Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 643973 kertaa)

Poissa tuutikuu

• Hiushörhö
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #1275 : 21.10.10 - klo:09:31 »
^Nuuhkaisin myös parista Sleek Mystique -pullosta (en ajatellut mitä tuotteet olivat, toinen taisi olla Fast Fixx) ja hyi kamala - kammottava, vanhaa parfyymiä muistuttava tunkkainen tuoksu. Your Highness -tuoksut vielä marjaisuudessaan jotenkin menettelivät, hiuslakkaa olen käyttänyt jo pullollisen, mutta näitä en ainakaan tuoksun puolesta ostaisi.

Poissa tuutikuu

• Hiushörhö
« Vastaus #1276 : 30.10.10 - klo:00:24 »
Laitoin tukkaan jokin aika sitten arsenaaliini eksynyttä Foxy Curls Contour Creamia - yllätyksekseni tuote ei ollutkaan mielikuvani mukaisesti valkoista vaan tummempaa, beigen (?!) sävyistä. Onko tämä tuotteen normaali väri? Tuoksu on kyllä ihana, eikä koostumuskaan vaikuta mitenkään kummalliselta..

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #1277 : 30.10.10 - klo:15:32 »
^En tiedä, voiko tähän mitenkään verrata, mutta ainakin minun Foxy Curls-hoitis on aika kellertävää, niin jospa nuo "erivärisyys" pätisi muihinkin sarjan tuotteisiin..?
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #1278 : 30.10.10 - klo:15:53 »
Minä olen kokeillut monia Tigin muotoilutuotteita, ja vain harvat ovat hintansa veroisia. Vuosia sitten käytin Manipulator-vahaa, josta tykkäsin paljon. Uutta en ole kuitenkaan hankkinut tilalle. Toinen suosikkini on Hard head-lakka. Sitä minulla on pikkupullo vieläkin. Myös Rockaholic-sarjan Groupie on loistava tuote lyhyille hiuksilleni. Tuoksukin on mukavan mieto ja miellyttävä.

Huonoja tuotteita testaamistani ovat olleet: Cocky. Kuiviin hiuksiin ok, mutta kosteissa hiuksissa sai aikaan hirveän rasvaletin, enkä pitänyt tuoksusta. Lahjoitin pois. Superstar-kampausneste (ei suihke) toimii toisinaan, yleensä silloin kun tukka on kasvanut ulos mallistaan. Sitten oli joskus käytössä jokin ikivanhaa sarjaa oleva kampausneste, joka ei tehnyt tukalle mitään. Tästä syystä en ole ollut innokas kokeilemaan uutuuksia.   :(
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #1279 : 31.10.10 - klo:12:03 »
Huonoja tuotteita testaamistani ovat olleet: Cocky. Kuiviin hiuksiin ok, mutta kosteissa hiuksissa sai aikaan hirveän rasvaletin, enkä pitänyt tuoksusta. Lahjoitin pois. Superstar-kampausneste (ei suihke) toimii toisinaan, yleensä silloin kun tukka on kasvanut ulos mallistaan.

Mä taas tykkään hirveästi nuista molemmista, varsinkin tuosta Superstarista! Tuolla nesteellä saa halutessaan semmosta luonnollista tuuheutta ja rakennetta, tai sitten ihan kunnon tuuhennoksen riippuen miten paljon ainetta käyttää. :) Mitä enemmän laitat, sen tuuheampi lopputulos enkä ainakaan itse oo huomannut minkäänlaista lähmääntymistä laitto miten paljon tahansa. Ja tuo tuoksu on just täydellinen! Oothan ottanu huomioon että tuo on aine aktivoituu lämmössä, eli edellyttää föönausta? :) Mutta siis ainakin mun melko lyhyisiin hiuksiin tehoaa tosi hyvin ja on muuten todella riittoisaa ainetta! Oon omistanut tuon putelin nyt hiukan yli vuoden muistaakseni, käyttänyt aina muutaman kerran viikossa eikä ainetta oo kulunut vielä edes puoliakaan. On muuten hinta-laatusuhde tässä tuotteessa kohdillaan.  :-*

Tuossa Cockyssa taas on se huono puoli, että jos laittaa vähänkin liikaa saa hiuksistaan helposti rasvaletin, eli sen annostelun kanssa tulee olla hieman tarkkana. Muuten on kyllä sekin ihan näppärä tuote. :)
3a F ii

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #1280 : 31.10.10 - klo:19:49 »
Ei tuo Superstar minulla lähmännyt, ja aion minä sen käyttää loppuun. Aina olen käyttänyt fööniä sen kanssa. Kiitos muuten vinkeistä.

