Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 644082 kertaa)

Poissa Möysti

• Haiven
  • *
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #1185 : 23.03.10 - klo:13:28 »
^Menee vähän ot:ksi, mutta kohtalainen osa meidänkin liikkeen tuotosta tulee juuri ainemyynnistä ja jos noita samoja tuotteita alkaa valua marketteihin markettihinnoilla, niin taas vähenee tämänkin homman kannattavuus :(

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #1186 : 23.03.10 - klo:13:33 »
^^^ Juurikin tuo Blowdry Lotion on se. Samaa ainetta on, kunhan pullo on vain samanmuotoinen - väri vähän vaihtelee kuvissa. Eli tämä tuote: http://www.hairsupermarket.com/p/569

"Superstar-nesteeksi" ehkä jotkut voisi myös sanoa pinkissä pullossa olevia suihkittavia jätettävää ja tuuheuttavaa sprayta, mutta jos nimenomaan tuota föönausnestettä haet niin se on tuo lilapulloinen. Se on myös ainakin minun käsitykseni mukaan "The Superstar" :D

^^ Kuluttajalle kai se on ihan sama, tietenkin marketista ostaa mielummin halvalla. Mutta itse tuotteen myyjän näkökulmasta imagolla on aika iso merkitys, joka vaikuttaa myös siihen millaisina kuluttajat tuotetta pitää.
« Viimeksi muokattu: 23.03.10 - klo:13:34 kirjoittanut armi »
So it goes.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #1187 : 23.03.10 - klo:23:07 »
^^ Kuluttajalle kai se on ihan sama, tietenkin marketista ostaa mielummin halvalla. Mutta itse tuotteen myyjän näkökulmasta imagolla on aika iso merkitys, joka vaikuttaa myös siihen millaisina kuluttajat tuotetta pitää.

Paitsi että esim. Jenkeissä Tigiä myydään ihan perus-drugstoreissa, eikä ole samalla tavalla selektiivinen kampaamosarja kuin meillä täällä. Tigin imago Suomessa on hiukan suurenneltu suurilla hinnoilla ja valikoivalla saatavuudella, verrattuna alkuperämaan "kohtuuhintaan joka kadunkulmasta".
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #1188 : 24.03.10 - klo:08:08 »
^ Sen tiesinkin, mutta aika monilla merkeillä on se "Suomi-lisä" :D En sitten tiedä, itse vaan näkisin höpönä heittää Tigit Suomessa markettiin ja sitä kautta myös alentaa hintaa, varsinkin kun selektiivinen imago tuntuu uppoavan oikein hyvin normikuluttajiin. Toki Tigin tilastomatemaatikot osaisi asiasta sanoa enemmän juuta tai jaata ;)
So it goes.

Poissa Iia

• HAIRahtanut
« Vastaus #1189 : 26.03.10 - klo:08:13 »
Olen nyt noin viikon testaillut Small Talkia ja täytyy sanoa, että minun hiuksiin tällä on ihan uskomaton tuuheuttava vaikutus. Osaltaan se perustuu siihen, että vaikka mulla on aika sileä ja liukas hius,  niin kosteana se menee vähän laineille, nyt sitten laitan illalla pesun jälkeen myös Small Talkia ja se pitää hiukset laineilla ja aamulla kun hiukset harjaa niin ne ei menekään täysin suoraksi, vaan jäävät vähän laineille. Tykkään tosi paljon.  <3 Tilasin vielä Superstar-nesteen, saa nähdä minkälainen lopputulos on kun näitä yhdessä laittaa...

Poissa Iia

• HAIRahtanut
« Vastaus #1190 : 30.03.10 - klo:15:20 »
Nyt tuli Superstarkin ja sen käyttöä nyt pohdiskelen; eli siis kun tuo tuote on lämpöaktivoituva niin tarviiko se aina föönauksen kaverikseen vai voisko ajatella käytettäväksi esim. niin, että Small Talkin ja Superstarin sekoitusta tukkaan ja annetaan kuivua itsekseen ja  sitten suoristusraudalla tai piipparilla kiharoita? ::)

Poissa minny

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1191 : 31.03.10 - klo:13:26 »
^Olen käyttänyt superstaria juuri noin, niin että olen laittanut kosteisiin hiuksiin, antanut kuivua ja sitten käyttänyt suoristusrautaa. Eihän se aine mihinkään häviä ja kuumahan se suoristusrauta on. :)

Poissa Rosilda

• HAIRahtanut
« Vastaus #1192 : 31.03.10 - klo:16:23 »
Minäkin hankin tuon Superstar föönausnesteen, ja tänään kokeilin sitä ensimmäistä kertaa. Ja täytyy nyt heti tulla hehkuttamaan, on kyllä aivan loistava tuote! Teki hiukset todella tuuheiksi ja näyttäviksi. Mulla on muutenkin aika paljon tukkaa, mutta tuolla tuli kyllä vielä tuplasti lisää volyymia! Kerrankin joku tuote, joka oikeasti tekee mitä lupaa, eli tuli kyllä tosiaankin massiivinen tukka. Ja vieläpä aika yksinkertaisesti, ei tarvitse kikkailla monien eri aineiden kanssa.:)

Tuo korkkisysteemi näytti kyllä omituiselta, mutta mielestäni sitä oli loppujen lopuksi helppo käyttää, ja onnistuin annostelussakin hyvin, vaikkei mulla ollut oikeastaan mitään käsitystä siitä kuinka paljon sitä kannattaisi laittaa. Vaikuttaa myöskin erittäin riittoisalta aineelta. Tuoksu on ihan kivan pirtsakka, mutta ei nyt mikään suosikkini kuitenkaan.

