Kirjoittaja Aihe: Tuotesuosituksia  (Luettu 638516 kertaa)

Poissa nukka

• HAIRahtanut
Vs: Tuotesuosituksia
« Vastaus #885 : 30.07.09 - klo:12:23 »
Löytyy multa visa electron, täytyypä kokeilla jos onnistuisin sillä tilaamaan :)
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #886 : 30.07.09 - klo:12:28 »
Nykyään Visa Electron on jo korttivaihtoehtona monissa nettikaupoissa, eli ei tarvitse enää edes huijata Visaksi.

Mä olen todennut että ellu toimii varmemmin kun käyttää sitä Visana. Verified by Visa jumittaa aina välillä ja etenkin jos maksuun pitäisi saada pankin sivuilta varmennus, niin harvemmin onnistuu. Satunnaisesti käytän kyllä Verified By Visa-palveluakin, mutta harvemmin.

Löytyy multa visa electron, täytyypä kokeilla jos onnistuisin sillä tilaamaan :)

Minkä pankin ellu sulla on käytössä? :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #887 : 30.07.09 - klo:14:22 »
Tilailen nyt tuolta beautybaysta, mutta mitä noihin "valid from", "expiry date" ja "issue number" kohtiin tulee?

Emi-lyn, mulla on osuuspankin kortti :)

edit, niin ja onko Joicon K-pak Deep Penetrating Reconstructon ja K-Pak Deep Penetrating Reconstructor Treatment sama asia? Ovatko ne molemmat rakennepaikkaavia? Hitsi kun menen jo niin sekaisin näissä nimissä, kaikki on niin samantyylisiä lausehirviöitä ;D
« Viimeksi muokattu: 30.07.09 - klo:14:30 kirjoittanut nukka »

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #888 : 30.07.09 - klo:14:39 »
Valid from = mistä asti kortti on voimassa, tätä harvoin suomalaisissa korteissa on
Expiry date = koska kortti menee vanhaksi, esim. 08/10, elokuussa 2010
Issue numer = sitäkään harvoin suomalaisissa korteissa on

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #889 : 30.07.09 - klo:14:46 »
Nyt lähti tilaus matkaan, saa nähdä löytävätkö tuotteet oikeaan osoitteeseen. Tilasin Lanza  Hair Repair Reconstructorin, Lanza  Hair Repair Leave In Protectorin, Lanza  Daily Elements Moisture Treatmentin ja K-Pak Deep Penetrating Reconstructor Treatmentin.

Kauankohan menee että tilaus tulee tänne asti? :) Niin ja tuo jäi nyt vähän epäselväksi että onko tuo Joicon K-Pak Deep Penetrating Reconstructor Treatment nyt hoitoaine vai ihan rakennepaikkaava?

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #890 : 30.07.09 - klo:16:09 »
Joicon K-Pak Deep Penetrating Reconstructor Treatmentista käytetään mun käsittääkseni kahta nimeä eli välillä jätetään tuo "treatment"-sama kokonaan pois. Samaa rakennepaikkaavaa tehohoitoa tarkoittavat.

Beautybayn paketit tulevat tosi nopeasti. Viimeksi tilasin perjantaina ja tiistaina pakettia oli yritetty jo jakaa, muttei mahtunut laatikkoon. Hain sen sitten seuraavana päivänä postista. :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #891 : 30.07.09 - klo:16:48 »
Joicon K-Pak Deep Penetrating Reconstructor Treatmentista käytetään mun käsittääkseni kahta nimeä eli välillä jätetään tuo "treatment"-sama kokonaan pois. Samaa rakennepaikkaavaa tehohoitoa tarkoittavat.

Beautybayn paketit tulevat tosi nopeasti. Viimeksi tilasin perjantaina ja tiistaina pakettia oli yritetty jo jakaa, muttei mahtunut laatikkoon. Hain sen sitten seuraavana päivänä postista. :)

Kiva, miten tässä malttaa odottaa :D
edit, pakko tulla vielä hehkuttamaan, kun olen niin innoissani tuosta tilauksesta. Tämä on oikeastaan eka kerta kun saan jotain kunnon hiustuotteita, aiemmin oon käyttänyt vaan markettituotteita. Paitsi jotain shamppoita ja sitten sitä L'anzan rakennepaikkaavaa, mutta nekin on olleet vain jotain jämiä mitä sisko on mulle lahjoittanut ;D
« Viimeksi muokattu: 31.07.09 - klo:11:23 kirjoittanut nukka »

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #892 : 30.07.09 - klo:17:23 »
Chilli: Mulla oli joskus Tigin Serious Conditioner, ja ei se tainnut hirmu ihmeellistä olla, kun en ole uutta ostanut. Muistaakseni se oli aika muovisen tuntuista, tai siis tukka jäi muovisen tuntuiseksi.

Kevin.Murphyn Born.Againia en ole kokeillut. Onko siinä voimakas tuoksu ja onko se tuoksu edes hyvä?

MOP:in Hydrating hoitistakin olen käyttänyt, ja vaikka halusin sen toimivan mulla, niin ei ollut kovin ihmeellinen mulla. Aika vaisu mun tukalle  ???

