Kirjoittaja Aihe: Tuotesuosituksia  (Luettu 638520 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Tuotesuosituksia
« Vastaus #900 : 03.08.09 - klo:21:03 »
Bumble&Bumble Super Rich hoitis. Tekee tukasta ihanan pehmeän ja kosteuttaa. Kiva kukkaistuoksu. LF:stä saa ainakin.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #901 : 03.08.09 - klo:21:55 »
Mä taas kaipailisin jotain oikein siloittavaa pikahoitoainetta, joka saa sisältää ihan reilusti silikoneja tai muita kalvonmuodostajia. Kaipaan vähän suojaa pesujen välillä rääkätylle ja todella huokoiselle tukalle. Hapan pH:kaan ei olisi pahitteeksi. :) Tarkoituksena on siis käyttää hoitoainetta aina hoitavamman hoitoaineen jälkeen, joten hoitotehojen ei tarvitse olla mitenkään huimat. Mulla on Redkenin All Soft hoitsikasta yllämainitun kaltainen kuva, mutta miten on: Sopiiko noihin kriteereihin?

Kaikki ehdotukset on tervetulleita! Pää on edelleenkin ihan pyörällä kaikista uudistuksista ja muista: olo on ihan kuin newbiellä, kun nyt palailee melkein kahden vuoden tauon jälkeen hiuspuolelle. ;D
« Viimeksi muokattu: 03.08.09 - klo:21:58 kirjoittanut Emi-lyn »
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #902 : 03.08.09 - klo:22:20 »
^
Tigin Dumb Blonde ja Headshot on ainakin tosi silarisia, etenkin viimeksi mainittu jättää kalvoa ja upean kiillon. Varmaankin hankkisin Headshotin, ihanan tuoksun takia. Ainoa ongelma Headshotissa on että ei päänahalla välttämättä passaa mutta ilmeisesti sinne et laittaisikaan? ;)
All Softista on samanlaiset mielikuvat... Tigin Superstar taisi myös jättää kalvomaisen efektin. :)
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #903 : 03.08.09 - klo:22:46 »
Lyhyillä hiuksilla on vähän mahdoton välttää etteikö hoitoainetta menisi hiuspohjaankin, mutten tietty sinne tarkoituksella levitä. Onko toi Headshot sitten kovinkin minttuinen ja viilentävä? Mitään kylmägeeli efektiä en välttämättä kaipaa.  ;D Muuten kuulostaa kyllä ihan kivalta. Dump Blonde on sekin ihan varteenotettava vaihtoehto, mutta jotenkin kiinnostaisi kokeilla jotain uutta ja tuntematonta.

Jos joku osaa vielä kommentoida All Softia niin olisin tosi iloinen. Redkenin käyttäjäkokemus-ketjussa oli tosi ristiriitaisia kokemuksia. :P

Ja kaikki ehdotukset on edelleen tervetulleita!
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #904 : 03.08.09 - klo:23:42 »
^
Headshot aiheuttaa pientä kihelmöintiä/ viilennystä päänahassa, ei nyt mitään maata mullistavaa ellei ole tietty herkkä nahka. Veikkaan että viilennyksen takia voi joillakin ärsyttää päänahkaa. S-factorit kannattaa myös tsekata, aika lailla oon käsittänyt että kaikki kyseisen sarjan hoitsikat sisältää nätisti silareita. :)

All Soft kiinnostaisi täälläkin, eikä vain Lookfantasticin tarjouksen vuoksi. :P
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #905 : 04.08.09 - klo:02:14 »
^ Voi olla että Headshot ei sitten sovi mulle. Turha ärsyttää herkkää ihoa mintulla, kun on mahdollisuus käyttää jotain muutakin. Harmi, kuulosti muuten aika lupaavalta.

Täytyy vielä miettiä eri vaihtoehtoja ja laittaa vasta sitten hoitoaine tilaukseen. eBaystä saisi All Soft hoitoainetta litran alle 30 eurolla postikuluineen. Toisaalta litralla ei tee yhtään mitään, mutta se on suhteessa pieneen pulloon n. puolet halvempaa. Ainakin voisi lotrata hoitoaineen kanssa miten haluaa.

