Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 644087 kertaa)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #1065 : 24.09.09 - klo:23:06 »
^Big & Biggeriä laitan kosteisiin hiuksiin, joista on puristeltu enin vesi pois pyyhkeellä. Laitan enimmäkseen juuriin mutta jonkin verran myös pituuksiin. Föönaamisen jälkeen harjaan hiukset, jolloin saan liikaa karheutta pois ja tukkaa sileämmäksi, mutta tuuheus säilyy.

Auki oleviin hiuksiin siloittamaan pörröisyyttä olen käyttänyt menestyksellä Afterpartya. Silottaa selvästi, mutta annostelun kanssa kannattaa olla varovainen ettei tule lähmäistä jälkeä, pieni määrä riittää.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #1066 : 25.09.09 - klo:09:18 »
Voisiko joku myös suositella jotain silottavaa voidetta tms. avoinna olevaan tukkaan silottamaan pörröisyyttä. Tuntuu, että Smooth&Shine ei oikein riitä. Onko siitä Dumb blonden silotusvoiteesta mihinkään?

Dumb Blonde Smoothing Stuff on melko samantapainen tuote kuin Afterparty, paitsi epäkäytännöllisemmässä purkissa. Ehkä hieman kevyempi, eli ei lähmää niin helposti. Noiden lisäksi kokeilemisen arvoinen voisi olla S-factor Smoothing Lusterizer.
1c F ii

akuna

• Vieras
« Vastaus #1067 : 25.09.09 - klo:09:23 »
Aikamoisen arsenaalin erilaisia tigejä olen käyttänyt.

Manipulator Muotoiluvoide: Kaveri kommentoi etten ole tainnut tänään pestä hiuksia. Minulle liian limaista.

Catfight Muotoiluvoide: Parempi kuin manipulator, mutta ei mitään erikoista, paha tunkkainen mustikkahaju.

Hook Up Moussevaha: ok vaha pörröiseen tuuheaan lookkiin. Pullosta tulee HELPOSTI liikaa, kun hiukseni ovat lyhyet.

Headbanger Sprayvaha: Paras hiusvaha ikinä. Tuuhea ei rasvainen lookki. Hyvä tuki ja uudelleenmuotoiltavuus. Mutta spraytölkki ei toiminut, tukkeutui kokoajan ja ei lopuksi toiminut ollenkaan. Taidettiin lopettaa.

Hard To Get: Paha melonin haju. Mattavahaksi rasvoittaa tukan, ei pidä minun hiuksiani kurissa.

Sexed Up Tonic: Hyvä karheuttava muotoilusuihke föönauksiin ym.

Brunette Goddes Shine Spray: Ok pumppukiiltosuihke.

Headbrush: Spraykiilto, suosikkini kiiltosuihkeista!

Cocky: Tuuheuttava muotoiluvoide, toimi ensin föönauksen pohjalla, sittemmin alkoi tehdä hiukset vaan lähmäisiksi ja rasvaisiksi.

Big And Bigger: Tuuheuttava vaahto. Liian jäykkää liimaa. Tukasta tulee iso, mutta saan sen isoksi ilman että tukan lähmää ihan klimpiksi, ettei harja meinaa kulkea. Ei huono, ei hyvä.

Smooth And Shine: Silottava lämpösuoja. Tästä tykkäsin ok silottaja.

Masterpiece lakka: Hyvä kiilto ja pito.

Hard Head: Hyvä kiilto ja pito, ehkä parempi, kuin edellinen, riittoisampaa.

Maxxed Out: Pumppulakka, tosi vahvaa. Muuten ok, mutta näin vahva pumppulakka klimppiintyy herkästi, kun sumu ei aina tule suuttimesta niin hienona.

Superstar pumppulakka: Todella kevyt hiuslakka, hyvä kampauksen muotoiluun ennen varsinaista viimeistelyä voimakkaammalla lakalla, ellei halua vain todella kevyttä pitoa.

