Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 642871 kertaa)

Poissa Reeta-

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #1140 : 10.12.09 - klo:19:27 »
^ Superstar Blow Dry Lotion on aika löysää, joten miksei se onnistuisi suihkepullossakin. Muista tuotteista en osaa sanoa, mutta tuota Superstaria kokeilisin itse.

Edit. Piti ihan kokeilla ja kyllä se toimii suihkepullossa.
« Viimeksi muokattu: 10.12.09 - klo:19:29 kirjoittanut Reeta- »
1a/b F ii

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #1141 : 14.12.09 - klo:15:50 »
^ Hauska kuulla! Olin just pari viikkoa sitten miettinyt, että pitäisi joskus kokeilla siirtää sitä suihkepulloon, mutta hyvä että joku ehti testata toimivuuden ensin. :D
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Reeta-

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1142 : 14.12.09 - klo:18:40 »
^ Täytyy tässä vielä tunnustaa, kun tuota hiuksiini eilen kokeilin. Suihku ei ole sellainen hienojakoinen (=laajalle alueelle leviävä) niin kuin useimmissa suihkeissa. Sanoisin silti toimivaksi ja aion itse käyttää tuota mieluummin suihkeena, koska sen käyttö niin on paljon helpompaa.
1a/b F ii

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #1143 : 15.12.09 - klo:21:19 »
^Tuota täytyykin kokeilla, superstar on jäänyt vähän käyttämättä, kun mulla sen annosteleminen on vähän hankalaa (tulee liikaa helposti), kiiti ideasta.
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1144 : 15.12.09 - klo:23:01 »
^ Täytyy tässä vielä tunnustaa, kun tuota hiuksiini eilen kokeilin. Suihku ei ole sellainen hienojakoinen (=laajalle alueelle leviävä) niin kuin useimmissa suihkeissa. Sanoisin silti toimivaksi ja aion itse käyttää tuota mieluummin suihkeena, koska sen käyttö niin on paljon helpompaa.

Mulle kampaaja sanoi että tuota tuotetta pitäisi ehdottomasti hieroa kämmenten välissä ennen kuin laittaa tukkaan, joten toimiiko se samalla lailla suihkutettuna?

Mullakin on jäänyt aika vähälle käytölle kun on sellaista lirua, inhottava käyttää pullosta puristettuna.

Big & Bigger on ollut mulle hirmuinen pettymys, tekee kauheita korppu-osioita tukkaan. Mitähän teen väärin, vai onko se tuon ominaisuus?

Poissa Reeta-

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1145 : 15.12.09 - klo:23:41 »
Mulle kampaaja sanoi että tuota tuotetta pitäisi ehdottomasti hieroa kämmenten välissä ennen kuin laittaa tukkaan, joten toimiiko se samalla lailla suihkutettuna?

Suihkutuksen jälkeen sitä voi vielä hieroa hiuksissa. Parhaimman tuloksen varmaan kuitenkin saa, kun suihkuttaa käsiin, hieroo kämmenten välissä ja levittää hiuksiin. En osaa sanoa, toimiiko ilman hieromista ollenkaan, mutta hiuksissa hierominen toimii ainakin omissa hiuksissa.
1a/b F ii

pla

• Vieras
« Vastaus #1146 : 16.12.09 - klo:12:22 »
Aika jännä miten tuotteet toimii eri tavalla eri ihmisillä. Mulla toi Superstar-neste tekee ihan älyttämiä korkkus/takkukimppuja tukkaan, kun taas Big&Bigger tuuheuttaa, mutta hiukset säilyy sileinä ja luonnollisen tuntuisina. Bi&Bigger on kyllä ehdottomasti laitettava märkään tukkaan. kuivaan tukkaan en saa sitä levittymään tasaisesti.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #1147 : 17.12.09 - klo:20:07 »
Mistäs tigin aerosoleja tai edullisia aerosoleja siäsltäviä lahjapakkauksia kannattaisi nyt alkaa tilailemaan, kun royal mail ei niitä enää meille kanna? Tietääkö kukaan mitään luotettavaa jenkkikauppaa esim?

Poissa Camilla

• HAIRahtanut
  • Clueless
« Vastaus #1148 : 20.12.09 - klo:14:51 »
Big&Bigger toimii mulla vain niin, että ensin hieraisen käsissä ja sen jälkeen käsillä haron hiuksia. Lopputulos on kyllä silloin sileä ja muhkea, eli olen ihan tyytyväinen  :) Mulla on yksittäiset hiukset aika ohuita, en tiedä vaikuttaako se, mutta muuten klimppiytyy liikaa.
Mitä yhteistä on miehillä ja videoilla?
- Eteenpäin, taaksepäin, eteenpäin, taaksepäin, stop, eject.

Poissa kraula

• HAIRahtanut
  • Learning to fly.
« Vastaus #1149 : 23.12.09 - klo:20:19 »
Tutustuin lyhyesti Rockaholic Fun Times -lakkaan kun käytin sitä äidiltä muutaman päivän, ja ihastuin sen pitoon ja toimintaan muutenkin - ihan kuin se olisi tuonut tukkaan lisää ryhtiä tms.

