Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 642874 kertaa)

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #1035 : 05.08.09 - klo:12:36 »
Tigin USA-sivuilta löytyy muutamia Rockaholiceja joita ei ainakaan Suomessa ole vielä nähty.
http://www.tigihaircare.com/consumer/en-US/rockaholic/default.asp

Poissa nuunuu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1036 : 05.08.09 - klo:12:41 »
Ahaa, niinpä onkin! Taisin itse katsoa UK:n sivuja ja siellä ei vielä ollut. Pistän vakavasti harkintaan taas muutaman uuden tuotteen oston, ihan kun niitä ei ennestään olisi.

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #1037 : 05.08.09 - klo:13:36 »
Joko täällä oli juttua siitä, että Sexed up lopetetaan?? :'(
Mistä nettikaupoista olette Sexed Upia ja Thickening-sarjaa vielä löytäneet (jos enää mistään)? Harmi, Sexed on ollut pitkään hankintalistalla, lieneköhän liian myöhäistä. Omistin pari vuotta sitten pullon ja annoin pois vaikka oli se sittenkin hyvä ja toimiva tuote!

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #1038 : 05.08.09 - klo:13:46 »
Cheap smellsistä ainakin löytyy Sexed upia :) Myös salonkikoossa 750ml ;D

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #1039 : 05.08.09 - klo:14:03 »
Kiitos vinkistä, en tosiaan hokassut! Ehken pitää pullo panna tilaukseen kun vielä ehtii!

Poissa suhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #1040 : 05.08.09 - klo:16:04 »
Miten olette tuota Sexed Upia käyttäneet? Minulla on lähes täysi pullo tuota toistaiseksi ainakin lähes turhan panttina.. :-\

Poissa sadelma

• HAIRahtanut
« Vastaus #1041 : 05.08.09 - klo:18:50 »
Voi ei, onneksi huomasin lukea tämän ketjun. Laitoin heti 2 pulloa Sexed Upia tilaukseen. :)
Mä olen käyttänyt sitä ihan kuiviin hiuksiin, lähinnä latvoihin. Antaa rakennetta eikä hiuslakkaa tarvitse suihkutella koko päähän. Pitäisikin kokeilla taas pitkästä aikaa kosteisiin hiuksiin, sekä hiustenkuivaajan kanssa että ilman. En muista yhtään miten toimi tässä päässä kosteisiin hiuksiin laitettuna.
1bFii

Poissa Reeta-

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1042 : 07.08.09 - klo:09:57 »
Asiaa selventääkseni otin yhteyttä suoraan SKT:n asiakaspalveluun, ja vastasivat näin:

Ohessa lista Tigin tuotteista, jotka sisältävät lämpösuojan:
...

Mitenhän tuossa listassa eivät ole maininneet Superstar QFAD:ta? INCIä lueskelin ja kyllä siinä minun mielestä lämpösuoja on? Vai onko? INCI:

Aqua(water/eau), Dimethyl ether, Hyrdofluorocarbon 152A, VP/PA copolymer, PVP, Parfum (Fragrance), Amyl Cinnamal, Benzyl Alcohol, Benzy Salicylate, Citral Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxyisohexyl, 3-Cyclojexene, Carboxaldehyde, Butylphenyl, Methylpropional, Limonene, Linalool, PPG-5-Ceteth-20, Polyquaternium-7, PEG-45 Palm Kernnel, Glycerides, Carbomer, Triethanolamine, Polysorbate-20, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Probylparaben, Butylparaben, Tetrasodium EDTA, Benzophenone-4
1a/b F ii

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1043 : 10.08.09 - klo:20:58 »
Voiko Foxy curls extreme curls moussea käyttää myös kuivaan tukkaan puristeluun tai kiharoiden pohjalle, vai jääkö tukka korpuksi tms?