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #906 : 04.08.09 - klo:09:48 »
Mulla on nähtävästi sit superpäänahka ( ???), nimittäin mä en tunne Headshotin kanssa minkäänlaista tunnetta/kihelmöintiä päänahassa. Mun mielestä Superstar muodosti Headshottia enemmän kalvoa hiuksiin ja haisikin pahalle ja muistelisin silareiden olevan korkeammalla INCIssä. All soft kiinnostaisi minuakin... Toisaalta, jos ostais suoraan silaria, kun sitäkin ois helposti saatavilla ja lisäilisi sitä tarpeen mukaan hoitiksiin, kun haluaisi silaripitoista.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #907 : 04.08.09 - klo:19:32 »
Mulla oli joskus pari vuotta sitten All Soft hoitis, joten en kovin tarkkaan muista millaista oli. Tuoksu oli ainakin sellainen toffeen tapainen. Muistaakseni oli ihan ok pikahoitis, taisi saada mun tukkaa hiukan laineelle, joten ilmeisesti se kosteutti ihan hyvin. Silikonisuudesta en muista. Saattaisin ostaa lisää joskus. Itse asiassa nyt se alkoi jopa himottamaan, koska tykkään kaikesta mikä saa tukan laineilemaan, ja muistaakseni tuo teki niin. Taisi jättää tukan melko raskaaksi, koska taitaa olla kuitenkin aika hoitavaa. Tästä ei nyt ole paljoa apua kun siitä on niin pitkä aika kun olen sitä viimeksi käyttänyt. Mutta ei se huono ollut. Voisinpa minäkin sitä ostaa tässä taas joskus, kun mun mielestä se sopii pitkälle tukalle.

mustapallero

• Vieras
« Vastaus #908 : 06.08.09 - klo:20:51 »
Riia
 :ts kannattaa käyttää kunnun merkki tuotteita esim.Garnier , Scwarzkopf , v5 kin on iha hyvä , Nivea ....yms.
Kampaajatkin auttaa mielellään  :D Lenkillä voi käyttää korvalappujakin talvella jos kestäää :D tai sitten vaan paksua pantaa   ;) ;)

Poissa minnaliini

• HAIRahtanut
« Vastaus #909 : 06.08.09 - klo:21:00 »
Mä taas kaipailisin jotain oikein siloittavaa pikahoitoainetta, joka saa sisältää ihan reilusti silikoneja tai muita kalvonmuodostajia. Kaipaan vähän suojaa pesujen välillä rääkätylle ja todella huokoiselle tukalle. Hapan pH:kaan ei olisi pahitteeksi. :) Tarkoituksena on siis käyttää hoitoainetta aina hoitavamman hoitoaineen jälkeen, joten hoitotehojen ei tarvitse olla mitenkään huimat. Mulla on Redkenin All Soft hoitsikasta yllämainitun kaltainen kuva, mutta miten on: Sopiiko noihin kriteereihin?

Mulla loppui just tuo Redkenin AS ja ihan hyvin se asiansa hoiti. Nimenomaan silotti ja teki hiuksista helposti kammattavat. Paras mahdollinen tuote se ei kuitenkaan ole, ja luulenkin, että esim. Tigin fashionista toimii paremmin.
Hiukset tällä hetkellä pitkä polkka, luonnontaipuisat, karheat ja kuivat. Lempparituotteet: Tigi O&H ha ja Tigin silottavat muotoilutuotteet. Ihonhoidossa käytössä Lumene Sensitive touch ja Erisan, meikkipohjana Lily lolo, luomiväreissä/huulipunissa Dior.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #910 : 08.08.09 - klo:16:54 »
Mikä olis hyvä (mielellään silikoniton) suihke tms hiuksille, jossa olisi kunnon aurinkosuoja! Tietenkin kaikki hatut yms, mutta nyt etsisin niitä tuotteita.
2a F ii – Iho: kuiva

