Kirjoittaja Aihe: Tuotesuosituksia  (Luettu 637997 kertaa)

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
Vs: Tuotesuosituksia
« Vastaus #45 : 26.10.06 - klo:22:08 »
Olen ollut nyt hetken aikaa melko pihalla näistä hiushärpäkkeistä ja toivonkin hieman tuotesuosituksia shampoista ja hoitoaineista. :)
Mulla on aika kuivat latvat, rasvottuva päänahka ja lätsähtävä tukka. Tigeistä toivoisin löytäväni jotain. Kovasti olen tykännyt nexxuistani, mutta tällä hetkellä ne tuntuvat liian tuhdeilta.

Osaisikohan joku auttaa? :)
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Tiikerihai

• Vieras
« Vastaus #46 : 29.10.06 - klo:23:13 »
elikkä, mulla on normaalipaksuiset hiukset lapaluihin asti ulottuvat  ja useita värikäsittelyjä hiuksissa, jotka ovat saaneet kiukset näyttämään kuivilta ja elottomalta, hiusten pinta on karheaa ja etenkin latvat ovat hauraat ja huono kuntoiset  :-\
..kokemuksia on L´orealin power care color shampoosta ja BC kuivien hiusten hoitiksesta ja kumpikaan ei auttanut tähän tukkaan mitenkään :o

Eniten mua kiinnostaisi tietää että miten hyvin Tigin Dumb blonde shampoo ja hoitis ja Tigin O&H shampoo ja hoitis sopivat kuivalle tukalle. Kokemuksia edellämainituista tuotteista otan mielelläni vastaan ja myös muita suosituksia kuivan tukan hoitoon.
Ainiin, hiukseni rasvoittuvat melko helposti tyvestä mutta pesen hiukset silti korkeintaan jokatoinen päivä koska en halua enempää kuivattaa tukkaa parkaa :P

Yhdistelin tähän ketjuun. T:Penny
« Viimeksi muokattu: 30.10.06 - klo:10:37 kirjoittanut Penny »

Keiju

• Vieras
« Vastaus #47 : 02.11.06 - klo:20:52 »
Nyt tarvitsen lahjavinkkejä teiltä Juureksilta!

Veljeni on ajatellut ostaa hiustensa sähköisyyttä valittelevalle tyttöystävälleen synttärilahjaksi shampoon ja hoidon jotka auttaisivat ongelmaan. Hänen hiuksensa ovat melko pitkät ja siis mitä ilmeisimmin kuivuuteen ja vaikeaan käsiteltävyyteen taipuvaiset. Hintaa tuotteilla saisi olla yhteensä max. 25 e. Siksi kyselen, kun netistä tilaaminen ei välttämättä onnistu ja omat suosikkini, kuten Redkenin All soft,  ovat kaupoista ostettuna niin hintavia.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #48 : 03.11.06 - klo:18:28 »
Olen ollut nyt hetken aikaa melko pihalla näistä hiushärpäkkeistä ja toivonkin hieman tuotesuosituksia shampoista ja hoitoaineista. :)
Mulla on aika kuivat latvat, rasvottuva päänahka ja lätsähtävä tukka. Tigeistä toivoisin löytäväni jotain. Kovasti olen tykännyt nexxuistani, mutta tällä hetkellä ne tuntuvat liian tuhdeilta.

Oletkos sä koskaan kokeillut Self Absorbedia? Tuli vain se ekaksi mieleen tuosta yhtälöstäsi. SA:n shampoohan on tosi pesevä, joten sillä saa ainakin rasvan pois. Hoitoaine tuntuu mulla suht silottavalta, mutta se ei kuitenkaan ole mikään raskas aine.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #49 : 03.11.06 - klo:21:07 »
Tuikkuli muuten, sinä suosittelit mulle tässä ketjussa MOP:n Clean-shampoota ja Moisture Complex-hoitsikkaa. Minua on alkanut myös kiehtoa se Glisten-sarja, onko sulla siitä kokemuksia, voisiko sekin sopia mulle?

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #50 : 03.11.06 - klo:21:08 »
OT, Tuikkuli olis kyllä melkoinen myyntitykki, suosituksia tulee kuin... tykin suusta?!  ;D
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #51 : 03.11.06 - klo:21:27 »

Oletkos sä koskaan kokeillut Self Absorbedia? Tuli vain se ekaksi mieleen tuosta yhtälöstäsi. SA:n shampoohan on tosi pesevä, joten sillä saa ainakin rasvan pois. Hoitoaine tuntuu mulla suht silottavalta, mutta se ei kuitenkaan ole mikään raskas aine.

Mulla on jo Self absorbed shampoo. :)  Olen käyttänyt kohta puolet, mutta en oikein ole saanut mitään irti siitä. Paitsi että se takuttaa hiukset tyvestä.
Shampoista pistinkin jo tilaukseen Sexed upia ja toivon, että se edes pikkiriikkisen pidentäisi pesuväliä. Moisture Maniac hoitoaineen ja shampoon ehdin pistää myös tilaukseen. Ei varmaan kumpikaan ole ideaali mulle, mutta olivat halpoja (settinä) ja niitä on kehuttu täällä. (Hyvä syy ostaa  ::)) Shampoo ei varmaan toimi mulla, mutta eiköhän se toimi silloin, jos pesen välissä joka päivä tai sitten pistän kiertoon..

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #52 : 03.11.06 - klo:21:53 »
Minua on alkanut myös kiehtoa se Glisten-sarja, onko sulla siitä kokemuksia, voisiko sekin sopia mulle?