Poissa Lemmy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #893 : 31.07.09 - klo:19:19 »
Kevin Murphyn Born againissa on todella epämääräinen tuoksu, sitä on vaikea kuvailla, sellainen yrttinen kasvimeininki tulee ekana mieleen, aika pistävä haju mun mielestä mutta ei mielestäni jämähdä tukkaan pahasti, jakaa varmasti mielipiteitä.. Mut mun mielestä aika vahva ja sellanen miesmäinen, mutta loistotuote muuten!
Vaalennetut/raidoitetut, puoleen selkään olevat hiukset. Tukkamaniaa jo muutama vuosi, eikä loppua näy!

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #894 : 01.08.09 - klo:17:39 »
Nyt kertokaa jotain todela kosteuttavia ja rakennepaikkaavia tuotteita! Olen nyt kaksi kertaa käynyt vaalentamassa hiuksia sukulaisen kampaamossa ja nyt on hiukset latvoja lukuunottamatta vaaleat :) (musta->vaalea) Hiukset on kuitenkin järkyttävän kuivat, ja olen nyt sen verran korvessa, että en ole hiusmömmöjä paljon voinut ostella.

Mutta, huomenna menen kuopioon ja toivon että kaupat olis auki. Sieltä löytyykin sitten Hairstore, apteekki, luontaistuotekauppa, Sokos, Anttila... yms, niin sieltä pitäisi jotain ostaa! Tällä hetkellä käytössä XZ tyrnishampoo, Urtekram hajusteeton hoitoaine ja Herbina biohajoava balsam.
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #895 : 01.08.09 - klo:22:13 »
Nyt kertokaa jotain todella kosteuttavia ja rakennepaikkaavia tuotteita!

Kannattaa ihan oikeasti lukea tätä ketjua taaksepäin, sillä ei uusia kosteuttavia ja rakennepaikkaavia hoitiksia/tehiksiä ole tullut markkinoille, ja samat vanhat, hyvät tuotteet on mainittu tässä ketjussa useaan kertaan. Tässä tämä iänikuinen, hyvä lista:

* hoitis/tehiksiä
- Aubrey Organics White Camellia Conditioner
- L'anzan Daily Elements Moisture Treatment
- Kevin.Murphyn Born.Again
- LV-tehis
- Nexxus Humectin
- [A'kin] Ginkgo & Jojoba Intensive Moisture Vitamin Mask
- Giovanni 50:50 Balanced Hair Remoisturizer
- Tigin O&H
- MOP C-System Hydrating Conditioner
- Joicon IH
- Crestol Color Gloss

* rekku
- L'anza Hair Repair Reconstructor
- Joico K-Pak Deep Penetrating Reconstructor

* jätettävä
- Giovanni Direct Leave-In Weightless Moisture Conditioner
- Sebastian Potion 9
- Nexxus Luxxtress
- L'anza Hair Repair Leave-In Protector
- LV-tehis
- erilaiset öljyt

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #896 : 02.08.09 - klo:12:06 »
Nyt kertokaa jotain todella kosteuttavia ja rakennepaikkaavia tuotteita! Olen nyt kaksi kertaa käynyt vaalentamassa hiuksia sukulaisen kampaamossa ja nyt on hiukset latvoja lukuunottamatta vaaleat :) (musta->vaalea)

Mä suosittelisin ainakin Joicon K-Pak sarjaa (shampoo, hoitoaine, Deep-Penetrating Reconstructor ja Intense Hydrator). Esimerkiksi Feeluniquesta voi tilata kokeilupakkauksen K-Pakeista: http://www.feelunique.com/p/Joico-K-Pak-Home-Repair-Kit.html.

« Viimeksi muokattu: 03.08.09 - klo:09:47 kirjoittanut Kaisa »
1c F ii

Poissa heijji

• HAIRahtanut
  • Feet don't fail me now Take me to the finish line
« Vastaus #897 : 03.08.09 - klo:13:22 »
Suositelkaas jotain shampoota, joka olisi silikoniton, sulfaatiton eikä mitenkään tuhottoman kallis. Jospa hiusvärin sais pysymään päässä vähän kauemmin sellaisen avulla.  :)
Ylikasvanut pixie omalla 8- asteisella värillä. Kasvatus käynnissä, tavoitteena hartiamitta.

Poissa Kronia

• Tukkaguru
  • Turpea alkuasukas
« Vastaus #898 : 03.08.09 - klo:17:48 »
^No Prismoista ainakin saa aikas halvalla Urtekramin shampoita, ainakaan uusimmat taitavat nykyisin olla kokonaan sulfaatittomia.
“Another belief of mine: that everyone else my age is an adult, whereas I am merely in disguise.” -Margaret Atwood

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #899 : 03.08.09 - klo:20:59 »
Voisiko joku suositella hyvää pikahoitista (tarvitsee 5-15min vaikutuksen)? Tigiltä, Joicolta, Kevin Murphylta tai miltä vaan voi ehdottaa. Ei mielellään hirveästi silikonia.