Poissa Charleen

• HAIRahtanut
« Vastaus #1044 : 12.08.09 - klo:12:50 »
Kun Uptight lopetettiin *nyyh*
niin onko Tigillä tullut mitään vastaavaa eli alkoholitonta suihkittavaa lämpösuojaa.
tuo oli niin ihana suoristaessa kun ei kuivattanut!

insensibility

• Vieras
« Vastaus #1045 : 14.08.09 - klo:14:24 »
Mulla on suht ohuet ja taipuisat hiukset ja haluisin niihin volyymiä. Kerran oon kokeillut
tuota Tigin Cocky-voidetta kosteisiin hiuksiin ja föönasin niin tulivat ihanan muhkeiksi
nämä :) Ainut vaan, että nää Tigit on hirmu kalliita, joten onko tälle tuotteelle mitään
halvempaa korviketta miltään toiselta merkiltä?

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #1046 : 14.08.09 - klo:14:44 »
^Pystytkö tilaamaan Cockyn netistä, sillä esim. feelunique.comista sen saa alle puolella Suomen hinnoista? Joskus alelaarista löytämäni D:fin pliable molding creme (sinikorkkinen) toimii mulla myös Cockyn tavoin, mutta nyt kun katsoin sen normaalihintaa (esim Placesta 17e) niin eipä sitäkään voi edulliseksi sanoa, kun purkissa on puolet vähemmän tavaraa kuin Cockyn tuubissa.

Siirsin tämän jälkeiset Feelunique-viestit putiikin omaan ketjuun nettiostamisen puolelle, puhellaan tilauskokemuksista siellä. -Hunis
« Viimeksi muokattu: 14.08.09 - klo:22:34 kirjoittanut Hunajapupu »
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Poissa nuunuu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1047 : 18.08.09 - klo:08:44 »
Tilasin tuon Small Talkin ja pääsi heti testikäyttöön. Ostin lähinnä lämpösuojaominaisuuden takia. En kokenut vielä valaistumista, mutta kyllä se antaa vähän enempi rakennetta tukalle kun täysin ilman mömmöjä föönattu kuontalo.

Seuraava pulma on että minkä tilaan kolmikosta Mastermind/Manipulator/Hard to get? Eli siis reilusti kerrostetulle vähän yli olkapäiden ulottuvalle tukalle pitäisi saada joku muotoilumömmö joka erottelisi kerroksia ja pysyvyys olisi kuitenkin hyvä. Ehdoton nono lähmäefektille ja tahmaisuudelle. Vaadinko liikaa?! :D

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #1048 : 18.08.09 - klo:09:18 »
Manipulator on ainakin löysä ja helposti tahmaava vaha. En ehkä suosittele sitä kuin ihan lyhyeen tukkaan, johon vahaa voi annostella vain vähän. Muista ei ole henk. koht. kokemusta, mutta mitä nyt oon kokemuksia lukenut, niin mitään kovin mainittavia ne eivät ole olleet.

Suosittelen enemmin Lanzan Molding Pastea, joka ei helposti lähmää. On aika "kuivahko", paksu vaha ja pitoakin löytyy. Molding Pastella on myös helppo nyppiä ja korostaa osioita.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #1049 : 18.08.09 - klo:11:11 »
Oon aiemmin muistaakseni tässä tai vaha-ketjussa kertonut vahakokemuksista: mulla tulee aivan tolkuttoman hyvä tulos kun lisään vahaa varovasti nyppien (hieman) kosteisiin hiuksiin. Tulee kuohkeutta, jäntevyyttä ja erottelua hienosti. Suurimman osan vahoista oon joutunut hylkäämään kun ei ole toiminut kuivien hiusten viimeistelyssä, mutta onneksi tajusin kokeilla tällä kosteammalla tekniikalla.
Mun hiukset ulottuu pisimmillään muutaman sentin verran leukatason alapuolelle. Tällä kosteisiin hiuksiin lisätyllä tyylillä toimivia vahoja ovat erityisesti Catfight ja Hard to get, lisäksi tykkäilen Goldwellin Superegosta. Monissa vahoissa onkin merkintä, että lisää kuiviin tai kosteisiin hiuksiin!

Muistaakseni Lookfantastic'in sivuilla tms luin Catfigh'in käyttökokemuksia, ja sieltä bongasin tämän tavan. Monet tuntuivat antavan hiusten kuivua lisäämisen jälkeen luonnollisesti, hiukan välillä puristellen ja sormin muotoillen. Itse pidän föönillä puhaltamisen aiheuttamasta nosteesta ja tuuheudesta.

:l :ts
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.