Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 643997 kertaa)

Poissa tuutikuu

• Hiushörhö
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #1230 : 02.09.10 - klo:22:03 »
Sain Your Hightness Gel Cremen, kiiltosuihkeen ja lakan testiin - muut lähtivät kiertoon, eivät olleet omien hiusteni tarpeisiin, mutta lakkaan ihastuin. Tuoksu on ihana ja pitävyys kiharakampauksiin ym. juuri sopiva. Harmitus oli suuri, kun lähes täysi pullo oli jäänyt lentomatkatavaroissa puristuksiin ja puhallellut tyhjiin.

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #1231 : 06.09.10 - klo:12:40 »
Hankin hiljattain eco freako texturizerin. Saan hiuksen silotettua, eroteltua ja antaa riittävästi myös pitoa. Eikä vaikuta edes lähmäävän. Ihanaa löytää viimein oikeasti toimiva tuote hutien jälkeen.  <3 Sen innoittamana mietin freak of nature Volumizer & Thickenerin hankkimista. Sattuisiko joku tietämään onko tuuheuttajassa lämpösuojaa? Silottaako tämä tuuheutuksen lisäksi?

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #1232 : 06.09.10 - klo:13:30 »
^
Toi Eco Freako tuoksuukin jo niin ihanalta että tekisi mieli hankkia ihan sen takia  :l Mä vaan en ole vielä oikein keksinyt mitä tekisin sillä pitkien hiusteni kanssa.  :-\
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa hilpsu

• HAIRahtanut
« Vastaus #1233 : 06.09.10 - klo:13:37 »
Sen innoittamana mietin freak of nature Volumizer & Thickenerin hankkimista. Sattuisiko joku tietämään onko tuuheuttajassa lämpösuojaa? Silottaako tämä tuuheutuksen lisäksi?

Mun tukassa ei siloita yhtään, yksinään käytettynä pehko jää pörröisen näköiseksi. Jos pitää pörheämmästä tukasta, toimii varmaan yksinäänkin, mutta mä siloittelen tukkaa jälkeenpäin Dumb Blonden smoothing stuffin avulla.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #1234 : 07.09.10 - klo:14:06 »
Hei nyt on Catwalk-sarjaan näemmä tullut uusi Sleek Mystique -alasarja, jossa on liuta siloittavia ja lämmöltä suojaavia tuotteita: http://www.lookfantastic.com/hair/tigi-catwalk/haircare-ranges/sleek-mystique-straight-collection Oijoi, laittakaapa ehdottomasti käyttökokemuksia tulemaan kun ehditte kokeilla! Itse yritän pidätellä itseäni kynsin hampain etten hankkisi yhtään lisää muotoilutuotteita ennen kuin saan jotain entisiä käytettyä pois.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #1235 : 07.09.10 - klo:14:28 »
Sleek Mystique -sarjassa on mukana myös vanha tuttu Fast Fixx -suihke uusitussa pullossa. Noita uutuuksia on muuten LF:n lisäksi BeautyBayssa jo myynnissä, samoin Feeluniquessa (LF:ssa on mun mielestä tosi korkeat hinnat nykyään niin en ole tilannut sieltä enää pitkiin aikoihin).

Mun lempparimuotoilutuote Tigiltä on tällä hetkellä Totally Beachin' -suihke. Oon käyttänyt sitä lähinnä kosteisiin hiuksiin föönauksen alle, ja sillä tavoin saan kivasti tuuheutta ja käsiteltävyyttä hiuksiin, tosin lopputulos on karheampi kuin Superstar Blowdry Lotionilla. Kookos-mango-vaniljatuoksusta tykkään myös kovasti ja se on onneksi moniiin muihin Tigeihin verrattuna mukavan mieto.
« Viimeksi muokattu: 14.10.10 - klo:14:20 kirjoittanut Kaisa »
1c F ii

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #1236 : 07.09.10 - klo:15:09 »
Joo, toivottavasti noi toimisi hyvin sileiden hiusten aikaansaamiseen kuten lupaavat. Aika jännä että muotoilurautasuihke on aerosolipullossa ja antaa suojan tosi korkeille lämpötiloille (käytän GHD-rautoja säännöllisesti). Minkäköhänlainen tuoksu näissä on?

