Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 643992 kertaa)

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #165 : 28.05.07 - klo:21:39 »
^ Kuinka Tuikkuli käytät Root Boostia? Suihkutatko sitä suoraan tyveen, kuten ilmeisesti on tarkoitus? Minä en oikein ole oppinut tykkäämään tuosta enkä ole havainnut suurempaa tehoakaan. Tosin tämä voi johtua siitä, etten uskalla päänahan lähmääntymisen pelossa suihkuttaa sitä suoraan juureen, vaan suihkutan ensin käsiin ja käsillä haron sen tyveen. Lisäksi haju on mielestäni todella paha, jotenkin teollinen. Jotkut sanovat RB:tä omenan tuoksuiseksi, mutta itse en löydä omenaa tuoksusta millään. Minulla onnettomalla on tuota vielä kaksi pulloa, kun tilasin LF:stä kerran niin edullisen paketin… ::)

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #166 : 28.05.07 - klo:21:54 »
Joo, ehdottomasti suihkutusta suoraan tyveen vain! Eihän sitä muuten saa sinne millään. ;) Haron ja nostelen hiuksia ja suihkutan sinne väleihin aika reippaastikin. Joka suihkauksen jälkeen hieron vaahtoläiskää hetken, että se sulaa. Suihkutuksen lopuksi harjaan vielä hiukset kauttaaltaan ja sitten föönaan osio kerrallaan. Toimii!

Kokeile ihmeessä Täti ihan reippaasti, sillä mulla tämä ei ainakaan tahmaa yhtään! Just nimittäin koitin painella sormenpäitä päänahkaan (tukka muotoiltu RB:lla aamulla) eikä päänahka tunnu yhtään tahmaiselta. Jotkut tyvenkohotustuotteet tekee päänahasta ihan liimaisen: jos sormet laittaa päänahkaan, ne tarttuu sinne kiinni kuin liimaan. >:(

Minä en erota omassani mitään epämiellyttävää tuoksua. Se on jopa aika mieto tuoksu ollakseen Tigi.

Poissa Surrur

• HAIRahtanut
« Vastaus #167 : 01.06.07 - klo:13:20 »
Muhun iski aikamoinen pettymys Tigin tuotteisiin  :-\
Vaikka oon joitain niitä muotoilutuotteita täälläkin ehkä hehkuttanut, niin nyt tuntuu, etteivät toimi mulla millään!
Nää muotoilutuotteet tekee tosi hyvin sellaisen pehmeän ja sileän tukan, mutta oma tavoite on saada tukasta aika karhea ja pörröinen.
Vahat mulla toimii vielä, nyt käytössä Hard to Get ja Hook-Up, ja Manipulatoria saatan vielä kokeilla, mutta monet muut tuotteet on ollut aikamoisin pettymyksiä.
Voi tuntua teistä hullulta, mutta laitoin suuren osta Tigeistä myyntiin, ja ostan niillä rahoilla esim. Osista  :D Niillä vain saa enemmän sen tuntuisen tukan, kuin haluan.

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #168 : 07.06.07 - klo:17:18 »
Kävin ostamassa itselleni Small Talkin! Piti kyllä ostaa Brunette Goddess -shampoo, mutta kampaamossa ei ollut niitä vielä myynnissä. :'( Mutta Small Talk on kyllä aikas hyvä tuote, vaikka en ole vielä hirveästi kokeillut: piti hyvin ojennuksessa mun kurittomat pikkupätkät hiuksissa ja tuoksuu ihanalta.
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

devil

• Vieras
« Vastaus #169 : 11.06.07 - klo:13:22 »
Mun pitäis ostaa tuo After Party. Silotusta kaipailisin näihin kiharoihin, ja aivan ihanat hiukset tuli kun parturi kerran tuota laittoi :) Tuoksu vaan tökkii ja pahasti. Mulla on Curls Rockin Curl Amplifier ja olen todella tympääntynyt tuohon ätläkkään hedelmäiseen hajuun. Curl Amplifier tuoksuu siis samalta kuin After Party. Ja koostumus ja pakkaus samanlaiset.

