Kirjoittaja Aihe: Tuotesuosituksia  (Luettu 638519 kertaa)

Poissa armi

• Tukkaguru
Vs: Tuotesuosituksia
« Vastaus #870 : 26.06.09 - klo:01:34 »
^ Mä olen käyttänyt nyt keratiinisinettejen kanssa Joicon Silk Result-shampoota (sitä ohuiden/normaalien hiusten versiota) ja olen tykännyt! Ei takuta ja pesee hyvin mutta hellävaraisesti. Ennen jouduin pesemään tukan joka päivä (käytin O&H tai MM sh), mutta Silk Resultin kanssa menee helposti toinenkin päivä pesemättä (vaikka yleensä silti pesen päivittäin). Eli ainakin tuota voisit harkita. Moisture Recoveryn kokemukset kiinnostaa tosin muakin, eli jos joltain löytyy kokemuksia sekä siitä että tuosta Silk Resultista niin vertailu olisi jees. ;)
So it goes.

Riina

• Vieras
« Vastaus #871 : 05.07.09 - klo:11:46 »
Mitkä shampoo ja hoitoaine olisivat hyvät avokilleni Turkin matkaamme varten?

Hiukset ovat värjäämättömät, mutta hiustenkuivaaja on päivittäisessä käytössä. Päänahka on melko helposti rasvoittuva ja reissussa tulee pestyä hiukset usein ja aurinko porottaa kuumasti. Olisi kiva, jos tuotteiden tuoksu ei välttämättä olisi kovin imelä vaan hiukan miehekkäämpi tai neutraalimpi.

Poissa minnaliini

• HAIRahtanut
« Vastaus #872 : 25.07.09 - klo:18:40 »
Olen tekemässä tilausta Lookfantasticiin ja haluttaisi kokeilla jotain uusia tuotteita.

Mikäköhän olisi mulle hyvä shampoo? Tällä hetkellä lempparina on Mopin hydrating ja syväputsarina Simin CX corrector mineral removing shampoot. Kaipaisin silikonitonta shampoota, joka ei tee hiuksista takkuisia, mutta putsaa kuitenkin tehokkaammin kuin tuo Mopin Hydrating. Shampoon ei siis tarvitse olla sulfaatiton.

(aikaisempia kokemuksia: Mopin clean on liian pesevää ja myös vähän takuttavaa, KC professionelin moisture shampoo ihan huipputakuttavaa, Bonacuren sulfate free color save -shampoo oli ihan mukavaa tavaraa, mutta sisältää silikoneja, joita en ehkä tahtoisi päänahkaan hieroa, Loreal serie expertin Liss extreme on vähän liian lätsäyttävää.)

Entä mitä suihkittavaa kosteuttavaa/selvittävää jätettävää voisin kokeilla? Hoitis saisi sisältää kohtuudella silikoneja. Tällä hetkellä lemppari on KC professionelin moisture mist, kokeilussa on myös värjättyjen hiusten versio.

(aikaisempia kokemuksia: Lanzan healing moisture -suihke (ihan mukava ja selvittävä, liian tyyris sisältöönsä nähden) ja Joicon K-pak reconstructive spray (liian rakennepaikkaava (ylläri)).

Hiukset tällä hetkellä pitkä polkka, luonnontaipuisat, karheat ja kuivat. Lempparituotteet: Tigi O&H ha ja Tigin silottavat muotoilutuotteet. Ihonhoidossa käytössä Lumene Sensitive touch ja Erisan, meikkipohjana Lily lolo, luomiväreissä/huulipunissa Dior.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #873 : 29.07.09 - klo:20:09 »
Haluaisin jonkun todella kosteuttavan tehiksen tai hoitiksen, jotta saisin latvojeni taipuisuutta esiin.

Tähän asti olen kokeillut Joicon IH:ta, johon olen vähän kyllästynyt, eikä se mulla korosta luonnontaipuisuutta. KC:n Moisture Treatment:ia ja Lanzan kosteuttavaa tehistä olen kokeillut myös, ja ne toimivatkin ihan ok. Tigin O&H toimii ok:sti (ehkä vähän korputtaa), mutta haju tökkii pahasti. Bumble&Bumble Super Rich Conditioner jättää tukan pehmeäksi, joten jos on ollut päivällä esim nuttura, niin illalla tukka on sellainen hiukan laineikas.

