Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 643309 kertaa)

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #1200 : 21.04.10 - klo:18:42 »
Pitää kirjoittaa ylistävät kommentit tänne.

Smooth and Shine sekä AfterParty on nyt kokeiltu, kuivaan tukkaan. Olen täysin myyty näille tuotteille, hiukseni tuntuvat pehmeiltä sekä kammattavilta. Kaikista parasta on, ettei hiukset yhtään näytä että niissä on joitain aineita.
Olen aina kammonnut kaikenlaisia muotoilutuotteita. Minulle on jostain syystä jäänyt takaraivoon että ne eivät tee kuin pahaa hiuksille. Muistan ne 80-luvun ja 90-luvun hiuslakat ja muotovaahtot, jotka kuivattivat hiukset. On ihmeellistä miten nykyään on tällaisia kehitetty.

Olisin kyllä aiemmin ostanut nämä tuotteet, jos olisin tiennyt millaisen tunteen ne tuovat..
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #1201 : 09.05.10 - klo:23:50 »
Smooth&Shine on mulla ainakin toiminut hyvin eikä lähmää ollenkaan ja on ihan hillittömän riittoisa, yksi purkki on tainnut kestää kaksi ja puoli vuotta! Uskomatonta. Spritz&Shinen pitäisi kai periaatteessa olla samaa ainetta eri muodossa, mutta olen kuullut että korputtaisi.

Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :

Poissa Charleen

• HAIRahtanut
« Vastaus #1202 : 11.05.10 - klo:10:35 »
^ spritzShinessa on alkoholia aika reippaasti, kuivattaa ihan sikana ainakin latvoja.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #1203 : 17.05.10 - klo:11:39 »
Tilasin vahingossa Eco-sarjan Freak of Naturen (piti tilata Let It Be jätettävä) mutten taida jaksaa palauttaa. Nyt vaan ihmettelen, että miten tätä kuuluu käyttää.. kosteisiin, kuiviin, föönillä vai ilman  ??? Yritin googlettaa ohjeita, mutta joka sivulle tulee tämän tuotteet yhteydessä ohjeeksi vain vaihtaa hehkulamput energiansäästölamppuihin niin voi ihailla hiuksia pidempään  :D
1bMii, vaalennettu.

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #1204 : 17.05.10 - klo:11:50 »
^Se on tuuheuttava föönausneste, periaatteessa vastaava kuin Superstar Blowdry Lotion. Kerrohan sitten tuleeko tuuheuttavaa efektiä kun testaat! Jostain blogista luin että tuuheutusta olisi tullut föönaamattakin, mutta tuuheampi föönin kanssa tietty.

OT mut mua ärsyttää tuo sama kun noista tuotteista ei saa mitään tietoa vaan pelkkää lätinää vihreistä elämäntavoista tuoteinfon tilalla. Esim. kun yritin etsiä tietoa onko tuossa lämpösuoja niin oli pakko kääntyä SKT:n puoleen että sai varmuuden.
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #1205 : 18.05.10 - klo:21:47 »
Noniin nyt on Freak of Nature Volumizer & Thickener testailtu. Föönin kanssa lopputulos on aivan vastaava kuin Superstarilla. Sanoisinkin, että ainoana erona näiden kahden välillä on Freak of Naturen helppokäyttöisempi koostumus, kun ei ole niin lirua sekä raikkaampi tuoksu. Mutta lopputuloksessa en kyllä huomaa mitään eroa, molemmat tuuheuttaa oikein hyvin.  :ts
Kokeilin myös aiemmin ilman fööniä kuivaan tukkaan, mutta pelkäsin lähmäämistä ja laitoin vain ihan tosi vähän. Ei lähmännyt, muttei kyllä tuuheuttanutkaan. Täytyy kokeilla kuiviin hiuksiin uudemman kerran vähän reilummin joku kerta, kun ei haittaa jos vaikka lähmääntyisikin.

1bMii, vaalennettu.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #1206 : 18.05.10 - klo:22:05 »
^ Kuulostaa hyvältä. Olen käyttänyt Superstar-nestettä muistaakseni neljä pulloa tauotta, tykkään siitä kyllä, mutta vaihtelu olisi ihan kivaa välillä. Minkälainen hiustyyppi sulla on Arnelia?

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #1207 : 19.05.10 - klo:10:44 »
^ Hiuslaatuni on tikkusuora ja lasimainen eli yleensä aika hankala saada tuuheutta. Tupeeraus esim. tuntuu vain valahtavan pois. Superstar samoin kuin Freak of Nature tuntuu vievän sitä liukkautta pois (samalla kyllä myös kiiltoa) ja tuovan vähän karheampaa rakennetta, jolloin hiukset myös kestävät tuuheampina.

Nukutun yön jälkeen Freak of Naturen tuoman tuuheutuksen huomaa vielä selvästi. Vähän kun pöyhii niin tulos on yhtä hyvä kuin eilen heti föönin jälkeen. :)
1bMii, vaalennettu.