Superstar tuuheuttava neste: Silottava, hieman tuuheuttava, ei mitään erikoista.

Rockaholic Shine Blaster: Ok kiiltoseerumi, mutta ei mitään erikoista, tykkään enemmän kiiltosuihkeista.

Rockaholic Rocktastic: Suihkegeeli jolla saa todella vahvan pidon föönaukseen tai joustavampaa pitoa kuivaan tukkaan laitettuna. Uusi suosikkini.

S-Factor Plumping Spray: Tuuheuttava muotoiluneste. Hyvä föönaukseen. Kevyt pito ja muhkea lopputulos ilman lähmää ja klimppejä. Hyvä tuote jos ei tarvitse maksimaalista volyymiä ja pitoa. Uusi suosikkini.

S-Factor Silky Smooth Moisture Serum: Kosteuttava seerumi jossa kevyt pito. Vähän samantuntinen kuin Smooth and shine, mutta aavistuksen enemmän tukea ja pehmennystä. Hyvä tuote, ei kuitenkaan erinomainen.

Small Talk: Muotoiluvoide silottaa ja tuuheuttaa. Huonokuntoisessa tukassa ok ja toimii kuten lupaa. Hyväkuntoisessa lasimaisessa hiuksessa tekee tahmaiseksi, ei tuuheuta ja jopa rasvoittaa. Makuuni ehkä liian silokonisen tahmeaa.

Spoil Me: Silottava suihke. Kiva tätä on suihkia, kiva tuoksu ja silottaa, muttei mitään erikoista. En ostaisi uudestaa. Vähän turha.

« Viimeksi muokattu: 25.09.09 - klo:09:26 kirjoittanut akuna »

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #1068 : 29.09.09 - klo:13:03 »
Kyselinkin tätä jo tuolla Tuotesuosituksia -ketjussa, mutta ehkä tämä sopisi kuitenkin tänne paremmin.

Eli, onko Foxy Curls -tuotteissa kaikissa se sama tuoksu? Omistan tällä hetkellä sen kiharasuihkeen, jota en voi käyttää sen kamalan lemun takia. Harkitsen Contour Creamin ostoa, mutta sekin jää luultavasti ostamatta, jos tuoksu on sama kuin tuossa suihkeessa.  :-\

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1069 : 29.09.09 - klo:20:31 »
^Olen ymmärtänyt, että kaikissa olisi sama tuoksu, mutta varmaa tietoa asiasta mulla ei ole.

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #1070 : 29.09.09 - klo:21:58 »
Mulla on koko Foxy Curls -sarja, ja valitettavasti kaikissa on tuo hirveä lemu. Näköjään en olekaan ainut, joka tuota aromia vihaa.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1071 : 30.09.09 - klo:11:45 »
^Heh. Osa hehkuttaa sitä Tigin tuoksuista parhaimmaksi. Ja osa ei näköjään voi sietää. Nää on niin mielenkiintosia juttuja  ;D

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #1072 : 30.09.09 - klo:13:51 »
Eilen muuten bongasin Helsingin keskustan Stockalta Tigi-lakkoja tarjouksessa 2 yhden hinnalla. Hard Head -paketit oli näemmä jo loppu, mutta vielä oli jäljellä muutava Queen For a Day ja Masterpiece. Niitä saattaa vielä löytyä jostain siis, kannattaa käydä tsekkaamassa jos kiinnostaa. Ostin itselleni Masterpiecet, nyt ei ainakaan lopu lakat vähään aikaan kesken.  :D

Onko jollain muuten jo kokemuksia Rockaholic Born to Rock Leave in Detangler & Defrizzer -suihkeesta? Ruiskautin sitä eilen Stockalla hiuksiin ja ainakin tuoksu on ihana! Voisi toimia talvella hyvin pesujen välillä sähköisyyttä estämään.

