Kirjoittaja Aihe: Tuotesuosituksia  (Luettu 637949 kertaa)

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
Vs: Tuotesuosituksia
« Vastaus #345 : 29.08.07 - klo:13:07 »
Ihanat tukkagurut,
Mitä suosittelisitte Tigin Brunette Goddess SH ja HA:n rinnalle käytettäväksi?
Hieman vaihtelua kaipaisi ja haluaisin siis kosteuttavat tuotteet, mutta mielellään silikonittomia. Kokeiltuna on MOP hydrating,  Tigi O&H ja Joico.

BG:t toimii tähän tukkaan hyvin, joten kaikki joiden tukkaan BG toimii, niin mitkä muut on teillä toimineet?

" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #346 : 03.09.07 - klo:21:51 »
Mikä olisi hyvä vaihtoehto MOPin Hydrating-hoitiksen rinnalle, kun etsin jotain silikonitonta hoitista/tehohoitoa, jonka saisi LF:sta? O&H ei enää käy mun päänahalla, joten se vaihtoeho on poissuljettu. Aion nyt nimittäin tilata ne GHD:n raudat vihdoin ja viimein, ja kovasti tekisi mieli tilata myös jotain uutta tehistä samalla. Oon vaan melko ulalla, että mikä voisi olla tehokosteuttavaa ja hyvää tavaraa LF:n valikoimissa, kun oon jämähtänyt tiettyihin merkkeihin. Ideoita ja ehdotuksia kaivataan :)

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #347 : 04.09.07 - klo:14:40 »
Mikä olisi hyvä vaihtoehto MOPin Hydrating-hoitiksen rinnalle, kun etsin jotain silikonitonta hoitista/tehohoitoa, jonka saisi LF:sta? O&H ei enää käy mun päänahalla, joten se vaihtoeho on poissuljettu. Aion nyt nimittäin tilata ne GHD:n raudat vihdoin ja viimein, ja kovasti tekisi mieli tilata myös jotain uutta tehistä samalla. Oon vaan melko ulalla, että mikä voisi olla tehokosteuttavaa ja hyvää tavaraa LF:n valikoimissa, kun oon jämähtänyt tiettyihin merkkeihin. Ideoita ja ehdotuksia kaivataan :)

Linkitän HG-ketjuun, vaikka se ei näemmä ole sinulle ihan uusi :)

http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=573.msg282326#msg282326

Ja voisin samassa syssyssä suositella peräti yhden käyttökerran jälkeen Joicon Intense Hydratoria, mikäli se siis on samaa laatua kuin Joicon Intense Hydrating Treatment.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #348 : 04.09.07 - klo:15:39 »
Uskaltauduin tilaamaan ihan tuntematonta tuotetta/merkkiä ja LF:n uutuutta, ainakin pikaisen googeloinnin jälkeen se vaikuttaa INCI:ltään ihan hyvältä. Eihän sitä voinut jättää samalla tilaamatta jotain kivaa ja uutta hiuksille, kun kerran tilasin raudankin, samaan syssyyn oli hyvä hankkia isompi erä ;D *kovaa vakuuttelua miksi oli hyvä idea tilata muutakin*

Tilaukseen siis lähti mulle ihan tuntemattoman Kevin Murphy -merkin Born.Again -niminen tehohoito. Saas nähdä miten tytön tukan käy ;)

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #349 : 04.09.07 - klo:16:12 »
Edit1: Poistin viestin

Edit2: Magia, niinhän se taitaa olla :b
 Tuli hätäiltyä tuon lainauksen kanssa liiaksi..
« Viimeksi muokattu: 04.09.07 - klo:16:18 kirjoittanut Dudum »

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #350 : 04.09.07 - klo:16:15 »
^ Tarkka lukeminen hyödyttää välillä. ;)

Uskaltauduin tilaamaan ihan tuntematonta tuotetta/merkkiä ja LF:n uutuutta, ainakin pikaisen googeloinnin jälkeen se vaikuttaa INCI:ltään ihan hyvältä.

Edit. Ellen, Dudum kysäisi vain että oletko nähnyt tuon INCIä, vai tilasitko ihan sokkona. ;D Ei ihmeempää.
« Viimeksi muokattu: 04.09.07 - klo:16:42 kirjoittanut Magia »

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #351 : 04.09.07 - klo:16:40 »
^ Tarkka lukeminen hyödyttää välillä. ;)
Uskaltauduin tilaamaan ihan tuntematonta tuotetta/merkkiä ja LF:n uutuutta, ainakin pikaisen googeloinnin jälkeen se vaikuttaa INCI:ltään ihan hyvältä.

