Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 644098 kertaa)

Chihutu

• Vieras
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #135 : 03.05.07 - klo:18:04 »
Mulla loppui Queen for a day ja nyt pitäs uus hankkia, koska ilman ei tunnu tulevan mitää.
Olis kaks kysymystä.

Ensimmäinen, onko Tigin muotoilutuotteita tällä hetkellä missäänpäin pääkaupunkiseutua alessa, tai myynnissä niissä semmosissa paketeissa?

Toinen, kun tolla Queen for a daylla saan ainaki tyvee ihan kivasti ylös (mulla on varmaa puolpitkät hiukset) mut toisaalta tekis mieli kokeilla tota Superstar nestettä, mut just nyt rahatilanne sallii vain toisen hankkimisen. Mulla on siis tosi ohut päätä pitkin menevä hius, osaatteko sanoa kummalla saa paremmin tuuheutta? :)

Poissa Piitu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #136 : 03.05.07 - klo:18:22 »
^Täällähän olikin jossakin ketjussa puhetta siitä, että Tigin tuotteita ei saa myydä kuin normaalihinnalla. (Paitsi joku paikka Ruoholahdessa..?) Jonkinlaisia muotoilutuotepaketteja oli ainakin tässä alkukeväästä kampaamoissa, en tiedä nykytilannetta, kun nehän ovat myynnissä vain tietyn ajan.

Mulla on kans puolipitkät, ohuet ja helposti lässähtävät hiukset, ja kyselin kerran omalta kampaajaltani hyviä tuuheuttavia tuotteita Tigiltä. Queen for a day oli ainakin hänen mielestään vähän pitävämpi kuin neste, mutta kaippa niillä kummallakin tuuheutta saa aikaan. Omaa kokemusta mulla ei vielä näistä tuotteista ole, mutta jomman kumman aion kyllä vielä hankkia.
1bMii

Poissa Axamit

• Tukkaguru
« Vastaus #137 : 03.05.07 - klo:18:24 »
Ne jotka ovat käyttäneet Small Talkia, After Partya sekä Smooth&Shineä: kuinka turhaa noiden samanaikainen omistaminen on, eli toimivatko aineet samalla periaatteella?

Smooth&Shinesta ei ole kokemuksia, mutta ainakin Small Talk ja After party on tosi erilaisia tuotteita siinä mielessä, etta Small Talkia on hyvä käyttää föönin kanssa (tosin toimii ilmankin), ja siinä on jonkun verran tukea, ja tuo hyvin tuuheutta.
After partya taas en laskisi niinkään muotoilu- vaan viimeistelytuotteeksi, tuo hyvin sileyttä ja kiiltoa (ja siihen onkin tosi hyvä tuote, myös muiden kommenttien mukaan :)), mutta eipä sillä ymmärtääkseni kamalasti ''muotoilla''.
(Vai oliskohan ollut niin, että jotkut oli sitä suoristukseen käyttäneet... ?)

Toivottavasti tosta on apua päättämiseen & kommentoikaahan muut jos on jotain lisättävää tuohon :)

Tristy

• Vieras
« Vastaus #138 : 03.05.07 - klo:19:11 »
Ensimmäinen, onko Tigin muotoilutuotteita tällä hetkellä missäänpäin pääkaupunkiseutua alessa, tai myynnissä niissä semmosissa paketeissa?

Toinen, kun tolla Queen for a daylla saan ainaki tyvee ihan kivasti ylös (mulla on varmaa puolpitkät hiukset) mut toisaalta tekis mieli kokeilla tota Superstar nestettä, mut just nyt rahatilanne sallii vain toisen hankkimisen. Mulla on siis tosi ohut päätä pitkin menevä hius, osaatteko sanoa kummalla saa paremmin tuuheutta? :)

Onko sinulla mahdollisuutta tilata ulkomailta jotain nettikaupasta?