Mutta mitä todella kosteuttavaa ainetta voisin seuraavaksi kokeilla? Eikös se niin ollut, että tarpeeksi kosteuttava hoitis/tehis vetää tukkaa kiharalle/laineille? Mulla on siis pitkä ja paksu tukka, joka on aavistuksen luonnontaipuisa. Haluaisin nimenomaan korostaa tuota pientä laineilevuutta. Voisiko myös kiharien hiusten hoitikset toimia? Öljyjen kokeilusta en ole innostunut niinkään.

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #874 : 29.07.09 - klo:21:36 »
Olen tilaamassa Hairstorelta jotain hiusjuttuja, mutta kun en oikein noista merkeistä tiedä niin ajattelin kysyä täältä apua. Hiukseni ovat vähän luonnonkiharat, hennot ja todella kuivat vaikka niitä kuinka yrittäisi kosteuttaa. Haaroittuvat myös todella helposti.

Pitäisi löytää joku hyvä rakennepaikkaava, superkosteuttava tehis ja vaikka joku kosteuttava voidemainen jätettäväkin.

Ja siis Hairstoren tuotteista pitäisi löytyä (tai jonkun muun suomalaisen nettikaupan), koska en pysty ulkomailta tilaamaan.
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #875 : 29.07.09 - klo:21:49 »
Eikös se niin ollut, että tarpeeksi kosteuttava hoitis/tehis vetää tukkaa kiharalle/laineille?

Mun hiukset ainakin kihartuu sitä enemmän, mitä enemmän kosteutetut ja muutenkin paremmassa kunnossa ne on. Mä oon huomannut, että mun hiuksia kihartaa Potion 9 (silloin tällöin käytettynä), Nexxuksen Luxxtress ja Mopin hydrating ha.

Pitäisi löytää joku hyvä rakennepaikkaava, superkosteuttava tehis ja vaikka joku kosteuttava voidemainen jätettäväkin.

Joicon IH? Nexxuksen Luxxtress on kosteuttava semi-voidemainen jätettävä. En kyllä tiedä, saako noita Hairstoresta tai mistään muustakaan suomalaisesta nettikaupasta.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #876 : 29.07.09 - klo:22:09 »
Katsoin tarkemmin noita Hairstoren sivuja ja siellä on kyllä jotenkin niin heikko valikoima. Sitten löysin tällaisen sivun, jossa olisi paljon vaihtoehtoja http://www.hiustuotteet.fi/epages/GPL.sf

Mikä tuo Joicon IH on oikealta nimeltään? En ainakaan äkkiseltään huomannut että mikä se noista olisi ollut..

Poissa Liisi

• HAIRahtanut
2c M i

Chilli

• Vieras
« Vastaus #878 : 29.07.09 - klo:23:40 »
Haluaisin jonkun todella kosteuttavan tehiksen tai hoitiksen, jotta saisin latvojeni taipuisuutta esiin.

Kokeile Tigin S-Factor Serious Conditioneria.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #879 : 30.07.09 - klo:09:20 »
Nukka, L'anzan Hair Repair Reconstructor on todella hyvä rakennepaikkaava. Hyvä kosteuttava tehis tuolta samaiselta sivustolta on L'anzan Daily Elements Moisture Treatment. Hyvä voidemainen jätettävä on L'anzan Daily Elements Leave-In Conditioner.

Nuo hinnat vain ovat päätä huimaavat :o. Noilla hinnoilla saa ulkomailta useampia pulloja noita aineita, joten kannattaa ehdottomasti yrittää saada joku ostamaan nuo tuotteet, Nukka, sulle netistä luottokortilla, niin säästät ison kasan rahaa. Ehkä joku kaveri tai vaikka vanhemmat voisivat jeesata sua tässä asiassa, sillä säästö on niin iso, että sen eteen kannattaa nähdä vaivaakin, että saa jonkun lainaamaan luottokorttia nettiostoksiin.

Ootko jo kokeillut Kevin.Murphyn Born.Againia? Mulla ainakin tämä hoitis vetää hiuksia kiharammalle.