ANTILOOPPI

• Vieras
« Vastaus #911 : 09.08.09 - klo:16:59 »
Tämä taitaa olla ensimmäinen viesti, jonka koskaan kirjoitan tälle foorumille, joten saa nähdä osaanko käyttää näitä viestitoimintoja :D. Viestitoimintojen lisäksi hukassa on oikea keskustelu, nopean silmäilyn jälkeen tulin siihen tulokseen että tämä saattaisi olla oikea paikka kysymykselleni. Mikä olisi hyvä shampoo ja hoitoaine hieman yli keskiselän ulottuville, vaalennetuille hiuksilleni? Hiukseni ovat suht hyvin kestäneet käsittelyt, mutta vähän ohentuneet ja kaksihaaraisiakin löytyy. Sanoisin niitä silti normaaleiksi paksuudeltaan, yksittäinen hiuskaan ei ole mikään hennoista hennoin. Viikon takainen Espanjan matka tosin vähän haurastutti hiuksiani, merivesi ja paahtava aurinko ei ole mikään hoitavin kombinaatio. Pahimpaan hätään laitoin Tigin Chocolate Headia (annoin olla monta tuntia) ja sit vielä Elvitalin Nutri-Glossia. Noiden tuotteiden lisäksi kaapista löytyy myös Nivean kuivien hiusten naamio, Lushin Marilyn-naamio vaalennetuille hiuksille. Joku rakennepaikkaava ja/tai kosteuttava tehohoito olisi ehkä myös ihan tarpeellinen. Hopeashampoon ostoakin oon miettinyt, vielä ei puske keltaista läpi, mutta ei siihenkään kauan mene...Tuotesuositusten ohessa saa suositella edullista nettikauppaa :).

Strix

• Vieras
« Vastaus #912 : 09.08.09 - klo:17:36 »
Mikä olis hyvä (mielellään silikoniton) suihke tms hiuksille, jossa olisi kunnon aurinkosuoja! Tietenkin kaikki hatut yms, mutta nyt etsisin niitä tuotteita.

Herbinan Marjaspa:ta olen käyttänyt tuohon tarkoitukseen. En tiedä kunnollisesta kylläkään, mutta tulee tuplasuoja kun käytän XZ:n muotoilusuihketta muotoillessa ja siinäkin on UV-suoja. Kumpikin on ainakin silikonitommia.

mekor

• Vieras
« Vastaus #913 : 10.08.09 - klo:10:25 »
Milläköhän saisi käsittelyssä kuivahtanutta, teoriassa suoraa mutta käytännössä äärettömän pörröistä tukkaa elvytettyä? Kosteutusta?

Goldwellin silk repair, L'orealin absolut repair - tehohoito, Glissin Asia straight ja Tigin ego boost eivät ole yhdessä saati yksinään tuottaneet mainittavaa apua  :-[. Sakset ovat toki aina ratkaisu, mutta niihin ei tosiaankaan tekisi mieli turvautua.

edit./ Ja tukkahan on jotakuinkin 1b C ii
« Viimeksi muokattu: 10.08.09 - klo:10:29 kirjoittanut mekor »

Poissa miolla

• HAIRahtanut
« Vastaus #914 : 06.09.09 - klo:20:10 »
Hiusten ongelma: Joudun pesemään hiukset päivittäin, koska muutama tunti pesun ja puunauksen jälkeen pituudet, erit. niskasta, menevät aina ihan uskomattomalle takulle. Hiukset ovat aamun pesun jälkeen illalla kuin takkuuntuvat barbi-nuken hiukset (sellainen kuiva linnunpesä). Jos takut selvittää, osoittavat hiukset joka suuntaan, ihan kuin olisin tupeerannut ja krepannut hiukset.

Hiukset ovat kokeneet kovia, joten olen luonnollisesti ostanut kuiville ja käsitellyille hiuksille tarkoitettuja tuotteita, mutta en vieläkään ole löytänyt sitä oikeaa yhdistelmää. Onko muuta vaihtoehtoa kuin leikkaus?

Kokeilemia tuotteita:
Tigi Dumb Blonde
Nivean käsitellyille tarkoitettu sh + ha

Nyt käytössä on Kerasilkin shampoo, Cream Vanilla Keratibalm pikahoitis ja siloittavana Sebastian Laminates.

Usein olen pessut käsitellyille hiuksille tarkoitettua shampoota, siihen päälle laittanut pikahoitiksen 5-20min vaikutusajalla ja lopuksi heittänyt silaripommin siloittamaan muuten niin käkkärää tukkaa.

Mutta ongelma on pysynyt, eli illalla on niskassa jumalaton takku ja latvat sojottavat joka suuntaan ja narskuvat kuivuuttaan sormien välissä.