Mulla ainakin kuulostaisi olevan samantyyppiset hiukset kun sulla. Mulla on tuo neste ja suihke ja tykkään suihkeesta ehkä aavistuksen enemmän. Molemmilla kyllä saa hyvin tuuheutta, mutta ehkä suihkeella kuitenkin hieman enemmän. Suihkin sitä juurien lisäksi pituuksiinkin ja se sopii hyvin jonkun toisen tuotteen kanssa laitettavaksi. Neste jättää hiukset ehkä vähän karheammiksi. Ja kaikenlisäksi suihketta on helpompi ja nopeampi käyttää :)

Poissa Surrur

• HAIRahtanut
« Vastaus #139 : 03.05.07 - klo:20:13 »
princess, oon nyt kerran kokeillut tuota Hook-Up Mousse Waxia ja itse ainakin tykkään siitä.
Ekalla kerralla sitä meni tietysti aika paljon, kun se korkki pitää sillein jännästi napsauttaa auki, mutta ei ihan liikaa mennyt kuitenkaan kun en ihan kaikkea levittänyt hiuksiin.
Vaha tuli siis ihan vaahtona, mutta muuttui tahnaksi kun levitin sitä käsissä että saisi sen tasaisemmin tukkaan.
Oli helppo levittää, sain laitettua tukan niin kuin halusin ja se myös pysyi niin (pidän lyhyttä tukkaani aika pörrössä).
Tuoksu oli kivan hedelmäinen, en oikein osaa kuvailla kun en tiedä samalle tuoksuvia tuotteita.
Itse tykkäsin siis Hook-Upista kovasti  :)

Chihutu

• Vieras
« Vastaus #140 : 03.05.07 - klo:20:32 »
Onko sinulla mahdollisuutta tilata ulkomailta jotain nettikaupasta?
Ei oikeestaa. en tiedä käykö visa electron mihinkää, se on ainoo kortti joka löytyy. ehkä mun pitäs vaa joskus jaksaa perehtyy siihen ulkomailta tilaamiseen, nyt tuntuu et mun kohdalla se menis vaa häsläämiseks, ku on tää kielitaitoki suht huono. Mut taidan ostaa ton sprayn nyt jostain liikkeestä, kiitos tosta sun vertailusta. :)

Poissa Biiver

• HAIRahtanut
« Vastaus #141 : 04.05.07 - klo:00:17 »
Ne jotka ovat käyttäneet Small Talkia, After Partya sekä Smooth&Shineä: kuinka turhaa noiden samanaikainen omistaminen on, eli toimivatko aineet samalla periaatteella?

Mulla on näitä kaikkia ja Delirium jo hyvin kertoikin Small Talkista sekä After Partysta. Smooth&Shine on myös erilainen kuin nuo kaksi. Se ei anna tukea ja tuuheutta samalla lailla kuin ST, mutta ei myöskään ole yhtä "rasvainen" ja kiiltävä kuin AP. Sopii mainiosti esim. suoristuksen pohjalle märkään tukkaan laitettuna. Lopputulos on silkkinen. ST:ssä on huomattavasti suurempi muotoileva ominaisuus kuin S&S:ssä, joka vain silottaa. AP sitten taas kiillottaa huomattavasti enemmän ja minä en ainakaan voi laittaa sitä kuin aivan aavistuksen kuivaan tukkaan kiillottamaan ja silottamaan pintapörröt pois. S&S:ää taas voi laittaa reilulla kädellä kosteaan tukkaan ja tukka on kuivuttuaan pehmeä.

Eli kyllä syyt löytyy hankkia nuo kaikki. Se on sitten eriasia kuinka perusteltua on tarvita 3 eri tavalla silottavaa tuotetta :)

Poissa Serena-82

• HAIRahtanut
« Vastaus #142 : 04.05.07 - klo:19:56 »
Arkistosta luin jonkun vinkin että käyttää Small Talkia ilman fööniä. Föönin kanssa saan sillä suorat ja ihan sileät mutta ei kovin tuuheat hiukset. Mutta ilman fööniä tukka on ihan hemmetin tuuhea! Kaveritkin just kommentoi että näyttää tosi hyvältä! Luulin että ilman fööniä tulos ois ihan littana mutta oikeasti päin vastoin!!!