Cockyssa tosiaan inhotti myös se tuoksu. Vaikka laitoin sitä kosteaan tukkaan vain vähän ennen föönaamista, niin silti tuli rasvaletti. Lisäksi tuolla tavalla käytettynä se sai hiuspohjan kutisemaan.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa silikooni

• Hiushörhö
« Vastaus #1281 : 03.11.10 - klo:14:19 »
Kävin juuri kampaajalla ja laittoi hiuksiin Cockya. Olen jo aiemmin hehkuttanut, miten upea lopputulos sillä tulee kun kerrostetut hiukset föönataan oikein möyheiksi. Jälleen hiukset niin upeat, ettei taida raskia nukkumaan tänään mennäkään. Eli tykkään tuosta aineesta tosi paljon, ja kunhan entisiä muotoilutuotteita saan vähemmäksi kulutettua, niin ehdottomasti ostan sitä itsellekin.
Koodilla JIB015 $10 alennus iHerbin ensitilaajille.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #1282 : 03.11.10 - klo:15:28 »
^Laittoiko kampaajasi sitä kuiviin hiuksiin vahan tapaan, vai miten?

Poissa silikooni

• Hiushörhö
« Vastaus #1283 : 03.11.10 - klo:15:42 »
Hiukset olivat vielä hiukan nihkeät. Kampaaja hieroi kämmeniinsä Cockya aivan pari pisaraa ja vahan tavoin käsitteli aineella sitten hiukset kauttaaltaan ensin tyvestä ja sitten puristeli loput latvoihin. Tuo pari pisaraa näkyi riittävän hyvin parisen senttiä korvien alapuolelle yltäviin, kerrostettuihin hiuksiin. Föönatessa tyvi kohosi tosi helposti ja hyvin ja ennen kaikkea hiukset tuntuvat uskomattoman jämäköitä ja ihanilta!Tuoksu on myös hyvä, kevyt ananaksen tuoksu jää myös vähäksi aikaa hiuksiin.
Koodilla JIB015 $10 alennus iHerbin ensitilaajille.

Soven

• Vieras
« Vastaus #1284 : 24.11.10 - klo:13:28 »
Onko joku kokeillut sekä Control Freak -seerumia että Save The Earth Straightener and Defrizzeriä? Kuvauksen perusteella vaikuttavat aika samantyyppisiltä tuotteilta. Jälkimmäinen kuulostaa ehkä vielä houkuttelevammalta hoitavuuden ja luontaisuuden takia, mutta ennen opintotukien saapumista tässä on vielä hyvää aikaa jahkailla  :D

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #1285 : 25.11.10 - klo:18:40 »
Onko Tigillä enää mitään suihkittavaa lämpösuojaa? Jotain vanhan Spritz&Shinen tyylistä?

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #1286 : 27.11.10 - klo:09:56 »
^
Toi Eco Freako tuoksuukin jo niin ihanalta että tekisi mieli hankkia ihan sen takia  :l Mä vaan en ole vielä oikein keksinyt mitä tekisin sillä pitkien hiusteni kanssa.  :-\

No ainakin sen verran olen nyt keksinyt tuolle käyttöä, että sillä pysyy lettikiharat todella hyvin jos letittää yöksi.  ;) Normaalisti hiukseni suoristuvat alta aikayksikön.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #1287 : 28.11.10 - klo:23:34 »
Miten pitkätukkainen voisi hyödyntää suihkepullossa olevia lakkoja? Ostin joskus vahingossa superstar-lakan, vaikka piti ostaa se nestemäinen tuuheuttaja (voi olla, että sain väärän tuotteenkin, mutta en tajunnut sitä silloin). Olen ostanut myös maxxed out(?) -lakan, mutta sillekään en ole keksinyt käyttöä. Käyttäkö kukaan niitä tavallisen aerosolilakan asemesta?

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #1288 : 29.11.10 - klo:00:00 »
^
Jos esim haluaisin laineita, suihkisin tuota hiuksiin ja kiepauttaisin ne sitten sykerölle pään päälle kuivumaan.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #1289 : 30.11.10 - klo:18:20 »
Onko tigin s factor papay- suihkittava kuinka lähmäävää? Millainen suihke, tuleeko kerralla paljon vai vähän? Rakastuin tuohon tuoksuun ja hakusessa olisi joku jätettävä joka kosteuttaisi tukkaa vähän. Mitenkään kovin hoitavaa ei tarvitse olla, kunhan vähän siloittaisi ja kosteuttaisi, varsinkin nyt pakkasella tuntuu että jätettävälle on taas tarvetta.