Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 643319 kertaa)

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #1110 : 05.11.09 - klo:00:25 »
Mä luulen että sulla saattaa olla aika samanlainen hiustyyppi kuin mulla? En tosin tiedä kuinka kihara, itselläni vaihtelevasti kaikkea suoran ja loivien korkkiruuvien väliltä :D

Kuitenkin, mä päätin nyt että en tilaa sitä After Partya. Saatan saada sitä kokeiluun pienen määrän, ja se epäilemättä riittää koska yleensä nuo Tigit on olleet aika riittoisia. Vahankin suhteen päädyn luultavasti siihen Redkeniin kun sen olemassaolon nyt muistin koska se on oikeasti vaan loistava.

Mutta  mutta. Sitten kysymys geelistä. Itse en käytä, mutta mies tarvitsisi varmaan uutta kun ei tykkää Joicon tuoksusta.. pitäisi olla aika kova pidoltaan ja tuoda sellaista wet-look-ilmettä, mut jos se ei korputa superkovaksi se on ainakin paremman (kröhöm) puoliskon mielestä plussaa, se itse tosin käyttää tyytyväisenä  niitä koviksi tekeviä, ja ettei tulis sellasia vaaleita hiutaleita (kun se irtoilee tms.? ei siis hilsettä) niin se olisi hyvä juttu. Kokeiltu on Cocky joka ei ollut hyvä ja juuri valkaisi pään, sellainen hopeanvärisesä pullossa ollut on ollut Tigeistä paras muttei yhtä hyvä kuin muut, ja sellainen vihreä mönjä on  kuulema aivan surkeaa. Olisiko ehdotuksia?

Mä olen muuten käyttänyt lämpösuojana Smooth&Shine-voidetta, ja se  on ollut ahkerassa käytössä ja tykkään oikeasti kovasti. Tajusin just että purkki on ollut mulla kohta vuoden, eikä se ole edes puolessavälissä! Kampaaja laittoi sitä joulun jälkeen siellä käydessäni, aiemmin en ollut edes tajunnut kokeilla sitä mutta hyvä tosiaan että tuo löytyi. Jättää kauniin ilmavan, pehmeän ja suht kiiltävän tukan. :) Tuoksu ei tosin mieltä ylennä, mutta parempi kuin Small Talkissa. Mulla on lähes kaikki muotoilutuotteet Tigiä, hauskaa vaan kun en käytä  niistä juuri mitään ;D tyrkkäsin veljelleni monta pulloa tigejä ja se on aivan onnessaan niistä, hyvä tapa siis kierrättää hutiostokset ;)
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #1111 : 05.11.09 - klo:01:23 »
Mä luulen että sulla saattaa olla aika samanlainen hiustyyppi kuin mulla? En tosin tiedä kuinka kihara, itselläni vaihtelevasti kaikkea suoran ja loivien korkkiruuvien väliltä :D

Jep, aikaslailla samaa täälläkin, välillä on oikeaa pörrökiharaakin ja sitten toinen päivä melkein suoria siloisia laineita. ::)
Oma avokki on muuten tykänny Bed Headin Head Shrink -geelistä, tykkää samoista ominaisuuksista kuin ilmeisesti miehesikin. Kannattaa kokeilla, ellei ole jo kokeillut. :)   
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #1112 : 05.11.09 - klo:10:16 »
Iiris, ostin omani joku aika sitten Kampin Lidlin viereisestä Hairlekiinistä!

Kiitos kaunis! Olen menossa tänään Kamppiin muutenkin, joten kurkkaan tuonne. :)
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #1113 : 05.11.09 - klo:13:41 »
Olikos nyt niin että Queen for a Day -suihke toimii lähinnä märkiin hiuksiin (juuriin) laitettuna, vaan ei kuiviin?

Poissa nuunuu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1114 : 05.11.09 - klo:15:41 »
Miia, olen käyttänyt vähän samallatapaa kuin riinam eli heti kosteaan tukkaan kauttaaltaan ja sen jälkeen föönaus ja mahd. lakka ja ihan loppusiloitukseen mahdollisesti After Partyä. Tuo mukavan kiillon ja pehmeyden enkä ole saanut lähmäämään tukkaa milläänlailla. En ole koittanut vielä kuivaan tukkaan mutta koostumuksesta päätellen uskoisin ettei pieninä määrinä ainakaan onnistu tahmaamaan. Ja tosiaan koostumus on aika jännää, suht. litkumaista. Piiiiiitkä miinus pullokoosta (minimaalinen!!!), vaikka minulla ei lähelläkään pohjaa ole vielä niin muihin hiusputeleihin verrattuna tämä 100ml on todella pieni.
En tykkää käyttää monia hiustuotteita ja tästä on muodostunut sellainen etten tämän lisäksi kauheasti muuta tarvitse. Noh, päivästä riippuen vähän valitsen tuotteet.

Poissa Elena

• Haiven
  • *
« Vastaus #1115 : 05.11.09 - klo:17:20 »
Olikos nyt niin että Queen for a Day -suihke toimii lähinnä märkiin hiuksiin (juuriin) laitettuna, vaan ei kuiviin?

On. Varmaan joku tykkää kuiviinkin laittaa, mutta mulla ainakin vain lähmää hiukset. Märkiin hiuksiin toimii kuin unelma.
1b/F/ii - Kasvatusprosessi meneillään, 36 cm (11/09). Viimeisin väri Santen Nut Brown, jäi punaiseksi. Käytössä TIGI + Urban Culture + XZ.

