Kirjoittaja Aihe: Tuotesuosituksia  (Luettu 638368 kertaa)

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
Vs: Tuotesuosituksia
« Vastaus #975 : 16.02.10 - klo:20:52 »
^
Mistäs niitä saa?  :)
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Myya

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #976 : 16.02.10 - klo:21:30 »

Poissa sommarsnö

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #977 : 16.02.10 - klo:22:20 »
^ Oho, nytpä pääsi kiinnostus heräämään! Smooth & Hydrate ja Strength & Rejuvenate -hoitoaineet kuulostavat mun korvaan oikein lupaavilta. Mahtaakohan noista löytyä silikoneja?

Poissa Myya

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #978 : 16.02.10 - klo:22:56 »
^ Oho, nytpä pääsi kiinnostus heräämään! Smooth & Hydrate ja Strength & Rejuvenate -hoitoaineet kuulostavat mun korvaan oikein lupaavilta. Mahtaakohan noista löytyä silikoneja?

Itse olen kokeillut strenght & rejuvenatea pari kertaa kyläillessäni, sekä omasta kaapista löytyy fullness and volumea. Molemmat on todella hyviä, mutta itselläni jälkimmäinen vie voiton, siinä on parempi tuoksukin  :D tulee jotenkin tosi ilmavat ja täyteläiset hiukset.

FAQ --> incikysymyksiä(mieltä askarruttavat sisällöt) sivulta 27 löytyy tuon fullness hoitsikan inci.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #979 : 16.02.10 - klo:23:01 »

Jos kaipaa kovinkin luonnonmukaista hoitista, niin INCI:n mukaan Fullness and Volume ei ainakaan sitä ole ja silikoniakin löytyi. Harmi, olisi saattanut muuten olla ihan kokeilemisen arvoinen tuote, tai ainakin herkullisen kuuloinen tuote sivujen perusteella.

Poissa sommarsnö

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #980 : 16.02.10 - klo:23:14 »
^ Juu, sieltähän se dimethicone löytyi ja pari muutakin vähän epäilyttävää tapausta (tosin olen kyllä kaikkea muuta kuin asiantuntija näissä inci-asioissa, mutta kuitenkin :P). Silareita en hoitiksissa mitenkään viimeiseen asti välttele, mutta tällä hetkellä kelpuutan kokoelmiini silarillisten tuotteiden rinnalle vain niitä kaikkein hoitavimpia, mielellään mahdollisimman luonnonmukaisia tapauksia.

Nuo sarjan muutkin tuotteet oletettavasti mukailevat incien osalta samaa linjaa... Sääli. Jos joku tietää tarkemmin, niin saapi heitellä informaatiota kehiin. :) Joskus voisi ehkä kuitenkin ihan uteliaisuudesta tilata testiin vaikka tuon Smooth & Hydrate -hoitiksen, sitten kun pullomeri on hieman kutistunut nykyisestä.

ftw

• Vieras
« Vastaus #981 : 20.02.10 - klo:22:36 »
Mä oon taas täällä :D

Kyselen tässä tehokosteuttavaa pikahoitista vaalealle polkkatukalle, kärsinyt vaalennuksesta, hopeashampoosta ja syväpuhdistuksista.

Siskoni siis omistaa kyseisen tukan ja mä lainasin sille mun hoitsikkaa josta sisko ei tykännyt, joten kyselen nyt täältä. Lainasin b&b:n alojoba hoitoainetta, ei kuulemma riittänyt kosteuttamaan hiuksia riittävästi.

Tehohoidot sun muut on kunnossa (käyttää mun aineita  ::) )

Aih, ja joo Tigi O&H ei käy, haisee kuulemma ihan p....lle. Mieluusti sellanen jota sais tilattua lookfantsusta..

Pahoittelen, oon aina kysymässä neuvoa täällä.

Poissa Mischa

• HAIRahtanut
« Vastaus #982 : 21.02.10 - klo:13:56 »
Mä oon taas täällä :D

Kyselen tässä tehokosteuttavaa pikahoitista vaalealle polkkatukalle, kärsinyt vaalennuksesta, hopeashampoosta ja syväpuhdistuksista.

