Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 644136 kertaa)

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #1125 : 14.11.09 - klo:22:39 »
Kiitos juuriska!

Mielenkiintoiselta (ja hyvältä) näyttää sisältö. Voisin vaikka ostaakin! Yleensä näissä suihkeissa on alkoa ensimmäisenä ja siitä en oikein tykkää, mutta tämä menettelee.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1126 : 15.11.09 - klo:20:24 »
Mitä noi copolymerit on? Kerääntyykö ne hiuksiin?

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #1127 : 15.11.09 - klo:21:01 »
Pakko nyt vielä antaa omakin kommentti paljon kommentoidusta Queen For a Day -suihkeesta. Testasin sitä tänään erityisesti juuriin ja latvoihin enemmän Redkenin Layer Liftiä ja ainakin yhdessä niillä sai föönaamalla mukavan muhkean tukan. Ja tuoksu on tosi hyvä myös.

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #1128 : 16.11.09 - klo:14:34 »
^^  Nuo copolymerit ovat ilmeisesti viskositeetinsäätäjiä ja kalvon- sekä geelinmuodostajia, ellen ole aivan väärässä. Eivät todellakaan hoida hiuksia, mutta eivät myöskään ole ainakaan minun hiuksiini kertyneet tämän muutaman viikon aikana mitä olen Rockstaticia lähes päivittäin käyttänyt. Pitää vielä kerran kehua tuota tuotetta siitä, että hiukset todellakin pysyvät siinä mallissa mihin ne laitan. Kun hennaan ja laitan indigoa säännöllisesti, ei hiukset tahdo ilman tätä pysyä mitenkään. Kampaajankin tupeeraukset ja föönaukset on parin tunnin jälkeen muisto vain.  ;D
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.

Poissa nuunuu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1129 : 16.11.09 - klo:15:53 »
Piiiiiitkä miinus pullokoosta (minimaalinen!!!), vaikka minulla ei lähelläkään pohjaa ole vielä niin muihin hiusputeleihin verrattuna tämä 100ml on todella pieni.

Ei kai kiiltoseerumit yleensä tuon isompia ole pakkauskooltaan muillakaan sarjoilla.

Se on kyllä totta, jostain syystä en tullut ajatelleksi tuota tuotetta kiiltoseerumina kun kokoa pohdin vaikka sitähän se on :)

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #1130 : 16.11.09 - klo:17:05 »
Pitää vielä kerran kehua tuota tuotetta siitä, että hiukset todellakin pysyvät siinä mallissa mihin ne laitan. Kun hennaan ja laitan indigoa säännöllisesti, ei hiukset tahdo ilman tätä pysyä mitenkään. Kampaajankin tupeeraukset ja föönaukset on parin tunnin jälkeen muisto vain.  ;D

Kiitti vinkistä! Minkä pituiset hiukset sulla on? Eipä olisi tullut mieleeni kokeilla suihkegeeliä ainakaan omaan hartiapituiseen tukkaani, jotenkin olen aina ne mieltänyt lyhyempien hiusten tuotteiksi.

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #1131 : 16.11.09 - klo:17:44 »
^ Minulla on lyhyet, ohuet ja liukkaat hiukset. En tiedä kuinka Rockstatic toimii pitemmissä, mutta miksei toimisi?  :D Kannattaa kokeilla ensin tosi pienellä määrällä. Tämä on tiivistettä...
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #1132 : 17.11.09 - klo:13:53 »
Hahaa, tuolla toisella puolella oli linkattu uutinen Catwalk-sarjan uudistumisesta, jonka myötä Thickening Creme palaa valikoimiin! Toivottavasti on yhtä hyvä tuote kuin muistelen sen muinoin olleen.
http://pintaa.blogspot.com/2009/09/catwalk-by-tigi.html

Mulle tuli Feeluniquesta tilattu Your Highness Thickening Gel Créme viime viikolla ja olen sitä nyt muutaman kerran testaillut föönauksen alla. Vanhasta Thickening Creamista mulla ei ole kokemusta, mutta tämä uusi on nimensä mukaisesti geelimäistä ja aika kevyttä tavaraa, joka ei ainakaan yhden pumppauksen annostuksella lähmää polkkamittaista hentoa tukkaa vaan lopputulos on kivan pehmeä ja tuuhea, melko samantapainen kuin Superstar-föönausnesteellä.
1c F ii

pla

• Vieras
« Vastaus #1133 : 17.11.09 - klo:18:17 »
^ Mä oon tähän asti (varmaan viimeiset 2 vuotta) käyttänyt Superstar-fäänausnestettä erityisesti aamuisin. Sillä saa mun mielestä ihan kivan lopputuloksen ja huomattavasti nopeammin kuin esim. Big&Biggerillä. Oon ollut tyytyväinen, muta nyt oon alkanut kaipailemaan tuotetta, jolla saisi saman lopputuloksen muuten, mutta vähän pehmeämmän/liukkamman pinnan hiukseen. Superstarilla mun hiuksista tulee jotenkin kuivan tuntuiset. Oon miettinyt, olisko toi Thickening Creme vastaus.
Osaisitko verrata??

