Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 642723 kertaa)

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #1260 : 23.09.10 - klo:08:35 »
Kiinnostaisi kuulla käyttökokemuksia Rockaholic Fun Times -lakasta. Millainen tuo on verrattuna Masterpieceen? Millainen pito ja tuoksu Fun Timesissa on?
1c F ii

Poissa tuutikuu

• Hiushörhö
« Vastaus #1261 : 23.09.10 - klo:14:37 »
^Fun Times jää suihkuttamisen jälkeen melkoisen märäksi, eikä kuivuttaankaan tee kovaa pintaa vaan jää nimensäkin mukaisesti (Flexible Hairspray) joustavaksi ja liikuteltavaksi. Pidoltaan siis kevyempi kuin Masterpiece. Tuoksu on kirpeän hedelmäinen, mieleeni tulee ensimmäisenä appelsiini.

Poissa hampiainen

• Tukkaguru
« Vastaus #1262 : 23.09.10 - klo:15:12 »
Kevyempi pito tosiaan kuin Masterpiecessä, mutta omasta mielestäni aika tuhtia lakkaa siltikin. Itse tosin tykkään aika keveistä lakoista. Suht voimakkaasta tuoksusta en tykkää yhtään, en osaa keksiä mitään vertailukohdetta sille.

Poissa Kettusieni

• Hiushörhö
  • 1bMii
« Vastaus #1263 : 23.09.10 - klo:19:15 »
Ostin tänään Dirty Secret-kuivashampoota kaksi putelia, kun olivat "toinen kahdella eurolla"-tarjouksessa ja tarvitsin kipeästi uutta kuivashampoota. Ekan kokeilun perusteella tykkään paljon tuon tuoksusta ja koostumus on parempi ja hienojakoisempi kuin Klippoteketillä. Nyt vain pelkään, että puteli tyhjenee itsekseen.. Ei se tässä muutamassa tunnissa tunnu mitenkään tyhjentyneen, mutta vainoharhaisena sitä kuvittelee mitä vaan. :D

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #1264 : 23.09.10 - klo:20:33 »
Fun Times tuoksuu mun mielestä vähän sellaiselle appelsiini-mansikalle, huomattavasti kevyempi tuoksu kuin Masterpiecessä (joka on mun mielestä jo vähän liian voimakkaan hajuinen), myös pito. Eikä jätä niin kiiltävää pintaa kuin Masterpiece, tykkään tätä käyttää esim. avonaisiin hiuksiin ja Masterpieceä sitten ennemmin ponnarin haituvien kiinnittämiseen. Jos pitäisi noiden kahden väliltä valita niin valitsisin Fun Timesin ja sitten kovaan pitoon Hard Headin.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #1265 : 23.09.10 - klo:20:55 »
Mäkin haistan Fun Times -lakassa jotain mansikkaa, mutta tuoksu ei ole liian voimakas. Haistan kyllä lakan jonkin aikaa suihkuttelun jälkeen, mutta esim. Masterpiecen haju on munkin mielestä huomattavasti voimakkaampi ja häiritseväkin toisinaan. Masterpiece tummentaa mun vaaleita hiuksia vähän ikävästi, mutta Fum times ei sitä tee ainakaan yhtä paljoa. Fun times on kevyempi, eikä tee kypäräefektiä, mutta kuitenkin on pidoltaan hyvä. Näistä kahdesta valitsisin (ja valitsen jatkossa) Fun Timesin.

Poissa tuutikuu

• Hiushörhö
« Vastaus #1266 : 23.09.10 - klo:22:04 »
Mun suosikiksi Tigin lakoista on noussut S-factorin Vivacious Hairspray. Pidoltaan ehkä samaa luokkaa kuin Fun Times, mutta suihku on hienojakoisempi eikä niin märkä - halutessaan annostelusta saa hyvinkin kevyen ja lakka kuivuu nopeasti. Kiiltoa on runsaasti ja se tuoksu <3 ! En oikein osaa sanoa onko tämä mansikka...vähän karkkimainen, jää aika voimakkaasti tukkaan, mutta on niin "omantuntuinen" että voisin suihkia tätä vaikka vaatteisiinkin :D

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #1267 : 27.09.10 - klo:08:12 »
Mä olen todella huono käyttämään muotoilutuotteita ja laittamaan hiuksia. Paitsi siis tietysti jätettävää hoitoainetta ja hiukset ponnarille ja vähän lakkaa otsikseen.  :D Nyt ostin kuitenkin Tigin Small Talkin, kun käsittääkseni se on ihan toimiva yleistuote hiusten laittamiseen. Se pääsikin jo testiin viikonloppuna. Hiustenpesun jälkeen laitoin sitä ja föönasin hiukset. Sileä ja tuuhea oli lopputulos, mutta hiukset jäivät aivan mielettömän sähköisiksi! Laitoinkohan tuotetta liikaa? Millä tavoilla juurekset Small Talkia käyttävät noin muuten?

