Kirjoittaja Aihe: Tuotesuosituksia  (Luettu 638299 kertaa)

petomaani

• Vieras
Vs: Tuotesuosituksia
« Vastaus #690 : 11.06.08 - klo:10:58 »
Voin ehdottoman lämpimästi suositella XZ:n Xylitol- tehohoitoa, jonka ekan kokeilukerran jälkeen kuvittelin olevan täyttä sekundaa. Mutta eipäs olekaan. Sopii mun tukkaani CO-pesuun todella hyvin, kun vielä annan muhitella kunnolla päässä (normisti yli sen 5 min).
« Viimeksi muokattu: 11.06.08 - klo:20:26 kirjoittanut petomaani »

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #691 : 11.06.08 - klo:11:29 »
Tarkoitat varmaan CO-pesuun :)

Mutta kiva kuulla että olet löytänyt hyvän tuotteen!

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #692 : 13.06.08 - klo:18:03 »
Etsinnässä olisi joku hyvä sulkeva hoitsikka pitkälle vaalealle (blondattu) kutristolle. Pidän sileään silkkisestä ja pehmoisesta tukasta ja sellainen on itselläkin tavoitteena. Olen extra-ahkera tehismuhittelija, mutta kunnon sulkevaa hoitoainetta en oikein vielä omista joten päätin sellaisen nyt hankkia. Olisi myöskin kiva että tuotetta saisi ostettua reilukokoisessa pumpullisessa purnukassa (tää ei tosin oo mikään välttämättömyys mutta enivei). Ehdotuksia kenelläkään? :)
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #693 : 13.06.08 - klo:18:07 »
Mulla sulkevana toimii loistavasti Matrixin Amplify -sarjan hoitis (vihreän turkoosi pullo). Tuoksu on sellainen päärynälimonadin tapainen. Mulla ainakin tekee tukasta tosi sileän, ja sopii mun mielestä juuri tehiksen jälkeen käytettäväksi sulkevaksi.

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #694 : 13.06.08 - klo:18:12 »
^Kuulostaa kivalta, kiitos supernopeasta vastauksesta! Ja tuo päärynälimun tuoksu sopis hyvin kesäisiin suihkuhetkiinkin :D Lisää ehdotuksia vastaanotetaan!

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #695 : 13.06.08 - klo:18:19 »
^ Jos satut löytämään vielä jostain Hairstoresta tai muualta ison pönikän Goldwellin Moisture Definition Light hoitsikkaa - suosittelen! Hairstore myi tuota 750ml ja 1500ml pöniköitä vielä hetki sitten tosi edullisesti, kun Definition tuotesarja lopetettiin.

Moisture Definition Light hoitoaine on oikeasti aivan mahtava sulkeva ja ilman silikonia. Mikään hoitoaine aijemmin ei ole tehonnut niin nopeasti ja selvittävästi kuin tuo.

Edit: Hairstoren nettikaupassa näytti olevan myynnissä hintaan 150ml/9€ eli vain pikku purkeissa.
« Viimeksi muokattu: 13.06.08 - klo:18:23 kirjoittanut Emi-lyn »
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #696 : 13.06.08 - klo:18:28 »
^Mulla oli Goldwellin Moisture Definition hoitista, en tosin ole ihan satavarma oliko mulla Light vai Intense (se mulla oli missä ei ole mineraaliöljyä) ja se on kyllä myös ihan loistavaa hoitista! Tuntuu hoitavan ja selvittävän tosi hyvin! Eli jos Matrixiin vertaa, niin Goldwell on ehkä hoitavampi, kun taas Matrix ei niin hoitava mutta sulkeva.

edit. Tosi sääli jos noin hyvä hoitis lopetettiin  :'(
« Viimeksi muokattu: 13.06.08 - klo:18:31 kirjoittanut pinkpepper »

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #697 : 13.06.08 - klo:18:31 »
^ Mun mielestä noissa molemmissa on mineraaliöljyä, mutta lightissa on mineraaliöljy melkein lopussa.

Edit alas: Voi olla, että muistan väärin tuon mineraaliöljyn suhteen, kun olen tuota intenseä vaan koulussa tutkinut. :)
« Viimeksi muokattu: 13.06.08 - klo:21:16 kirjoittanut Emi-lyn »
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #698 : 13.06.08 - klo:18:32 »
^Mä kun olin katsovinani että ei olisi ollenkaan.

