Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 642869 kertaa)

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #1320 : 02.09.11 - klo:07:56 »
^ Smooth & Shinea on vielä saatavilla ainakin Strawberrynetissä, mutta jos haluat tuolle korvaajan löytää niin L´anzan Smoother voisi olla hyvä valinta. Tigillä ei taida tällä hetkellä olla vastaavaa yhtä kevyttä silottajaa, ellei sitten S-factor Silky Smooth Moisture Serumista olisi Smooth&Shinen korvaajaksi, oletko sitä testaillut? Catwalk Sleek Mystique -sarjassakin on ainoastaan se Blow-out Balm mikä on tosi pienessä 90ml pullossa, ja nuo uudemmat sarjat taitaa olla tuoksuiltaankin aika eri maailmasta kuin vanhat Tigit.
« Viimeksi muokattu: 09.09.11 - klo:10:15 kirjoittanut Kaisa »
1c F ii

Temssi

• Vieras
« Vastaus #1321 : 16.09.11 - klo:07:41 »
Minulla on kokemusta sekä Superstar-nesteestä että Cockysta. Hiukseni ovat lyhyet ja ohuet. Omalla kohdallani molemmat ovat olleet lähinnä rahan haaskausta. Superstarilla en ole saanut huomattavaa tuuheutta tukkaan, vaikka käytän sitä aivan ohjeen mukaan. Cocky ei myöskään toiminut. Kosteisiin hiuksiin laitettuna (föönin kanssa laitettuna) se aiheutti hirveän rasvaletin, vaikka laitoin sitä vain vähän.  

Ostin n. vuosi sitten Tigin Cockyn ja tuloksena oli todellakin todella rasvainen tukka. Nyt äsken kokeilin uudelleen ja sama tulos.
Menin sitten MUA:n sivuille lukemaan kokemuksia ja ja samasta ongelmasta sielläkin kerrottiin. Moni käyttäjä valaisi kuitenkin sitä, MITEN sitä tulee käyttää: Eli määräksi riittää maksimissaan vain herneen kokoinen annos - jotkut käyttävät tästäkin vain puolet, eli less is more.

Tuote hierotaan huolellisesti sormien ympärille - ei niinkään kämmenelle ja siitä viedään sormin rauhallisesti läpi hiuksien pää alaspäin. Tuotetta hierotaan lähinnä juuriin - ei lainkaan latvoihin - koska tarvittava määrä riittää sinnekin, kunhan kampaa hiukset tiheäpiikkisellä kamalla ennen muotoilua.

No, kokeilin vielä kerran Cockya, ennenkuin kuin heittäisin sen mäkeen näillä neuvoilla ja täytyy sanoa, että olen todella tyytyväinen! Minulla on kerostettu polkkatukka ja luonnostaan piikkisuora.
Nyt esim latvojen taivutukset alaspäin pysyivät hyvin vielä seuraavanakin päivänä, vaikka nomipäivinä hiukseni ovat jo tässä vaiheessa täysin muodottomat - joskus jopa samana päivänä myöhemmin.

Tuuheutta ja rakennetta tuli föönauksen jälkeen kiitettävästi, mutta ei minun hiuslaadulle ole varmaan edes olemassa mitään, joka pitäisi tuuheuden yllä... Joka tapauksessa tuo föönauksen muodon säilyminen oli iloinen yllätys ja kampauksen voi vaivatta korjata seuraavana päivä föönaamalla hieman kuivia hiuksia.
Mielestäni Cockyn toimivuuden salaisuus on siinä, että sitä tulee käytää todella pieni määrä - vaikkapa kuoritun pistaasipähkinän kokoinen annos...
« Viimeksi muokattu: 16.09.11 - klo:08:20 kirjoittanut Temssi »

carrot

• Vieras
« Vastaus #1322 : 16.09.11 - klo:10:02 »
Tigiltä on tulossa uusi muotoilusarja Candy Fixations! Pintaa-blogista huomasin promovideon: http://www.pintaa.blogspot.com/ Vaikuttaa mielenkiintoiselta uutuudelta!  :)

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #1323 : 19.09.11 - klo:19:06 »
Olen nyt muutaman kerran käyttänyt Superstar-nestettä ja olen ihan tyytyväinen sen tuomaan kuohkeuteen. Kaipaisin kuitenkin jotain siloittavaa tuotetta tämän kaveriksi, ideoita? Small talk?

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #1324 : 23.09.11 - klo:00:38 »
Täältä näkee jo Candy Fixations-tuotteet: http://www.tigistore.com/Education/pm-2336-2-candy-fixations-display.aspx
Mielenkiintoisia ovat, tykkään pakkausten ulkonäöstä ja noiden kuvausten perusteella voisin kotiuttaa vaikka kaikki tuotteet.
So it goes.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1325 : 24.09.11 - klo:13:40 »
^ Tosta saa mielikuvan siitä, että tuoksut on tosi makeita ja voimakkaita. Ei mua varten. Hauskan näköset pakkaukset kyllä ja ainahan se on kiintoisaa kun tulee uusia tuotteita markkinoille!
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Retro

• Vieras
« Vastaus #1326 : 27.09.11 - klo:20:08 »
^^ Oi, kuulostavat hauskoilta, voisi melkein pistää hankkimisen harkintaan.  ;)

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #1327 : 18.10.11 - klo:15:18 »
Olen nyt muutaman kerran käyttänyt Superstar-nestettä ja olen ihan tyytyväinen sen tuomaan kuohkeuteen. Kaipaisin kuitenkin jotain siloittavaa tuotetta tämän kaveriksi, ideoita? Small talk?

