^ Tuote on siis ihan uusi, joten ei ollut suutinkaan ehtinyt tukkeutua.
Mutta täytyy kyllä vetää edelliset pahat sanani takaisin!

Annoin Sugar Shockille tänään uuden mahdollisuuden "no kokeillaan nyt vielä kerran, sit kyllä lähtee myyntiin" -hengessä. Kannatti antaa, olen myyty

Lähtötilanne oli sanalla sanoen haastava. Olin värjännyt äitini luona keskiviikkoiltana hiukseni ja unohtanut tietty ottaa mukaan omat hoitoaineet, joten tukka oli silikonikyllästetty lehmännuolaisu. Lisäksi olin keskiviikkona vielä laittanut kuiviin latvoihin öljyä yöksi unohtaen, että torstaina on aamusta alkaen lämminvesijakelu poikki, enkä
pysty pesemään hiuksiani jääkylmällä vedellä. Se hyvä puoli täysin öljy&silarilätsähtäneessä tukassa on, että se ei myöskään kiharru yhtään, joten lyhyetkin hiukseni ylsivät ponnarille

Sillä strategialla mentiin myös perjantai, enkä siis ole tähän hetkeen mennessä pessyt hiuksiani.
Ajattelin siis, että pieleen mennyt Sugar Shock -yritys ei haittaa, koska hiusten pesu olisi edessä tänään joka tapauksessa. Suihkutin tällä kertaa vähän kauempaa, jolloin suihketta toki menee laajemmallekin kuin vain tyveen, mutta menkööt nyt sitten. "Tökin" hiuksia koholle (sormilla päänahkaa pitkin kohti päälakea) ja tuputtelin ihan tyveen vielä Sugar Dustia, ja harjasin kuivuttua kevyesti vielä TT:llä ettei jäisi mitään likaisen näköisiä kohtia. Tukasta tuli ihan huikean kuohkea ja kiva

Jos tää on tällainen vielä muutaman tunnin kuluttua, en taida tänäänkään pestä kuin latvat