Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 644126 kertaa)

Poissa Magda

• HAIRahtanut
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #105 : 16.04.07 - klo:19:02 »
Kokemuksia uusista tuotteista:

Hook up mousse wax - Käytän latvoihin korostamaan kerrostusta ja sopii siihen tarkoitukseen hyvin. Koostumus on helppo levittää. Tuoksuu hedelmäiselle, ehkä lähinnä keinotekoiselle ananakselle.

Mastermind - Turha tuote tähän päähän. Ei pitoa ja catfightin tapaan tämä katoaa hetken päästä hiuksista jonnekin.

Camera ready - Kai se kiiltoa tuo, mutta mielummin käytän shine junkieta tai headrushia. Suihkeen muodossa headrushia on helpompi annostella. Camera ready sopii ehkä paremmin tiettyjen kohtien korostamiseen kampauksessa.

Smoothing Lusterizer - Silottaa, mutta yhtä hyvin toimivat control freak seerumi ja smooth and shine. Mansikkainen tuoksu ei miellytä. Pakkauksessa tullut harja on kyllä korvaamaton.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #106 : 16.04.07 - klo:19:20 »
Jep, kyllä se minunkin mielestä lyhyessä tukassa toimii paremmin. Kastan sinne sormen (määrän kanssa täytyy olla tosi varovainen) ja levitän molempiin käsiin. Tuotehan muodostaa sellaisia säikeitä (kuten purukumi  :D), joten kun käsiä vetää toisistaan irti pään yläpuolella muutamaan kertaan, saa ainetta leviteltyä hiuksiin tasaisesti. Siinä sitten vähän muotoilee vielä. Oli varmaan selkeä ja täysipäisen kuuloinen selitys.  ;D
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #107 : 16.04.07 - klo:19:23 »
Manipulatorin käytöstä sain oppia ihan kampaajalta tänään kun valittelin, että en saa sitä toimimaan. Ilmeisesti pointtina on lämmittää se todella todella hyvin käsien välissä. Eli perusteellisesti kun hieroo käsiä yhteen niin saa hyvän tuloksen. Kokeilin tuota itse tänään tarpeeksi pienellä määrällä myös ja hyvä tuli.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa Tuu

• Hiushörhö
« Vastaus #108 : 16.04.07 - klo:21:21 »
Olen jo tänne muistaakseni aiemmin jo kirjoittanut tuosta Superstarista, mutta täytyy vielä tulla uudestaan kehumaan, sillä pidän tuotteesta aina vain enemmän ja enemmän :).

Aluksi minulla oli vaikeuksia käyttää tuotetta sen koostumuksen vuoksi, sillä sen levittäminen tukkaan tuntui vaikealta, olisi ollut helpompaa jos sen olisi voinut suihkuttaa suoraan pullosta.
Mutta nyt kun sen on oppinut annostelemaan ja levittämään tasaisesti tukkaan, en osaisi enää muuta käyttääkään.
Tuoksu on aivan mahtava, loistava pito pitkälle tukalle ja tuoksu-aivan ihana!
En ole kyllä missään tavannut näin loistavaa muotoilutuotetta, sillä lopputulos on todella hyvä, hiukset todella näyttävät paljon paksummilta.

Poissa Surrur

• HAIRahtanut
« Vastaus #109 : 16.04.07 - klo:22:19 »
Onko muilla kuin Magdalla kokemuksia Hook-up Mousse waxista? Osaisiko joku verrata sitä sitä Headbanger-vaahtovahaan?
Tuo Headbanger kiinnostaisi, mutta vanhasta Tigi-ketjusta luin, että pullo menee tukkoon melkein kaikilla, mutta tuote on muuten hirmu tykätty. Kiinnostaisi siis, että ovatko miten samanlaisia tuotteita, tai yhtä "hyviä".
Muistelisin jostain lukeneeni, että Headbangerin tekeminen lopetettaisiin ja siirryttäisiin tähän Hook-upiin, en sitten titedä muistanko ihan oikein..

Poissa Elisaka

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #110 : 20.04.07 - klo:21:33 »
Mikä Tigin muotoilutuotteista on tuuheuttavin tälläiselle puolipitkälle, ohuelle tukalle? Supestaria (litkua) mietin, mutta onko siinä ollenkaan tukea? Tuleeko Superstarilla suunnilleen tällainen tulos?
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=3637&month1=&pg=1&styl1=Saks
Superstaria ja B&B:tä käyttäneet : Voitteko verrata niitä keskenään?
« Viimeksi muokattu: 20.04.07 - klo:22:35 kirjoittanut Ellsa »
1b F ii

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #111 : 20.04.07 - klo:23:03 »
Mulla on siis tosi ohut tukka eikä kovin pitkä ja käytän Superstaria. Ei sillä sellaista takkuista tuuheaa saa, vaan sellaisen luonnollisen näköisen ja kiiltävän, joka tuntuu paljon paksummalta. Lisätuuheutusta voit sitten lisätä sillä Superstar Queen For A Dayllä.  :)
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Kultamarja

• Vieras
« Vastaus #112 : 21.04.07 - klo:15:00 »
Miten te ihmiset muuten Superstaria käytätte? Päähän ja fööniä? Onko siinä erikseen lämpösuoja, tai siis voinko laittaa sitä ja ottaa suoristusraudan käyttöön?