Hei, kertokaa mulleki mitä Dudum on lukenu hassusti :D

Onko toi merkki tuttu ollenkaan? Ainakaan mie en oo siitä ennen kuullutkaan, eikä näköjään kukaan oo maininnu merkistä foorumillakaan.

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #352 : 04.09.07 - klo:16:42 »
^ No ok, olisihan sen viestin voinut näkyviin jättääkin. Kyselin vain, että teetkö hoitoaineesta sokkotestiä vai tunsitko incin edes joten kuten, mutta juuri olit siitä edellisessä viestissäsi maininnut.

Poissa Hipsu

• Tukkaguru
« Vastaus #353 : 04.09.07 - klo:18:51 »
Kumpikohan kävisi mun luonnonkiharaan tukkaan suoristuksen alle paremmin, L'anzan Strait-line smoother vai Tigi Fashionista Smooth&Shine?
Toi l'anza kävis kai kiharanvirkistäjäksikin kihara-päivinä?
"Life comes with many challenges. The ones that should not scare us are the ones we can take on and take control of." -Angelina Jolie

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #354 : 04.09.07 - klo:19:11 »
Lanza on jankimpaa, tanakampaa ainetta, S&S aikalailla juoksevahkoa ja SLS tuntuu antavan enemmän pitoa, toisaalta myös tahmaavan enemmän. Kiharanvirkistäjäkäyttöön tykkään myös enemmin Lanzasta, S&S melkein nestemäisyytensä vuoksi suoristaa.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #355 : 05.09.07 - klo:20:57 »
Auttakaa minua tuotteiden päätöksessä1 ::)Hiukset on voimakkaasti vaalennetut ja polkan pituiset ja kuivat..Kumpi on tehokkaampaa vaalennetuille hiuksille tigin oatmeal honey sh ja hoitoaine vai Lanzan protein plus-shampoo ja moisture tehohoito??Haluan panostaa hiuksiin ja on niiii paljon hyviä tuotteita :o ???

Viesti sopii paremmin tähän ketjuun. - Kikka
« Viimeksi muokattu: 06.09.07 - klo:10:57 kirjoittanut Kikka »
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #356 : 06.09.07 - klo:14:00 »
^ No O&H shampoo ei taida ainakaan hoitavimmasta päästä olla. Tigin shampoot kuivattavat kaikki aika paljon. Eikä sitä nyt oikein kukaan puolestasi voi sanoa, mikä noista nyt sinulle käy paremmin. Hoitoaineet ovat varmaan molemmat laadukkaita.
« Viimeksi muokattu: 08.09.07 - klo:10:18 kirjoittanut Magia »

Mirkkis

• Vieras
« Vastaus #357 : 08.09.07 - klo:09:50 »
Oon aika uus tällä foorumilla, ja lähinnä oon lukenut noita pidennyskeskusteluja. Hieman oon myös selannut näitä tuotejuttuja, ja pää on ihan pyörällä kaikista tuotteista. Nyt alkaa omat marketti shampoot ja hoitsikat huveta, joten ajattelin ostaa jotain kunnon kampaamotuotetta. Voisko joku suositella jotain? Tosiaan ihan sekaisin että mikä nyt ois hyvää just mulle ja mistä kannattais aloittaa kokeilu.

Kampaamotuotteissa oon siis ihan untuvikko, oon kokeillut ainoastaan www-sarjaa jota sain joskus lahjaksi, ja oli aikas huonoa, ainoastaan joku hoitonaamio oli ihan ok. en kyllä itse ostaisi. Lisäksi mulla on tällä hetkellä 4R kuiville hiuksille tarkoitettua hoitoainetta, jota käytän CO-pesussa. Ihan ok, kun ei ole muista kokemuksia.  ;D Hintakin edullinen 2,95/500ml. Lisäksi mulla on bonacuren latvasuojaa, ihan ok sekin. (Yleensä käytän lorealin keltaisia kuiville/kärsineille hiuksille tarkoitettuja tuotteita ja ne on ihan ok, välillä sorrun johonkin muuhun, viimeksi Dove:en joka oli pettymys)

Mun hiuslaatu on siis aika tavallinen suomalainen, aika ohut, hieman taipuisa. Latvat on tosi kuivat, kakshaarasia ei oo niin kauheesti, mutta hiukset kyllä haaroittuu aika helposti. Lisäksi hiukset ovat käsitellyt, värjäyksiä ja käytän suoristajaa + fööniä lähes päivittäin. Lisäksi tuupeeraan hieman, koska pääni on kauhean suippo.  :'( Aikamoiselle rasitukselle joutuvat siis hiukset.

