Mä nappasin vähän heräteostoksena mukaani
Curlesque Lightweight moussen eli kiharoille hiuksille tarkoitetun muotovaahdon. Tuon on siis tarkoitus olla tueltaan melko luonnollinen tai kevyt, koska erikseen oli strong-versio. Pari kertaa olen nyt kokeillut. Levitän sormin koko tukkaan ja puristelen pituuksia ja latvat "kiharoille". Tukalla on pituutta suunnilleen lapaluihin ja on siis luonnonkihara.
Vetää muuten tukan tosi nätisti ja tasaisesti kiharalle verrattuna muotovaahtoihin, joita oon joskus käyttänyt. Eli vaikuttaa vallan toimivalta ja olen oikeastaan ihan positiivisesti yllättynyt

. Ja kiharat tuntuu ilmavilta ja tuuheilta ja ei sellaisilta tönköltä, joita jotkut muotovaahdot aiheuttaa.
Annostelussa saa olla vähän tarkka. Vedin ekalla kerralla saman määrän kuin muotovaahtoja ennenkin ja se oli liikaa. Tukka tuli paikoittain tahmeaksi. Toisella kerralla muistin vähentää, mutta silti tyven lähelle tuli pari hiukan tahkeaa kohtaa. Puteli on aika pieni, mutta ehkä se sitten riittää ihan ok:sti, kun tarvittava määrä ei tunnu olevan kauhean iso.