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #1134 : 17.11.09 - klo:18:27 »
^ Ei tuolla Your Highnessilla kovin liukasta pintaa saa, ennemminkin karheuttaa hieman ainakin mun luonnostaan liukasta hiusta. Ei kuitenkaan mielestäni karheuta liikaa, vaan sopivasti. Superstar Blowdry Lotionista olen myös aiemmin tykännyt ja Your Highnessilla saan aika samanlaisen lopputuloksen. Latvoihin laitan lisäksi L'anzan seerumia silottamaan.
1c F ii

Poissa Jopo

• Haiven
  • *
« Vastaus #1135 : 08.12.09 - klo:11:56 »
Onko kellään kokemusta Rockaholic Fun times hiuslakasta? Siitä sanotaan että voi käyttää myös ennen muotoiluvälineitä, miten toimii käytännössä? Toimiiko hyvin myös perushiuslakkana?

Poissa hampiainen

• Tukkaguru
« Vastaus #1136 : 08.12.09 - klo:12:14 »
^ Minä en kyllä käyttäisi Fun Timesiä ennen muotoiluvälineitä. Minusta se on ihan perushiuslakka, ennemmin tyjympää tavaraa kuin kevyttä.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #1137 : 08.12.09 - klo:12:16 »
Taitaa olla aika utopistista että löytyisi tuuheuttava, mutta pehmeän ja liukkaan pinnan tekevä tuote. Tuuheuden aikaansaaminen kun vaatii aina hiuksen pinnan karheuttamista. Liukas hiuksen pinta taas tarkoittaa sitä, että tuuheuttavaa efektiä ei ole, koska ilmavuus tulee nimenomaan siitä kitkasta, jolloin hiukset eivät pääse ns. liukumaan paikoilleen länään.

Fun Times -lakka on mulla jatkuvassa käytössä. En ehkä ihan muotoiluraudan alle tuota lähtisi käyttämään, eli olen käyttänyt nimenomaan perushiuslakkana. Tuoksuu hyvälle ja pitoa on ihan hyvin, ei ihan niin paljon kuin Hard Headissa mutta ei koppuroitakaan niin helposti. Suosittelen.  :ts

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #1138 : 08.12.09 - klo:22:09 »
Taitaa olla aika utopistista että löytyisi tuuheuttava, mutta pehmeän ja liukkaan pinnan tekevä tuote. Tuuheuden aikaansaaminen kun vaatii aina hiuksen pinnan karheuttamista. Liukas hiuksen pinta taas tarkoittaa sitä, että tuuheuttavaa efektiä ei ole, koska ilmavuus tulee nimenomaan siitä kitkasta, jolloin hiukset eivät pääse ns. liukumaan paikoilleen länään.

Kyllä mä melkein lähtisin suosittelemaan Small Talkia tähän ongelmaan. Huolellisen föönauksen avulla tukan saa aika komeaksi (tietysti olettaen, että ennen muotoilua ei ole käytetty übersilottavaa silaripommia tuntien muhituksella), eikä oikein korppuakaan saa ST:lla aikaiseksi. Noh, ST:llä hiuksen pinta jää ehkä enemmän pehmeäksi kuin liukkaaksi, mutta voihan liukkautta lisätä kevyesti silottavilla tuotteilla. Yhdistelmällä liukkaus ja tuuheus Small Talk on melkein paras tuote, mutta onhan tietysti tuotteita, joilla saa paremmin tuuheutta ja tuotteita, jotka silottavat paremmin.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #1139 : 10.12.09 - klo:17:45 »
Nyt kun aerosoleja ei enää toimiteta Briteistä suomeen, on alkanut etsintä korvaamaan arkiaamujen suosikkia Queen for a dayta. Ajattelin lähteä liikkeelle Tigi-osastosta. Haussa siis tyvikohottaja käytettäväksi Small Talkin ja Cockyn kaverina. Testattu jo

Big&bigger - Liian hankalaa aamuihin, kun joutuu kädellä levittämään
Sexed Up Body Building Tonic - Ei nosta juurta alkuunsakaan riittävästi
S-factor Plumping Spray - En siedä hajua, tällä hetkellä kaapissa muovipussiin suljettuna pullon ympärillä leijuvan hajun vuoksi!
Rockaholic Rocktastic geelisuihke - Ihan hyvin kohottaa, mutta föönaus ja harjaus hankalaa. Levittyy epätasaisesti --> korputtaa helposti

Eli haussa suihkemainen tuote tyven kohotukseen. Mitenkä Rockaholic Groupie Texturizing Spray Pomade, kävisikö tämä tyveen? Jossain mainittiin tämän yhteydessä sana "volume" mutta liekö kuitenkaan ihan tyvikohotukseen sopiva tuote. Muita vaihtoehtoja? Entäpä saisiko Superstar Blow-Dry Lotionia siirrettyä koostumuksensa puolesta suihkepulloon?  ;D