Kirjoittaja Aihe: Tuotesuosituksia  (Luettu 637950 kertaa)

Poissa zubi

• Tukkaguru
Vs: Tuotesuosituksia
« Vastaus #780 : 21.11.08 - klo:10:39 »
Kronia: Oot todennäköisesti jo ehtinyt hankkia uuden hoitiksen, mutta sanonpa silti. Mä olen ihan tykännyt Nivean "tehohoidoista" eli niitä hoitiksia, jotka on purnukassa ja hinta pyörii 5-6 euron tietämillä. Mulla on tuo kosteuttava versio ja ihan kelpo kamaa on, ei taida olla silikonejakaan incissä.

Poissa Mellie

• HAIRahtanut
« Vastaus #781 : 21.11.08 - klo:12:29 »
Mä tarvitsisin jonkun suosituksen halpaan hoitoaineeseen. Nyt on semmoinen hetkellinen köyhyys, ettei ole varaa ostaa mitään tyyriinpää... Hoitoaineet on kuitenkin käytetty viimestä pisaraa myöten, eli jotain tarvitsen.

Hiuksisto kaipaa jotain hyvin selvittävää ja hoitavaa. Saa olla silareita, mutta ihan hoitotehoakin tarvis löytyä...

Kronia: tämä tulee ehkä vähän myöhässä, mutta Andrew Collinge Perfect Endings on lemppari marketti hoitsikkani juuri selvittävyytensä ansiosta. Silikonia on kahdeksantena listalla, ennen sitä m.m. cetearyl alcohol, hydrolyzed wheat protein ja panthenol, eli pitäisi olla ihan OK hoitotehotkin. Aika lirua, mutta todella selvittävää. En kyllä ole koskaan käyttänyt pelkästään sitä pitkiä aikoja, eli en osaa sanoa miten vaikuttaa säännöllisesti käytettynä.

Poissa serene

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #782 : 21.11.08 - klo:15:00 »
Oon pitäny pienen tauon mun lemppari tigi tuotteiden kanssa ja käyttäny markettishamppoita ja hoitoaineita. Sain eilen strawberrynetistä shampoon ja hoitoaineen joita eilen käytin. voi L-U-O-J-A mikä ero! En voi uskoa todeksi :) hiukset on mitä parhaimmat ja nyt kun miettii niin näytti vähän siltä että hiukset oikeastaan kärsi noiden markettituotteiden käytöstä. Garnierin tuotteet ei olleet niin pahoja mutta muut.. *värisee*
Suosittelen lämmöllä tigin shamppoita ja hoitoaineita - aikuisten oikeesti.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #783 : 21.11.08 - klo:16:24 »
^ Kiva, että pidät Tigin tuotteista, mutta olisi muillekin avuliasta, jos kertoisit/analysoisit vähän enemmän hoitotuloksia ja yksittäisiä tuotteita pelkän hehkutuksen sijaan :).

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #784 : 21.11.08 - klo:16:41 »
Niin ja se mikä käy itselle ei välttämättä käy toiselle. Minun luonnonkiharille hevosenjouhille tigi on kuin myrkkyä. Silikonia (lukuunottamatta muutamia tuotteita) ja paljon vahvoja hajusteita (saan allergiaa näistä)...
Tigillehän on oma ketjunsakkin, hoitoaineet ja shampoot.

Ja kaikki markettituotteetkaan eivät ole huonoja. Palstalaisista monella joku markettituote kuuluu "Lempparit" -listaan. Se on vain että mikä omalle päälle sopii. Minulla itselläni hiukset ei ole ollut näin hyvässä kunnossa koskaan, ja käytän Elvitalin Re-Nutrion naamiota :)
« Viimeksi muokattu: 21.11.08 - klo:16:45 kirjoittanut Neriana »

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #785 : 21.11.08 - klo:18:39 »
Ja mä jatkan Tigi juttua vielä niin, että Tigillähän on paljon shampoita ja hoitiksia. Mulle sopii jotkut, ja jotkut taas on ihan  kauheita. Että mä en hehkuttaisi/tuijottaisi vain sitä merkkiä vaan niitä yksittäisiä tuotteita.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #786 : 21.11.08 - klo:20:55 »
^ Juuri näin. Mikään merkki ei ole täydellinen. Itse tykkään Tigin hoitoaineista (O&H, BG ja co-pesuissa MM), mutta shampoita en halua edes kokeilla, koska en tykkää kovin pesevistä shampoista. Tuskastun vähän aina, kun ihmiset kyselee hyvää hiustenhoito- tai kosmetiikkasarjaa, kun eihän minkään sarjan tuotteet voi millään kaikki olla täydellisiä yhdelle ihmiselle.

Lynnei

• Vieras
« Vastaus #787 : 21.11.08 - klo:23:37 »
Osaisitteko suositella jotain kevyehköä jätettävää lättänöille, suurinpiirtein hartioille ulottuville hiuksilleni? Ei saisi missään nimessä lätsäyttää enää yhtään enempää ja silaritkin ovat aina iso miinus. Toivottuja ominaisuuskia olisivat yksittäisen hiuksen jäntevyys tai vaihtoehtoisesti koko hiusmassan pehmeys ja ilmavuus. Sebastianin Potion 9 kuulostaa ihan lupaavalta.. Tuleeko kenellenkkään mitään muita vaihtoehtoja mieleen?

