Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 643993 kertaa)

Poissa Miia

• HAIRahtanut
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #1170 : 21.02.10 - klo:15:41 »
Mulle tuli Feeluniquesta tilattu Your Highness Thickening Gel Créme viime viikolla ja olen sitä nyt muutaman kerran testaillut föönauksen alla. Vanhasta Thickening Creamista mulla ei ole kokemusta, mutta tämä uusi on nimensä mukaisesti geelimäistä ja aika kevyttä tavaraa, joka ei ainakaan yhden pumppauksen annostuksella lähmää polkkamittaista hentoa tukkaa vaan lopputulos on kivan pehmeä ja tuuhea, melko samantapainen kuin Superstar-föönausnesteellä.

Osaisitko Kaisa, tai joku muu Your Highness Gel Cremeä testannut, verrata tätä Small Talkiin? Tykkään hirveästi Small Talkin tekemästä tuuheudesta, mutta hiukan on ruvennut ärsyttämään, kun hiuksia koskettelee föönauksen jälkeen, niin tulee tahmeat kädet. Small Talkin jälkeen tukka näyttää siis tuuhealta ja puhtaalta ja pysyy sellaisena parikin päivää, muttei ole kiva koskea. Cockyn kanssa sama homma. Annostelua en voi tuosta enää pienentää, silloin tuuheuskin katoaa. Myös käsien peseminen tuotteen levityksen jälkeen on tosi kinkkistä puuhaa. Olisiko tämä Your Highnessin Gel Creme vähemmän lähmäävää kuin Small Talk?

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #1171 : 21.02.10 - klo:16:09 »
Voi itku, Masterpiece-lakka on alkanut tahmata, korputtaa ja hilseytyttää yhtä tiettyä kohtaa hiuksissani. Ongelma ilmeni päivittäisessä käytössä, mutta nyt en uskalla käyttää sitä ollenkaan.

Syy voi ihan hyvin olla vääränlainen suihkimistekniikka. Miltä etäisyydeltä suunnilleen te laitatte tuota lakkaa hiuksiinne? En myöskään kastele hiuksiani joka päivä, pesemisestä puhumattakaan, sekin voinee vaikuttaa lakan kertymiseen.
Itse olen ainakin huomannut että jos suihkuttaa liian läheltä niin helposti tulee sellanen koppura, eli pitäsi suihkia todella kaukaa. Suosittelen tekemään kunnon syväpuhdistuksen tukkaan niin jämät lähtee.

Sain kulutettua Greative genius purkin loppuun. Ollut aika riitoisaa, sitä kun ei tarvitse paljon laittaa. Uuden putelin laitoin tänään tilaukseen, eli tyytyväinen olen ollut. Ei korputa, pitoa on sopivasti ja helppo muotoilla hiuksia. Eikä tee myöskään rasvaiseksi. Aineessahan on jotain glitterhippuja, joiden tarkoitus ei ehkä ole ihan auennut..mutta eipä ne mitään haittaakaan!

Mulla on joskus vuosia vuosia sitten ollut käytössä tuo Creative Genius, muistan että siinä oli niitä hileitä ja että oli riittoisaa. Mietin tässä että miten tuo Creative Genius eroaa Control Freakista? Molemmat kaiketi siloittavat, Ctrl Fr varmaankin enemmän, ja muotoiluominaisuudet hyvin miedot molemmissa. Entä muuta?

En osaa verrata control Freakiin, mutta mielestäni tuo creative ei erityisesti siloita.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #1172 : 21.02.10 - klo:18:34 »
Miia, Small Talkia en ole muutamaan vuoteen käyttänyt, mutta Your Highness Thickening Gel Créme ei ainakaan ole yhtään lähmäävää ja lähtee käsistäkin suht helposti pois.
1c F ii

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #1173 : 02.03.10 - klo:10:03 »
Nyt vasta huomasin tammikuisen keskustelun Superstarin hieromisesta käsien välissä ja kannan korteni kekoon vähän myöhään, mutta se on niin litkua, etten voisi kuvitella hierovani sitä käsien välissä! Annostelen hieman kämmenelle ja yritän (epätoivoisesti) saada sen pysymään siinä ennen kuin sutaisen tukkaan. Enkä onnistu tässä aina, siitä kielivät pisarat kylppärissä. ::)

Mutta asiaan: pullon korkki on hieman muuttunut! En ole vielä varma, onko tuo parempi vai huonompi kuin se edellinen, joten otin vanhasta pullosta varmuuden vuoksi sen vanhanmallisen korkin talteen.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Charleen

• HAIRahtanut
« Vastaus #1174 : 02.03.10 - klo:14:34 »
^ oooh en siis oo vaan kuvitellut tota korkin muuttumista erilaiseksi! mä en meinaa millään saada sitä SS-nesteen korkkia auki enkä kiinni  :-\

pla

• Vieras
« Vastaus #1175 : 03.03.10 - klo:14:21 »
Mua kiinnostais kans toi Totally Beachin'. Mistä sitä saa??  ??? Suomesta tai netistä..
Mulla ei ainakaan osunu silmään, vaikka selasin reilu kymmenisen nettikauppaa.

