Kirjoittaja Aihe: Tuotesuosituksia  (Luettu 637990 kertaa)

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Vs: Tuotesuosituksia
« Vastaus #855 : 19.04.09 - klo:15:45 »
^^ Kookossulfaattiahan siellä tosiaan on, samoin kuin on monissa Laveran sampoissa, jotka mielestäni ovat hellävaraisia. Olisi pitänyt sanoa, ettei se Urtekramin No Perfume -sampoo sisällä yleisimipiä, kovia SLS- ja ALS-yhdisteitä. Siksi mie miellän sen sulfaatittomaksi, vaikka eihän se oikeastaan olekaan.

Poissa Luomo

• Tukkaguru
  • Purri
« Vastaus #856 : 20.04.09 - klo:09:19 »
Deko, tässä olisi kanssa yksi ehdotus. En ole itse kokeillut sitä, mutta olen aikeissa.

Louis Widmerin Remederm-shampoon:
"Remederm Shampoo on kehitetty erityisesti kuivalle ja kutiavalle päänahalle. Se on hyvin siedettyä ja sopii usein toistuvaan tai päivittäiseen käyttöön. Remederm Shampoolla on rasvatasapainoa palauttava vaikutus ja se vähentää kutinaa. Antaa kuiville, kiillottomille hiuksille silkin hohdetta ja tekee ne helposti käsiteltäviksi. Karbamidi kosteuttaa kuivaa päänahkaa. Pantenoli sitoo ihoon kosteutta, suojaa ärsytyksiltä ja rauhoittaa ihoa. Polydokanoli vähentää kutinaa ja sillä on myös ihoa rauhoittava vaikutus. Shampoo sisältää antibakteerisia aineita ja on lievästi desinfioiva. Remederm Shampoo ei sisällä säilöntäaineita, väriaineita eikä hajusteita. Kliiniset tutkimukset vahvistavat tuotteen olevan tehokas ja hyvin siedetty kuivalle, kutiavalle päänahalle."

INCI: Aqua, Sodium Myreth Sulfate, Sorbitol, Sodium Lactate, Urea, Decyl Glucoside, Panthenol, Laureth-9, Lactic Acid, Sodium Cocoamphoacetate, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Capryloyl Glycine, Potassium Cocoyl PCA, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Polyquaternium-10, PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate, Ethylhexylglycerin, Laureth-2, Sodium Chloride, Citric Acid, Potassium Chloride, PEG-7 Glyceryl Cocoate.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto

kaizzu

• Vieras
« Vastaus #857 : 20.04.09 - klo:23:35 »
Osaisko kukaan suositella silikonittomia jätettäviä? Onko kellään kokemuksia tällaisista? Haluaisin jotain esim. Tigin Small Talkin tapaista luonnonkiharoilleni, en siis ole ko. tuotetta käyttänyt mutta kuulostaa hyvältä paitsi tuon silikonin osalta. Myös vesiliukoista silikonia sisältävät vois tulla kysymykseen, ehkä... Tuntuu vaan että silikoni vähän löysentää kiharaa... Kiitos jos joku vastaa, vaikka saatan vaatia mahdottomia!  ;D

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #858 : 21.04.09 - klo:17:52 »
Lactolinellakinhan on hajustamaton shampoo. Sanotaan hellävaraiseksi mutta itsellä ei ainakaan ole kokemusta joten en osaa sanoa pitääkö paikkaansa.
3a/b F ii

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #859 : 25.04.09 - klo:18:26 »
Kiitos kaikille tuotesuosituksista! Pistän listan tiukasti korvan taakse. Kaupasta tarttui loppujen lopuksi mukaan LV hoitava shampoo.
this too shall pass.

Quisty

• Vieras
« Vastaus #860 : 17.05.09 - klo:21:28 »
Olen lähdössä ulkomaille kuumaan ja kosteaan, joten hyvä kosteussuoja olisi tarpeen.

Viimeksi matkalla hiukset olivat koko ajan "pörhössä" kosteuden takia, mikä ei ole kovinkaan kaunista.  >:(
Ilmastoidussa hotellihuoneessa hiukset sai laitettua nätisti, mutta heti ulos mennessä koko kampaus räjähti käsiin ja näytti lähinnä afrolta.  ;D

Minulla on puoliksi lähes valkoiseksi blondatut ja puoliksi mustat, lyhyet hiukset.
Hiukset ovat vähän taipuvat, eivät kamalan paksut, mutta niitä on paljon.

