Kirjoittaja Aihe: Tuotesuosituksia  (Luettu 638013 kertaa)

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
Vs: Tuotesuosituksia
« Vastaus #525 : 03.02.08 - klo:14:47 »
Kyllä olen, en heittänyt ässää hihasta tuossa aiemmin koska 10V on todella vaaleaa myös. Vaan toki kokeilla kannattaa, plus tietty lukea keltaisuuden poistosta kertova ketju kokonaisuudessaan :) Haulla löytyy jonkun verran vinkkejä.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #526 : 03.02.08 - klo:15:58 »
Noniin, nyt mulle tehohoitosuosituksia. Hiukset on puolipitkät, värjätyt, raidoitetut ja permanentatut eli kaikki mahdoliset käsittelyt  ::) Ja samaa rataa tulee varmaan jatkumaankin epätasaisin väliajoin, kun aina haluaa jotain uutta ja kärsivällisyys on nolla. Itse olin miettinyt ehkä Joicon IHT:ä tai Lanzan rekkua...

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #527 : 03.02.08 - klo:16:00 »
^ Molemmat sekä K-pak rekku, sekä sekoitellen että vuorotellen? Itselleni toimivin juttu. O&H on myös hyvä lisä.

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #528 : 03.02.08 - klo:16:12 »
Ääk ja minäkun yritin päättää, että jompikumpi  :D Pitää ostaa nyt yks ensiavuksi ja hankia aina tilipäivänä lisää. Oisko suosituksia, mikä vois olla se ensisijainen?

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #529 : 03.02.08 - klo:16:16 »
Joico IHT on paras tehohoito useammin käytettäväksi. Rekku sit seruaava ostos ;)

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #530 : 03.02.08 - klo:16:23 »
Kiitos ja kummarrus! Ja taas visa vinkumaan...  ;)

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #531 : 03.02.08 - klo:18:23 »
IHT on varma sen kannalta että se sisältää myös silikoneja eli suojaa.

Poissa Laurie

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #532 : 04.02.08 - klo:11:56 »
Mulla olis nyt ehdottomasti jätettävä hoitsikka hakusessa. Pituutta tällä tukalla on jotain BSL:n luokkaa ja hamppulatvat huutaa kosteutta! Tällä hetkellä käyttänyt jätettävänä O&H:ta pienen määrän tai Herbinan vihreää hoitosuihketta. Kaipaan kuitenkin suihkeen sijaan jotain voidemaista jätettävää ja tuo O&H alkaa olla niin lopussa. Tykkään käyttää sitä kuitenkin ensisijaisesti muhitteluissa ja pikahoitsikkana, joten jotain muuta tavaraa kaipaisin kosteuttavaksi jätettäväksi. Päälle suihkin vielä Moisture Kickiä tai laitan BC:n latvasuojaa, eli alle kaipaisin jotain ei-silikonista jätettävää antamaan kosteutta ja hieman selvittämään. Jätettävät-ketjun luin/selasin läpi työllä ja tuskalla, huono ratkaisu ilmeisesti, sillä se ei muuta kuin sekottanut tätä päätä miljoonie vaihtoehtoineen. :D
common mistakes and nice intentions

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #533 : 04.02.08 - klo:12:31 »
^ Onko sen jätettävän pakko olla ihan silikonitonta, sillä todella hyviä, vähäsilikonisia vaihtoehtoja olisi paljon? Esim. Sebastian Potion 9, Nexxus Luxxtress ja L'anza Hair Repair Leave-In Protector näin aluksi. Nexxuksen Headress on silikoniton jätettävä, josta on usea käyttäjä ainakin tuolla käyttäjäkokemuksissa tykännyt. Phyto 9 on myös silikoniton jätettävä, mutta mulla ainakaan tuote ei toimi muuten kuin kuivissa hiuksissa.