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #1116 : 05.11.09 - klo:17:46 »

Mä käytän silloin kun käytän märkiin (tai no, pyyhekuiviin) hiuksiin ja föönaan sitten, toimii tuolloin kuten pitääkin. Olen kokeillut kuivaan tukkaan mutta sille ei tehnyt mitään, ja muistaakseni putelissakin luki että märkiin hiuksiin pitäisi laittaa. Itse laitan ainetta juuriin ja kampaan hieman, leviää siis pikkuisen ja antaa jämäkkyyttä vähän pituudellekin -> tuuheuttava vaikutus parantuu.

Root boost saattaa toimia kuivassakin tukassa.
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #1117 : 11.11.09 - klo:14:54 »
Testasin eilen ensimmäistä kertaa rautojen kanssa S-Factor Flat Iron Shine Spray Heat Defenderiä ja ai kun oli hyvää! Kääntelin raudoilla latvat ulospäin ja ne tuntuivat liukuvan tämän sprayn kanssa paremmin kuin monen muun, esim. Uptightin kanssa joka tekee  hiuksista karheat.

akuna

• Vieras
« Vastaus #1118 : 12.11.09 - klo:02:51 »
Miia, olen käyttänyt vähän samallatapaa kuin riinam eli heti kosteaan tukkaan kauttaaltaan ja sen jälkeen föönaus ja mahd. lakka ja ihan loppusiloitukseen mahdollisesti After Partyä. Tuo mukavan kiillon ja pehmeyden enkä ole saanut lähmäämään tukkaa milläänlailla. En ole koittanut vielä kuivaan tukkaan mutta koostumuksesta päätellen uskoisin ettei pieninä määrinä ainakaan onnistu tahmaamaan. Ja tosiaan koostumus on aika jännää, suht. litkumaista. Piiiiiitkä miinus pullokoosta (minimaalinen!!!), vaikka minulla ei lähelläkään pohjaa ole vielä niin muihin hiusputeleihin verrattuna tämä 100ml on todella pieni.
En tykkää käyttää monia hiustuotteita ja tästä on muodostunut sellainen etten tämän lisäksi kauheasti muuta tarvitse. Noh, päivästä riippuen vähän valitsen tuotteet.

Ei kai kiiltoseerumit yleensä tuon isompia ole pakkauskooltaan muillakaan sarjoilla.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1119 : 12.11.09 - klo:21:32 »
Onko Tigillä hyvää tuotetta lämpörullien kanssa käytettäväksi? Toiveena olisi suht joustavat kiharat ja kuohkeutta, jotkut Tigin tuotteet kun takuttaa ja lähmää.

Entäpä osaisitteko suositella miehelle hyvää ja pitävää vahaa? Sillä on hankaluuksia saada keesi-kohtaa pystyyn kun monet vahat on niin rasvaisia eli kunnon pito pitäisi olla, kiilto on täysin toissijaista.

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
« Vastaus #1120 : 13.11.09 - klo:10:56 »
^Tigillä oli loistava suihke kiharoiden pohjalle, eli Uptight, mutta sen valmistus valitettavasti lopetettiin tänä vuonna. Itsekin olen etsinyt tuolle seuraajaa, joten vinkkejä kaivataan siis myös täällä.
2aMii

Poissa Tazu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1121 : 13.11.09 - klo:12:14 »
Osaatteko suositella jotain muotoilutuotetta föönaukseen/kihartimen kanssa käytettäväksi? Toisella on lyhyet ja toisella puolipitkät hiukset. Superstaria itse tuossa jo mietin.....
Hiukset : 2b M ii. Vaalea. iHerb <3

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #1122 : 13.11.09 - klo:14:28 »
^  Ehdin jo tuolla aikaisemmin kehua Rocktastic -suihkegeeliä ja se on todella hyvä ainakin minulla nimenomaan föönaukseen ja muotoiluraudalla kihartamiseen. Edullista ja riittoisaa kaiken lisäksi.  :ts
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #1123 : 14.11.09 - klo:13:50 »
^ Voisiko saada inciä näkyville? Alkoi hippasen kiinnostaa tuo tuote, kun on nuo muotoiluraudatkin tulossa, ja kiharan alle en oikein omista mitään.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #1124 : 14.11.09 - klo:14:00 »
^ Rocktasticin inci:  AQUA, ACRYLATES COPOLYMER, ACRYLATES/BEHENETH-25 METHACRYLATE COPOLYMER, VP/METHACRYLAMIDE/VINYL IMIDAZOLE COPOLYMER, AMINOMETHYL PROPANOL, SD ALCOHOL40-B, POLYSORBATE 20, PEG-40 CASTOR OIL, PARFYM, PHENOXYETHANOL, LIMONEME, PANTHENOL, GLYCERIN, LINALOOL, PEG-12 DIMETHICONE, PEG-8 DIMETHICONE, HYDROLYZED KERATIN, HELIANTHUS ANNUS (SUNFLOWER) SEED EXTRACT, AMP-ISOSTEAROYL HYDROLYZED COLLAGEN, PEG-8 RICINOLEATE, METHYLSOTHIAZOLINONE, POLYURETHANE-1 & ACYLATES COPOLYMER, OCTYLACRYLAMIDE/ACRYLATES/BUTYLAMINOETHYL METHACRYLATE COPOLYMER, CORN STARCH MODIFIED, GLYCOLIPIDS, PHOSPHOLIPIDS, TOCOPHERYL ACETATE, RETINYL PALMITATE, ASCORBYL PALMITATE, GERANIOL, CITRAL. Tätä en kyllä panisi suuhuni!  ;D
« Viimeksi muokattu: 14.11.09 - klo:21:21 kirjoittanut juuriska »
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.