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #788 : 22.11.08 - klo:00:14 »
Mulla on hennot ja lätsähtävät hiukset ja olen tykännyt L'anzan hair repair- sarjan jätettävästä. Ei mitenkään rasvoita tms. mutta uskon hoitavaksi, onhan siinä keratiiniakin. Silottaa jonkun verran ja helpottaa selvänä pysymistä. Mulla ollut siis vasta pari viikkoa käytössä, joten sinänsä en osaa sanoa pitkällä tähtäimellä tuloksista.

Lynnei

• Vieras
« Vastaus #789 : 22.11.08 - klo:13:03 »
Kiitos vinkistä, Tease! Ok, nyt seuraa aika idioottimainen kysymys, mutta voiko tälläisistä vaurioituneille ja kemiallisesti käsitellyille hiuksille tarkoitetuista hoitsikoista yms. olla jotain haittaa miltei käsittelemättömälle, hyväkuntoiselle tukalle?

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #790 : 22.11.08 - klo:13:05 »
^ Todennäköisesti räjäyttävät tukkasi taivaan tuuliin. ;D No ei, ei niistä ole mitään haittaa, korkeintaan lähmää tai painavuutta.

Poissa Metku

• HAIRahtanut
  • En ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaikkea. -OW-
« Vastaus #791 : 22.11.08 - klo:22:39 »
Tuskastun vähän aina, kun ihmiset kyselee hyvää hiustenhoito- tai kosmetiikkasarjaa, kun eihän minkään sarjan tuotteet voi millään kaikki olla täydellisiä yhdelle ihmiselle.

Tämä ketju on mun mielestäni todella hyvä olemassa juuri siksi, että täällä saa kysyä suosituksia, ilman että se tuskastuttaa ketään. :) Yleensä niitä suosituksia kuitenkin kaivataan ja saadaan sellaisilta henkilöiltä, jotka kokevat hiuslaatunsa olevan samantyyppinen kuin kysyjällä. Siksikin mä koen kovin hyödylliseksi sen, että allekirjoituksesta löytyy kirjoittajan hiustyypin koodipätkä. :D
1b F ii
Väri 3.0
Pituus n. 74 cm
Hiuskuvia löytyy Hiuslaatuketjusta (s. 2)

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #792 : 23.11.08 - klo:00:03 »
Siksikin mä koen kovin hyödylliseksi sen, että allekirjoituksesta löytyy kirjoittajan hiustyypin koodipätkä. :D

Tuo pelkkä koodipätkähän, kuten omasi "1b F ii", ei sinänsä kerro kovinkaan monia keskeisimpiäkään asioita kirjoittajan hiuksista. Kuten kuntoa, päänahan rasvoittuvuuta, tehtyjä käsittelyjä etc.

Onhan se lukijan vastuulla suhtautua kriittisesti kaikkiin tämänkin palstan hehkutuksiin ja suosituksiin, niin hius- kuin ihonhoitopuolellakin, ja valikoida niistä itselleen sopivimmat. Tietty hyvä on kirjoittajienkin muistaa, ettei kaikki sovi kaikille  :) .

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #793 : 23.11.08 - klo:14:11 »
Tuskastun vähän aina, kun ihmiset kyselee hyvää hiustenhoito- tai kosmetiikkasarjaa, kun eihän minkään sarjan tuotteet voi millään kaikki olla täydellisiä yhdelle ihmiselle.

Tämä ketju on mun mielestäni todella hyvä olemassa juuri siksi, että täällä saa kysyä suosituksia, ilman että se tuskastuttaa ketään. :)

En siis missään nimessä tarkoittanut tätä ketjua. :) Eihän täällä juuri nyt kukaan tainnut edes kysyä "hyvää sarjaa". Mieleeni vain tuli muualla elämässä kohtaamani kysymykset.

Poissa Emily D.

• HAIRahtanut
« Vastaus #794 : 24.11.08 - klo:20:49 »
Olen käyttänyt nyt MOPin poishuuhdeltavaa hoitista (c-system hydrating conditioner), joka on ihan OK, muttei mielestäni kuitenkaan riittävän hoitava. Purtilo alkaa olla lopuillaan, joten olisi aika ostaa uusi hoitsikka :)

Minulla on hieman yli olkapäille ulottuva monivärinen tukka (enemmän tumma kuin vaalea, seassa punaisia ja vaaleita raitoja - aika käsitelty siis), rasvoittuva hiuspohja ja yllättäen kuivat, hapsottavat latvat. Pesen hiukseni Tigin Superstarilla, joka on sekin "ihan OK", kun päivittäin pesee. Periaatteessa etsin sekä sitä oikeaa shampoota ETTÄ hoitista, kampaajani kun on valittanut tukkani kunnosta, ja täytyy myöntää, ettei tämän pehkon selvittäminen ole kovin herkullista puuhaa suihkun jälkeen... :P Pari päivää sitten ostin Glissin latvasuojan, joka on osoittautunut hyväksi tuotteeksi kahden kokeilukerran perusteella, muttei kyllä yksinään ihmeitä tee.
I had actively participated in every moment of the creation of this life. So why didn't I see myself in any of it?
The only thing more impossible than staying was leaving.
I didn't wanna hurt anybody. I wanted to slip quietly out the back door and not stop running until I reached Greenland.