Toivottavasti joku osais neuvoa mistä mun kannattaa lähteä liikkeelle. Hakusessa ois siis tuuheuttava (onko sellaista?) shampoo ja tosi hoitova hoitoaine latvoille. Tahtoisin että latvat ois sileät, mutta mulla ne on aika pörröiset, johtuen kuivuudesta, lisäksi ne taipuu  :-[ . Joku jätettävä hoitsikka ois kans tarpeen, samoin kai jotu tehohoito. Oon opiskelija, joten mieluusti sais olla edullisia, et jos tietää hinnan niin sitäkin vois arvioida.

Ostin juuri nutriglossin jätettävän hoitsikan ja naamion, mutta aika pettynyt oon niihin. Ehkä tuota jätettävää voi käyttää juhlimaan mennessä kun siinä on niitä hileitä. Naamiota oon käyttänyt kerran, ja oli kyllä huonompaa kuin Glissin vastaava.

Edit. Olen menossa kahden viikon kuluttua Tallinnaan, eli voi myös suositella jotain sieltä ostettavaa tuotetta.

Edit2. Talvea kohti alkaa päänahka kutisemaan enemmän ja enemmän. (joskus myös hilseilee, auttaa kun olen käyttänyt ihan tavis head&shouldersia)
« Viimeksi muokattu: 09.09.07 - klo:08:30 kirjoittanut Mirkkis »

Poissa Tiitunen

• HAIRahtanut
« Vastaus #358 : 08.09.07 - klo:21:12 »
Tigin hoitoaineet Oatmeal&Honey ja Moisture Maniac ainakin ovat tosi kosteuttavia hoitoaineita, jotka sopivat omille hiuksilleni (ja monen muun) paremmin kuin hyvin. Nehän ovat valitettavasti aika kalliita, netistä tilaamalla ja esim. Tallinnasta saa halvemmalla. Niisä on kyllä tosi riittoisakoostumus, itselläni kestävät paljon kauemmin kuin Elvitalin hoitikset.

Halvoista kampaamotuotteista mieleen tulee ainakin Schwarzkopfin Professionelle-sarjan kuivien ja kärsineiden hiusten naamio. Olen käyttänyt purkillisen, ja oli ihan hyvää. Normaalihinta n. 12 e, mielestäni Hairstoresta saa nyt 5 e hintaan. Tuohonkin voi varmaan sekoitella öljyjä tms. jos haluaa enemmän siloitusta latvoille.

Tuli mieleen, että Nutri Gloss ei ehkä toimi sinulla siksi, että on silikoniton(toisin kuin Glissin naamo?) ja voi vaatia useamman käyttökerran ennen kuin alkaa toimia. Tai tietenkään sekään ei vain sovi kaikille.
2a F ii, hiusten pituus noin puoleen selkään, tavoitemitta vyötäröllä, hapetevärjäyslakossa kesästä 2009

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #359 : 08.09.07 - klo:21:56 »
^^Mirkkis:

Ehdottomasti tutustumisen arvoinen ketju kuivista latvoista kärsivälle on Öljyt hiustenhoidossa. Tehohoida kuivia latvoja vaikka kerran viikossa hyvällä hoitoaineella / tehiksellä johon on sekoitettu aimo annos jotain hyvää öljyä. Pieni tuoksukauppa myy jojobaöljyä edullisesti, ja ihan ruokakaupasta löytyvä cocos-rasva (margariinihyllystä) tai oliiviöljy toimii hyvin lisäpotkua antamaan.

Muita silmäilyn arvoisia ketjuja:
Kotitekoiset hiusnaamiot
Täydelliset tuotteet (HG:t)
Tehohoitajat + hiusnaamiot

Minulla on hyvin raskaasti käsitellyt (olen mielialavärjääjä) kuivalatvaiset supisuomalaiset lasihiukset ja rakastan crestolin tuotteita: latvahoito on yksi parhaista ja odotan ostoslakkoni loppumista että saan ostaa noin kympin maksavan (eli hyvin edullisen) tehohoitopurnukan. Myös joicolta löytyy hyviä tuotteita ja tigin brunette goddess on yksi ehdottomista suosikeistani.
this too shall pass.