Mä olen tykännyt käyttäa Superstar-nesteen kanssa Superficialia silottamaan latvoja, mutta sitä ei vaan taida enää olla myynnissä missään. :/

Uusia Candy Fixations -muotoilutuotteita näkyy jo saavan ainakin Feeluniquesta, ja Suomessakin nuo tulee ilmeisesti marraskuun alussa kauppoihin.
1c F ii

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #1328 : 18.10.11 - klo:21:10 »
Uusia Candy Fixations -muotoilutuotteita näkyy jo saavan ainakin Feeluniquesta, ja Suomessakin nuo tulee ilmeisesti marraskuun alussa kauppoihin.

Iiks! Oonkin odotelllut näitä jo! Laitoin Sugar Shock -sokerisuihkeen heti tilaukseen. Jokin tämän tyyppinen kuivaan tukkaan käytettävä, tuuheutta ja rakennetta antava tuote olikin hakusessa. Ei mulla muuta  ;D

Poissa Nala

• Hiushörhö
« Vastaus #1329 : 18.10.11 - klo:22:33 »
Oi että nyt mä tiedän mitään tilaan itselleni ennenaikaiseksi synttärilahjaksi  ;D Glaze Haze on pakko saada ja varmaan melkein kaikki muutkin!
Ensimmäisestä iHerbin alle 40$ tilauksesta 5$ alennusta ja yli 40$ tilauksesta 10$ alennusta koodilla IRA890

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1330 : 18.10.11 - klo:23:09 »
Ostin itselleni Catwalk Curlesque-sarjan muotovaahdon Strong Moussen. Enhän mä malttanut odottaa että edellinen muotovaahto loppuu, vaan piti heti päästä korkkaamaan ja ottaa testikierros :) Tuoksu on aika mummo, en kauheasti tykännyt mutta kai siihen tottuu. Moni muu siitä varmaan tykkäis :) Suutin tossa on tosi kapea, eikä vaahtoa tule liikaa kerralla. Ja kyllä, toi korostaa kiharoita paremmin kuin mikään muotovaahto aiemmin! En siis käytä fööniä joten en tiedä miten sen kanssa toimisi, annan hiusten kuivua itsekseen. Ensivaikutelma oli kyllä hyvä. Luulen että annostelin sitä nyt ekalla kerralla hiuksiini liikaa, koska seuraavana päivänä tuntuivat nopeasti lähmäiseltä. Ostin omani Tallinnan Kaubamajasta, maksoi 14,50€.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa mariposa

• Haiven
  • *
« Vastaus #1331 : 25.10.11 - klo:07:52 »
Uusia Candy Fiaxations tuotteita saa ainakin jo Velvet kampaamosta Eerikinkadulta Helsingistä. Totally Baked ja Sugar Dust vaikuttivat mielenkiintoisilta :)

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #1332 : 27.10.11 - klo:16:42 »
Laitoin Sugar Shock -sokerisuihkeen heti tilaukseen. Jokin tämän tyyppinen kuivaan tukkaan käytettävä, tuuheutta ja rakennetta antava tuote olikin hakusessa. Ei mulla muuta  ;D

Nyt tämä on saapunut ja täytyy sanoa, että on eka tuote, joka mulla toimii kuivassa tukassa! Aamuni ovat pelastetut, ei tarvitse enää pestä hiuksia aamulla ja föönata kuosiin. Voi kivasti pestä illalla ja antaa kuivua itsestään, kohottaa tyven sitten Sugar Shockilla aamulla :)

Käytin tätä siten, että erottelin päälaelta päällimmäiset hiukset pinnillä sivuun ja suihkin aika vapaasti lähinnä tyveen ja muutaman sentin siitä alemmas, sen jälkeen pöyhin ja puristelin tyveä reippaasti. Tämän jälkeen annoin kuivua ja toisin saman uusiksi. Aika runsaasti sai ruiskia, eikä lähmännyt. Sitten vaan tyven kuivuttua harjasin päällihiukset ja valmis! Mun mielestä tuli ihan yhtä hyvä lopputulos, kuin föönin kanssa jollakin tyvisuihkeella (no ihan Big & Biggerin tulokseen ei päässyt sentään). Ei jäänyt yhtään koppuroitakaan. Mulla föönaus tekee myös hiuksista kiillottomat, mutta tällä tavoin ilman fööniä hiuksen luonnollinen kiilto jäi esiin. Tulos pysyy kivasti koko päivän, seuraavana päivänä suosin kohotusta kuivashampoon avulla.

Tuoksusta pieni miinus, se on nimensä mukaan tosi sokerinen ja jää leijumaan pään ympärille koko päiväksi. Myöskään suuttimesta suihke ei leviä kauhean hienojakoisesti, mutta en nähnyt sitä ongemana tämän tyyppisessä tuotteessa.

Testaan varmasti tätä myös föönin kanssa jossain vaiheessa, jos vielä joskus jaksan herätä aamulla pesemään tukan  ;D

Poissa Nala

• Hiushörhö
« Vastaus #1333 : 27.10.11 - klo:21:45 »
Sugar Shock kuulostaa juuri sellaiselta tuotteelta mitä olen kaivannut! Kiitos näistä tiedoista, uskaltaa laittaa tilaukseen heti kun saa rahaa :)
Ensimmäisestä iHerbin alle 40$ tilauksesta 5$ alennusta ja yli 40$ tilauksesta 10$ alennusta koodilla IRA890

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #1334 : 28.10.11 - klo:14:30 »
Feeluniquessa olisi tällä hetkellä kampanja, jossa saa valita normaalikokoisen Candy Fixations -muotoilutuotteen kaupan päälle, kun ostaa 2 Bed Head -sarjan tuotetta. Harmi vaan kun kaikki Candy Fixationit on out of stock.
1c F ii