Kirjoittaja Aihe: Tuotesuosituksia  (Luettu 638523 kertaa)

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
Vs: Tuotesuosituksia
« Vastaus #960 : 17.01.10 - klo:22:18 »

Tigin o&h hoitoaine, tämä toimisi varmasti myös tehiksenä vai olisiko esim. Joicon IH parempi?.

Mä voisin suositella noita molempia  :D  Tigin O&H hoitsikka on monipuolisempi, toimii muhitteluissa, pikahoitiksena ja jätettävänäkin. Mutta omiin vaalennettuihin hiuksiini tuo ei kyllä yksinään kunnolla auta. Hyvä hoitis kyllä, ja sisältää oikeasti hoitavia aineksia. Muhitteluihin minun yleensä pitää sekoittaa tuota O&H johonkin toiseen tehikseen/ öljyihin, jotta antaa hyvän lopputuloksen. Yksinään sen hoitotehot eivät kunnolla omaan hiukseeni vielä riitä.

Tuo Joicon IH sitten taas antaa yksinäänkin tosi hyvän tuloksen! Siitä tosin taitaa löytyä vähän silikonia INCIn loppupäästä, mutta oikeasti hoitavia aineita siinä kyllä on kiitettävästi. Suosittelen tätä ehdottomasti, itselläni ainakin toimii! Tosin tämä ei ole niin monikäyttöinen kuin tuo Tigin O&H..

Niin, että jos tarvitset kunnon tehistä, eikä tuotteen tarvitse toimia kuin tehis tarkoituksessa, niin itse kallistuisin tuon Joicon IH puoleen.
« Viimeksi muokattu: 17.01.10 - klo:22:20 kirjoittanut BlueBerry »
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

ftw

• Vieras
« Vastaus #961 : 18.01.10 - klo:19:51 »

Tuo Joicon IH sitten taas antaa yksinäänkin tosi hyvän tuloksen! Siitä tosin taitaa löytyä vähän silikonia INCIn loppupäästä, mutta oikeasti hoitavia aineita siinä kyllä on kiitettävästi. Suosittelen tätä ehdottomasti, itselläni ainakin toimii! Tosin tämä ei ole niin monikäyttöinen kuin tuo Tigin O&H..

Niin, että jos tarvitset kunnon tehistä, eikä tuotteen tarvitse toimia kuin tehis tarkoituksessa, niin itse kallistuisin tuon Joicon IH puoleen.

Tilasin nyt sitten tämän Joicon, MOPin kosteuttavan shampoon ja Bumble and Bumblelta jätettävän ja samalta firmalta alojoba hoitiksen, muistanko väärin (ja pahoittelen jos muistan), että BlueBerry kehui tätä b&b:n omassa ketjussa..

Näillä mennään, täytyy kirjotella noita kokemuksia myöhemmin kun paketti saapuu ja pääsee testaamaan.

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #962 : 19.01.10 - klo:10:11 »
Noh, nyt tuli kokeiltua xz xylitolitehokosteuttajaa.

Eli hiukseni ovat luonnonkiharat, villit, karkeat ja lentävät.
Todellakin tämän jälkeen ne ovat tuuheat. Kosteutuksesta en osaa sanoa mitään, mutta voi luoja nämä on tuuhean tuntoiset. Olen läntännyt jätettäviä hiuksiini kourakaupalla koska tukkani imee niitä itseensä joten lopputuloksesta en osaa sanoa mitään.

Vielä kokeilen kuitenkin, hiukset oli tosi helposti harjattavat kosteuttavan jälkeen, joten suuri plussa siitä.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #963 : 19.01.10 - klo:16:25 »

Tilasin nyt sitten tämän Joicon, MOPin kosteuttavan shampoon ja Bumble and Bumblelta jätettävän ja samalta firmalta alojoba hoitiksen, muistanko väärin (ja pahoittelen jos muistan), että BlueBerry kehui tätä b&b:n omassa ketjussa..

Oikein muistettu! Toivottavasti toimii sun hiuksissa yhtä hyvin kuin mun hiuksissa (siis tuo alojoba)  :)
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa Sundance

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #964 : 09.02.10 - klo:11:35 »
Haluaisiko joku tehdä "hoitosuosittelun" hiuksilleni?

Hiukseni ovat laadultaan lasimaiset, piikkisuorat ja ponnarin paksuus oli n. 8cm. Pituudeltaan ovat pisimmillään lähellä rintsikapituutta, ja lyhimmät leukaan asti (leikattu V-mallisesti ja kerrostettu) otsatukka on myös.
Näitä on nyt vaalennettu ja päälle isketty Castingin 832-väri, ja tarkoituksena on nyt miettiä jatkoa, että mihinkä suuntaan tätä väriä lähtisi nyt kehittämään.

Hiuspohjassa ei ole ongelmaa, eikä pahemmin hiuksissakaan, mitä nyt lasimainen tukka on pitkin päätä menevä ja helposti sähköistyvä. Tarkoitus olisi kasvattaa hiukset takaa vähän reiluun rintsikkapituuteen ja ylläpitää tätä kerrostusta.
Tykkään tupeerata tukkaani pöyheämmäksi, ja muotoillessa käytän lakkaa ja muotovaahtoa. Viimeviikkoisen vaalennus + värikäsittelyn jälkeen ostin Joicon K-pak rakennekorjaavan hoitoaineen, joka teki hiuksista oikein ihanan tuntuiset. Tarpeeseen se kyllä tuli, kun latvat tuntuvat helposti kuivilta ja epämukavan pörhöisiltä.

Sileyttä, hyväkuntoisuutta ja volyymia on varmaan turha toivoakaan yhtä aikaa, mutta osaisiko joku neuvoa, mitkä hoitotuotteet kuulostaisivat hyviltä (kokeilemallahan se selviää tietysti parhaiten) tähän päähän?

Olen aikeissa tilata netistä ison pullon tuota K-pak rekkua, ja hoitoaineeksi ajattelin Tigin Oatmeal&honeytä. Entä shampoo? Voisiko se olla myös tuo OH? Olenko oikeilla jäljillä noitten kanssa? Mieluusti ottaisin jonkin täysin silikonittoman tuotteen.

ftw

• Vieras
« Vastaus #965 : 09.02.10 - klo:16:40 »
Siirrän tän tänne kun urpåna en osannut heti ekalla laittaa oikeeseen ketjuun  ;)

Mä tarvitsisin nyt oikeen monitoimituotteen, eli onko olemassakaan yhtä tuotetta joka yltää näihin kriteereihin?

- Voi laittaa kuivaan tukkaan
- Selvittää ja siloittaa aamutakut + muut karheudet
- Lämpösuoja suoristusraudan alle
- Eikä olisi haitaksi jos se samalla kosteuttaisi ja hoitaisi

Löytyykö siis yhtä tuotetta noilla vaatimuksilla vai täytyykö ostaa muutama purkki erikseen? Mitä purkkeja sitä lähtisi sitten ostamaan, tuotesuosituksia! Nexxus Canopy?

Vai vaadinko liikaa?

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #966 : 09.02.10 - klo:18:22 »
Ainakin Nexxuksen Canopy voisi sopia käyttätarkoituksiisi: se on lämpösuoja, mutta ei sisällä yhtään alkoholia, vaan sisältää paljon erilaisia öljyjä, se on suihkittava ja on siinäkin mielessä kevyttä tavaraa, että voi suihkutella aamuisin pörrötukkaan ja selvittää samalla. Luonnonöljyjensä takia kosteuttaa ja hoitaakin.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #967 : 09.02.10 - klo:22:33 »
^ Voihan tota Canopya käyttää yhtä hyvin myös kosteaan tukkaan? Kuulostaa sellaiselta tuotteelta, jota minäkin tarvitsisin.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #968 : 09.02.10 - klo:22:48 »
^ Mulla ainakin Canopy toimii paremmin nimenomaan kosteaan tukkaan. Kuiviin hiuksiin suihkittuna lähmää helposti.
1c F ii

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #969 : 09.02.10 - klo:22:56 »
Voihan tota Canopya käyttää yhtä hyvin myös kosteaan tukkaan? Kuulostaa sellaiselta tuotteelta, jota minäkin tarvitsisin.

Toimii hyvin ainakin mulla kummallakin tavalla käytettynä, eli joko kosteisiin tai kuiviin hiuksiin suihkuteltuna.

ftw

• Vieras
« Vastaus #970 : 10.02.10 - klo:11:27 »
Katselinkin jo tota Canopya eBaysta, hurjan halvalla saa sieltä.. Se siis taitaa olla se paras tuote tähän tarkoitukseen? Pieni lähmäisyys ei haittaa, mulla on niin lentävä hiuslaatu, että plussa on jos siitä saa vähän raskaamman.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #971 : 12.02.10 - klo:07:08 »
Kiitos tytöt, tilasin BautyBaysta oman Canopyni enkä malta odottaa, että se saapuu noudettavakseni.

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
« Vastaus #972 : 12.02.10 - klo:10:07 »
Canopyn tilaamista minäkin olen miettinyt, mutta toisena vaihtoehtona olisi Lanzan Thermal Defense -suihke. Osaisiko joku sanoa eroavatko nuo miten toisistaan?
2aMii

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #973 : 12.02.10 - klo:10:14 »
L'anzan Thermal Defense on alkoholipohjainen eli melko kuivattava, vahvan tuen antava kampausneste, kun taas Canopy on ennemmin jätettävä hoitoaine.
1c F ii

Poissa Myya

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #974 : 16.02.10 - klo:20:26 »
Tahitian Noni shampoot ja hoitoaineet ovat mielestäni ihan luksusta! jos olisi varaa en muita käyttäisikään. Hiuksista tulee ihan uskomattoman hyvän tuntuiset ja terveen näköiset. inci listakin näyttää todella hyvältä. Kokeilkaa ihmeessä jos mahdollisuus!