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #534 : 10.02.08 - klo:20:05 »
Minulla on siis melkein puoliselkään ulottuva, taipuisa, herkästi takkuuntuva tukka, jossa on hiukan luonnonkiharaa. Hiuspohjani on melko rasvoittuva. Kasvatan hiuksia parhaillaan. Hiukseni ovat ihan ok kunnossa, tosin tiettyä pehmeyttä ei ole vieläkään, vaikka kiiltoa on onneksi saatukin tukkaan.  :)

Olen nyt ollut pitkään kahden vaiheilla siitä, pitäisikö minun seuraavaksi ostaa MOP:in hydrating-hoitoaine, vaiko Tigin O&H-hoitis. O&H:ta minulla on ollut ennenkin, mutta se ei ole osoittautunut ihan niin tehokkaaksi, kuin odotin. Haluaisin kuitenkin antaa sille uuden mahdollisuuden, mutta myös kokeilla tuota Hydrating-hoitoainetta, kun niin monella tuntuu olevan siitä positiivisia kokemuksia. Hakusessa on siis hoitoaine, joka toisi pehmeyttä pituuksiin, ja myös hoitaisi hiuksia. Kumman luulisitte toimivan minulla paremmin?
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Varis

• Vieras
« Vastaus #535 : 10.02.08 - klo:21:12 »
Vannomatta paras, mutta uskon omiin kokemuksiini perustuen O&H:n olevan parempaa tavaraa takkuuntuvalle tukalle kuin Hydrating. Hydrating toi omiin hiuksiini kiiltoa, mutta ei aina selvittänyt riittävästi. O&H tekee kaiken, selvittää, pehmentää ja antaa kiiltoa. Hydrating oli mielestäni kevyempää ja jätti hiukset karheammiksi. Kokeilemallahan tuo vasta selviää kumpi on sinulle parempi.

Breezy

• Vieras
« Vastaus #536 : 12.02.08 - klo:09:13 »
Minulla haussa kosteuttava, vähäsilikoninen ja selvittävä pikahoitis. Hiukseni ovat pitkät, värjätyt ja raidoitetut. Lasimaisuus tekee myös sen, että takkuuntuvat kuivana ja etenkin märkänä.
Olen testannut Tigin O&H, MOP hydrating, Tigi DB:n ja BG:n, Nexxuksen Humectressin, Lanzan Dry Hair detanglerin. Mikään noista ei toiminut kovin hyvin, alkaa olla jo konstit vähissä. Pikahoitista haen nimenomaan siksi, että ehdin suihkuun yleensä niin myöhään, että silloin jo kiire nukkumaan ja muhittelut jäävät melko harvinaisiksi.  :-[
Hyvät suositukset olisivat nyt hyvin tervetulleita!

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #537 : 12.02.08 - klo:09:16 »
Sanguine, mä taas sanoisin että Hydragting on nimenomaan tehokkaampi noista kahdesta. O&H ehkä silottaa himpun verran paremmin mutta Hydrating tuo nimenomaan pehmeyttä tukkaan...

Poissa nanai

• HAIRahtanut
« Vastaus #538 : 12.02.08 - klo:10:27 »
Minulla on siis melkein puoliselkään ulottuva, taipuisa, herkästi takkuuntuva tukka, jossa on hiukan luonnonkiharaa. Hiuspohjani on melko rasvoittuva.

Kuvauksesi voisi olla minun hiuksistani ja minun hiuksiini Hydrating toimii kaikin tavoin paremmin kuin O&H. Etenkin selvittämisessä Hydrating on aivan verraton, mielestäni tehokkain selvittävä pikahoitoaine L'anzan Detanglerin ohella. Petyin itsekin pahasti O&H:n tehoihin, joten jos se ei sinulla ennenkään toiminut kokeilisin nyt ehdottomasti Hydratingia.
« Viimeksi muokattu: 16.02.08 - klo:23:00 kirjoittanut nanai »
I'm a tree that grows hearts
One for each that you take
You're the intruders hand
I'm the branch that you break

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #539 : 12.02.08 - klo:10:56 »
Minulla on haussa kosteuttava, vähäsilikoninen ja selvittävä pikahoitis. Hiukseni ovat pitkät, värjätyt ja raidoitetut. Lasimaisuus tekee myös sen, että takkuuntuvat kuivana ja etenkin märkänä. Pikahoitista haen nimenomaan siksi, että ehdin suihkuun yleensä niin myöhään, että silloin jo kiire nukkumaan ja muhittelut jäävät melko harvinaisiksi.

Oletko kokeillut LV-tehohoitoainetta, johon voi sekoittaa suihkussa vaikka avokadoöljyä? Edullista, päänahkaystävällistä, hajusteetonta, silikonitonta ja nopeasti kosteuttavaa varsinkin, kun holvaa avokadoöljyä kunnolla mukaan.

Toinen hyvä vaihtoehto voisi olla Joicon K-Pak IH, jonka alhainen pH-arvo sulkee hiussuomut nopeasti. Sisältää hiukan silikoneja, mutta nekin auttavat selvittämään hiukset suihkussa ja pitämään ne takuttomina kuivina.