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #1268 : 27.09.10 - klo:08:37 »
^Mä laitan ehkä 3 herneen kokoisen nokareen verran vai kuvaisikohan teelusikallinen paremmin. Tukka on ohut, vähän yli olkapäiden. Sähköistymistä en oo huomannut. Tyveen laitan aina jotain tyvikohottajaa ton seuraksi ja päälle kiiltosuihketta ja tai joicon humidityä. Jatkossa olis tarkoitus yrittää saada kevyellä lakalla pörröt kuriin.
Onko Small talk kerrostunut teillä hiuksiin? Mä oon laiska tukanlaittaja, mutta heti kun laitoin hiuksia ahkerammin viikon pari, niin tukka meni kuivemmaksi ja ehkä jotankin tahmaisen oloiseksi syväpuhdistuspesuista huolimatta. Palautui kyllä kun pesi muutaman kerran eikä laittanut muotoilutuotteita välillä.

Poissa hilpsu

• HAIRahtanut
« Vastaus #1269 : 27.09.10 - klo:16:53 »
Mäkin olen laittanut aina noin teelusikallisen verran tuota. Samoin kuin SH:lla, mullakin hiukset ovat ohuet ja vähän yli olkapäiden. Mä en ole huomannut sähköistymistä tai muutakaan vaikutusta. Ei siis tuuheuta tai siloita mun hiuksia ollenkaan  :(. Lisäämällä aineen määrää tulee vaan järkyttävä lähmäletti.

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #1270 : 27.09.10 - klo:17:34 »
Jännää miten tuo toimivuus vaihtelee. Myös mulla on ohuet, vähän yli olkapäämittaiset hiukset, ja mun päässä Small Talk toimii kyllä ihan hyvin. Laitan ehkä jonkun euron kolikon kokoisen määrän. Tulos ei ole mikään supertuuhea (en usko että tästä tukasta saa tuuheaa millään muotoilutuotteella), mutta paljon ryhdikkäämpi ja jotenkin vähemmän liukas mutta kuitenkin sileä. Ei oo aiheuttanut sähköistymistä, enkä oo huomannut mitään kerrostumistakaan vaikka oon käyttänyt melko säännöllisesti useamman vuoden (pesen kyllä syväpuhdistavalla viikon-parin välein).

Niin ja saatan lisätä tuota vielä pesun jälkeisenä päivänä kuiviin hiuksiin. Ei ole tullut lähmälettiä.
« Viimeksi muokattu: 27.09.10 - klo:17:36 kirjoittanut Ophelia »

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #1271 : 28.09.10 - klo:07:19 »
Kiitti vinkeistä! Mä laitoin eilen aamulla hiustenpesun jälkeen vähemmän Small Talkia hiuksiini enkä föönannut ollenkaan, eikä hiuksista nyt myöskään tulleet sähköiset. Ehkä se oli sitten se föönaus... Omituista. Ensi kerralla kokeilen sitten taas suurempaa määrää. Ihan hyvin tuntui toimivan siloittajana ja tuuheuttajana ilman fööniäkin.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #1272 : 19.10.10 - klo:15:37 »
Nyt pääsin vihdoin testaamaan uutta Sleek Mystique -sarjan kevyttä hiuslakkaa. Se on tosiaankin erittäin kevyt, mutta se HAJU. Yh, erittäin voimakas hajuvesityyppinen tuoksu, joka tarttuu tukkaan leijumaan pitkäksi aikaa. Ja tässä vielä mulla on alla hiusväri (kampaajalla siis laitettiin lakka) joka yleensä tuoksuu voimakkaammin kuin muotoilutuotteet. Kuulemma se lämpösuoja-aerosolikin tekee helposti rasvaisen näköiseksi juuret, joten se jätettiin kokeilematta. Saa jäädä mun puolesta ostamatta, onneksi testasin hajun ennen kuin hankin eBaystä. Yleensä tykkään Tigin tuoksuista mutta tämä on ihan eri tyyppinen, toivottavasti vaan haihtuisi pian pois.

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #1273 : 20.10.10 - klo:21:21 »
^Tuota pelkäsinkin noista uusista Catwalkeista.  :-[ Etenkin kun olen tosi hajuherkkä ja tuoksut vaikuttavat todella paljon molempiin suuntiin, esimerkiksi pahimmillaan jos jokin tuoksu ei miellytä niin tuotteen käyttäminen jäi sitten siihen.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #1274 : 20.10.10 - klo:21:55 »
Joo oli ihan kamala, hiukset haisi vielä nukkumaan mennessäkin tosi voimakkaasti.  0_0