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #143 : 04.05.07 - klo:20:10 »
Mä en tajua miksei mulla toimi yhtään tuo Small Talk. Hajukin on minusta ihan karmea. Kyllä se pehmeyttä antaa, kai, sillä en huomaisi mitään eroa Small Talkin kanssa tai ilman. Olen käyttänyt kuivaan tukkaan, sekä kerran föönauksen alla, ehkä pitäisi kokeilla vielä kosteaan tukkaan föönaamatta... Tosin tuo haju on niin inho, että olen melkeinpä sen takia jättänyt käyttämättä.
1c M ii BSL

Poissa Serena-82

• HAIRahtanut
« Vastaus #144 : 06.05.07 - klo:13:04 »
Big&bigger testattu. Olkapäiden yli yltäviin hiuksiin pumppasin 3-4 ruiskaisua vaahtoa (tulee muuten tosi vähän kerralla sitä ainetta) ja levitin pääasiassa juuriin ja loput vähän pituuksiin. Föönaaminen oli aika pikainen mutta tulos ihan hyvä. Huolellisemmin olisi saanut paremman tuloksen varmasti mutta ei tosiaan huono tämäkään. Hiukset jäi ihan pehmeiksi, vaikka pelkäsin koppuroittavaa tai takuttavaa vaikutusta joidenkin kokemusten perusteella.

Tuo vaahdon koostumus oli kyllä hauska  :D  ja tuoksikin ihan hyvä omaan nenääni, mustikkainen.

Edit. Tristy: kieltämättä toi koostumus on sellanen että pelkäsin itekin et harja jämähtää kiinni. Onneks pohjalla oli oh-hoitis ja k-pak vaahto sekä reilusti miracle mistiä niin hiukset oli suht liukkaat ennen big&biggeriä.
« Viimeksi muokattu: 06.05.07 - klo:16:02 kirjoittanut Serena-82 »

Tristy

• Vieras
« Vastaus #145 : 06.05.07 - klo:15:57 »
Te, jotka olette pesseet Big&Biggerin pumpun, miten olette sen tehneet? Omasta pullosta tuli hyvin löysää vaahtoa, joten ajattelin itsekin sen pestä. Otin siis pumpun irti, pesin päällisin puolin ja pumppasin vettä sinne sisälle ja lopuksi pumppasin niin kauan, että vettä ei enää tullut pumpusta. Noh, nyt pumpusta tulee ulos vielä vetisempää vaahtoa, ei tuota oikeastaan edes vaahdoksi voi enää kutsua. :-\

Käytin kuitenkin sitä litkua tänään föönatessa. Sain aikaan aivan järkyttävän takkupallon, harjakin jämähti hiuksiin muutamaan otteeseen. Sitä kaivattua tuuheutta tuli kyllä, mutta olisi kiva saada sitä vähemmän hiusta vahingoittavalla tavalla. En enää muista millainen tulos tuli aikaisemmin sillä enemmän vaahtomaisella koostumuksella, mutta sellainen mielikuva on, etten ainakaan näin takkuista. Menee hermot tähän koko tuotteeseen.

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #146 : 06.05.07 - klo:19:50 »
Olen käyttänyt Tigin Superstar Queen for a day-suihketta parin viikon ajan ja olen ollut ihan tyytyväinen. Toimii minun hentoon pitkään tukkaani hyvin. En tosin haekaan mitään supermegavolyymia.

Poissa Serena-82

• HAIRahtanut
« Vastaus #147 : 07.05.07 - klo:23:15 »
Tänään pistin big&bigger vaahtoa melkein kuiviin hiuksiin ja nyt meinasi takuttaa enemmän. Lopputulos kuitenkin hyvä. Täytyy kuitenkin jatkossa yrittää laittaa alle taas kunnolla selvittävää suihketta ja vaahto suht märkiin hiuksiin.

Mutta siis tälläkään tapaa lopputulos ei ollut koppurainen kuten usein muotovaahdon kanssa.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #148 : 08.05.07 - klo:12:53 »
Minä tykkään tuosta Big&Biggeristä erittäin paljon, mutta se kannattaa tosiaan laittaa kosteisiin hiuksiin mielummin. Kuivempaan tukkaan laitettuna tulee koppuraisempaa ja takuttavampaa jälkeä. Itse pidän pesun jälkeen hetken pyyhettä päässä, sitten laitan jätettävät ja siihenheti perään tuon B&B:n ja alan tukan vähän kuivuttua operoimaan.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #149 : 09.05.07 - klo:21:08 »
Kävin tänään hakemassa Root Boost&Work it- tarjouspaketin. Kokeilin jo Root Boostia ja antoi hyvin nostetta, normaalisti mun tukka valuu muotoilutuotteiden käytöstä huolimatta pitkin päätä,koska en tähtää kamaa tyveen. Täytyy varmaa hakea myös Big&Bigger -duo,tarjous on niiiin edullinen.
« Viimeksi muokattu: 09.05.07 - klo:21:09 kirjoittanut princess »
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree