Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 642872 kertaa)

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #1290 : 01.12.10 - klo:11:49 »
^Mulla ei ainakaan lähmännyt, ei kyllä kosteuttanutkaan lainkaan ja siksi en tuota ole uutta ostanutkaan, takut kyllä selvitti. Tuoksu hyvä kyllä.
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #1291 : 02.12.10 - klo:01:11 »
^^ Mullakaan ei kosteuta juuri lainkaan, käyttelin tuota ennen kuin paremmasta tiesin. Pullokin on mielestäni vähän hankala ja suihke ei tule makuuni tarpeeksi hienojakoisesti.
So it goes.

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #1292 : 04.12.10 - klo:22:41 »
Ihmetyttää, miksei Save the Earth-lämpösuojaa ole Tigin sivuilla eikä nettikaupoissa. Stockmanneilta kuitenkin löytyy.  ::)
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :

Poissa Georgina

• Hiushörhö
« Vastaus #1293 : 08.12.10 - klo:12:13 »
Onko Girl Toys-kiiltotippojen valmistus lopetettu? Pullo on kestänyt käytössä ikuisuuden ja nyt pitäisi ostaa uusi.  On ollut usein takkuinen pörrötukka-päivien pelastus. :)

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #1294 : 08.12.10 - klo:17:23 »
^
Mun muistaakseni se lopetettiin. Ebaysta voi vielä löytyä. S-factorilta ja Rockaholicilta löytyy vielä jotain muita kiiltotippoja.  ;)
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #1295 : 08.12.10 - klo:17:51 »
^ Oon nähnyt nuita kiiltotippoja myös joissain ulkomaalaisissa nettikaupoissa.  :)
3a F ii

Poissa silikooni

• Hiushörhö
« Vastaus #1296 : 08.12.10 - klo:19:15 »
Rockaholic Shine Blasteria voin kyllä lämpimästi suositella.
Koodilla JIB015 $10 alennus iHerbin ensitilaajille.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #1297 : 30.12.10 - klo:09:46 »
Onko kukaan muuten hankkinut S-Factorin Satin Spunia?
Miten on toiminut, miten olette käyttäneet?
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #1298 : 13.02.11 - klo:15:16 »
Mulla on nyt ollut muutaman kerran käytössä TIGIn Catwalk-sarjan Thickening Creme Gel, joka on ollut tosi iloinen yllätys. Tuuhentavia tuotteita on tullut kokeiltua vuosien saatossa monia, monia, ja aina olen palannut Superstariin. Tästä tuli kyllä nyt vakavasti otettava kilpailija. Tuuheus ehkä pysyy jopa paremmin ja lopputulos on luonnollinen. EI kuivata, ei lähmää.  :l

Oma hius siis ohutta ja lasimaista, noin polkkapituista.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

murungi

• Vieras
« Vastaus #1299 : 07.03.11 - klo:21:53 »
Itse tällä hetkellä olen käyttänyt vähän yli olkapäiden pituisiin, hentoihin, mutta runsaisiin hiuksiini tuuhennokseksi Superstar Queen for a dayta. Mietin, että uskaltaisiko mukaan laittaa joko Small talkia tai tuota yllämainittua thickening creme gelia lisätuuheutukseksi?  ??? Olisin tekemässä tilausta ja toisen vain valitsisin, kumpaa suosittelisitte?

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #1300 : 12.03.11 - klo:09:26 »
^Toki uskaltaa. Tigin tuotteita on kai "tarkoituskin" yhdistellä. Mä laitan yleensä pituuksiin small talkia ja tyveen tuota spraytä.

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #1301 : 12.03.11 - klo:14:35 »
Mietin, että uskaltaisiko mukaan laittaa joko Small talkia tai tuota yllämainittua thickening creme gelia lisätuuheutukseksi?  ??? Olisin tekemässä tilausta ja toisen vain valitsisin, kumpaa suosittelisitte?

