Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 644110 kertaa)

xXemoXx

• Vieras
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #1080 : 11.10.09 - klo:13:05 »
Ostin tässä vähän aikaa sitten root boostin, en vielä oo päässyt testailemaan mutta tänään luultavasti kokeilen. On kyllä jäänyt vähän epäselväks, että pitääkö sitä käyttää siis kuiviin vai kosteisiin hiuksiin vai käykö molempiin?

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #1081 : 11.10.09 - klo:14:35 »
^ Mä oon käyttänyt tuota kosteisiin hiuksiin ennen föönausta. Kuiviinkin oon kokeillut, mutta hiukset korputtui ihan totaalisesti. Tuo on jotenkin tosi tahmaista ja jos laittaa vähänkin liikaa niin föönaus on vähän hankalaa, hiukset tuntuu takkuuntuvan (ainakin jos ei käytä mitään harjaa apuna, mitä en siis ole tehnyt).

Tuo ei muutenkaan ole ihan mun suosikkituote, ei tee paljon mitään (tosin tähän vaikuttaa varmasti sekin, että mun tukassa ei ole tällä hetkellä oikein mitään mallia, joten muotoilukin on vaikeampaa). Tuoksukin on tosi tylsä muotovaahtomainen.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #1082 : 12.10.09 - klo:11:39 »
Pitänee tuo laittaa tilaukseen kun tulee seuraavan kerran tarvetta tilailla jotain muutakin samalla kun postareitten kanssa tulee yksittäiselle tuotteelle melkoisesti hintaa. Aika suolainen litrahinta tuollakin vaikka aika  vähän tuota yhteen käyttökertaan menee. Olisi vain kiva tietää, miten annostelu tuossa pelittää kun jos turahtaa putilosta kerralla semmoinen kauhea läjä niin ei ole kovin riittoisaa.

Tuota kannattaa sitten annostella todella varovasti, muuten lopputuloksena on likaisen ja rasvaisen näköinen letti :-X Jos painaa pursotinta ihanihan kevyesti niin tulee jo tarpeeksi tavaraa. Suutin menee tukkoon aika helposti mutta avautuu huuhtelulla.
Kampaaja tuota mulle aikoinaan suositteli mutta luovuin siitä koska annostelu oli niin millintarkkaa että aina oli lähmäletti vaarana..

Tristy

• Vieras
« Vastaus #1083 : 12.10.09 - klo:18:30 »
^ Mä valitsisin Hard to getin. Sitähän mainostetaankin mattavahana, joskaan se ei mun mielestä tee ihan mattaista lopputulosta, mutta ei kyllä tuo kiiltoakaan. Pieni määrä riitää ja sillä saa hyvin laitettua esim. otsiksen kuosiin ja eroteltua suortuvia. Catfight on myös ihan kelpo tuote, mutta mä en itse osaa oikein käyttää sitä viimeistelyyn, kun koostumuskin on sen verran kostea. Lähinnä käytän sitä tuuheutuksen tuomiseen, koska tämän pito ei mielestäni ole ihan viimeistelyyn sopiva.

Poissa Maii*

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1084 : 12.10.09 - klo:20:10 »
^^ Hard to get on minullakin toiminut hyvänä tuotteena kampauksen viimeistelyssä. Suurena plussana riittoisuus, tosi pieni määrä riittää ainakin itselläni.

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #1085 : 13.10.09 - klo:11:53 »
Onko Catfight poistunut valikoimista? Tigin sivuilta en sitä löytänyt, ja nettikaupoistakin vain Hairsupermarketissa näytti olevan. Harmi jos näin on, oon tässä suunnitellut että hankkisin kokeiluun.  :-\

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #1086 : 13.10.09 - klo:12:33 »
^ Voi hyvinkin olla poistunut, Catwalkeista on lopetettu monia muitakin tuotteita (mm. Thickening- ja Sexed Up -sarjat) ja Catwalk on uudistumassa: http://www.catwalkbytigi.com/.
1c F ii

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1087 : 16.10.09 - klo:16:55 »
Mä en nyt tajua. Testasin ekaa kertaa Foxy Curls Hi-Def Curl sprayta lähes kuiviin hiuksiin. Suihkin sitä ja puristelin hiuksia kiharalle (luonnonkihara). Tuoksu on kyllä tosi nam mutta toi tahmaa niin paljon että hiukset meni vaan klimppiin. Mietin että eihän ton kanssa edes vois mitään piippirautakikkuraa tehdä kun tukka on yks iso tahmakasa? Vai pitäiskö toi laittaa vasta kuiviin hiuksiin? Laitoin tosi varovasti, en usko että vähempää vois edes laittaa. Tai sitten tää ei vaan sovi mullekaan...  :-\

