Kirjoittaja Aihe: Tuotesuosituksia  (Luettu 638004 kertaa)

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
Vs: Tuotesuosituksia
« Vastaus #630 : 27.03.08 - klo:21:48 »
^

Mä vähän ajattelinkin, että eipä kait sitä rekkua kannata joka pesun jälkeen kyllä käyttää, vaan joku kosteuttavampi hoitis on varmaan myös tarpeen. Tuo Anti-Aging-hoitoaine kuulosti kivalle (kun mun hiukset on niin "vanhat", kun ne on pitkät  ;)), mutta enpä tosiaan sen kosteutustehoista tiedä. Tuota O&H:ta on kyllä kehuttu täällä tosi paljon... Hmmm...  ;D Täytyykin pohtia lisää, että mitä sitä oikein tilaa.  :)

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #631 : 27.03.08 - klo:21:52 »
^Ettei kukaan vain käsittänyt ajatustani väärin, tottakai kannatan myös paikkaavan tehohoidon käyttöä, mutta pointti oli just tuossa ettei pelkästään paikkaavia hoitoaineita käyttäisi. Hinta-laatu -suhde on noissa edellä mainitsemissani Tigeissä kyllä erinomainen kun tilaa kauempaa, ja ovat silikonittomia. Hyviä kosteuttajia löytyy luonnollisesti myös muitakin, itselle nuo on suosikit juuri edullisen hinnan vuoksi ja tietty toimii myös hyvin   :)

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #632 : 29.03.08 - klo:18:07 »
*huoh*

Olen niin kyllästynyt painimaan näiden "ongelma" hiusten kanssa...

Minulla on siis hyvin epätyypillinen hiuslaatu suomalaiseksi,
Paksut, karheat, taipuisat ja kuivat hiukset.
Tällä hetkellä tumman ruskeat vaaleilla raidoilla.

Ja varsinkin värjäilyjen tuloksena ne ovat vieläkin kuivemmat..

Olen yrittänyt hoitaa hiuksiani parhain mahdollisin tavoin. Kampaajista ei ole ollut apua.
He ehdottelevat vain sellaisia tuotteita mitä olen jo kokeillut.

Teen CO-pesua. Tuotteita joita olen kokeillut mm.

Tigi O&H ja DB (saan tigin tuotteista ihottumaa..)

Kerastasen oranssi kansinen naamio

Lanzan jätettävä Protein Protector (paras tähän mennessä)

Graham Webb (liian "kuivat" tuotteet minun hiuksilleni)

Loreal Serie Expert Liss-sarja (ihan ok, vähän liian kuiva myös)

Schwarzkopf BC, SEAH, blonde

Wella lifetex Moisture-sarja

Goldwell Silky sarja (jos nyt noin kirjoitettiin..)

Joico K-Pak Proteiini naamio

Siinä muutamia, on vielä lisääkin mutta nyt ei tule mieleen  ;D

En oikeasti enää tiedä mitä tehdä..
On inhottavaa kun hiukset ovat aina ja jatkuvasti kuivan ja kuolleen näköiset.

En käytä muotoilutuotteita muuta kuin kiiltoseerumia..
Fööniäkin hyvin vähän.. Hiuksiin jätettäviä hoitoaineita on mm. Graham Webb silk hoitoaine, Tigin joku punainen pullo
(;D), Lanza Protein Protector, Loreal Liss voide, 4-you kosteuttava spray, Goldwell silk voide...

En siis käytä kaikkea yhtä aikaa vaan vuorotellen..

Onko kellään mitään omia kikkoja kerrottavaksi? TAI jotain kohtalotoveria joka on löytänyt avun jostain?

Siirsin tänne. Kohtalotovereita varmasti löytyy, kannattaa selailla, josko löytyisi sopivia ketjuja. Esim. tässä yksi: Todella kuivat hiukset (tuotteet ja vinkit). -Luomo-
« Viimeksi muokattu: 29.03.08 - klo:18:32 kirjoittanut Luomo »

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #633 : 29.03.08 - klo:18:41 »
^Tääällä yksi karhean ja taipuisan pehkon omistaja.
Tuossa hieman ylempänä hehkutin että Joicon Intense Hydrator tehikseni oli saapunut Jenkeistä. Kokeilin sitä sitten eilen ja voi vaan sanoa että toimii! Tukka oli kuivuttuaan tosi pehmionen ja latvatkin näyttävät ja tuntuvat kivoilta ja terveiltä; kosteuttaa tehokkaasti ja tukka meni nätille kiharalle mitä se jaksaa tehdä vaan tosi kosteuttavan hoidon jälkeen. :) Yhden kokeilun perusteella tämä nousee ehdottomasti HG-tuotteeksi.

Toinen mikä minun tukassani tekee ihmeitä on Mopin Hydrating hoitoeine sekä pitkällä että lyhyellä vaikutusajalla.

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #634 : 30.03.08 - klo:11:49 »
^^
Hydrating-hoitista komppaan minäkin ja co-pesuja: Kokeilin eilen sitä ensimmäistä kertaa ja kerrankin voi sanoa että nämä jouhet ovat sileät  :)
Myös muotoilutuotteiden karsiminen on auttanut enkä enää käytä lakkaa juuri lainkaan.
Oletkos muuten metallien kertymisestä jo lukenut? Haulla löytyy siitä asiaa. Tämä on yksi mahdollinen vaikuttava tekijä jos sattuu asumaan talossa jossa on vanhat putket. Itselläni sekin vaikuttaa.