Tuuheuttavat jotakuinkin yhtä hyvin, mutta mielestäni Thickening Gel Creme on lähes kaikilta muilta ominaisuuksiltaan parempi: tukka jää sileämmäksi ja pehmeämmäksi, aine ei tunnu lähmäiseltä, on helpompi levittää, parempi tuoksu ja toimivampi pakkaus. Small Talk taas on muuten ihan toimiva tuote ja sillä saa kyllä kivan tukan lopulta, mutta sen käsittely on ärsyttävää, sillä tuote on tahmeaa lähmää, jota saa pestä puoli pöivää sormista irti ja sitä helposti myös annostelee liikaa ja epätasaisesti, jolloin saattaa lähmätä. Mun ääni siis ehdottomasti Thickeningille, käytän sitä aina föönauksessa tyvivaahdon kaverina enkä pois vaihtaisi :)

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1302 : 25.03.11 - klo:19:32 »
Kävin muutama päivä sitten kampaajalla ja siellä laitettiin S-factorin Seriously Straightia. Ostin saman tien pullon mukaan eikä Suomen hinta edes kirpaissut -- elin vuosikaudet siinä uskossa, että hiuksistani ei vain yksinkertaisesti saa sileitä pehmeitä, suoria ja kauniisti laskeutuvia millään maailman taikatempuilla. Ja sitten siihen tarvittiin vain fööni ja tätä ihmeainetta  :o

Minulla on ohut ja hento, mutta luonnonkihara ja siten aina enemmän tai vähemmän pörröinen hius. Tämän avulla se pysyy suorana koko päivän näyttämättä kuitenkaan lättänältä tai lismaiselta ja hiukset pysyvät kauniisti eroteltuina eivätkä ajaudu suortuviksi. Ja mikä parasta, ILMAN rautoja, jotka vaurioittavat helposti hiuslaatuani.

Sisältö on suunnilleen pelkkää silikonia, mutta sumu on todella hienojakoista ja mukana on myös muotoilevia tuotteita, joten lähmää ja latistumista ei tarvitse pelätä, vaan hius on sileydestään ja ultrapehmeydestään huolimatta myös ilmava. Tukea tässä ei ole oikeastaan lainkaan, joten jättää mahdollisuuden myös vahn ja lakan käytölle jos tuuheutta kaipaa.

Ilmeisesti tämä on ollut markkinoilla ainakin 4-5 vuotta, mutta itse törmäsin tuotteeseen vasta nyt. Mii laiks sou mats  <3

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #1303 : 13.04.11 - klo:23:20 »
Voiko olla, että Dumb Blonde Smoothing Stuffini olisi mennyt vanhaksi? Ostin sen viime kesänä, jolloin käytin sitä noin vajaa puoliväliin, sen jälkeen olen käyttänyt vähemmän ja viime aikoina en ole hetkeen koskenutkaan siihen. Tänään kuitenkin muistin tuon mainion aineen ja se tuntui jotenkin huvenneen viime näkemästä ja muuttuneen nestemäisemmäksi. Kädessä se ei ole enää niin pehmeää ja kreemimäistä kuin muistan, vaan litkuisempaa ja vaalea möhnä on enemmän erillään nestemäisemmästä osasta, ei kuitenkaan kovin radikaalisti. Tuntuu kuitenkin päähän toimivan ihan ok.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #1304 : 14.04.11 - klo:23:12 »
^Kokeile ensiavuksi sekoittaa sitä jollain hammastikulla tms josko se yhtään auttais. Mulla on ollut ehkä saman aikaa tai kauemmin eikä oo mennyt miksikään. Oon säilyttänyt kuivassa.

Mäkin tulin hankkineeksi eco awesomen thickening gelin, mutta en huomannut mitään ihmeellisistä verrattuna muihin tigin tuuheuttaviin. Onkohan mun tukka ihan toivoton... Noh, kokeilut jatkukoon.