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #1193 : 01.04.10 - klo:10:45 »

Cheapsmellsin ale houkuttelee kokeilemaan Eco-sarjan Freakoa ja Freak of naturea. Mä oon niin helppo kohde kun punnan erotus hinnassa näyttää yhtäkkiä niiiin halvalta ::)  Freakoa on jopa kehuttu muutamassa blogissa hyväksi rakenteen antajaksi, mutta FON:sta ei oo pahemmin löytynyt arvosteluja. Onko juurekset testailleet noita?
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #1194 : 07.04.10 - klo:11:16 »
Saako nyt esittää tyhmän kysymyksen? Olen etsinyt tietoa Smooth and Shinesta, ja ymmärsin että se siloittaa ja tekee luonnonkiharasta nätimmän näköisen. Siinä on myös lämpösuoja, eli voi käyttää suoristuksen alle.
Pitääkö käyttää muuta ainetta suoristuksen alle, onko siis Smooth and Shine yksistään riittävä?

Sitten toinen kysymys mitä pohdin, että voisinko käyttää Smooth and Shinea latvasuojana?
Eli ensin jätettävät hoitoaineet ja sitten Smooth and Shine, ja erillisen latvasuojan voi jättää pois?

Suokaa anteeksi typerät kysymykset, tämä on eka muotoilutuotteeni ikuna. Jos ei oteta huomioon XZ-suihkittavaa kampausnestettä, mutta siitä sentään tiedän mihin sitä käytetään  ;D
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #1195 : 09.04.10 - klo:13:59 »
Pitääkö käyttää muuta ainetta suoristuksen alle, onko siis Smooth and Shine yksistään riittävä?

Sitten toinen kysymys mitä pohdin, että voisinko käyttää Smooth and Shinea latvasuojana?
Eli ensin jätettävät hoitoaineet ja sitten Smooth and Shine, ja erillisen latvasuojan voi jättää pois?

S&S riittää yksistään aivan hyvin suoristuksen alle, en ole itse ainakaan käyttänyt mitään muuta siinä lisänä. Mitä tarkoitat latvasuojalla eli mitä ominaisuuksia sillä haet? Mikään hoitoainehan se ei sinänsä ole, vaan sitä varten on tosiaan jätettävät, ja "latvasuojalla" minä ainakin yleensä käsitän nimenomaan lämpösuojatuotteen joka suojaa latvoja käsittelyiltä.

Paikalla Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1196 : 11.04.10 - klo:08:42 »
Mä käyttelin tossa yhdessä vaiheessa Smooth & Shinea nimenomaan latvasuojana. Eli ensin Joicon vaahtojätettävä alle ja S&S päälle. Ei siihen viitsinyt enää erikseen laittaa BC latvasuojaa kun tuo S&S pelitti sellaisenaankin. :) Suoristaa kyllä mukavasti ainakin mun luonnonkiharia. Mä käyttelin suoristukseen vielä erikseen Lorealin pinkkipurkkia (en muista nimeä mutta se marketin suoristusraudan alle tarkoitettu suihke), ellen sitten ollut laittanu S&S:a tyveen asti.

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #1197 : 11.04.10 - klo:10:02 »
Hei Mena ja Herbina.

Eli juuri tuota tarkoitin, jos siis jätän latvasuojan pois ja pistän Smooth and Shinea, niin periaatteessa ei tarvitse latvasuojaa.
Ja alle siis jätettävät hoitoaineet.

Ja After Party toimis samalla periaatteella? Sehän siloittaa ja siistii kampausta ja on silikoninen.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Poissa Iia

• HAIRahtanut
« Vastaus #1198 : 19.04.10 - klo:09:45 »
Mikä ois Tigiltä hyvä tuote piippauksen/patukkakiharoiden alle tuomaan pitoa?

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #1199 : 19.04.10 - klo:12:48 »
Mikä ois Tigiltä hyvä tuote piippauksen/patukkakiharoiden alle tuomaan pitoa?

Uptight oli juuri sitä varten tarkoitettu tuote mutta sitä ei enää myydä ellet onnistu haalimaan sitä jostain (eBay tai joku kampaamo jossa varaston kierto on hitaampaa). Sille ei taida olla oikein hyvää seuraajaa tällä hetkellä olemassa ainakaan Tigin valikoimissa.