Kirjoittaja Aihe: Tuotesuosituksia  (Luettu 637956 kertaa)

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
Vs: Tuotesuosituksia
« Vastaus #480 : 05.01.08 - klo:15:31 »
^Samat ovat tänneki tulossa ;D

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #481 : 07.01.08 - klo:18:29 »
Mitä ihmettä tekisin kun nykyään hiukset rasvoittuu jo yhden päivän aikana. En voi pestä näitä joka päivä kun muut hiukset ei varmastikaan tykkää, mutta pakko kai on kun ei tällä tukalla kehtaa muuten ulkona liikkua. Pasin hiukset 1 1/2 vuorokautta sitten ja mulla äsken oikeasti hävetti käydä kaupassa kun ponnarille menemättömät sivuhiukset hengaili likaisina  :-X

Auttaisiko tähän jotkut tietyt tuotteet? Pesussa käytän peruspeseviä shampoita ja hoitoaineita+ jätettäviä+muotoiluaineita en laita ollenkaan korvien yläpuolelle.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #482 : 07.01.08 - klo:18:59 »
^Mulla on hiukset kans nyt lähiaoikoina rasvoittuneet nopeampaa tahtia. Varmaan pipalla on vaikutusta asiaan? Muuta syytä en keksi. Tosin ne tuntuu rasvoittuvan yhtä nopeasti vaikka pipoa ei käyttäisikään pesujen välillä. Outoa.

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #483 : 07.01.08 - klo:21:24 »
Mullakin on välillä pipo päässä ja välillä päiviä ettei ole, mutta samaan tahtiin rasvoittuminen tapahtuu. Pesin just tukan syväputsarilla, saa nähdä käykö tässä vielä päinvastainen reaktio ja tukka alkaa rasvoittua liian voimakkaiden pesuaineiden takia.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #484 : 07.01.08 - klo:21:40 »
Mulla ei ole kauheasti rahaa, mutta päätin kuitenkin panostaa yhteen oikein hyvältä vaikuttavaan tuotteeseen. Koska mun ongelma on nimenomaan tukan kuivuus (latvat rutisee ja katkeilee), niin päädyin siihen, että Tigin O&H-hoitis olisi sopivin panostus. Onko järkeilyni oikeaa?

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #485 : 07.01.08 - klo:22:41 »
^Onhan se ihan hyvää, joo, mutta panostus kannattaa vain jos ostat tuon jostain edullisesti. Esim. Strawberrynetissä 250ml pullo tais olla vaan jotain ~11-14€. Hyviä, edullisempia investointeja vois olla esim. Crestol Color Gloss -tehis (aika lailla HG muutamille  ;D ) tai LV:n tehis ja avokadoöljy. Luomupuoleltakin löytyy hyviä, voin ainakin itse suositella lämpimästi Ole Hyvä Tyrni-aloe vera-hamppu-hiushoidetta (~6€) ja A'kin Unscented ja Avocado & Calendula -hoitiksia joita saa melko edullisesti (~£6 / 225ml) www.supplementsplus.co.uk -nettikaupasta.

Tietysti O&H:n etu on siinäkin, että se toimii myös jätettävänä. Toinen erinomainen, myös jätettävänä toimiva kosteuttaja on Nexxus Humectress. Phyto Organics -sarjan Humectinia taitaa tosin saada edullisemmin netistä, mutta sitä en ole jätettävänä kokeillut.
« Viimeksi muokattu: 07.01.08 - klo:22:43 kirjoittanut Shi Shi »
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #486 : 07.01.08 - klo:22:51 »
Joo, siis netistä aattelin tilata. Suomen hinnoilla en kyllä ostaisi. :)