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #880 : 30.07.09 - klo:09:54 »
Nukka, L'anzan Hair Repair Reconstructor on todella hyvä rakennepaikkaava. Hyvä kosteuttava tehis tuolta samaiselta sivustolta on L'anzan Daily Elements Moisture Treatment. Hyvä voidemainen jätettävä on L'anzan Daily Elements Leave-In Conditioner.

Nuo hinnat vain ovat päätä huimaavat :o. Noilla hinnoilla saa ulkomailta useampia pulloja noita aineita, joten kannattaa ehdottomasti yrittää saada joku ostamaan nuo tuotteet, Nukka, sulle netistä luottokortilla, niin säästät ison kasan rahaa. Ehkä joku kaveri tai vaikka vanhemmat voisivat jeesata sua tässä asiassa, sillä säästö on niin iso, että sen eteen kannattaa nähdä vaivaakin, että saa jonkun lainaamaan luottokorttia nettiostoksiin.

Mulla on joskus ollutkin jotain L'anzan rakennepaikkaavaa ja tykkäsin siitä, mun täytyy vielä kokeilla jos saisin jonkun tilaamaan mulle ulkomailta. Voisitko vielä suositella mulle jotain hyvää nettikauppaa mistä noita saisi? :)

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #881 : 30.07.09 - klo:10:03 »
L'anzaa saa esimerkiksi brittiläisistä Lookfantastic.comista ja Beautybay.comista, joista molemmista pystyy tilaamaan myös Visa Electron -kortilla, eli ulkomailta tilaamiseen ei siis välttämättä tarvitse luottokorttia. Lookfantasticin sivuilla näyttää vaan olevan L'anzan eri sarjoihin kuuluvat tuotteet ihan miten sattuu nyt kun Hair Repair sarja on uudistunut ja vanhan Dry Hair -sarjan tuotteet siirtyneet Daily Elementsiin, eli tuolla menee helposti sekaisin noissa jos ei tarkkaan tunne L'anzan eri sarjoja. Kanattaakin katsella vaikka L'anzan omilta sivuilta ensin: www.lanza.com.

Ellenin suositusten lisäksi mä voisin suositella L'anzalta myös Healing Moisture -sarjan Kukui Nut -hoitoainetta ja Moi Moi -hiusnaamiota.
« Viimeksi muokattu: 30.07.09 - klo:12:48 kirjoittanut Kaisa »
1c F ii

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #882 : 30.07.09 - klo:10:05 »
^^ Kuten Kaisa mainitsikin, niin jos saat jonkun tilaamaan sulle ulkomailta luottokortilla, niin esim. www.beautybay.com on hyvä nettikauppa, josta löydät tuon L'anzan rekun, kosteuttavan tehiksen ja jätettävän. Jos päätät tilata tuolta, niin suosittelen em. tuotteiden lisäksi myös Nexxuksen Phtyo Organics Humectin -hoitista (kosteuttava) ja Luxtress-jätettävää (todella mainio kosteuttava jätettävä). Toivottavasti saat jonkun tilaamaan sulle tuotteita vaikka tuolta, koska sillä summalla mitä joutuisit maksamaan tuotteista täällä Suomessa, saat tilattua ulkomailta todella ison tukun erilaisia tuotteita.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #883 : 30.07.09 - klo:12:00 »
Nukka ei sulla sattuisi olemaan Visa Electronia käytössä? OP:n ja Sampopankin ellujen pitäisi toimia nettitilauksissa moitteettomasti ilman mitään muutoksia, näpyttelee vaan korttitiedot vastaavasti kuin Visasta eli huijaa kortin olevan Visa. Maksusta tulee ihan tavallinen katevaraustilille ja veloittuu muutamassa päivässä pois -  ihan kuin vaikka ostaisi kaupasta jotain kortilla. :) Nordean korttiin taas täytyy kytkeä internet-maksu ominaisuus päälle (vaaditaan täysi-ikäisyyttä).
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #884 : 30.07.09 - klo:12:08 »
Nykyään Visa Electron on jo korttivaihtoehtona monissa nettikaupoissa, eli ei tarvitse enää edes huijata Visaksi.
1c F ii