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #1088 : 16.10.09 - klo:18:43 »
^Musta toi lähmää ja tahmaa ihan yhtä paljon kuivassa ja kosteassa tukassa. Olen kokeillut tuota ihan vaan kiharien puristeluun ja pohjatuotteena piipparin kanssa, eikä se toiminu mun mielestä kummassakaan. Ihan pienikin määrä riittää klimppaamaan hiukset todella inhasti. Ikävä tuote.  :P

Poissa minnaliini

• HAIRahtanut
« Vastaus #1089 : 16.10.09 - klo:22:35 »
^^ Joo, eipä toimi mullakaan... Ei kuivaan ainakaan ja kosteaan hiukseen ei anna mun mielestä oikein mitään tulosta tai toisaalta tahmaa. Ehdottomasti turhin kokeileman Tigi-tuote!

Toivon silti, että keksin tälle vielä järkevän käyttötavan, ku ei raaskis poiskaan heittää. Ainoa siedettävä tulos on tullut, ku oon suihkuttanut tätä kosteisiin hiuksiin ja vääntänyt kaksi ranskanlettiä (toisaalta en tiedä, että vaikuttiko suihke mitään)...

Miinusta lisäksi alkoholista ja siitä, ettei tässä ole lämpösuojaa. Ei siis kannata yrittää millään piippausraudalla tms...
Hiukset tällä hetkellä pitkä polkka, luonnontaipuisat, karheat ja kuivat. Lempparituotteet: Tigi O&H ha ja Tigin silottavat muotoilutuotteet. Ihonhoidossa käytössä Lumene Sensitive touch ja Erisan, meikkipohjana Lily lolo, luomiväreissä/huulipunissa Dior.

Poissa sadelma

• HAIRahtanut
« Vastaus #1090 : 26.10.09 - klo:11:19 »
Onko kenelläkään vielä kokemusta noista Tigin Love Peace & the Planet muotoilutuotteista? Tuuheuttavat tuotteet kiinnostaa aina, joten nyt sitten tekisi mieli kokeilla tuota Freak Of Nature Volumizer & Thickeneriä.
1bFii

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #1091 : 26.10.09 - klo:14:33 »
Hahaa, tuolla toisella puolella oli linkattu uutinen Catwalk-sarjan uudistumisesta, jonka myötä Thickening Creme palaa valikoimiin! Toivottavasti on yhtä hyvä tuote kuin muistelen sen muinoin olleen.
http://pintaa.blogspot.com/2009/09/catwalk-by-tigi.html
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #1092 : 26.10.09 - klo:15:23 »
Inhottavaa, jos/kun Smooth&Shine poistuu. Se on mun luottotuotteita. :-\ Taidan yrittää sen korvaamista sillä Got 2 Ben Smoothing Lotionilla, joka on kuulemma samanlaista kuin S&S.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #1093 : 26.10.09 - klo:15:32 »
^ Smoothing lotion on ihan pätevä korvaaja ainakin lämpösuojamielessä Smooth&Shinelle mutta se ei kuitenkaan silota ihan yhtä hyvin. Kannattaa suosiolla hamstrata pullo tai pari.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #1094 : 27.10.09 - klo:18:31 »
Ostin kaksi Masterpiece-lakkaa, kun sai yhden hinnalla ja lakkaa kuitenkin menee hiuksiin päivittäin. Oon kuitenkin vähän pettynyt tuon lakan suuttimeen. Ainetta tulee liian voimakkaalla paineella, josta seuraa koppurainen lakkaläntti yhdessä kohdassa hiuksia. Ehkä täytyy yrittää suihkutella vielä kauempaa. Lisäksi suutin tuntuu vuotavan ja kädet on suihkuttelun jälkeen lakasta ihan tahmeat. Pitoa tuntuu olevan hyvin ja tänään kosteassa ilmassa hiukset pysyivät suurinpiirtein niin kuin ne aamulla laitoin. Tuoksu varmasti alkaa tökkiä jossain vaiheessa ja tällä hetkellä mulla onkin rinnalla toinen neutraalimman hajuinen lakka.