Kirjoittaja Aihe: Tuotesuosituksia  (Luettu 637957 kertaa)

Poissa Kemuli

• HAIRahtanut
Vs: Tuotesuosituksia
« Vastaus #510 : 14.01.08 - klo:23:37 »
Osaisitteko suositella hyvää latvasuojaa ja kiharanvirkistäjää kuiviin ja hieman liikaakin käsiteltyihin hiuksiin. Saa olla todella kosteuttavia, sillä rasvoittumisestakaan ei ole pelkoa.

Mä käytän pitkien hiusten latvoihin Lanzan Anti Ageing -sarjan Neem Plant Silk Serumia ja olen erityisen tyytyväinen :-* Ei lähmää, kiillottaa, suojaa hyvin, eikä takuta latvoja. Ei tosin ole kauhean kosteuttava, keratiiniä sisältää ja silikonia.
Hiukset: 1c M iii, n. 55 cm. L'Anza <3

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #511 : 20.01.08 - klo:02:55 »
Ehkä on korkea aika munkin pyytää suosituksia.

Eli. Hiukset on vaaleat (oma väri vaalea mutta vaalennetut), värjätty noin max. 4 kertaa viimeisen vuoden sisällä ilman räikeitä värieroja ja olen pyrkinyt käyttämään kestovärien sijasta sävytteitä aina kuin mahdollista. Kohta puolentoista vuoden ajan olen ollut sairaana ja jatkuvasti lääkekuureilla, hiukset ovat ohentuneet selvästi ja kunto on selvästi huonontunut vaikka värjäykset ovat aina kestäneet hyvin, niin myös nyt mutta tukkaa vaan lähtee ja kuitenkin hoidan hellyydellä joten sinänsä tosi inhottavaa. Hiukset ovat kerrostetut, pisimmät johonkin lapaluiden yläosaan ja lyhyimmät melkein leukapituiset otsiksen kasvatuksen seurauksena. Hiukset toisinaan myös katkeilevat.

Tällä hetkellä käytössä on ollut Shampoona Nexxuksen Therappe, Tigi O&H ja hoitis samaa sarjaa, välillä tehiksenä välillä ihan poishuuhdeltavana, lisäksi ajoittain käytän Lorealin absolute repair-naamiota sekä aina hiuksiin jätettävää hoitoainetta, tällä hetkellä absolute repair-sarjaa sekin ja Bonacuren latvasuoja. Latvoja lyhennetty muutaman kerran ja mallia freesattu ja aina kampaaja on suositellut että alan käyttämään hoitoainetta ja pudottanut melkein silmät päästään kun kuulee mitä tuotteita käytän :(

Olisiko kellään hyviä neuvoja ja tuotesuosituksia tähän tilanteeseen? K-Pak-rekkuja olen aiemminkin käyttänyt, nyt päässeet loppumaan mutta uusia kuitenkin tulossa joten niitä ei tarvitse laskea mukaan ;) Kiitoksia!
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #512 : 20.01.08 - klo:11:05 »
^ Pidäpä vaikka kunnon O&H hoitiksen muhittelukuuri. Vaikka viikko tai pari pesun jälkeen hoitiksena vähintään 15 minuuttia vaikuttamassa. Mistä tuotteista kampaaja on valittanut? Eihän noissa ole minusta mitään vikaa. Korkeintaan nuo Absolut repairit, niissä ''tehot'' eivät perustu kyllä muuhun kuin silikoneihin, eikä niitä minusta tehiksenä kannata käyttää.

Voisi myös olla ihan hyvä, jos ostaisit jonkun aika tuoksuttoman tuotteen, kuten LV:n tehiksen, ettei nyt hiuksia ainakaan vahvan tuoksun takia lähtisi. Öljyjäkin voisit käyttää hoitoaineiseen sekoitettuna ja jätettävinä.

Poissa Avena

• Tukkaguru
« Vastaus #513 : 20.01.08 - klo:11:11 »
Eihän noissa ole minusta mitään vikaa. Korkeintaan nuo Absolut repairit, niissä ''tehot'' eivät perustu kyllä muuhun kuin silikoneihin, eikä niitä minusta tehiksenä kannata käyttää.

Jos Auringonkukka tarkoittaa Absolut Repair -naamiolla tota purkissa olevaa tehohoitoa, joka munkin kylppärissä pyörii, niin ei siinä ole äkkiseltään katsottuna kuin yksi silikoni, viidentenä INCI:ssä. Ja mukana ihan hyviäkin ainesosia.
1bFi

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #514 : 20.01.08 - klo:11:34 »
Mistä tuotteista kampaaja on valittanut? Eihän noissa ole minusta mitään vikaa.

Mä käsitin niin, että kampaaja oli ollut ihmeissään kun noin hyvstä tuotteista huolimatta tukka katkeilee.

Ja tuosta Absolut reparista, mun mielestä se naamio on hintaansa nähden hyvä tuote ja kuten Arrakki jo sanoikin, ei siinä taida olla kuin yhtä silikonia ja tosiaan hyviäkin ainesosia.

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #515 : 20.01.08 - klo:19:06 »
Mistä tuotteista kampaaja on valittanut? Eihän noissa ole minusta mitään vikaa.

Mä käsitin niin, että kampaaja oli ollut ihmeissään kun noin hyvstä tuotteista huolimatta tukka katkeilee.

Ja tuosta Absolut reparista, mun mielestä se naamio on hintaansa nähden hyvä tuote ja kuten Arrakki jo sanoikin, ei siinä taida olla kuin yhtä silikonia ja tosiaan hyviäkin ainesosia.

