Huonoja tuotteita testaamistani ovat olleet: Cocky. Kuiviin hiuksiin ok, mutta kosteissa hiuksissa sai aikaan hirveän rasvaletin, enkä pitänyt tuoksusta. Lahjoitin pois. Superstar-kampausneste (ei suihke) toimii toisinaan, yleensä silloin kun tukka on kasvanut ulos mallistaan.
Mä taas tykkään hirveästi nuista molemmista, varsinkin tuosta Superstarista! Tuolla nesteellä saa halutessaan semmosta luonnollista tuuheutta ja rakennetta, tai sitten ihan kunnon tuuhennoksen riippuen miten paljon ainetta käyttää.

Mitä enemmän laitat, sen tuuheampi lopputulos enkä ainakaan itse oo huomannut minkäänlaista lähmääntymistä laitto miten paljon tahansa. Ja tuo tuoksu on just täydellinen! Oothan ottanu huomioon että tuo on aine aktivoituu lämmössä, eli edellyttää föönausta?

Mutta siis ainakin mun melko lyhyisiin hiuksiin tehoaa tosi hyvin ja on muuten todella riittoisaa ainetta! Oon omistanut tuon putelin nyt hiukan yli vuoden muistaakseni, käyttänyt aina muutaman kerran viikossa eikä ainetta oo kulunut vielä edes puoliakaan. On muuten hinta-laatusuhde tässä tuotteessa kohdillaan.

Tuossa Cockyssa taas on se huono puoli, että jos laittaa vähänkin liikaa saa hiuksistaan helposti rasvaletin, eli sen annostelun kanssa tulee olla hieman tarkkana. Muuten on kyllä sekin ihan näppärä tuote.