (Parfum) with Essential Oils of: Vanilla Planifolia Fruit, Fennel (Foeniculum Vulgare), Mimosa Tenuiflora; Glycerin, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Behentrimonium Methosulfate, Octyldodecyl Ricinoleate, Polyquaternium-37, C11-C15 Pareth-7, Laureth-9, Trideceth-12, PEG-150 Distearate, PPG-1 Trideceth-6, Propylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Dimethiconol Stearate, Cetearyl Alcohol, Citric Acid, Tetrasodium EDTA, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Propylene Glycol.

http://www.nexxus.com/hair_care_brands/phyto_organics/conditioner_enphuse_intensive_reconstructor_3.html

Teracu

• Vieras
« Vastaus #329 : 02.08.07 - klo:22:46 »
Hei kaikki!

Olen uusi foorumilla enkä ole vielä ehtinyt esitellä itseäni kunnolla mutta olen lähdössä matkalle (Japaniin) pian ja olen hieman hädissäni hiusteni kanssa koska maassa tulee olemaan kosteaa ja pelkään että hiukseni villiinytvät tämän vaikutuksesta. Hiuslaatuni on varsin karkea ja kuiva, osittain suora (varsinkin hyvin hoidettuna) mutta ovat olleen huonossa kunnossa pidemmän aikaa ja tunnen että vasta viimeaikoina on edistystä alkanut tapahtumaan, osittain yhtäväni Merialin avittamana, hän neuvoi minut tänne, hän tutustutti minut myös hennaamiseen ja se on osoittautunut hyväksi värjäysvaihtoehdoksi.

Jokatapauksessa: hiukseni ovat hyvin herkkiä ulkoiselle kosteudelle ja rupeavat helposti kihartumaan ja pörrööntymään. Tarvitsisin esinnäkin matkalle jotain hyvää ainetta joka suojaisi hiuksia kosteudelta ja auttaisi suoristusraudan kanssa muttei kuivata muuten hiusta. Löytyykö jostain Helsingistä sellaista tähän hätään? Toiseksi näin pidemmällä aikavälillä tarvitsen aineita jotka korjaisivat hiusteni kosteutta, sen puute tuntuu olleen hiusteni suurin tragedia jo pitkään. Olen viimeaikoina käyttänyt mm. Tigin Moisture Maniac -sarjaa sekä L'orealin suoristavaa voidetta jota olen käyttänyt suoristusraudan kanssa mutta muita ideoita kaivataan. Päänahkani on herkkä joten hajusteeton olisi varmaan hyvä. Olen poika, jos sillä nyt on jotain merkitystä =D