Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 642875 kertaa)

Poissa Seela

• HAIRahtanut
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #150 : 10.05.07 - klo:09:12 »
Osaisiko joku vääntää minulle rautalangasta mitä eroa on Fashionista Spritz&Shinella ja Smooth&Shinella  ???
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Christine

• HAIRahtanut
  • Blondi Vammavarvas
« Vastaus #151 : 10.05.07 - klo:10:14 »
Ensimmäinen takuttaa ja jälkimmäinen silottaa  ;D

Poissa pinkfrank

• HAIRahtanut
« Vastaus #152 : 10.05.07 - klo:10:51 »
^^Spritz&Shine on suihkittava, ja sisältää tooosi paljon alkoholia. Karheuttaa ainakin mun tukkaa aika tehokkaasti, mutta tekee sen samalla jämäkäksi ja sileäksi.

Smooth&Shine on voidemainen ja silottaa ja pehmentää tosi hyvin.

Poissa Lecat

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
    • Kotikosmetiikkaa
« Vastaus #153 : 10.05.07 - klo:20:58 »
Öh, olenko minä vain tyhmä vai onko purkissa jotain vikaa, kun en saa _millään_ after partystä tulemaan ainetta. Olen painellut ties kuinka paljon ja käyttänyt hellää väkivaltaa, mutta ei niin mitään tule... Tähän on tietysti joku aivan yksinkertainen ratkaisu, jota en vain hoksaa  ::)

Edit: Kyllä sain toimimaan aikani pumpattua, on kyllä hyvää ainetta.
« Viimeksi muokattu: 13.05.07 - klo:14:43 kirjoittanut Lecat »
-2c F i- Hiuskuva

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #154 : 11.05.07 - klo:16:07 »
No jos se on ihan uusi purkki, niin pumppaa sitä sinnikkäästi. Omaani sai ainakin pumpata kyllästymiseen asti ennen kuin alkoi tulla ainetta.
Hang out the chick habit

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #155 : 11.05.07 - klo:18:38 »
Mulla oli just puoli tuntia sitten sama ongelma After Partyn kanssa :D Meinasin tulla jo kyselemään mutta en pystynyt irrottautumaan putelista, koska siinä ajassa kun tulen kysymään, saisin sen ehkä auki :D

No kyllähän mä sen (ikuisuuden aikana) sain sen auki. Piti vaan pumpata ihan kädet hiessä. Yritin ruuvata alaosaa irti ja pyörittää. Ja pumppasin lisää. Ja sitten se tuloaukko räjähti ;D Eli sain tulemaan ainetta. Eli pumppausta vaan. Kyllä tuli itselläkin vähän sankarifiilis...

Lecat, onnistuiko jo?
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Trouper

• Vieras
« Vastaus #156 : 12.05.07 - klo:22:40 »
Mä testasin just ensimmäistä kertaa Tigin Superstar-föönausnestettä. Samalla laitoin kosteaan tukkaan myös Small Talkia ja kuivasin hiukset. Ihan mieletön tulos! :o Mun hiukset ei oo varmaan koskaan olleet itse laitettuina näin kuohkeat ja kaukana päänahasta, vai miten sen sanoisinkaan. Tosi kevyt mutta silti jotenkin jämäkkä tukka, ei siis harota lainkaan mutta on kuitenkin tuuhea. Tosi ihanaa jälkeä teki tä Superstar, varmaan Small Talk on siinä apuna ollut silottamassa, koska yleensä föönaamisen jälkeen hiukseni sojottavat joka suuntaan. Trouper tykkää. :)

Mä luulen että mun pitää ostaa vielä lisää Tigin muotoilutuotteita.

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #157 : 16.05.07 - klo:13:31 »
Trouper, miten laitoit noita molempia? Koko tukkaanko? Itsellekin tekisi hyvää pieni volyymi ja molemmat tuotteet löytyy kaapista. :)
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #158 : 16.05.07 - klo:13:45 »
^Mä olen käyttänyt usein Tigin Superstar nestettä ja Small Talkia yhdessä, sillä tavalla saa ihanan biletukan. Sekoitan ne ensin kämmenillä yhteen ja sitten haron ne joka puolelle hiuksiin. Voihan ne laittaa hiuksiin erikseen eri aikaankin, mutta sekoitettuna ne mulla toimii paremmin ja seos on helppo levittää. Joku suositteli tuohon lisäämään vielä Smooth&Shinea mukaan, mutta sitä mulla ei ole. Voisi kyllä olla toimiva comboo tuo.

Poissa Humppasusi

• Tukkaguru
  • Humpparaakki!
« Vastaus #159 : 16.05.07 - klo:15:47 »
Täytyy varmaa hakea myös Big&Bigger -duo,tarjous on niiiin edullinen.

Hmm, mistäs tuollaisia löytyy? :D
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.

Poissa Serena-82

• HAIRahtanut
« Vastaus #160 : 16.05.07 - klo:19:35 »
Täytyy varmaa hakea myös Big&Bigger -duo,tarjous on niiiin edullinen.

Hmm, mistäs tuollaisia löytyy? :D

Itse ostin omani Jumbon Hairstoresta. Varmaan muissakin hairstoren liikkeissä ainakin löytyy. Hintaa oli 22e/2 ploa

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #161 : 20.05.07 - klo:20:43 »
Okei, pitää sitten kokeilla yhdistää noita ihan kämmenissä. Kiitos vinkistä, olen itse vähemmän luovempi hiustuotteiden käyttäjä.
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa Kemuli

• HAIRahtanut
« Vastaus #162 : 27.05.07 - klo:20:13 »
Oisko kellään laittaa tänne tai INCI-ketjuun Control Freak -vaahdon inciä...? Tänk juu :)
Hiukset: 1c M iii, n. 55 cm. L'Anza <3

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #163 : 28.05.07 - klo:10:49 »
Control Freak-vaahto:

Aqua, dimethyl ether, hydrofluorocarbon 152a, peg-12, polyquaternium-11, isobutane, pvp, polyquaternium-4, amodimethicone, trideceth-12, cetrimonium chloride, propane, parfum, diazolidinyl urea, iodopropynyl butylcarbamate.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #164 : 28.05.07 - klo:19:37 »
Oon testannut pari kertaa Root Boostia ja oon siihen toistaiseksi älyttömän tyytyväinen! Siinä on samanlainen toimintaperiaate kuin siinä yhdessä Osiksen suihkutettavassa vaahtotuotteessa, mutta RB ei tahmaa hiuksia yhtään, kun taas Osis tekee aikamoisen tahmean kuontalon.

Root Boost antaa tosi kivasti nostetta juuriin, mutta ei silti koppuroita yhtään. Tukka jää tosi luonnollisen tuntuiseksi, mutta kuohkeaksi ja muotoilluksi. Teho tuntuu kaiken lisäksi kestävän mainiosti. Ooh, oon myyty! :D