Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 644131 kertaa)

Poissa Sassy

• HAIRahtanut
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #1305 : 15.04.11 - klo:00:12 »
Horros: Ostin omani alelaarista ja hämmästykseksi ainetta oli vain puoliväliin purkkia. Käytin sitä lähinnä latvasuojan korvikkeena lyhyemmässä tukassa, joten ei kulunut kovin nopeaa vauhtia. Omallani kävi täsmälleen samalla tavalla vähitellen, eli nestettä tuli päälle, mutta ei tuo käyttöä haitannut. Tänään käytin aineen loppuun, tuoksui samalta kuin ennen ja vaikuttikin ihan samalla tavalla. En siis usko että siitä on mitään haittaakaan, aika pelkästään silikonia kai tuo muutenkin on  :)
1c M ii, BSL-pituudesta kasvattelua vyötärölle

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #1306 : 04.05.11 - klo:20:43 »
Osaisiko joku verrata Dumb Blonde Smoothing Stuffia Small Talkiin tai After Partyyn? Onko se samankaltainen jomman kumman kanssa vai jotain siltä väliltä?

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #1307 : 04.05.11 - klo:21:13 »
^Mun mielestä se on ihan erilainen. Aika kevyt kiiltoa hieman tuova silottaja. ST ja AP ovat paljon jytympää kamaa. ST:a laitan ennen föönausta ja Smoothing stuffia ennen lakkaa. AP on jäänyt tosi vähälle käytölle.

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #1308 : 05.05.11 - klo:15:28 »
^OK, kiitos tiedosta. AP on mun tarkotuksiin liian kevyttä, joten eipä kannata tuhlata rahoja tuohon Smoothing Stuffiinkaan.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #1309 : 06.05.11 - klo:14:15 »
Itse on käyttänyt ST:ta ja AP:ta. After Party oli huomattavasti tehokkaampaa. ST:lla tuntuu, että saan vaan rasvaisen tunnun tukkaan, mutta silti se on pörröinen  >:D

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #1310 : 06.05.11 - klo:15:49 »
Minulle After Party taas on sellainen turhahko, laitan yleensä suoristamisen jälkeen latvoihin ja pituuksiin hippusen, mutta Smoothing stuff taas pehmentää ja silottaa hiuksia todella selkeästi, minkä huomaa etenkin jos jättää hiukset kiharoille. Muuten oikein mukava tuote, mutta ärsyttää kun pieni hilehippu jää kätösiin.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #1311 : 07.05.11 - klo:07:35 »
^Nuo hileet on kyllä ärsyttäviä  :P Ja yleensä ne eksyy housunlahkeeseen...