Mulla on vanha versio FastFixxistä, ei mitenkään kummoinen eikä ainakaan toimi siloittavasti kuiviin hiuksiin pesun välipäivinä käytettynä. Itse asiassa vaikea sanoa tekeekö tuo yhtään mitään.

Totally Beachinin jätän suosiolla hyllyyn, kookos ja vanilja kuuluu tuoksuihin joita en voi sietää.  :P
« Viimeksi muokattu: 07.09.10 - klo:15:11 kirjoittanut Herbina »

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #1237 : 07.09.10 - klo:15:24 »
Noiden uusittujen Catwalk-tuotteiden tuoksua on kuvailtu "ylellisen parfyymimäiseksi" eli vähän eri linjaa perinteisten Tigi-tuoksujen kanssa ilmeisesti. Itse en lämmennyt ainakaan Your Highness Thickening Gel Cremen tuoksulle, niin vähän epäilen etten tykkäisi noista muistakaan uusista Catwalkeista. Melko pieni pakkauskoko muuten tuossa Sleek Mystique Blowout Balmissa (90 ml).

Totally Beachin'ista vielä: kookos ja vanilja ei kuulu munkaan suosikkituoksuihin, mutta tuossa suihkeessa on nimestä huolimatta (Coconut Mango Vanilla Body & Waves Styling Mist) melko mieto ja raikas tuoksu, ei oikeastaan yhtään sellainen perinteinen kookoksen tai vaniljan tuoksu.
1c F ii

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #1238 : 07.09.10 - klo:15:50 »
Mä tykkäsin ainakin Highness-sarjan hiuslakan tuoksusta, en muista ihan tarkkaan mille tuoksui kun kampaaja sitä mulle viime viikolla suihkutteli, mutta se jäi mieleen että ihan hyvä tuoksu oli (ei siis niin hedelmäinen kuin Tigillä yleensä).

Mun puolesta muotoilutuotteet voisi muutenkin olla (hiuslakkaa lukuunottamatta) pienemmissä pulloissa kun niiden loppuun käyttämisessä menee ikuisuus jona aikana tuotteeseen ehtii jo moneen kertaan kyllästymään ja sormet syyhyäisi päästä kokeilemaan jotain uutta kuten nyt. Tosin mä en taida ollakaan mikään suurkuluttaja, sillä laitan muotoilutuotteita yleensä pesun jälkeen 3-4 päivän välein, hiuslakkaa vähän useammin mutta sitäkin joutuu rajoittamaan koska kuivattaa päänahkaa. Harvemmassa on ne tuotteet jotka oikeasti tekee jotain pesujen välillä kun ei föönata tai suoristeta raudoilla.

Poissa tiita

• HAIRahtanut
« Vastaus #1239 : 09.09.10 - klo:11:00 »
Ensimmäinen käyttökerran jälkeen voin sanoa, että olen todella tyytyväinen Tigin Freak of Natureen. Eilen aamulla pesin hiukset, laitoin hiuksiin Let It Be -jätettävää sekä tuota Freak of Naturea ennen föönausta. Tosiaan purkista ei saanut selkoa, että onko siinä lämpösuojaa vai ei, mutta luotin siihen, että eiköhän tämmöiseen tuotteeseen semmoinen laiteta.

Tuote antoi minusta hiuksiin mukavasti rakennetta, jonka pystyi tuntemaan jo ennen föönausta, joten luulen, että tämä toimii myös ilman fööniä. Tämä hieman yllätti minut, koska itse aine oli suht lirua, enkä odottanut, että se toisi hiuksiin niin konkreettisesti jotain tuntua. Tuuheutta föönaamalla myös sai. Seuraavalla kerralla taidan jättää hiusten rääkkäyksen vähemmälle ja testailla miten tosiaan toimii ilman lämpöä.