Mietin kuitenkin tuota sen tuoksua... Omaan nenään se tuoksui vielä muutaman tunnin suihkuttamisen jälkeen, joten mitenköhän se suhteutuu hajuveteen? En haluaisi tuoksua hiuslakan ja hajuveden sekoitukselta, vaikka tuo ihan kivalta tuoksuukin. Osaako joku kommentoida, leijaileeko tuo tuoksu pitkään käyttäjän ympärillä vai tuoksuuko se vain itselle?
Ei saa edes kunnollista KAAAHVIA.

akuna

• Vieras
« Vastaus #1150 : 26.12.09 - klo:07:47 »
Tutustuin lyhyesti Rockaholic Fun Times -lakkaan kun käytin sitä äidiltä muutaman päivän, ja ihastuin sen pitoon ja toimintaan muutenkin - ihan kuin se olisi tuonut tukkaan lisää ryhtiä tms.

Mietin kuitenkin tuota sen tuoksua... Omaan nenään se tuoksui vielä muutaman tunnin suihkuttamisen jälkeen, joten mitenköhän se suhteutuu hajuveteen? En haluaisi tuoksua hiuslakan ja hajuveden sekoitukselta, vaikka tuo ihan kivalta tuoksuukin. Osaako joku kommentoida, leijaileeko tuo tuoksu pitkään käyttäjän ympärillä vai tuoksuuko se vain itselle?

No jos sen itse haistaa, niin muut haistaa sen varmasti vielä paremmin :D Oma nenä turtuu tuoksuihin mitä itse käyttää eikä haista niitä enää niin voimakkaana... Siksi monet laittaa hajuvettäkin liikaa. Sama juttu hiustuotteissa. Joku saattaa kommentoida tuoksua jonka olemassaolon on itse kokonaan unohtanut. Näin on käynyt minulla joskus tigin tuotteiden kanssa. Hiustuotteiden tuoksun voimakkuutta nyt ei voi tietenkään mitenkään säädellä, niinkuin hajuveden.

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #1151 : 27.12.09 - klo:12:05 »
Onko kellään kokemusta miten Tigin Small Talk toimisi sekoitettuna esim. Head Shrinkin tai Creative Geniuksen kanssa? Kun Tuo Small Talk himottais tilata, mutta luulen että tällaiseen lyhyeen poikatukkaan sen kaveriksi pitäis olla joku geeli. Että jos tilais vaikka Small talkin ja Head Shrinkin ja sekoittais ne, lätkis hiuksiin ja föönäis?
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

akuna

• Vieras
« Vastaus #1152 : 07.01.10 - klo:05:40 »
Onko kellään kokemusta miten Tigin Small Talk toimisi sekoitettuna esim. Head Shrinkin tai Creative Geniuksen kanssa? Kun Tuo Small Talk himottais tilata, mutta luulen että tällaiseen lyhyeen poikatukkaan sen kaveriksi pitäis olla joku geeli. Että jos tilais vaikka Small talkin ja Head Shrinkin ja sekoittais ne, lätkis hiuksiin ja föönäis?

Miks tilata tuote jonka sopivuutta jo valmiiks epäilee tai sellanen mitä pitää sekoitella muiden aineiden kanssa? Varmaan löytyy ihan sopiviakin tuotteita, ellei vaan ostamisen halusta halua satsata vääränlaiseen tuotteeseen. Mulla on lyhyet hiukset ja en kyllä sekoita tuota small talkia mihinkään. Kosteisiin hiuksiin ja sitten föönaus päälle ainakin lakkaa joskus jotain muotoiluvoidetta yms. En kyllä ostais uudestaan, hirveen tahmasta ainetta. En oikeen tajua tuon tuotteen ideaa. Jos haluaa hiuksista tosi raskaat ja silikonisen jähmeät tykkää varmaan tosta.

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #1153 : 07.01.10 - klo:17:12 »
Tilasin nyt kuitenkin tuon Small Talkin, ja tänään nökötti jo tuo paketti pöydällä kun tulin kotiin  :) Huomenna ajattelin testailla, että millaista jälkeä tuolla oikein saa aikaan.

Nyt menee sitten täysin OT:ksi, mutta hyvin sopii nyt nuo mun muotoilutuotteet yhteen, kun Small Talkissa on violetti-vihree purkki, ja Lanzan Urban molding pastessa on vihree-violetti tuubi  ;) Mahtava värikoodi   ;D
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #1154 : 09.01.10 - klo:22:09 »
Tulipahan vissiin sitten hutiostos  >:( Tilasin joku aika sitten hairsupermarketista Camera Ready-jätettävän. Olen aikaisemminkin sitä joskus käyttänyt ja tykännyt, kun se jättää selväksi hiukset. Nyt huomasin, että se sisältää paljon Alcohol Denati:ia  ::) No pitää käyttää harvoin sitä ja toivoa, että hiukset ei kuiva... Tilasin vielä kaksi pulloa.

Siirsin tänne muotoilutuoteketjuun. -Hunis
« Viimeksi muokattu: 10.01.10 - klo:13:02 kirjoittanut Hunajapupu »