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #635 : 30.03.08 - klo:11:51 »
^^Kannattaa myös kokeilla öljyjä hoitisten terästeenä. Porukka on tainnut tykätä ainakin XZ:n ja LV:n tehiksistä (pystytuubeissa) sekoitusten pohjina ja yleisesti käytettyjä öljyjä on esim. oliiviöljy, jojoba, kookosöljy, hamppuöljy ja avokadoöljy. Kaakao- ja karitevoitakin kannattaa kokeilla sekä jätettävinä että tehiksiin sulatettuina.
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #636 : 30.03.08 - klo:16:23 »
Pesen syväpuhdistavalla shampoolla n. 2krt kuussa.. Ja mitään eroa en ole huomannut ennen tai jälkeen..
Eikö tuota Joicoa saa siis suomesta ollenkaan? Vai miksi tilasit jenkeistä?

Kiitos ideosta, täytyykin perehtyä noihin vähän paremmin :)

Valentine

• Vieras
« Vastaus #637 : 30.03.08 - klo:16:35 »
Kyllä kai lähes kaikki Joicoja saa suomesta, mutta muualta tilattuina tulee lähes aina halvemmaksi ja valikoimakin saattaa olla suurempi.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #638 : 01.04.08 - klo:10:59 »
Minulla on siis hyvin epätyypillinen hiuslaatu suomalaiseksi, paksut, karheat, taipuisat ja kuivat hiukset. Teen CO-pesua.

Ymmärsinkö oikein, että teet pelkästään CO-pesua? Millä aineella teet CO-pesuja? Juuresten suosikkeja ovat EHS ja XZ, jotka molemmat soveltuvat silikonittomuutensa takia hyvin CO-pesuihin.

Hoitoainesuosituksia tosiaan annettiin jo muutama:
- MOP C-System Hydrating Conditioner
- Tigi O&H
- Joico K-Pak Intense Hydrator
- Nexxus Humectin
- LV-tehis + öljyt

Varsinkin tuo Joicon IH on sellainen tehis, että taltuttaa kyllä vallattomimmatkin kutrit. Jos hiukset ovat oikeasti todella kuivat, kannattaa tehohoitoja ja hoitoaineita pitää hiuksia kauemmin kuin vain sen 5 min mitä pullon kylki ohjeistaa: hoitoaineen muhittelu tunnin-kaksi suihkumyssyn ja pipon alla tekee ihan erilaisen lopputuloksen kuin pari minuuttia suihkussa.

Muita hyviä vaihtoehtoja L'anzan Hair Repair Leave-In Protector -jätettävän rinnalle ovat
- Sebastian Potion 9
- Nexxus Luxxtress
- Phyto 9

Luxxtress on myös hyvä vallattomien kutrien taltuttaja, todella kosteuttava ja antaa paljon kiiltoa.

Hyvä ja edullinen nettikauppa, josta saa melkein kaikkia tässä mainittuja tuotteita on Goddess Within, joka on jenkkikauppa, joten tulliraja 45 € kannattaa pitää mielessä.

petomaani

• Vieras
« Vastaus #639 : 01.04.08 - klo:16:31 »
Hiustenkasvua edistämään - Bio Botanical- hoitotuotesarja, Shampoo, Vital Cure ja Serum. Suosittelen todella lämpimästi - eilen pesin ja muhittelin VCurea, tänä aamuna lisäsin vielä päänahkaan Serumia; tukka on kiiltävä ja todella pehmee. Superlöytö meikäläiselle, joka joutuu popsiin noita lääkkeitäki, jotka voi aiheuttaa hiustenlähtöä.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #640 : 01.04.08 - klo:16:49 »
Mikä tekee tuosta LV tehiksestä niin hyvän sekoituspohjan? :)

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #641 : 01.04.08 - klo:16:59 »
^ Se on yksinkertainen ainesosiltaan, kosteuttava, halpa, hajusteeton ja koostumus on paksu. Ehkä ketju on vähän väärä kyllä tälle kysymykselle ja vastaukselle.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #642 : 01.04.08 - klo:17:20 »
Miksi kysymys/vastauksesi olisi väärä?

Minulle suositeltiin tuota LV.tä ja tottakai haluan tietää miksi täällä sitä suositellaan niin moneen otteeseen..

Osaako joku suositella kampaamotuotetta jota voi myös käyttää sekoituspohjana..?

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #643 : 01.04.08 - klo:17:26 »
^ En sanonut mitään kysymyksen tai vastauksen vääryydestä, vaan väärästä ketjusta. Kysymys olisi sopinut ehkä paremmin esim. markettituotteiden ketjuun tai johonkin toiseen, kun se nyt ei kuitenkaan tuotesuositus ollut.

Kaikkia tuotteitahan voi kyllä käyttää sekoituspohjana, ei sille ole mitään estettä. Parhaiten siinä hommassa toimivat vähäsilikoniset tai silikonittomat, Tigin O&H tai Moisture maniac esimerkiksi. Mutta minusta ei ehkä ole hirveän mielekästä sekoitella johonkin kalliiseen tehohoitoon jotain öljyjä tai muuta, jos se toimii itsekseenkin hyvin. LV kyllä toimii myös itsekseen, mutta se on niin halpaa, että voi melkein lotrata.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #644 : 01.04.08 - klo:18:41 »
Minulla on itseasiassa tuota Tigin O&H mitä en muuten oikeastaan käytä.. sitä voisin siis vaikka sekoitellakkin.. luulen tosin että se on silti liian "kuivaa".

Olen vasta liittynyt tänne ja en oikein pysy kärryillä että mihin ketjuihin saa vastata ja mihin ei..
Mutta eiköhän tämä tästä :) Kun minulle ylläpitäjä sanoi että tässä ketjussa voi keskustella tuotteista..