Kirjoittaja Aihe: Tuotesuosituksia  (Luettu 638506 kertaa)

Poissa Iia

• HAIRahtanut
Vs: Tuotesuosituksia
« Vastaus #990 : 14.03.10 - klo:18:27 »
^ itsekin tuosta kovasti tykkäisin, mutta se haju on siinä niin voimakas. Minä sen kestän, mutta mies ei.  ::)

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
« Vastaus #991 : 14.03.10 - klo:22:56 »
Tuota BC:n värjättyjen hiusten suihketta minulla on vielä todella vähän jäljellä, jospa tuota kosteuttavaa kokeilisi seuraavaksi :)
Onko tuubissa olevien latvasuojien ja suihkeiden sisällöissä jotain selkeää eroa? Mietin olisiko tuubin tavara käynyt paremmin letistä jäävään "häntään", ja suihke hiusten pituuksille? Meneekö jo hätävarjelun liioitteluksi jos kumpaakin käyttäisi, tuubia ja suihketta? :D

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #992 : 15.03.10 - klo:21:43 »
^ Suihkemuotoiset ovat yleensä aikas paljon kevyempiä. BC:n voidemainen on puhtaasti latvasuoja, eli muodostaa suojaavan kalvon latvoihin, eli ei kummemminkaan hoida. Suihke on tarkoitettu lähinnä pesun jälkeiseen selvittelyyn ja siloitukseen. Jos on kovin kärsineet pituudet, niin en luottais pelkän suihkeenkaan hoitaviin vaikutuksiin (varsinkaan muistaakseni BC:n suihkeet eivät sisällöllään koreile). Pitkätukka-aikoina normisetti jätettäviä oli: suihke selvittelyyn, voidemainen jätettävä (ei silareita, vaan oikeasti hoitavia aineita) ja koko komeuden päälle vielä latvasuoja suojaamaan latvoja. Tämän jälkeen sitten muotoilut...
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Sahrami

• HAIRahtanut
« Vastaus #993 : 25.03.10 - klo:08:53 »
Olisiko kellään tiedossa hoitoainetta, joka antaisi saman lopputuloksen kuin L'Anzan Kukui Nut conditioner, mutta olisi kuitenkin edullisempi. Esim. onko Tigillä joku vastaava hoitoaine?

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
« Vastaus #994 : 25.03.10 - klo:09:37 »
Osaisiko kukaan suositella jotakin sulfaatitonta shampoota, silikonitonta hoitsikkaa tai suihkugeeliä, joka tuoksuisi hyvin samantyyliseltä kuin XZ muumi-sarjan niiskuneiti 2 in 1 shampoo?  ;D
1cFii
Sikses iha nätti naine.

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #995 : 25.03.10 - klo:09:40 »
Olisiko kellään tiedossa hoitoainetta, joka antaisi saman lopputuloksen kuin L'Anzan Kukui Nut conditioner, mutta olisi kuitenkin edullisempi. Esim. onko Tigillä joku vastaava hoitoaine?

Mua kiinnostaisi tietää, onko tämä Kukui Nut maineensa veroinen  ;D Mun tilaussormea syyhyttää kovasti.

Ja tragedia, eikö Tigin Superstar olisi sellainen Niiskuhajumainen? Mutta siinä on silikoneja.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Poissa Sahrami

• HAIRahtanut
« Vastaus #996 : 25.03.10 - klo:09:48 »
^Mulla ainakin selvittää takut hetkessä ja silottaa, ja pehmentää.. ja, ja, vaikka mitä ihanaa  <3. Voimakkaan tuoksuinen se on, siitä varoitus.