Webekhet

• Vieras
« Vastaus #113 : 21.04.07 - klo:16:28 »
Mä olen käyttänyt Superstaria föönin alla, en ole koskaan kokeillut suoristusraudan kanssa. Olen laittanut joko pituuksiin tai tyveen tai molempiin, ja useimmiten föönannut pää alaspäin, joskus myös harjan kanssa jaksanut nostaa hiuksia kauemmas päänahasta. Sen voi myös loistavasti yhdistää muihin tuotteisiin.

Tuolla muutama viesti sitten tuu sanoi löytäneensä loistavan tavan käyttää Superstaria, jolla saa tosi muhkean tuloksen. Jaksatko kertoa vähän tarkemmin miten sitä levität ja laitat, että saat parhaan tuloksen? Mä kaipasin ehkä vähän lisää potkua tuon tuotteen käyttöön, en varmaan ota siitä kaikkea irti.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #114 : 21.04.07 - klo:20:01 »
Kommenttejani löytää enemmänkin haulla, mutta lyhyttä kertausta taas:

Superstar antaa pehmeää, paksua ja kiiltävää runsautta, ei juuri tukea ja sopii erinomaisesti miksailtavaksi esim. tyvikohottajien, B&B:n tai Cockyn kanssa. B&B taas tuo ennenkaikkea tukea ja teksturoi, mutta koppuroittaa helposti, nämä siis täydentävät toisiaan hienosti.  Arkena tykkään enemmän QfaD tai Cocky-combosta, tulee luonnollisempi jälki ja harja ei takerru hiuksiin kuluttaen niitä. Small Talkiin yhdistettynä saa etenkin pidempiin hiuksiin todella nättiä jälkeä, jos ei tarvitse paljoa tukea. Superstar-neste ei koveta, liikaa käytettynä voi lähmätä, mutta erityisen varovainen ei tarvitse olla -- lotraan sitä aika huolettomasti superlätsähtävään päähäni.

En näe järkeä Supertarin käytössä rautojen kanssa, vaikka se varmasti suojaakin, kyseessä on kuitenkin tuuheuttava tuote ja rautojen silottava ja litistävä vaikutus on sen kanssa ristiriidassa. Ei välttämättä edes toimi kunnolla. Jos ensin föönää ja sen jälkeen siloittelee päältä raudalla, niin laittaisin Superstaria föönauksen pohjalle ja jotain muuta cielä rautojen kanssa. Tämä on kyllä mutus, koska en ole kokeillut ja muutenkin suoristan aniharvoin.

devil

• Vieras
« Vastaus #115 : 24.04.07 - klo:19:07 »
mulla on

Tigi Bedhead Control Freak Serum
Käytän yksinään ja suoristusaudan kanssa, yleensä laitan kosteisiin hiuksiin. Ei varsinaisesti suorista, mutta silottaa ihanasti :)

Tigi Catwalk Curls Rock Curl Amplifier
Erottelee kiharat hyvin, ok tuote.

Joku kiiltosuihke tai Superstar olis kiva saada :)

Kultamarja

• Vieras
« Vastaus #116 : 25.04.07 - klo:11:26 »
Curls Rock amplifierin kanssa saa olla varovainen ettei laita liikaa ja hiukset korputtuu. Miksaantuu muuten aika hyvin Superstarin kanssa.

Paikalla NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #117 : 26.04.07 - klo:14:38 »
Mä en ymmärrä miten Amplifierin saa korpuuntumaan...? Ilmeisesti saa kuitenkin.

Föönasin tänään Bigger&biggerillä johon sekoitin pienen tipan Chooz Smooth&straightia. Jostain syystä mulla toi Bigger&bigger hilseilee föönatessa harjan kanssa, ja sitä tapahtuu myös kun ei sekoita mitään muuta B&Bhen. "Hilseen" saa kyllä pois ihan tukkaa pörröttämällä, mutta fööniharjan saa pestä joka käytön jälkeen. Tylsää.
Hang out the chick habit

Kultamarja

• Vieras
« Vastaus #118 : 26.04.07 - klo:15:43 »
Oikeesti? Musta tuntuu että jos laitan yli 1-2 herneen kokosen tipan, niin hiuksista tulee ihan luonnottomat.Toisaalta mun kiharat pysyy aina hyvin sellasina selkeinä scarlett-kimppuina, en oikeestaan saa siitä mitään lisäefektiä vaikka tuota määrää enemmän käyttäisinkin.

Paikalla NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #119 : 26.04.07 - klo:15:48 »
No mä käytin omaani suoriin, kosteisiin hiuksiin kiharoiden pohjalle, mutta ei se kyllä koskaan korputtanut vaikka laítoin ihan runsaalla kädellä. Sehän on niin voidemaista ja pehmoistakin :)

Ehkä tää on vähän sama kuin että miten mä saan B&Bn hilseilemään.
Hang out the chick habit