Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 643974 kertaa)

Poissa nuunuu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #1095 : 29.10.09 - klo:21:13 »
Mä diggailen suuresti tuota Rock out shine blasteria. Älytön sileys ja kiilto, en tosin silikoneista tiedä mutta mulle on aika se ja sama onko niitä vai ei (: se on ollut nyt viime aikoina ainut tuote mitä oon käyttänyt, se hillitsee vähän tuota sekavaa latvustoakin.

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #1096 : 01.11.09 - klo:22:27 »
Kyselin tätä jo kihara-ketjusta, mutta josko tämä ketju tavottaisi vielä paremmin Tigi-friikit. Onko kukaan ehtinyt testaamaan Rockaholic Rocktastic Hardcore Spray Geliä piippausraudan tai muun kihartimen kanssa? Olen joskus vuosia sitten tykkäilyt geelispraystä kiharan teossa ja pohdin olisikohan moinen vieläkin toimiva juttu, kun uuden 38mm piippausraudan ostin.

Edit: Pitikin kysyä vielä, että mahtaako kaikissa S-factorin muotoilutuotteissa olla sama tuoksu, kuin sarjan Body Booster Plumping Sprayssa? En pysty enää käyttämään sitä hajun vuoksi, äklöttää liikaa. Eka Tigin tuoksu, mitä en vain yksinkertaisesti kestä. Haisee mun mielestäni krapulaulosteelta.
« Viimeksi muokattu: 01.11.09 - klo:22:31 kirjoittanut Miia »

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #1097 : 02.11.09 - klo:08:23 »
^ Olen kokeillut ja tykkään kovasti.  :D Laitan L´Anzan Molding Pastea tyviosiin ja Rocktasticia pituuksiin - pyyhekuiviin hiuksiin siis. Sitten föönaan pää alaspäin ja lopuksi käännän hiukset muotoiluraudalla. Tukasta tulee niin tuuhean ja paksun tuntuinen ja näköinen, ettei uskoisi millainen hiirenhäntä se on pesun jälkeen. Tukka on tosi jämäkkä ja pysyy piponkin alla hyvänä. Tämä sopii vielä paremmin tällaiselle ohuelle, liukkaalle tukalle kuin Wool Shake, sillä tämä ei takuta yhtään. Plussaa vielä isosta pullosta ja aineen riittävyydestä, vähän on paljon.
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #1098 : 02.11.09 - klo:12:41 »
Nyt alkoi tuo geelispray kiinnostaa, jos sillä kerran saa hyvin tuuheutta ja kiharoille pitoa. Jääkö tukka tuon jäljiltä kuitenkin kiiltäväksi ja sileäksi? Ei kai tuo lähmää ollenkaan? En ole vähään aikaa viitsinyt käyttää latvoihin föönatessa muuta kuin kevyitä lämpösuojatuotteita, koska muut tuotteet aiheuttaa väistämättä sen että tukka jää tosi "tuotepitoiseksi" -> jos sitä haroo käsin, niin tukka+kädet tuntuu lähmäiseltä. :-X
So it goes.

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #1099 : 02.11.09 - klo:13:05 »
^ Tukka jää kyllä aika himmeäksi, mutta ei tahmeaksi vaan sellaiseksi...hmmm...hieman nahkeaksi ja rakennetta löytyy reippaasti. Tämä efekti siis syntyy geelisuihkeen ja Molding Pasten + muotoiluraudan yhteistyönä. En ole vielä  kokeillut pelkkää geelisuihketta. Saan kiillon takaisin, kun vetelen tukan GHD:llä. Ei lähmäänny tippaakaan eikä tartu kuivasta tukasta käsiin. Hiukset on tosi jämäkät ja pysyy hirmu hyvin siinä mallissa mihin ne laitan.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1100 : 02.11.09 - klo:17:51 »
^Entä jääkö tukka pehmeäksi vai sellaiseksi koppuraksi?

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #1101 : 02.11.09 - klo:20:14 »
^ Ei oikeastaan kummaksikaan, ei edes karkeaksi vaan... no nahkeaksi!  ;D Se tuntuu minusta sellaiselta kuin hiuslaatu olisi oikeasti jäykkä ja paksu. Nukutun yön jälkeen tukka tuntuu jo selvästi pehmeämmältä, mutta se on helposti uudelleenmuotoiltavissa. Sormet juuristoon ja vähän pörrötystä ja taas näyttää kuohkealta ja hyvältä.  :ts

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #1102 : 04.11.09 - klo:13:06 »
Laitoin tuon Rocktasticin tilaukseen, kiitokset juuriskalle :) Päätin myös vihdoin tilata, kun vielä löysin, Sexed Up Body Building Tonicia, kun S-factorin Plumping Sprayn kansa en pysty elämään sen imelän hajun vuoksi.

Mä diggailen suuresti tuota Rock out shine blasteria. Älytön sileys ja kiilto, en tosin silikoneista tiedä mutta mulle on aika se ja sama onko niitä vai ei (: se on ollut nyt viime aikoina ainut tuote mitä oon käyttänyt, se hillitsee vähän tuota sekavaa latvustoakin.

Oletko nuunuu käyttänyt tätä kosteaan vai kuivaan tukkaan? Onko koostumus millainen? Onko rasvainen vai keveä koostumukseltaan? Mua kiinnostais tämä kovasti, kerro lisää  :D

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #1103 : 04.11.09 - klo:15:33 »
Mä en osaa päättää ostaisinko After Partyn vai Egoboostin. Mä kaipaan latvasuojaa (hoitotehoja ei siis tarvitse olla) joka kiillottaa, antaa pehmeyttä ja siloittaa/pitää takut poissa. Kumpi toimisi paremmin tähän tarkoitukseen? Jos ei hirveästi latista tukkaa se on kiva, mutta ei se haittaa kuitenkaan, se kiilto ja pehmeys (ja itse suoja) on tärkeämmät tekijät joka tapauksessa. Olen lueskellut monta sivua käyttäjäkokemuksia, mutta niitä on niin paljon ja mielipiteet menee ristiin tai sitten molemmista on yhtä hyviä kokemuksia niin en osaa päättää.

Hiukset on normaalipaksuiset, hieman kärsineet etenkin raidoitetuilta kohdilta, värjätyt, voimakkaasti rikotut ja sellaset puolipitkät.

Haussa olisi myös vaha, tarkoituksena antaa kevyttä pitoa ja rakennetta ja erotella reilusti, pitäisihän kivaa mallia saada korostettua jotenkin.. Tähänkään en osaa päättää, Manipulator on kai sellanen perus, kiiltoa antavia vahoja olen yleensä käyttänyt.
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #1104 : 04.11.09 - klo:16:18 »
^
Näistä kahdesta Ego Boostia voisin tuohon tarkoitukseen suositella, levittyy helposti eikä tunnu helposti lähmäävän latvoja. Tuoksu on aikas voimakas mutta tuote riittää ikuisuuden.
After Partykin on jees, mutta ehkä ennemmin siloitteluun ja baaritukan aukomiseen. On koostumukseltaan paljon voidemaisempi ja lähmäävämpi.

Tai sitten voisit tesmiä Redkenin All Soft sarjan latvasuojaa tai Sebastianin Potion nro 9?  :)   
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #1105 : 04.11.09 - klo:16:47 »
Sebastiania mulla onkin kaapissa vielä jonkun verran ja oon tykännyt siitä kohtuullisesti, tuota Redkeniäkin olen harkinnut kokeilevani mutta kun hairsupermarketista olen tilaamassa (Tigit tarjouksessa) niin tulisi kätevästi samassa paketissa sitten :)edit: saahan tuolta Redkeniäkin!
Baareissa en käy joten onkoha tuo AP sitten ihan turha mulle :D tuoksuillakaan mulle ei ole väliä, luonnollisesti hyvät tuoksut on mieleisempiä mut nenä unohtaa nopeasti ne pahatkin (esim O&H).

Edittiä vielä: Muistin just että lainasin kesällä jotain Redkenin vahaa joka oli paras tähänastisista, ehkä mun pitäisi kuitenkin ostaa se All Softin latvis ja sitten redkenin vaha. Hmmhmm, vaikeaa.
« Viimeksi muokattu: 04.11.09 - klo:17:13 kirjoittanut Auringonkukka »
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #1106 : 04.11.09 - klo:18:41 »
Onko joku nähnyt Hgissä viime aikoina niitä tarjouksia, missä saa kaksi TIGIn Hard Head -hiuslakkaa 22 eurolla? Stockalta loppuivat aikoja sitten. Pukkaa kriisiä, kun näitä ei saa enää tilattua UK:sta.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #1107 : 04.11.09 - klo:18:57 »

Oletko nuunuu käyttänyt tätä kosteaan vai kuivaan tukkaan? Onko koostumus millainen? Onko rasvainen vai keveä koostumukseltaan? Mua kiinnostais tämä kovasti, kerro lisää  :D

Mullakin on tuo Shine Blasteri ja myös minä tykkään siitä! Oon käyttäny sekä kuiviin että kosteisiin hiuksiin, kumminki toimii hyvin. Tuo on ehkä vähän sellasta öljyistä, mutta kun sitä levittää hiuksiin, ei sitä jää käsiin kuin ihan vähän tuntumaan. Eikä oo niin nuukaa annostelultakaan, kunhan ei ihan juureen levitä. Eikä kyllä lähmääkään ja tuoksuu hyvälle :D Monesti laitan ensin kauttaaltaan kosteisiin hiuksiin, föönaan ja suoristan (toki lämpösuoja on ja muutama muukin mömmö) ja lisään sitten vielä (latvoihin), jos on tarvis.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #1108 : 04.11.09 - klo:22:12 »
Iiris, ostin omani joku aika sitten Kampin Lidlin viereisestä Hairlekiinistä!
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #1109 : 05.11.09 - klo:00:06 »
Baareissa en käy joten onkoha tuo AP sitten ihan turha mulle :D tuoksuillakaan mulle ei ole väliä, luonnollisesti hyvät tuoksut on mieleisempiä mut nenä unohtaa nopeasti ne pahatkin (esim O&H).

AP:lla saa kyllä hiuksiin pehmeyttä ja hieman suoristettuakin laineita. Ilmeisesti jotkut ovat sitäkin käyttäneet täällä latvasuojana? Näin ainakin muistelisin ja myös suoristusraudankin alla. Tuote ei tosin sisällä lämpösuojaa mutta on kai niin silarinen että suojaa löytyy jonkun verran. Parhaiten on toiminut minulla ihan koppuraisen tukan pehmittäjänä, pehmittää muotoilutuotteet ja auttaa hiusten selvityksessä. :)
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.