Mikä tuote on paras tuon "pörhöisyyden" estämiseen ja miten sitä kannattaa käyttää?

Kiitos!

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #861 : 18.05.09 - klo:09:42 »
Ainakin Joicolta löytyy tuohon tilanteeseen suunniteltu suihke: Joico Humidy Blocker :) En ole itse testannut, mutta positiivisia kommentteja tuosta olen lukenut.
Kyseessä siis tämä tuote: http://www.lookfantastic.com/hair/joico/style-and-finish/joico-design-humidity-blocker-150ml.html
So it goes.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #862 : 18.05.09 - klo:22:06 »
Osaisiko joku suositella mulle shampoota? Pitäis olla mahdollisimman vähän väriä vievä (punainen shokkiväritukka) mutta riittävän pesevä. Tigin Superstarista olen tykännyt, mutta tuntuu että hiuksia katkeilee jatkuvassa käytössä eli tarvitsisin tuon rinnalle jonkun muun hellävaraisemman shampoon. Mielellään joko markettituote tai sitten edullisesti ulkomailta tilattavissa oleva kampaamotuote.  ::)

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
« Vastaus #863 : 19.05.09 - klo:15:14 »
Olisikohan joku sulfaatiton shampoo hyvä Menalle?
20 vuotta hiukset päässä!

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #864 : 28.05.09 - klo:14:11 »
Suositelkaas jotain hyvää & silikonitonta hoitoainetta marketista. Jotain mahd. kosteuttavaa ja selvittävää :) Ajattelin XZ xylitol hoitista, olisko hyvä?
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #865 : 28.05.09 - klo:14:25 »
^XZ Xylitol tehis ja hoitis on ainakin marketin puolelta sellaisia tuotteita, joista olen tykännyt.

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #866 : 28.05.09 - klo:14:28 »
^^ Mä käytän Xylitol hoitoainetta aika paljon koska se ei aiheuta ainakaan tähän tukkaan takkuja ja on mielestäni riittävän kosteuttava. Saman tekee kyseisen sarjan shampoo ja tehiskin. Ovat kyllä suurimmat suosikit joten suosittelen kokeiltavaksi. Tosin ei mulla olekkaan muista markettikosteuttavista hoitiksista kokemusta.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #867 : 28.05.09 - klo:15:45 »
Suositelkaas jotain hyvää & silikonitonta hoitoainetta marketista. Jotain mahd. kosteuttavaa ja selvittävää :) Ajattelin XZ xylitol hoitista, olisko hyvä?

Marketin paras kosteuttaja tähän päähän on LV:n tehohoito. Mulla toimii pikahoitona (selvittää kivasti), muhitteluissa (voi käyttää myös pohjana sekoitteluissa) sekä CO-pesussa. Silariton, hajusteeton. Ainoastaan saatavuuden kanssa on hieman vaikeuksia; ainakin Prismoista löytyy hyvin ja joistakin S-marketeista.

Tämän hoitiksen kommentointia löytyy lisää ja paljon näistä markettiketjuista sekä tehohoitoketjuista.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #868 : 28.05.09 - klo:16:00 »
Kiitos kaikille. Otan varmaan tuon XZ hoitiksen, kun LV tehohoitoa olen kokeillut ja todennut sen tehottomaksi, myös XZ xylitol tehistä kokeiltu ja se oli ihan ok! :)
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #869 : 25.06.09 - klo:07:14 »
Mulla on edelleen The shampoon etsintä menossa. Nyt on päässä pidennykset keratiinisineteillä eli niille sopiva shampoo pitäisi löytyä, värin viemisellä ei niin väliä kun tukka on nykyään ruskea. Plus sitten rasvoittuva päänahka ja kuiva luonnonkihara hius eli ehkä jotain kosteuttavaa kaipaisi? Pesen hiukset päivittäin, kiva olisi jos voisi pidentää pesuväliä kahteen päivään mutta se on lähinnä ollut vaan haaveena tässä vuosien varrella. (Voihan sitä toki pidentää mutta sitä kutinaa ei kestä kukaan ja ei todellakaan voi kuvitella menevänsä ulos asunnosta sen näköisenä.) Joicon K-Pak shampoosta tykkäsin kovasti, mutta en tiedä käykö tuo sineteille. Myös Joicon Moisture recovery sh kiinnostaisi. Help me.....  ??? Hairsupermarketista olis aikomus tilata.
« Viimeksi muokattu: 25.06.09 - klo:07:45 kirjoittanut Mena »