Eipäs ole mulla Glisteniä, mutta Triinalla muistaakseni on ja Triinalla on vähän samanlainen tukka kuin mulla. Triina onkin varmaan kirjoitellut Glisteneistä MOP-ketjuun.

Quutti, kavereiden mielestä olenkin hairahtunut ihan väärälle alalle... ;)

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #53 : 03.11.06 - klo:22:09 »
Quutti, kavereiden mielestä olenkin hairahtunut ihan väärälle alalle... ;)

Tarpeeksi kun suosittelet niin me aletaan vaatia MOP:lta sulle provikkaa!  ;)

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #54 : 06.11.06 - klo:23:17 »
Ajattelin ostaa veljen tyttöystävälle jonkin kivan shampoon ja ehkä muotoiluaineen joululahjaksi, mutta mulla ei ole hajuakaan mistä se tykkää ja millainen hiuslaatu sillä on.  :-\ Sen tiiän, että hiukset on lyhyet ja kerroksittain leikattu, ehkä n. korvien päälle yltävät. Veikkaan, että hiukset ovat paksut tai keskipaksut ja suht karheat. Hän ei ole mitenkään kiinnostunut hiustenhoidosta ja olen huomannut hänen käyttävän sunsilkkiä (muistaakseni sellainen oranssi sun silk purkki).
Tuosta muotoiluaineesta en ole ollenkaan varma, koska hän ei kai käytä sellaisia tai ei ainakaan silloin käyttäny kun oli meillä töissä, mutta harvapa sitä viittii hiuksiaan kotona(meillä) ollessaan mällätä. Veljeltä olen yrittäny tentata mutta hän ei osaa sanoa juuta eikä jaata.

Ehkä tigiltä löytyis jotain kivan väristä ja hajusta shampoota? Muutkin merkit kyllä kelpaa. Ajattelin, että olis tosi hyvä jos shampoo tuoksuisi hyvältä, jos ei kerta muuten ymmärrä/ole kiinnostunut hiusjutuista. Ja shampoo mieluiten hajultaan sellainen, ettei jaa mielipiteitä kuten Joico k-pak (toiset pitää ja toiset ei).

Mietin, että self absorbed shampoo vois olla ihan jees, mutta peseeköhän se liian karheaksi jos ei käytä hoitoainetta? Ja kun en ole ihan varma, että peseekö hän päivittäin hiuksiaan.

Osaisiko joku auttaa? :)

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #55 : 07.11.06 - klo:09:26 »
^Totta, voisin kyllä ostaa muotoilutuotteen sijasta hoitoaineen, mutta tarviiko niin lyhyet hiukset hoitoainetta?

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #56 : 07.11.06 - klo:10:03 »
^Tuollanen setti voisi olla ihan hyvä, mutta O&H:ta en ala ostamaan. Sillä saattaa tehä pahaa se haju. Voisin hankkia Fashionistaa?
http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.storefront/455037df009db5fa273fc0a801140679/Product/View/7671

Mutta tytöllä ei taida olla värjätyt hiukset. Tämä on tosi vaikeaa. :-\ Ei viitti mennä kysymäänkään, ettei mene yllätyslahja pilalle.

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #57 : 07.11.06 - klo:10:14 »
^Ei tiennyt veli. ::) He elävätkin kaukosuhteessa ja varmaan tavatessaan on parempaakin mietittävää, että millainen tukka toisella on. ;D

Pitää laittaa tuo Self absorbed-paketti harkintaan.
Toinen paketti olis tällainen mikä voisi olla ihan kiva:
http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.storefront/455037df009db5fa273fc0a801140679/Product/View/5971
Tuotteet on sopivan pieniä, että jos ei miellyttäkään.

Mooniga, kävisiköhän tällainen paketti vaikka sille vaalealle siskolle tai miksei äidillekin:
http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.storefront/455037df009db5fa273fc0a801140679/Product/View/7030

Chihutu

• Vieras
« Vastaus #58 : 07.11.06 - klo:11:16 »
Mulla on kuivat, ohuet ja käsitellyt hiukset. Värjään usein ja käytän jonkun verran muotoilutuotteita. Haluisin ostaa jonkun Tigin shampoon & hoitiksen, mutta mikä sopisi parhaiten tämmöseen päähän? Hiuspohja sitten taas rasvoittuu helposti.

Tällä hetkellä mulla on "tuuhentamiseen" toi Cutrinin  Chooz Elastic Shaping Mousse, kun en oikein muutakaan ole vielä löytänyt. Tuntuu ettei ohkasesta letistä saa kyllä millään paksua.

Ja missä hairstoren myymälässä myydään tota MOP C-system Hydrating shampoota? Vai saako sitä vain tilattua netistä. Ja sitten jos noista Tigeistä osaisitte vielä sanoa, että mistä kannattaa käydä ostamassa. Pääkaupunkiseudulla siis. :)

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #59 : 07.11.06 - klo:11:18 »
Tigillä on kosteuttavia tuotteita useita, kuten Oatmeal & honey -shampoo ja hoitis. Ne on ainakin mulla toimineet hyvin kuivan tukan pelastajana. Hirveesti en tota shampoota käytä, on aika pesevää, mutta hoitoaine on ihanaa  :-* Myös moisture maniac hoitoaine ja shampoo kosteuttaa hyvin käsiteltyjä ja kuivia hiuksia..
www.tigi.fi löydät kaikkien tuotteiden kuvaukset :)