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
« Vastaus #997 : 25.03.10 - klo:11:31 »
^^Niin, tosiaan.
Oon vain kerran testannut superstar-hoitista ja muistan kyllä ihan tykänneeni tuoksusta, mutta muistikuva olisi, että siinä olisi jotenkin selvästi makeampi tuoksu kun kaipaisin nimenomaan sellaista karkkisen marjaista, mutta samalla kuitenkin raikasta, ei liian äklömakeaa tuoksua, mutta en kyllä muista kovin selvästi sitä  ja voi olla, että mun mielikuvaa hämää mun superstar-jätettävän tuoksu joka on kyllä tosi makea, mutta jos hoitiksen tuoksu olisi hieman raikkaampi kuin tuossa jätettävässä suihkeessa niin voisin kyllä harkita hankkivani pikkuputelin hoitista kokeiluun kunhan saan jonkun silaripitoisen hoitsikan ensin käytettyä loppuun.
En siis välttele silareita mitenkään järjestelmällisesti, mutta en halua ainakaan isoja määriä silikonia päänahkaani eli silikonia sisältävät hoitikset kuluvat hitaammin kun niitä ei voi käyttää co-pesuissa tai pidemmissä muhitteluissa ainakaan kovin usein.
1cFii
Sikses iha nätti naine.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #998 : 25.03.10 - klo:16:08 »
Mun mielestä Superstarin tuoksu on aika ällömakea ja esanssinen. Se on lisäksi yksi niistä tosi harvoista sarjoista, joista mun päänahka ei tykkää. En sitten tiedä johtuuko runsaista silareista (yleensä niistä ei tule mitään) vai hajusteesta.

Tuoksu on mun nenääni sama sekä hoitiksessa että suihkeessa.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #999 : 31.03.10 - klo:22:15 »

Mua kiinnostaisi tietää, onko tämä Kukui Nut maineensa veroinen  ;D Mun tilaussormea syyhyttää kovasti.

Kyllä on! Yksi parhaimpia hoitoaineita mitä olen koskaan käyttänyt  :-* Syy, miksi en ole (vielä) ostanut lisää tuota on hinta, suomessa kampaamoissa n.40 euroa 250ml pullo, nettikauppojen hintoja en enää muista. Itse tilailin tuota LF:stä joskus pari vuotta sitten. Saman sarjan hoitosuihkeesta ja shampoosta tykkäsin myös kympillä.
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #1000 : 01.04.10 - klo:16:14 »
Kiits Elluli. Taidan ihan kokeillakseni tilata sen Kukui Nutin. Pakkohan sitä on kokeilla kun kaikki kehuu.
Ei voi mitään, olen vietävissä.

Muoks. Tilaukseen meni Kukui Nut. Kyllä sitä sitten pitää kokeilla.
« Viimeksi muokattu: 02.04.10 - klo:11:26 kirjoittanut EllaBella »
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Poissa Henrietta

• Hiushörhö
  • My circus, My monkeys
« Vastaus #1001 : 05.04.10 - klo:11:33 »
Hakusessa suihkittava hoitoaine, sellainen jota voisi suihkia tarvittaessa pitkin päivääkin. Tarve lähinnä aamuisin kostutukseen ja sähköisyyden poistoon .
Nyt käytössä Paul Mitchellin awapuhi mist, toimii hyvin tähän tarkoitukseen, mutta jos löytyisi jokin silikooniton (ei pakko, mutta mieluusti) vaihtoehto.
Mulla on hieno hiuslaatu joten pitäisi olla kevyehkö ettei lähmää.
1b Fii

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #1002 : 05.04.10 - klo:11:42 »
^ Itselläni on käytössä Herbinan MarjaSpa- jätettävä joka on silikoniton ja sopii juuri tuohon tarkoitukseen. Ei lähmää ja jos kestää sen ällömakean tuoksun (itse kyllä pidän siitä :) ) niin suosittelen!

Poissa Henrietta

• Hiushörhö
  • My circus, My monkeys
« Vastaus #1003 : 05.04.10 - klo:14:37 »
^

Kiitos :) Täytyypä kokeilla, ei tullut itselle edes mieleen markettikama ;)
1b Fii

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #1004 : 05.04.10 - klo:20:00 »
Haussa kesäksi aurinkosuoja! Ei saa olla tuhtia kamaa eikä tukkivaa. Ihoni menee todella helposti tukkoon. Ja olisi vähän niin kuin pakko sopia mineraalipohjan alle.

Vaadinko mahdottomia jos hinnankin pitäisi olla lompakkoystävällinen?

Edit: Kiitos Henrietta jos viitsisit, iHerb kiinnostaa muutenkin! :)
« Viimeksi muokattu: 06.04.10 - klo:23:48 kirjoittanut Tintu »