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #1208 : 19.05.10 - klo:13:16 »

^Nyt harmittaa että tilasin kuitenkin Superstarin kun SKT:lta sanoivat, että sen pito olisi vahvempaa kuin Freakissa. Mulla on tasan samanlainen hiuslaatu kuin sulla joten tuo olisi varmasti toiminut myös tässä päässä hyvin. Kokeilen sitä sitten joskus vuosien päästä kun saan Superstarin käytettyä  ::)
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Tristy

• Vieras
« Vastaus #1209 : 19.05.10 - klo:22:56 »
^^ Haa, nyt kuulostaa vielä paremmalta! :D Mulla on siis muuten samanlainen hiuslaatu, mutta vähän taipuisuutta havaittavissa. Hyvä juttu, taidankin laittaa tuon tilaukseen lähiaikoina.

hetkinen

• Vieras
« Vastaus #1210 : 21.05.10 - klo:22:05 »
Löytyisiköhän Tigin valikoimasta joku minulle sopiva tuote? Olen maailman laiskin hiustenlaittaja, eli hiuslakka on ehkä hurjinta, mitä nykyään enää jaksan hiuksilleni tehdä ;D Nyt vähitellen olen kuitenkin alkanut miettiä, että ehkä sittenkin voisin taas alkaa nähdä vähän vaivaa hiusten suhteen.

Minulla on siis suunnilleen puoleen selkään ulottuva, kivasti kerrostettu tukka, jota on melko paljon, näin olen ainakin useamman kampaajan suusta kuullut. Toivoisin löytäväni jonkinlaisen muotoilunesteen (suihkeen?), joka suihkun jälkeiseen kosteaan tukkaan lisättynä toisi tukkaan tuuheutta ja eloa, etteivät hiukset vain valuisi näin säälittävästi päätä myöten. Jutun juju on kuitenkin siinä, etten lähes koskaan ehdi / jaksa / viitsi föönata tukkaa kuivaksi vaan annan sen kuivua itsestään, eli onko (Tigillä) olemassa tuotteita, joilla voisi päästä toivotunlaiseen lopputulokseen ilman fööniä?

Superstar-föönausneste kuulostaa muuten ihan täydelliseltä, mutta se fööni, se fööni... :P Voi olla että pitää kyllä alkaa harkita tuota föönaamistakin taas.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #1211 : 24.05.10 - klo:15:50 »
Olen jatkanut kokeiluja Freak of Naturella ja nyt ilman fööniä. Kuiviin hiuksiin en edelleenkään ole saanut levittymään ilman lähmääntymistä. Tai sitten tulee laittaa niin tosi vähän ettei vaikuta mitään. Ehkä lyhyessä tukassa voisi toimiakin.
Kokeilin myös niin, että laitoin kosteisiin hiuksiin ja annoin kuivua ilman fööniä. Ei tullut läheskään niin tuuhea kuin föönin kanssa, mutta ihan kivasti vei liukkautta ja toi rakennetta. Pöyhimällä hiuksiin sai jonkin verran tuuheutta, muttei kestänyt kovin kauaa. Tupeerauksen kanssa voisi hyvinkin toimia.
1bMii, vaalennettu.

Poissa Reeta-

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1212 : 28.05.10 - klo:21:46 »
Ensimmäinen pulloni After Partya pääsi loppumaan ja ostin uuden. Aiemman koostumus oli kiinteämpää ja hieman voidemaista, kun taas tässä uudessa pullossa aine on löysää lirua. Onko mun jommassa kummassa pullossa (ollut) jotain vikaa vai onko koostumusta muutettu tässä välissä? Tuo löysä liru on inhaa :-\.
1a/b F ii

Poissa tuutikuu

• Hiushörhö
« Vastaus #1213 : 28.05.10 - klo:22:19 »
^kuulostaa siltä, että tuotteesi on vanhentunut. Itse sain kerran lahjoituksena kampaamon perähyllyillä iäisyyden lojuneita Tigejä, ja mm. AfterParty oli todella omituista lirua. Öljy on ikäänkuin erottautunut muista ainesosista, ja tämä voi kai aiheutua myös mikäli tuote säilytetään väärin esim. kuumassa/kylmässä (jos joku osaa selittää tämän ilmiön fiksummin, olkaa hyvät :) )

Poissa Janda

• HAIRahtanut
« Vastaus #1214 : 01.06.10 - klo:11:01 »
^ jep, ilm. tuote on vanhentunut. Kaytan itse After Partya paivittain ja melko runsaasti, viimeisin ostama purkki (2 vko sitten) oli ihan samanlainen koostumukseltaan kun ennenkin. Tuskin siis koostumusta vaihdettu. Kerran on tuollainen loysempi liru tullut eteen taallakin, tuolloin kyseessa oli vanha tuote, pikkuisen kampaamon perukoilta....
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.