Kirjoittaja Aihe: Tuotesuosituksia  (Luettu 638522 kertaa)

Poissa Magia

• Tukkaguru
Vs: Tuotesuosituksia
« Vastaus #495 : 09.01.08 - klo:17:20 »
^ Kyllä, ja kyllä. Joicon rekku ja O&H ovat varmimmat minusta. Minulle ainakin tuo ovat kaksi hiustenhoidon tärkeintä tuotetta jonkin shampoon ohella. :) Tilaa ihmeessä HS:ltä halpoja rekkuja nyt.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #496 : 09.01.08 - klo:17:42 »
Kiitos! :) Taidan ensin käydä liikkeessä katsomassa, onko niitä vielä jäljellä.

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #497 : 09.01.08 - klo:20:14 »
^ Kyllä, ja kyllä. Joicon rekku ja O&H ovat varmimmat minusta. Minulle ainakin tuo ovat kaksi hiustenhoidon tärkeintä tuotetta jonkin shampoon ohella. :) Tilaa ihmeessä HS:ltä halpoja rekkuja nyt.

Minusta taas Joicon rekku toimii huomattavan paljon paremmin Nexxuksen Humectressin kanssa, O&H:n kanssa ei tehnyt tälle päälle (=luonnonkihara) oikein mitään.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #498 : 09.01.08 - klo:20:17 »
^Ja tälle luonnonkiharalle käy kumpikin, yhdessä ja erikseen :D Mun kolme tukanpelastajaa on siis ollut Joicon rekku, O&H ja Nexxun Humectress. Nyt kun meitä on kolme kiharapäätä ( Magia, Dudum ja minä) antanut kommentteja, tulisko joku suoratukkainen antamaan osansa :)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Lingon

• HAIRahtanut
« Vastaus #499 : 09.01.08 - klo:20:42 »
Toimii kyllä suoratukkaisillakin.  :) Mulla oli vähän sama tilanne kun Margotilla, käytin ennen enimmäkseen markettituotteita ja halusin jotain tehokkaampaa hoitoa tilalle. Köyhänä opiskelijana sitten päädyin ostamaan juurikin tuon paljon kehutun o&h:n ja joicon rekun, eikä ole tarvinnut katua.

Poissa Säde

• HAIRahtanut
« Vastaus #500 : 10.01.08 - klo:17:53 »
^ Minulla on vaalennetut ja pörröiset luonnonkiharat hiukset, ja minulla toimii karitevoi ihan mahtavasti! Sillä saa tosi helposti pörröt siloiteltua, ja kun levityksen jälkeen harjaa, saa kiharatkin suoristeltua. Yksi parhaista puolista karitevoissa on juurikin se, että levityksen jälkeen hiukset ovat muotoiltavissa - itse esimerkiksi käännän väärään suuntaan harittavia latvoja karitevoin avulla. Kosteuttaakin hyvin!

Tämä nyt ei tietysti ole varsinainen hoitoaine, mutta mielestäni tässä voisi olla ratkaisu ongelmaasi :).

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #501 : 10.01.08 - klo:19:02 »
Pelinainen, miten olisi L'Anzan Hair Repair Leave-In protector? Luonnonkiharapäinen poikkis tykkää tuosta todella paljon, kun kihara tuppaa olemaan aika kuivahkoa.

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #502 : 14.01.08 - klo:03:57 »
Tarvitsisin kuivalle tukalleni jotain mahdollisimman kosteuttavaa, ja vaihtoehtoina olis Lanzan Dry Hair sarja tai sitten Redkenin All Softit. Mutta en ole varma kumpaa ostaisin, siks ajattelin kysyä kokemuksia että kumpi on parempi merkki? En viittis arvalla kokeilla kun on kumminkin hintavia...   :-\

Yhdistin kysymyksesi tänne tuotesuosituksia-ketjuun. -Hunis
« Viimeksi muokattu: 14.01.08 - klo:08:24 kirjoittanut Hunajapupu »

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #503 : 14.01.08 - klo:10:40 »
^ Osta ehdottomasti L'anzan Dry Hair -sarjaa, sillä Redken sisältää niin paljon silikoneja. Mun mielestä saat rahallesi paremman hyödyn L'anzan tuotteilla.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #504 : 14.01.08 - klo:12:16 »
^Mikä tuon hinta on kampaamossa ja mikä kampaamo Kuopiossa myy?

