Onko jollakulla kokemuksia Catwalk-sarjan Sleek Mystique Blow Out Balmista? Tuoksu, kuinka tehokas, auttaako hiusta suoristumaan? Mun marketti-Loreal alkaa loppua ja mietin mitä seuraajaksi..
En osaa vastata suoristustehoon, koska tukka on muutenkin ohut ja helposti suoristuva. Käytän lämpösuojana. Helpompi levittää kuin lämpösuojavoiteet, ei lähmää yhtä helposti kuin silikonisuihkeet, ja tuoksuun on panostettu.
Annostelussa kannattaa olla aika nuuka, muuten tukasta saattaa tulla likaisen tuntuinen. Mun suosikkisilottaja on kuitenkin Candy Fixations -sarjan Glaze Haze, se on jotenkin kevyempi
Candy Fixations Glaze Haze ei mun mielestä oikein sovellu hiusten muotoiluun, koska se sisällä minkäänlaista lämpösuojaa eikä tee hiusten rakenteelle mitään positiivista, vaan on pelkkä kiiltotuote. Blow outin etu taas on juuri se "bounce". Eli juuri toisin päin kuin Ophelian mielestä

Tigin mainostekstissähän lukee Blow outista "..without sacrifising natural fullness" eli jos haluaa päätä nuolevan tukan, niin siihen on varman vielä tehokkaampia tuotteita. Blow out balm tuoksuu hajuvedelle kuten muutkin sarjan tuotteet, mutta myös sen verran makealle, ettei ala päätä särkeä.