Omalle vaalennuksesta kärsineelle tukalle on toiminut parhaiten MOP C-system Hydrating, jos siskosi tykkää sitrustuoksusta? Muita harkitsemisen arvoisia voisivat olla esimerkiksi Tigi Moisture Maniac, tai marketista Nivea Cacao Explosion (tämän kanssa ei mene ihan niin paljon rahaa hukkaan, jos ei tykkääkään). Hyvä että tehohoitoja löytyy jo :)
1b M ii

ftw

• Vieras
« Vastaus #983 : 21.02.10 - klo:14:06 »
Omalle vaalennuksesta kärsineelle tukalle on toiminut parhaiten MOP C-system Hydrating, jos siskosi tykkää sitrustuoksusta? Muita harkitsemisen arvoisia voisivat olla esimerkiksi Tigi Moisture Maniac, tai marketista Nivea Cacao Explosion (tämän kanssa ei mene ihan niin paljon rahaa hukkaan, jos ei tykkääkään). Hyvä että tehohoitoja löytyy jo :)

MOP:n saman sarjan shampoo meillä onkin käytössä joten tuoksu on tuttu.. Sitä vois harkita, mites sitten esim. Super Rich tai L'anzan Kukui Nut? Oon itsekkin näitä himoinnut mut mulle riittää toi alojoba.

Poissa Mischa

• HAIRahtanut
« Vastaus #984 : 21.02.10 - klo:14:20 »
^mulla itselläni ei ole noista kahdesta kokemusta, mutta kuulostavat hyviltä. Sanoisin, että siitä vaan kokeilemaan, kokeilemalla ne lempparit löytyy :) Hakua käyttämällä löydät noista muiden kokemuksia.
1b M ii

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #985 : 21.02.10 - klo:14:23 »
^^Mulla on vaalennettu tukka, ja jos nyt vertailisin noita BB:n superrichia ja alojobaa keskenään, niin sanoisin kyllä alojoban olevan parempi. Mun hiuksista tulee alojoban jälkeen sileämmät ja pehmeämmät kuin sen superrichin jälkeen.
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
« Vastaus #986 : 12.03.10 - klo:17:27 »
Osaisiko joku suositella jotain halpaa ja asiansa ajavaa silikonipitoista latvasuojaa? Siis jotain, millä saisi latvat niin hyvin siloamaan, ettei kaksihaaraisia tulisi enää yhtään enempää? Eikä haittaa vaikka lähmiintyisivätkin hiukset toisiinsa, pidän muutenkin nykyään paljon hiuksia kiinni niin ei sitä edes huomaisi  :D

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #987 : 12.03.10 - klo:19:05 »
^Bonacuren latvasuoja on tosi hyvä ja muistaakseni sitä on täällä muutkin juurekset kehuneet. Itsellä ollut käytössä sekä "kosteuttava" että värihiusten versio. Voidemainen tuubissa(75ml) oleva tuote joka tekee hiukset silkinpehmeiksi ja upean kiiltäviksi. Näissä on molemmissa sisältö suurimmalta osin silikonia mutta kyllä ajaa hyvin asiansa  :D

Halpakin on, normihinta n.10 euroa ja esim. tällä hetkellä hairstoressa 5 euroa puteli.
« Viimeksi muokattu: 12.03.10 - klo:19:07 kirjoittanut Elluli »
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Myya

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #988 : 12.03.10 - klo:22:53 »
^Bonacuren latvasuoja on tosi hyvä ja muistaakseni sitä on täällä muutkin juurekset kehuneet. Itsellä ollut käytössä sekä "kosteuttava" että värihiusten versio.

noista kahdesta suosittelen ehdottomasti kosteuttavaa versiota, loistotuote! :l

|Piija

• Vieras
« Vastaus #989 : 14.03.10 - klo:18:19 »
^ Yhdyn edelliseen. BC on kyllä ehdottomasti luottotuote varsinkin näin talvella!  :-*