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #1073 : 30.09.09 - klo:15:15 »
Onko jollain muuten jo kokemuksia Rockaholic Born to Rock Leave in Detangler & Defrizzer -suihkeesta? Ruiskautin sitä eilen Stockalla hiuksiin ja ainakin tuoksu on ihana! Voisi toimia talvella hyvin pesujen välillä sähköisyyttä estämään.

Mulla on tuo suihke, mutta on jäänyt vähemmälle käytölle. On myös jäänyt vähän epäselväksi ,että onko tämä hiuksiin jätettävä hoitoaine, muotoilutuote vai molempia. Joskus suihkun jälkeen oon vähän suihkinut takkuisiin hiuksiin. Kuivissa hiuksissa tämä ei mulla ainakaan toimi vaan jättää helposti inhottavan lähmäisen tukan.Tuoksu on tosin ihana :)

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #1074 : 30.09.09 - klo:15:51 »
^Eilisen kokeilun perusteella ei ainakaan mulla lähmännyt kuivia hiuksia kun sitä toiselle sivulle suihkautin. Sai sillä kyllä siloteltua vähän pintaa. Senhän pitäisi toimia myös muotoilutuotteen virkistäjänä pesun välipäivinä kuiviin hiuksiin laitettuna.

Poissa Reeta-

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1075 : 10.10.09 - klo:21:57 »
Kampaaja käytti etuhiuksiini Manipulatoria. Ei lähmännyt ollenkaan ja hiukset pysyivät kuosissaan hyvin. Sittemmin uskalsin itsekin kokeilla tuota ja totesin sen toimivaksi, kunhan käyttää kohtuudella ja hieroo kunnolla sormiin ennen käyttöä. Toimii jopa paremmin kuin Hard To Get, joka nopeasti rasvoittaa etuhiukset.
1a/b F ii

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
« Vastaus #1076 : 10.10.09 - klo:22:10 »
Onko Tigillä nykyään valikoimissa jotain vaahtovahaa ja onko jollakulla käyttäkökemuksia tuotteesta?
Kampaajalla sötkötettiin sellaista tukkaani ja tuntui varsin toimivalta ja aattelin, että sellainen olisi mukava hankkia kotiinkin.
Stokkalla näin jonkin vaahtovahan tigi-hyllyssä , mutta en muista nettikaupoissa sitä nähneeni ja siellä stokkan hyllyssä pönötti myöskin girl toys, jonka olen ymmärtänyt lopetetuksi tuotteeksi? Suomen hintoja en aio tuotteesta maksaa ja siksi en siis hankkinut sitä stokkan putelia.
1cFii
Sikses iha nätti naine.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #1077 : 11.10.09 - klo:01:15 »
^Hook-Up niminen vaahtovaha löytyy ainakin, tällaisessa pullossa:

Käyttökokemuksia ei valitettavasti itseltäni löydy.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
« Vastaus #1078 : 11.10.09 - klo:05:28 »
^Kiitoksi infosta!
Näkyisi hairsupermarketista löytyvän, beauty bayssa ei ollut, harmi.
Pitänee tuo laittaa tilaukseen kun tulee seuraavan kerran tarvetta tilailla jotain muutakin samalla kun postareitten kanssa tulee yksittäiselle tuotteelle melkoisesti hintaa. Aika suolainen litrahinta tuollakin vaikka aika  vähän tuota yhteen käyttökertaan menee. Olisi vain kiva tietää, miten annostelu tuossa pelittää kun jos turahtaa putilosta kerralla semmoinen kauhea läjä niin ei ole kovin riittoisaa.
1cFii
Sikses iha nätti naine.

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #1079 : 11.10.09 - klo:12:51 »
Onko jollain muuten jo kokemuksia Rockaholic Born to Rock Leave in Detangler & Defrizzer -suihkeesta?

Mulla on tuo ja en hirveästi ole lämmennyt. Ei selvitä, hoida eikä siloita. Tuoksu on mun nenääni jotenkin tunkkainen ja haju jää leijailemaan ympärille. Lähinnä käytän lämpösuojana, siinä ajaa asiansa ihan hyvin.