Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 644133 kertaa)

Poissa Magia

• Tukkaguru
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #120 : 26.04.07 - klo:15:58 »
^ Kyllä minulla ainakin B&B hilseilee myös. Mutta se ei kyllä lähde minulta pois kuin pesemällä, niin eipä tuli sitä hirveästi käytettyä enää. Enkä ainakaan aluksi huomannut että se noin teki.

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #121 : 26.04.07 - klo:16:59 »
No hyvä etten ole yksin ongelman kanssa. Se on kyllä jännää kamaa. Kyllä mä luulen saaneeni kaiken pois ihan tukkaa sotkemalla, kiva jos oon kävelly tuolla pää hilseisenä  :-\
Mutta hyvin se tukea antaa, suoristaessa ei tarvinnut taistella kun tukka jäi asentoon yhdellä vetäisyllä.
Hang out the chick habit

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #122 : 26.04.07 - klo:17:48 »
^ Minulla se oli kyllä niin tiukassa hiuksessa, ettei lähtenyt irti ilman pesua. En olisi tosin huomannut koko juttua ellei poikkis olisi huomauttanut, että minulla on ''hilsettä''. Kumma vaan kun kaikki on hävinnyt tuon käytön lopetuksen jälkeen. ;D

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
« Vastaus #123 : 27.04.07 - klo:12:43 »
Mulla on aikasemmin ollut käytössä Smooth & Shine, mut nyt olen vähän kyllästynyt tuoksuun ja se on lopussa niin menin eilen hakee uutta lämpösuojana toimivaa tuotetta pidennyksilleni. Myyjä suositteli Superstaria. Hän sanoi, että siinä on lämpösuoja ja sopii föönauksen lisäksi suoristukseen. Föönaamalla kokeilin eilen ja olen ihan tyytyväinen lopputulokseen. Kyllä se vähän tällaiseen pidennykseenki toi pöyhkeyttä. Pitää viel testata sitä suoristuksen yhteydessä...

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #124 : 27.04.07 - klo:16:08 »
Jostain syystä mulla toi Bigger&bigger hilseilee föönatessa harjan kanssa, ja sitä tapahtuu myös kun ei sekoita mitään muuta B&Bhen. "Hilseen" saa kyllä pois ihan tukkaa pörröttämällä, mutta fööniharjan saa pestä joka käytön jälkeen. Tylsää.
^ Kyllä minulla ainakin B&B hilseilee myös. Mutta se ei kyllä lähde minulta pois kuin pesemällä, niin eipä tuli sitä hirveästi käytettyä enää. Enkä ainakaan aluksi huomannut että se noin teki.

No taitaa kyllä minun osaltani jäädä B&B sitten ostamatta. Tänään oli kyllä niiin lähellä, ettei 2xB&B -setti tarttunut mukaan Hairlekiinistä, mutta kaipa se sitten oli ihan hyvä että sinne jäi. Tuo "hilse" ei nimittäin kauheasti innosta. Onko se siis ihan huomattavaa hilseilyä?
1c M ii BSL

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #125 : 27.04.07 - klo:16:19 »
No siis mulla ainakin se ihan "pöllyää" ilmaan fööniharjasta loppuvaiheessa kun pääsen päällimmäisiin hiuksiin. Ja näkyy hiuksissa. Maks. kaks kertaa putkeen voi käyttää fööniharjaa pesemättä.
Hang out the chick habit

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #126 : 27.04.07 - klo:16:42 »
^ Ohhoh!  :o Ei kuulosta oikein mukavalta. Kiitos! Säästyipä taas rahaa  :)
1c M ii BSL

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #127 : 27.04.07 - klo:19:34 »
^ Aika lailla samalta näyttää tosiaan hiuksissa kuin hilse. Ei se tietenkään pitkän matkan päähän paista, mutta lähietäisyydeltä näkyy kyllä liiankin hyvin. Että parempiakin tuuheuttajia todennäköisesti löytyy. :)

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #128 : 29.04.07 - klo:09:38 »
^ Aika lailla samalta näyttää tosiaan hiuksissa kuin hilse. Ei se tietenkään pitkän matkan päähän paista, mutta lähietäisyydeltä näkyy kyllä liiankin hyvin. Että parempiakin tuuheuttajia todennäköisesti löytyy. :)

No voihan helkkari!! Just tilasin tuollasen Big&Bigger duon.. No pääsenpähän kokeilemaan hilseileekö tässä päässä  ::)

En tiedä mitään kamalampaa kuin hilseilevä hiustuote tai rullaantuva kosteusvoide meikin alla!!!  >:(
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #129 : 29.04.07 - klo:15:44 »
^Mä en ole koskaan huomannut mitään hilseilyä B&B:ssä. Tosin olen blondi, ehkä se hilse on siellä mutta sitä ei vaan huomaa...
Tekis todella paljon mieli ostaa jotain uusia muotoiluun Tigiltä, erit. Hook Up mousse wax kiinnostais.Samoin Smooth&Shine.
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa Surrur

• HAIRahtanut
« Vastaus #130 : 30.04.07 - klo:15:01 »
^ Mä tilasin jokunen päivä sitten tuon Hook-Up Mousse Waxin  :)
Teki mieli kokeilla Headbngeria, kun sitä niin kehuttiin, mutta toisaalta melkein kaikilla oli mennyt pullo tukkoon. Huomasin sitten tuon Hoo-Upin ja ajattelin ostaa sen mieluummin, jos se olisi vähän samantapainen, mutta pullo ei menisi heti tukkoon.
Tänään saan apketin haettua postista ja pääsen ekaa kertaa kokeilemaan, melkein jännittää  :D
Tilasin myös Spoil This-paketin (= Cocky ja Spoil Me-suihke), pääsen niitäkin tänään testaamaan  :)

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #131 : 03.05.07 - klo:16:08 »
Hmmm...Magia, kuinka kuivaan/kosteaan tukkaan olet laittanut B&Btä? Mä olen yleensä laittanut sen melko kuivaan tukkaan ja tänään laitoin sen pyyhekuivaan (=melko kosteaan) tukkaan eikä se hilseillyt ollenkaan.
Hang out the chick habit

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #132 : 03.05.07 - klo:16:12 »
Rumble, millaista Hook Up Mousse Wax on?
Miten sä NekoNeko käytät tota B&B:tä kuivaan tukkaan, mä en saa siitä kuivassa tukassa mitään tehoja irti,paitsi jos puristelen kiharoita sillä tai siloittelen kämmenillä?
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #133 : 03.05.07 - klo:16:33 »
Siis en mä sitä ihan kuivaan tukkaan laita :D Sehän menee ihan korpuksi jos sen laittaa kuiviin hiuksiin. Laitan B&Bn suihkun jälkeen semi-kuivaan tukkaan kaikkien jätettävien jälkeen, ja föönaan harjan kanssa kuivaksi. Tänään laitoin sen melko kosteisiin hiuksiin.
Hang out the chick habit

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #134 : 03.05.07 - klo:16:59 »
Ne jotka ovat käyttäneet Small Talkia, After Partya sekä Smooth&Shineä: kuinka turhaa noiden samanaikainen omistaminen on, eli toimivatko aineet samalla periaatteella?