Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 642881 kertaa)

Poissa Reeta-

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #1050 : 18.08.09 - klo:12:04 »
Seuraava pulma on että minkä tilaan kolmikosta Mastermind/Manipulator/Hard to get? Eli siis reilusti kerrostetulle vähän yli olkapäiden ulottuvalle tukalle pitäisi saada joku muotoilumömmö joka erottelisi kerroksia ja pysyvyys olisi kuitenkin hyvä. Ehdoton nono lähmäefektille ja tahmaisuudelle. Vaadinko liikaa?! :D

Minä olen omaan lähes bsl-pituiseen kerrostettuun tukkaan tykännyt käyttää Hard To Get -vahaa. Erottelee kerroksia ja pitää tukkaa kuosissaan. Kannattaa annostella aluksi varoen, koska erityisesti etuhiuksiin ja juuriin saattaa saada hienon lähmäefektin helposti. Manipulatoriakin on pitänyt tietysti kokeilla ja se nyt on tähän tukkaan ihan turha. Tahmaa helposti eikä tuo pitkiin hiuksiin ainakaan mitään toivottua. Mastermindista en osaa sanoa mitään. Mikäli se on yhtä löysää kuin Manipulator, en usko siitäkään olevan mitään kummempaa iloa.
1a/b F ii

Poissa isla

• Haiven
  • *
« Vastaus #1051 : 18.08.09 - klo:14:34 »
Onko shiny happy people aerosoli. Pystynkö tilaamaan sitä esim. feeluniquesta?
Obesity is just bathroom lacking a full-body mirror

Poissa Maii*

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1052 : 18.08.09 - klo:14:58 »
^muistelisin, että on aerosoli.

Vahakeskusteluun voisin todeta sen verran, että olen omaan ylikasvahtaneeseen polkkaani tykännyt laittaa hard to getiä. Mielestäni sillä saa kivasti asteltua hiukset edes johonkin malliin eikä tahmaa.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #1053 : 23.08.09 - klo:18:11 »
Hankin vihdoin Catfightin kokeiluun ja nyt ei voi kuin harmitella, että miksi en ostanut tätä aikaisemmin. Ihan huipputuote ohuisiin polkkamittaisiin hiuksiin. Antaa rakennetta, tuuheutta ja erottelevuutta sekä tekee luonnollisen lopputuloksen. Ajattelin ensimmäisellä käyttökerralla, että tämä on varmaan melkoinen tahmaustuote, mutta mielestäni pesuväli on pysynyt ihan entisellään. Tuoksu ei ihan lempparini ole, mutta ei sitä onneksi haista päivän mittaan. Täytyy vielä kokeilla kosteisiin hiuksiin.

Catfightin hankkimisen jälkeen taitaa Tigin vahastick lentää roskikseen, koska se tuntuu nyt ihan uskomattoman huonolta, eikä se tunnu loppuvan ikinä.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #1054 : 23.08.09 - klo:18:33 »
^ Ennenkuin heität sen Stickin kokonaan pois, niin kokeile sitäkin kosteisiin hiuksiin. Ainakin tuoteselosteen mukaan voi lisätä kuiviin ja kosteisiin. Mullahan kävi tuon Catfightin kanssan just noin ettei toiminut kunnes siitä tuli suosikki kosteissa hiuksissa. Täällä on tullut siitä mouhottua enemmänkin kai.... ::)
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #1055 : 23.08.09 - klo:18:38 »
Muistelinkin, että olit se olit sinä, joka hehkutti Catfightia kosteisiin hiuksiin käytettynä. :D
Kiitos vinkistä, eiköhän sellaisen testauksen voisi tehdä ennen roskista. Tuo stick on aika rasvaista, joten ennakkoajatukset ei ole kovin positiiviset, mutta täytyy kokeilla.

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #1056 : 25.08.09 - klo:18:43 »
Small Talk on kyllä hitaasti mutta varmasti vakiinnuttanut paikkansa perustuotteena. Yksi purkki on kestänyt nyt jo vähän reilun vuoden ja edelleen on vähän jäljellä. Käytän sitä pyyhekuivissa hiuksissa muotovaahdon tapaan. Jos kampauksen ei tarvi näyttää hyvältä kovin kauaa, niin joskus riittää ihan pelkkä Small Talk, ei tarvi ees lakkaa päälle.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #1057 : 01.09.09 - klo:18:23 »
Olen tässä viikon verran käytellyt Smooth & Shinea suoristuksen alla enkä ihan tiedä mitä mieltä sitä olisi. Ihan kivaa se on, ei ainakaan lähmää mutta sileämpikin voisi lopputulos olla. Enemmän taisin kuitenkin tykätä Lorealin Hot Straight -voiteesta, ainakin sen sileyden suhteen, lähmää sai ehkä vähän helpommin kyllä aikaan mutta jotenkin tuntui myös suojaavan vähän paremmin. No, Loreal-pullo teki katoamistempun kylppäristä viime viikolla joten nyt mennään Tigillä, täytyy katsoa mitä tästä tulee pidemmän ajan kuluessa.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa nuunuu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1058 : 04.09.09 - klo:21:27 »
Mulle on vielä vähän hukassa toi After Partyn funktio. Tilasin sen Tigin "pink setin" lähinnä Ego boostin ja Headrushin takia, ja tää AP on jääny ihan käyttämättä vielä. Mihin käyttöön ihmiset tätä käyttää? Oon lukenu/kuullut että poistaa hajuja, ja esim. huipputuote baareilun jälkeen mutta aika harvalle käytölle jää jos pelkästään siinä käytössä sitä käyttäisin, ja toisekseen painun yleensä heti suorinta tietä suihkuun baari-iltojen jälkeisenä aamuna  ;D Kuiviin hiuksiin? Kosteisiin? Latvoihin?

Poissa Charleen

• HAIRahtanut
« Vastaus #1059 : 04.09.09 - klo:21:31 »
^ mulla on lasimaiset hiukset mutta tuo on ollut tosi hyvää kuiviin pidennyshiuksiin.
lisäksi joskus laitan sitä kampausnesteen sekaan ja pyyhekuiviin hiuksiin ja sit föönaan. tulee ihan armottoman pehmeät ja sileät silkkiset hiukset  <3
kuiviin hiuksiin jos laittaa niin saa olla tosi tarkka, muuten tulee lähmänen rasvaletti.
latvoihin myös ihan jees.

Poissa Linoa

• Tukkaguru
« Vastaus #1060 : 04.09.09 - klo:21:59 »
^^Mulle pitkähiuksisena toi After party on loistotuote. Käytän sitä itse pituuksiin pienenä määränä silottamaan. Yleensä olen tätä laittanut kuivaan tukkaan, mutta joskus myös yön ajan letillä olleeseen kosteahkoon tukkaan. Pitää latvaa jonkin verran kurissa ja vähentää pörröisyyttä.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #1061 : 22.09.09 - klo:11:48 »
Onko missään nettikaupassa vielä näkynyt Sexed Up Tonicia, aloin tässä muka tilaamaan Cheap Smellsistä kolmea pulloa, kun sivuilla se näkyi, mutta ei ees yhtä purkkia saanut tilattua, byääh :-\. Tilasin tuota yhden pullon nyt kesällä ja tykästyin, saa helpolla hiukset laitettua aamuisin.

Jostain suomalaisesta nettikaupasta ois saanut 22€ per pullo, mutta no thank you..

Jos tuosta nyt sitten näköjään  joutuu vierottautumaan, niin onko mitään vastaavia Tigin valikoimissa?

Edit. Oho no niin näytti olevan, vaikka sieltä myös tänään muka katsoin. Tulipa kolme laitettua tilaukseen, jos nuo hetken aikaa kestäis ;)
« Viimeksi muokattu: 22.09.09 - klo:13:17 kirjoittanut Od3ssa »
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #1062 : 22.09.09 - klo:12:42 »
^ HQhairista tilasin juuri viime viikolla pullollisen Sexed up tonicia eli sieltä pitäisi ainakin vielä saada.

saras

• Vieras
« Vastaus #1063 : 24.09.09 - klo:20:28 »
Mulla on käytössäni Superstar-shampoo sekä hiuksiin jätettävä hoitosuihke, tuuheuttava Queen for a day-suihke sekä Masterpiece-hiuslakka. Tykkään kyllä kaikista tuotteista kovasti, ja tuoksut ovat just ihania :-)
Nämä on nyt mun ekat Tigin tuotteet, vaikka kauan olen niistä haaveillut. Ja aion varmasti tilata jatkossakin! <3

Poissa minnaliini

• HAIRahtanut
« Vastaus #1064 : 24.09.09 - klo:22:56 »
Itsellä on muutamia Tigin muotoilutuotteita ja kyselisin ihan mielenkiinnosta, että miten te niitä käytätte? Taidan kaivata vähän vinkkiä tähän omaan tukkaan, joka olisi varmaan tosi ihana oikein laitettuna, mutten vaan osaa.... (Eli hius on suht paksu ja karhea, luonnonkihara ja BSL-pituinen. Kohtuullisen hyvässä kunnossa, vaikkakin vähän kuiva.) Tuntuu, että tukka jää "karvaiseksi" aina, vaikka mitä tekis. Tämän takia suosin sotkuisia nutturoita sileän suoristetun tukan sijaan.

Eli mitä teillä on kerrottavaa näistä:
- Sexed up -tonic
- Big&Bigger
- Smooth&Shine
- Foxy curls -suihke

(Uptightin olenkin saanut toimimaan aivan loistavasti lämpörullien kanssa, eli sen kanssa en tarvi apua).

Voisiko joku myös suositella jotain silottavaa voidetta tms. avoinna olevaan tukkaan silottamaan pörröisyyttä. Tuntuu, että Smooth&Shine ei oikein riitä. Onko siitä Dumb blonden silotusvoiteesta mihinkään?
Hiukset tällä hetkellä pitkä polkka, luonnontaipuisat, karheat ja kuivat. Lempparituotteet: Tigi O&H ha ja Tigin silottavat muotoilutuotteet. Ihonhoidossa käytössä Lumene Sensitive touch ja Erisan, meikkipohjana Lily lolo, luomiväreissä/huulipunissa Dior.