Ja tuoksuhan on aivan mahtava. Sellainen raikas ja sitruksinen ja tuoksuu myös hetken hiuksissa laiton jälkeen, mutta katooa kyllä kun hiukset kuivuvat.
Kyllä se siitä, koska aina se siitä

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #1240 : 10.09.10 - klo:10:51 »
Tää on nyt puoliksi OT, mutta osaisiko joku vertailla Fudgen Salt Sprayta Tigin Totally Beachin'niin?
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1241 : 15.09.10 - klo:10:48 »
Käväisin katkaisemassa hiuksia siedettävämmän pituisiksi, ja nyt tuloksena keskipitkä, laskeutuva ja helpommin käisteltävä leikkaus. Pääsimme yhteisymmärrykseen kampaajan kanssa  :)
Hän käytti entiseen tapaan TiGin muotoiluaineita, ja olin tunnistavinani yhden tökötin Superstar-nesteeksi. Jotain muutakin tököttiä hän kyllä suihkutti.. pirtsakan tuoksuisia kumpikin.
Nyt pähkäilen, minkä mönjän hankkisin saadakseni hiuksista tulevaisuudessa yhtä kauniisti laskeutuvat ja tuuheat. Tigin muotoiluaineketjusta sain sen kuvan, että Superstar vaatii toimiakseen aina föönin. Hunis ainakin taisi olla sitä mieltä, mutta joku oli saanut tuuheutta kutreihin imankin föönausta. En millään haluaisi joka kerta 'alentua' käyttämään fööniä, mutta kai se sitten on paras opetella (tervetuloa aikuisten maailmaan?!), jos mielin olla edustava ...
Olisko TiGillä jokin muu tuote, jolla saisi tuuheuttavan effektin hiuksiin ilmankin kuumakäsittelyä?
TiGi sen takia, että niitten saatavuus netistä on helppo, ja hinta kohtuullinen... ja olen kampaajan välityksellä jo ehtinyt vakuuttua niiden tehosta näissiä hiuksissa  ;)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #1242 : 15.09.10 - klo:11:14 »
^ Uuden Love Peace & the Planaet sarjan Freak of Nature Volumizer & Thickener toimii ainakin joillain hyvin myös ilman fööniä. Se on siis samantapainen tuote kuin Superstar, muttei ihan niin litkua. Minulla on lasimainen ja raskas bsl-pituinen tukka ja kovin kummoista tuuhennusta en kyllä tuolla saa ilman fööniä. Tuo hieman karkeutta ja pöyhimällä saa hetkellisesti vähän tuuheampaa tuntua, muttei samalla tavalla kestävää kuin föönin kanssa. Mutta lyhyemmällä ja erilaisella hiuslaadulla saattaisi hyvinkin toimia paremmin ilman föönausta.
1bMii, vaalennettu.

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #1243 : 15.09.10 - klo:11:15 »
^^ Small Talkhan on sellainen "työjuhta" jolla saa vähän kaikkea - tuuheutta, käsiteltävyyttä, siloitusta. Osalla tuuheuttaa paremmin, osalla huonommin. Cocky-vaha tyveen hierottuna tuuheuttaa myös ihan kivasti, ainakin jos tukka ei ole kamalan raskas. :) Näitä vois käyttää myös föönatessa.

Superstar Lotion, Queen for a Day-suihke ja Catwalk-sarjan Thickening Gel Creme taas ovat erityisesti föönaukseen tarkoitettuja. Big & Biggeriä taitaa suurin osa föönin kanssa käyttää, mutta en osaa sanoa toimisiko se myös ilman.
So it goes.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1244 : 15.09.10 - klo:17:28 »
Kiitos vinkeistä. Päädyin sitten kuitenkin hankkimaan Superstar-liemen luettuani sen saamia arvioita täällä ja MUA'ssa. Yritin huomioida plussat ja miinukset, ja päätin hankkia sen, koska se ainakin kampaajan käsissä on toiminut joka kerta ja antanut sitä kaivattua tuuheutta. Tallensin korvan taa MUA'n varoitukset liian suuresta annostuksesta ja alion aloittaa vain muutamalla tipalla.
Small talk vaikuttaa muuten lupaavalta, mutta sen vomakkaasta hajusta on niin moni kommentoinut, että se aiheutti kielteisen ostopäätöksen
Strawberrynetin tilaus tuli maksamaan hiemn yli kymmenen euroa, ei liikaa kunnon muotoiluaineesta, joka kestänee ainakin pari vuotta  ...  :) Tosin mietitytti putelin ikä, Strawberrynetin tuntien, mutta oletan tuon olevan niin vahvasti säilöttyä tavaraa, että ei vanhene aivan heti...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii