Mä luulen että sulla saattaa olla aika samanlainen hiustyyppi kuin mulla? En tosin tiedä kuinka kihara, itselläni vaihtelevasti kaikkea suoran ja loivien korkkiruuvien väliltä

Kuitenkin, mä päätin nyt että en tilaa sitä After Partya. Saatan saada sitä kokeiluun pienen määrän, ja se epäilemättä riittää koska yleensä nuo Tigit on olleet aika riittoisia. Vahankin suhteen päädyn luultavasti siihen Redkeniin kun sen olemassaolon nyt muistin koska se on oikeasti vaan loistava.
Mutta mutta. Sitten kysymys geelistä. Itse en käytä, mutta mies tarvitsisi varmaan uutta kun ei tykkää Joicon tuoksusta.. pitäisi olla aika kova pidoltaan ja tuoda sellaista wet-look-ilmettä, mut jos se ei korputa superkovaksi se on ainakin paremman (kröhöm) puoliskon mielestä plussaa, se itse tosin käyttää tyytyväisenä niitä koviksi tekeviä, ja ettei tulis sellasia vaaleita hiutaleita (kun se irtoilee tms.? ei siis hilsettä) niin se olisi hyvä juttu. Kokeiltu on Cocky joka ei ollut hyvä ja juuri valkaisi pään, sellainen hopeanvärisesä pullossa ollut on ollut Tigeistä paras muttei yhtä hyvä kuin muut, ja sellainen vihreä mönjä on kuulema aivan surkeaa. Olisiko ehdotuksia?
Mä olen muuten käyttänyt lämpösuojana Smooth&Shine-voidetta, ja se on ollut ahkerassa käytössä ja tykkään oikeasti kovasti. Tajusin just että purkki on ollut mulla kohta vuoden, eikä se ole edes puolessavälissä! Kampaaja laittoi sitä joulun jälkeen siellä käydessäni, aiemmin en ollut edes tajunnut kokeilla sitä mutta hyvä tosiaan että tuo löytyi. Jättää kauniin ilmavan, pehmeän ja suht kiiltävän tukan.

Tuoksu ei tosin mieltä ylennä, mutta parempi kuin Small Talkissa. Mulla on lähes kaikki muotoilutuotteet Tigiä, hauskaa vaan kun en käytä niistä juuri mitään

tyrkkäsin veljelleni monta pulloa tigejä ja se on aivan onnessaan niistä, hyvä tapa siis kierrättää hutiostokset