Poissa tiikeri

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #487 : 08.01.08 - klo:12:17 »
Kaipaisin jotain rakennepaikkavaa, joka toimis ainakin välttävästi eikä huimais millään hirveella hinnalla. Oliskohan Bonacuren repair & rescue tehiksestä miohinkään? Vai voiskohan vaan pelkkä L&V:n tehis ja hampunsiemenöljy sekoitus toimia?
Olkamittainen hennattu paksu, kuivahko ja taipuisa tukka. Kasvatus käynnissä.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #488 : 08.01.08 - klo:12:19 »
^ Olisikohan melkoisen kannattavaa tilata Hairstoren putiikista pikaiseen muutama Joicon K-pak rekku? Teho on taattu ja hinta ei hirvitä, jos niitä vielä siellä on jäljellä. 7e hintaan niitä ainakin myytiin siellä äskettäin, luultavasti vieläkin. Kyllä rekkuun kannattaa panostaa, minusta ainoat oikeat rekut ovat Lanzalla ja Joicolla.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #489 : 08.01.08 - klo:12:45 »
Tiikeri, jos et halua panostaa hurjia summia hyviin kampaamorekkuihin, niin Shi Shin oma kotikeittiön naamio saattaisi myös toimia rakennepaikkaavana. Ainakin kotihengetär itse tykkää valtavasti tuosta naamiosta, on hänen hiushärpäkkeidensä tehissuosikeissakin. Kerran kun hankkii nuo tykötarpeet, saa tehtyä valtavasti uusiakin kotitekoisia naamioita.

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #490 : 08.01.08 - klo:22:49 »
^ ;D

Tuli vähän sävellettyä tuota naamiota tehdessä. Ei siihen varmaan ihan paikkaavuuden nimissä noita kaikkia tarvita. Moni aines on ihan virkistys-, värinkirkastus- ja kiharanvirkistysmielessä tuossa. Ihan hyvin pääsee alkuun jo paseeraamalla avokadon ja lurauttamalla siihen vähän hoitoainetta ja hampunsiemenöljyä.
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa tiikeri

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #491 : 08.01.08 - klo:22:54 »
Toi Joicon rekku olis ollu tolla hinnalla aarre, mutta olen hidas eikä niitä enää saa tolla hintaan. kotikeittiön ratkaisu oli ihan mielenkiintoinen täytyy laittaa mietintä myssyn alle. Kuullosti kyllä aika pitkältä ja monimutkaiselta tosiaan toi resepti, mutta pelkistettyä versiota voisi olla kiva kokeilla. Kiitos vinkistä  :)

muoks. Avokadon voi varmaan korvata avokadoöljyllä?
« Viimeksi muokattu: 08.01.08 - klo:22:57 kirjoittanut tiikeri »
Olkamittainen hennattu paksu, kuivahko ja taipuisa tukka. Kasvatus käynnissä.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #492 : 08.01.08 - klo:23:03 »
^ Kyllä netistä ainakin saa Hairstoren sivuilta tilattua vielä tuota rekkua 7 eurolla. :)
3a/b F ii

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #493 : 09.01.08 - klo:00:53 »
muoks. Avokadon voi varmaan korvata avokadoöljyllä?

Juu, hyvin toimii. Tuoreessa avokadossa tulee toki lisätujaus proteiinia mukana, mutta ainakin mulla toimii ihan hyvin avokadoöljyllä ja hampunsiemenöljyllä terästetty hoitiskin. Tähän väliin voisin taas korostaa sitä emulgoimisen tärkeyttä, eli jos on yhtään lähmääntyvä hiuslaatu, niin ei kannata käyttää vastasekoitettua tehistä, vaan antaa sen seistä vähintään yön yli välillä sekoitellen. Parhaiten öljyt on oon saanut emulgoitumaan Urtekramin hoitikseen (mulla oli laventelia, en tiedä millaisia ne muut on), mutta jos tukka ei uppoa lähmäriskiryhmään, niin varmasti melkein mikä vaan (mieluummin tietty silikoniton) toimii.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #494 : 09.01.08 - klo:17:16 »
Tuolla toisessa ketjussa jo kauhistelinkin, että mun tukka tarvitsee sittenkin rakennepaikkausta. Mulla ei ole mitään kampaamotuotteita, vaan markettikamalla mennään. Mistä siis aloitan tukan pelastamisen? Foorumin suosikki Joicon rekku on varmaan hyvä valinta? Siihen rinnalle varmaan tarvitaan jokin kosteuttavampi tuote kuin XZ:n ja VO5:n hoitoaineet. Olisko toinen suursuosikki Tigin O&H paras? Tietty vasta kokeilemalla löytyy ne parhaiten itselle sopivat tuotteet, mutta jostain on pakko aloittaa eikä mulla ole varaa kokeilla kaikkea kerralla.