Muistaakseni ainakin Sektorin Hairlekiini myy L'anzaa.

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #505 : 14.01.08 - klo:16:15 »
Okei! Redkeniä suunnittelin kun se kuulostaa jotenkin "uskottavammalta" ja on kalliimpikin  ;) Mutta eihän se välttämättä ole laadun tae. Joicollakin näyttäisi olevan kosteuttavia, minkäslaisia ne on näihin verrattuna? Alan kyllä kallistua L'anzan puoleen... :)

Poissa Kemuli

• HAIRahtanut
« Vastaus #506 : 14.01.08 - klo:16:19 »
^ Mulla on ollut Joicon Moisture Recovery Treatment Balm (karheiden hiusten versio) - jonka pitäisi siis olla kosteuttava tehohoito - ja ei vakuuttanut pahemmin :-\ Ihan keskinkertainen hoitotehoiltaan, tekee tukan kuitenkin nätiksi silikonien ansiosta. Niiden lisäksi sisältää kuivattavaa (?) merisuolaa ja denaturoitua alkoholia. Lähmäsi tukan pahemman kerran, pituuksiin ja latvoihin pystyi kuitenkin käyttämään. Lahjoitin kaverille. Ellenin tavoin suosittelen Lanzaa!
Hiukset: 1c M iii, n. 55 cm. L'Anza <3

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #507 : 14.01.08 - klo:17:24 »
Mulla ei ole kokemusta kuin kahdesta Joicon tuotteesta, rekusta ja IH:sta, ja tykkään IH:sta aivan hirmuisen paljon. Sekin on kyllä kosteuttava tehis, vaikka sisältääkin todella paljon keratiinia. Jos etsii pelkästään kosteuttavaa hoitista, IH ei välttämättä ole se kaikkien todennäköisin vaihtoehto, mutta on vaihtoehto kumminkin. IH:ssa yhdistyy mun mielestä sekä rekun että kosteuttavan tehiksen parhaimmat puolet: rakennepaikkaavuus ja tehokas kosteutus.

Välttämättä yhden merkin koko sarjaa ei tarvitse hankkia, että saa hyvän tuloksen. Voi myös ottaa yhden toimivan tuotteen yhdestä merkistä, toisen taas toisesta. Ennen mulla oli kaikki tuotteet samaa sarjaa, esim. L'anzan Hair Repairia, koska luulin, että sillä tavalla saa kaikki tehot irti. Juuresten avulla hoksasin, että voin käytellä useiden merkkien eri tuotteita yhtä aikaa ja tulos senkun vain paranee, kun löytää juuri ne sopivat tuotteet itselleen.

Valentine

• Vieras
« Vastaus #508 : 14.01.08 - klo:22:24 »
Osaisitteko suositella hyvää latvasuojaa ja kiharanvirkistäjää kuiviin ja hieman liikaakin käsiteltyihin hiuksiin. Saa olla todella kosteuttavia, sillä rasvoittumisestakaan ei ole pelkoa.

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #509 : 14.01.08 - klo:22:31 »
Okkei! Aikeissa olis kai sitten ostaa L'anzan  Dry Hair shampoo ja hoitis, All Soft Velvet Whip (vanhasta soft endsistä tosi hyviä kokemuksia, toivotaan ettei uusi tuote tuota pettymystä...), ja naamioksi varmaankin Heavy Cream, tästä ei kokemuksia mutta on kehuttu paljon... L'anza Dry Hair tehis on hirmusen kallis verrattuna purkin kokoon, 125 ml! Sen kanssa ei kauaa nokka tuhisis pitkän letin kanssa...  :)