Edit: Lightissa on mineraaliöljyä, Intensen inciä en löytänyt. Mulla oli siis tuota Intensea aika varmasti.
« Viimeksi muokattu: 13.06.08 - klo:18:36 kirjoittanut pinkpepper »

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #699 : 13.06.08 - klo:18:45 »
Mulla ainakin tekee tukasta tosi sileän, ja sopii mun mielestä juuri tehiksen jälkeen käytettäväksi sulkevaksi.

Tyhmä kysymys; mitä tuo "sulkeminen" tarkoittaa? Voisin veikata että se on hiussuomujen sulkemista mutta eikö tehis hoida hommaansa sen suhteen jos pitää vielä erikseen sulkea?

Eikö kellään ole tosiaan suositella hyvää silikonitonta syväpuhdistavaa shampoota?  :(

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #700 : 13.06.08 - klo:18:51 »
^Viisaammat vastatkoon, mutta mä olen ymmärtänyt, että tehikset avaavat hiussuomuja, jotta hoitavat aineet pääsevät hiuksen sisään. Sulkeva hoitis sitten sulkee hiussuomun ja hoitavat aineet ei pääse karkuun. Oonkohaan yhtään jäljillä?

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #701 : 13.06.08 - klo:19:44 »
Hienoa! Kiitos vinkeistä! Olisinki mukavaa jos löytäsin jonkun ihan kohuuhintaisen sulkevan, toi Goldwellin versio kuulostaa oikein varteenotettavalta vaihtoehdolta :) Danke schön Emi-lyn! :-*

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
« Vastaus #702 : 13.06.08 - klo:22:52 »
Urtekramin orapihlaja shampoo rasvoittuvílle hiuksille, suosittelen! Ja aloe-vera hoitis on ihan huippu, ja siihen on kiva sekotella  ;D
20 vuotta hiukset päässä!

Poissa Katjes

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #703 : 16.06.08 - klo:16:13 »
Aloittelevana juureksena en uskalla vielä tuotesuosituksia tehdä, mutta kysymyksiä minulla riittää.

Kampaaja suositteli värinpoiston jälkeen Paul Mitchellin Super Strong sarjaa. Ostinkin shampoon ja hoitiksen. Ilmeisesti nuo ovat korjaavia tms. Ihmettelen vaan, kun shampoo tuntuu tosi pesevältä. Melkein kuin syväpuhdistavaa hieroisi päähän. Voiko tuo tosiaan tehdä ihan hyvää, jos hiukset ovat käsittelystä vaurioituneet tai kuivahtaneet? Onko muilla kokemusta, että onko tuo oikeasti tosi pesevä, vai kuvittelenko amatöörinä turhia?

Tuon rinnalle haluaisin jonkun vähemmän pesevän shampoon, vaikka co-pesujakin välillä teen. Hiukset ovat paksut ja aika pitkät jo. Laadultaan pöyhkeät ja aavistuksen luonnonkiharat, seassa tummia rosoisia ja paksuja hiuksia. Latvat hiukan kuivat (tilanne jo parantunut juuresten ohjeilla) ja katkeilleita hiuksia löytyy (huonoa kohtelua ovat raukat sietäneet eliniän), mutta muuten terveet.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #704 : 16.06.08 - klo:16:27 »
^ Katjes, jos PM:n sampoo tuntuu tosiaan liian pesevältä sun värinpoistolla rääkätyille hiuksille, suosittelen tutustumaan esim. MOP C-System Hydrating Shampooseen tai ABBAn sampoisiin. PM:n Super Strong -hoitis on ihan ok-kamaa, mutta mie jättäisin sen sampoon käytöstä pois ja ostaisin oikeasti hellävaraisen ja kosteuttavan sampoon. Panostaisin vielä lisäksi laadukkaaseen rekkuun, todella kosteuttavaan hoitikseen sekä hyvään ja suojaavaan hiuksiin jätettävään hoitikseen, jos kerran hiuksia on rääkätty värinpoistolla ja latvat kärsii kuivuudesta.