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #1312 : 21.06.11 - klo:19:58 »
Tämä ketju on näköjään vähän nukahtanut, joten herättelenpä tätä pienellä kysymyksellä :D Eli pesun jälkeen kosteisiin hiuksiini käyttämä geeli alkaa vedellä viimeisiään, ja tarvitsisin jonkin uuden tuotteen tilalle. Olen miettinyt Cockya ja Superstar-nestettä, mutta en osaa päättää niiden välillä. Kumpi noista olisi parempi kutakuinkin tällaiselle hiusmallille: http://www.starandstyle.com/emma-watsons-short-hairstyle-at-the-david-latterman-show.html? Hiukseni ovat paksut ja hiukan vaikeasti hallittavat, ja erityisesti nyt kostealla säällä ne tahtovat taipua vähän mihin sattuu. Ja muitakin tuotteita kuin Cockya ja Superstaria saa suositella :)
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #1313 : 22.06.11 - klo:01:22 »
^ En ainakaan usko, että Superstarista on hyötyä, sillä se tuo vain volyymia föönatessä mutta ei pitoa. Cocky tuo myös pitoa ja sitä voi käyttää kuivaankin tukkaan, joten se varmasti sopisi sulla paremmin. Cocky kuitenkin sopii parhaiten pörröttelyyn ja osioiden erotteluun, joten en osaa sanoa onko sekään hakemasi tuote. Joku lyhythiuksinen osaa varmasti siitä paremmin sanoa. :)
So it goes.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #1314 : 26.06.11 - klo:19:03 »
Minulla on kokemusta sekä Superstar-nesteestä että Cockysta. Hiukseni ovat lyhyet ja ohuet. Omalla kohdallani molemmat ovat olleet lähinnä rahan haaskausta. Superstarilla en ole saanut huomattavaa tuuheutta tukkaan, vaikka käytän sitä aivan ohjeen mukaan. Cocky ei myöskään toiminut. Kosteisiin hiuksiin laitettuna (föönin kanssa laitettuna) se aiheutti hirveän rasvaletin, vaikka laitoin sitä vain vähän. Kuivassa tukassa toimi vähän paremmin, mutta mikä tahansa muu vaha toimii minulla paremmin kuin tuo. Manipulator-vahasta olen tykännyt, samoin punaisessa pullossa olevasta Rockaholic Groupie-suihkepomadasta.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #1315 : 27.06.11 - klo:20:39 »
Laitoin nyt sitten tilausta menemään, ja tulossa on cocky ja hard to get. Saa nyt sitten nähdä että miten tuo cocky toimii, mutta muistelen lukeneeni että se on toiminut paremmin paksuhiuksisilla  :) Eli heti kun paketti saapuu, niin täytyy kyllä testata!
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1316 : 17.08.11 - klo:13:35 »
Onko kenelläkään kokemuksia tuosta Save the Earth lämpösuojasta? Olen vähän harkinnut sitä Nexxuksen Canopyn seuraajaksi - Canopystä tykkään kyllä kovasti, mutta olisi kiva saada lämpösuoja lähikaupasta, se on kuitenkin melkeinpä eniten käyttämäni hiustuote...
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Anki

• Yleisvalvoja
  • HAIRahtanut
« Vastaus #1317 : 23.08.11 - klo:08:58 »
Mä nappasin vähän heräteostoksena mukaani Curlesque Lightweight moussen eli kiharoille hiuksille tarkoitetun muotovaahdon. Tuon on siis tarkoitus olla tueltaan melko luonnollinen tai kevyt, koska erikseen oli  strong-versio. Pari kertaa olen nyt kokeillut. Levitän sormin koko tukkaan ja puristelen pituuksia ja latvat "kiharoille". Tukalla on pituutta suunnilleen lapaluihin ja on siis luonnonkihara.

Vetää muuten tukan tosi nätisti ja tasaisesti kiharalle verrattuna muotovaahtoihin, joita oon joskus käyttänyt. Eli vaikuttaa vallan toimivalta ja olen oikeastaan ihan positiivisesti yllättynyt :). Ja kiharat tuntuu ilmavilta ja tuuheilta ja ei sellaisilta tönköltä, joita jotkut muotovaahdot aiheuttaa.

Annostelussa saa olla vähän tarkka. Vedin ekalla kerralla saman määrän kuin muotovaahtoja ennenkin ja se oli liikaa. Tukka tuli paikoittain tahmeaksi. Toisella kerralla muistin vähentää, mutta silti tyven lähelle tuli pari hiukan tahkeaa kohtaa. Puteli on aika pieni, mutta ehkä se sitten riittää ihan ok:sti, kun tarvittava määrä ei tunnu olevan kauhean iso.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #1318 : 28.08.11 - klo:18:00 »
En tiennyt laittaako tämä kysymys Lämpösuoja-ketjuun vai minne mutta kun Tigistä kun kysymys, niin olkoon nyt täällä... Eli onko kellään kokemuksia Rockaholic Rock My World Stellar Smoothing Creamista?

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #1319 : 01.09.11 - klo:16:53 »
Mulla on ikävä Tigin Smooth & Shinea. Se silotti ja suoristi eikä lähmännyt yhtään. Ainakaan Smoothing Lusterizer ei toimi samalla tavalla, vaikka onkin ihan ok. Onko Tigillä enää mitään Smooth & Shinen kaltaista?