Poissa Liina

• Hiushörhö
« Vastaus #1176 : 08.03.10 - klo:16:57 »
Totally Beachin' bongattu Espoosta Tapiolan Stockalta. Ihana hedelmäinen kookos tuoksu, ei liian hyökkäävä. Pitää hankkia kesäksi!
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #1177 : 08.03.10 - klo:21:24 »
Stockalla tosiaan Totally beachin on myynnissä ainakin, nettikaupoissa ei ole vielä pahemmin näkynyt. Omani ostin pari viikkoa sitten Helsingin stockalta ja hinta oli n. 20e :) Myös salon pepe åhmanin verkkokaupasta näköjään löytyy (googlen avulla löytyi tuo).

Karheuttaa kivasti hiukset lätsäyttämättä, ja tuoksu on tosiaan ihana (jos kookoksesta tykkää) :) Tuoksu ei tosin pysy hiuksissa kauaa mun mielestä.

pla

• Vieras
« Vastaus #1178 : 10.03.10 - klo:13:28 »
Olin just tulossa tänne raportoimaan, että Stockaltahan sitä löytyi. Nyt täytyy vielä opetella käyttämään... ;)

Mulla on taipuisa (ei missään tapauksessa kihartuva) tukka ja esim. muotovaahdolla saan ihan kivaa lainetta tukkaan, mutta muotovaahto tuppaa kovettumaan hiuksissa ikävästi. Ajattelin, että ehkä tällä olis saanut vastaavantyyppistä, mutta luonnollisempaa.. Pelkällä Totally beachin'llä ei kyllä mun hiuksille tapahtunut yhtään mitään. Kivan lopputuloksen (huolitellun huolittelematon) sain föönaamalla hiukset Superstarin tai B&B:n kanssa, suihkimalla Totally beachin'iä kuivaan tukkaan ja puristelemalla hiuksia.

Miten te muut olette tätä käyttäneet?

Poissa Möysti

• Haiven
  • *
« Vastaus #1179 : 19.03.10 - klo:22:24 »
En tiedä tuliko nyt ihan oikeaan ketjuun, mutta kuulin jostain, että Tigiä saisi pian tavallisista marketeista! Onko muut kuulleet samaa juorua ja mahtaako pitää ollenkaan paikkaansa?

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #1180 : 22.03.10 - klo:16:05 »
^ Ei ole kyllä tänne moista juorua kantautunut, pitäisin muutenkin outona että Tigille rakennettu "superhyvä kampaamosarja"-imago romutettaisiin tuolla. Ellei sitten tulisi marketteihin jotain Tigin halvempia "tytärtuotteita", joka ei kyllä sekään varmaan olisi fiksuinta markkinointia Tigin imagolle.
So it goes.

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #1181 : 22.03.10 - klo:18:07 »

Mä sain jo joskus viime kesänä kaverilta näytteen Tigin Superstar lotionista, mutta silloiseen lyhyeen tukkaan en saanut siitä tarpeeksi irti kun vahat toimivat paremmin ja pikkupullo on jäänyt kaappiin lojumaan. Nyt löysin sen uudestaan ja kokeilin huvikseni tähän puolipitkään malliin Cockyn kanssa (muistaakseni täältä saatu yhdistelmävinkki) ja tuli ihanan tuuhea, mutta kuitenkin luonnollinen lopputulos ja hiukset tuntui sopivan kuohkeilta ja ihanan pehmeiltä. Sopii näköjään tosi hyvin tähän malliin silloin kun haluaa sileää mutta tuuheaa tulosta. Cockykaan ei tuntunut niin tahmaiselta, kun lirumpi Superstar sekottui siihen. Jotenkin parasta oli se, että hiukset oli niin pehmeät, kun monesti lasimaista hiusta joutuu "karhentamaan" muotoilutuotteilla, että siihen saa rakennetta. Täytyy testata tuo minipullo loppuun ja laittaa ostoharkintaan.
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Poissa Möysti

• Haiven
  • *
« Vastaus #1182 : 23.03.10 - klo:07:36 »
^ Ei ole kyllä tänne moista juorua kantautunut, pitäisin muutenkin outona että Tigille rakennettu "superhyvä kampaamosarja"-imago romutettaisiin tuolla. Ellei sitten tulisi marketteihin jotain Tigin halvempia "tytärtuotteita", joka ei kyllä sekään varmaan olisi fiksuinta markkinointia Tigin imagolle.

No sitä minäkin vähän epäilin, mutta koskaan ei voi tietää. Cittareissa ja Anttiloissa on näkynyt nyt viimeaikoina Cutrinin My Code tuotteita ja verran olen kampaajien puolella, että minusta kampaamosarjojen pitäisi pysyä vain kampaamoissa...

Poissa Iia

• HAIRahtanut
« Vastaus #1183 : 23.03.10 - klo:12:37 »
Olen ostamassa itselleni Superstar-nestettä, jota täällä on paljon kehuttu. Mutta mutta hairsupermarketilla se pullo näytti siniseltä kun taas cheapsmellissä se oli sellainen violetti. Siis onko ne samaa ainetta vai mitä  ??? Ja onhan tuo  Superstar blowdry lotion sitä, mistä täällä puhutaan ihan Superstar-nesteenä?  :)

MariaK

• Vieras
« Vastaus #1184 : 23.03.10 - klo:13:08 »
^^ Siis eikö se oli ihan se ja sama mistä ne tukkamömmöt ostaa? Jos Tigi tulis marketteihin (tuskin), ei mua haittaisi se ollenkaan. Ei se nimi siitä lokaan mene.