Juu näinpä just :)

Vaikea uskoa että hajusteet aiheuttaisivat hiustenlähtöä, vaikka moniallergikko olenkin en kuitenkaan hajusteista ole saanut (ainakaan enne) reaktioita.. Toki tottakai hajustettomiakin tuotteita voisi kokeilla. Nuo erilaiset öljyt kiinnostavat kyllä mutta mietin kuinka luonnontuotteita ne sitten ovat koska siinä tapauksessa allergiat saattaakin tulla vastaan :-\
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa Cherry

• HAIRahtanut
« Vastaus #516 : 02.02.08 - klo:17:34 »
All Soft Velvet Whip (vanhasta soft endsistä tosi hyviä kokemuksia, toivotaan ettei uusi tuote tuota pettymystä...)

Eli onko tuo soft ends lopetettu, ja tilalle tullut tuo velvet whip? Myydäänkö tuota Suomessa, ja mihin hintaan non suunnilleen? Mulla on nyt niin harvinainen tilanne (ei ole ollut muuten moneen vuoteen) että jätettävät hoitoaineet on ihan oikeasti loppumassa. Olen pähkäillyt mitä jätettävää seuraavaksi kokeilisin, ja aloin jo suunnitella soft endsin hankkimista. Mutta jos sitä ei enää saa, niin ehkä tuota velvet whippiä voisi kokeilla, jos on vastaava tuote.
Kaikkein vaikeinta on luottaa, mutta ilman sitä ei mitään saa.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #517 : 02.02.08 - klo:18:06 »
^ On korvannut SEn, joissain ketjuissa ollut puhetta tästä.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #518 : 02.02.08 - klo:23:52 »
En ole varma mihin tämä kuuluisi, mutta nyt tarttisin jotain todella tehokasta keltaisuuden poistajaa. Pistin tässä männä viikolla värinpoistoa alahiuksiin, kun mulla oli "erittäin tyylikäs" alhaalta tummempi ja päältä vaalea tukka, josta halusin eroon. Laitoin tuhkaista kestoväriä siihen päälle vähän taittamaan, se auttoi vähäsen, mutta tukka jäi siitä huolimatta häiritsevän kirkkaankeltaiseksi. Mitään värinpoistoja tai muita en halua enää laittaa, jotenka mikäs aine olisi silikoniton, hoitava ja myös reilusti tuhkaiseen väriä taittava? Olen lukenut hopeashampoo ja -hoitoaineketjua ja vaalennusketjun läpi, mutta en päässyt selvyyteen mikä aine olisi kaikkein tehokkain. Joicon hopeashampoota mulla on, se on kyllä ihan semitehokasta, mutta koska sisältää silikonia, niin se laittaa päänahan kutisemaan ja on muutenkin kuivattavaa.

Edit. Tack så mycket! Täytyy katella tuota hoitsikkaa maanantaina kaupoista ja laittaa shampoo muistiin ja ostaa sitä sitten kun Joico loppuu.
« Viimeksi muokattu: 03.02.08 - klo:01:15 kirjoittanut Minsku »

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #519 : 03.02.08 - klo:00:00 »
Tehokkain taittaja, imo,  on Cutrinin keep the color -hoitoaine. Toisena Nexxus Simply Silver -shampoo :)

Poissa Mellie

• HAIRahtanut
« Vastaus #520 : 03.02.08 - klo:13:21 »
^ Mulla taas tuo Cutrinin Keep the Color ei tehoa ollenkaan paljon, ja sitä saa laittaa ihan mielettömän paljon (mulla on siis vain vaaleita raitoja..)! Ja siinä on silikonia.. En ole kokeillut sitten muita kuin BC:n hopea-shampoota, joka on todella hyvä taittamaan keltaista mutta myös todella kuivattava! (Vaikka eihän sitä tarvitse joka pesussa käyttää..) Muuthan ovat täällä kehuneet Crestolin naamiota (olikohan joku helmenvaalea?) jota aion itsekin kokeilla seuraavaksi.. :)

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #521 : 03.02.08 - klo:14:05 »
^ Crestol tuskin toimii sen kummemin ainakaan, se on todella haaleanvaalean violettia väriltään :-\

Poissa Mellie

• HAIRahtanut
« Vastaus #522 : 03.02.08 - klo:14:21 »
^ Aijaa? No höh.. Miksi sitä on sitten niin paljon kehuttu? ???

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #523 : 03.02.08 - klo:14:33 »
Siis, jos sinulla ei taita mikään voimakkaan värikäs, ei voi uskaltaa luottaa täysin siihen että haaleampikaan taittaisi. Usein vaalennettu hius on senverran hapero ja kuitenkin vain vähän kellertävä, että vaaleammat taitot toimii :) Useimmat saa Cutrinilla siniharmaan tuloksen jo muutamassa minuutissa, näille tapauksille Crestol on usein hyvä.

Kokeilu on toki tiedon alku, onhan Crestol myös hyvä hoitava naamio jota kannattaa kokeilla ihan senkin vuoksi, vaikkei taittovarmuutta olisikaan :)

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #524 : 03.02.08 - klo:14:37 »
Etkös sieki Realicer ole kokeilut sitä keltaisuuden taittokikkaa, jossa kuivataan Goldwellin 10V-vaahto hiuksiin föönäämällä? Muistan lukeneeni jostain, että joku muukin olisi kokeillut tuota kikkaa, jota mie kokeilin joskus, kun pahin keltaisuuskausi oli meneillään blondien hiusten kans. Saattaapi nimittäin olla ihan kokeilemisen arvoinen kikka tuokin, vaikka kuulostaakin hurjalta.