Poissa Surrur

• HAIRahtanut
« Vastaus #170 : 12.06.07 - klo:21:35 »
Hihhei löysinpäs kuitenkin hyvän muotoilutuotten Tigiltä, nimittäin Hard Head-hiuslakan, jota onkin täällä kehuttu. Pito on tosi hyvä, juuri sopiva mulle, mutta ei kuitenkaan koveta hiuksia. Tuoksukaan ei ollut liian vahva! Esim. Masterpiecestä en aina tykkää sen vahvahkon hajun takia, joskus tuntuu, että haisee monta tuntia sille  :-X

Toinen kokeiltava on Manipulator-vaha, haistoin sitä eilen ja tuoksu ainakin oli ihana  :-* Haisee ihan tuubipurkalle, kuten saman sarjan shampookin. toivottavasti toimii, tältä olisi jopa kiva tuoksua  ;)

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
« Vastaus #171 : 12.06.07 - klo:21:56 »
^Mäkin tykkäilen Hard Headista, siinä on juuri sopiva pito. Mulla vaan menee hermot sen purkin kanssa, sillä aina kun lakka alkaa olla melko lopussa, suutin menee jotenkin oudoksi. Lakkaa ei saa enää siististi ulos, vaan suihke tulee vähän mihin sattuu.

Poissa Surrur

• HAIRahtanut
« Vastaus #172 : 12.06.07 - klo:23:02 »
^ Joo, oon käsittänyt et Tigin suihkepullot on yleisesti ottaen aika huonoja. Kuulemma tahtovat mennä tukkoon nopeasti, jos ei käytä usein, ja loppua kohden tukkeutuu silti.
Toivon nyt ettei mun pullollekäy niin, kun kerrankin näin hyvän lakan löysin. Pitää käyttää usein, ja jos ei tule moneen päivään laitettua tukkaa, suihkin vaikka ilmaan vähän  :)

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #173 : 13.06.07 - klo:11:49 »
Ja tosiaan suuttimen pesu jollain fairylla tms. ja lämmintä vettä niin siihen tukkeuttamaan kuivunut lakka tai vastaava lähtee pois. Turha sillä tukkeutuneella suuttimella on suihkia kun sen tosiaan saa kunnolliseksikin.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
« Vastaus #174 : 13.06.07 - klo:17:51 »
^Mä olen noita suuttimia kyllä välillä pessytkin. Hard Headin suuttimet on pesun jälkeen olleet ihan ok, vaikka ei suihke ihan yhtä tasaista ole ollut kuin ihan uudessa pullossa. Masterpieceä mä en kyllä saanut enää pesemälläkään toimimaan kunnolla, mutta voi olla, että se suutin oli tukkeutumisen lisäksi jotenkin muutenkin viallinen.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #175 : 13.06.07 - klo:19:25 »
Ja sellaiset joissa suutin on irrotettava, kannattaa suutin ottaa pois ja huuhtoa kuumalla vedellä muös sitä putken pätkää joka sisältä tulee. Ja kannattaa suutinta huuhtoa kauan jotta kunnolla lämpenee ja jämähtäneet mönjät sulaa.

Mutta tosiaan on ehdottomasti Tigien ongelma!
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #176 : 13.06.07 - klo:19:45 »
Laitoin tänään kuiviin hiuksiin ensin Superficialialia ja heti perään puristelin tukkaa Small Talkilla. Tuloksena oli paitsi häikäisevän kiiltävä tukka, myös paksu ja pysyvä sillikonikalvo käsiin :D Oikeasti, hinkkasin sitä pitkään pois eikä meinannut lähteä edes saippualla.
Hang out the chick habit

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #177 : 14.06.07 - klo:11:24 »
^ OT mutta pakko kommentoida kun kuulosti niin tutulta tuo NekoNekon silikonikalvo  :) Itse käytän kuumaa vettä, paljon saippuaa ja kynsiharjaa jotta saan kaiken liman pois käsistä. Korostuupa tässäkin syväpuhdistavan shampoon käytön tärkeys kun ajattelee miten huonosti se sitten hiuksistakaan lähtee pelkässä tavallisessa shampoopesussa....
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Superstar

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #178 : 17.06.07 - klo:15:24 »
Tigin amerikkalaisilta nettisivuilta löytyi jännä uutuussarja Superstar joka jatkaa tätä tuuheuttavaa sarjaa kuten Superstar -neste ja Superstar queen for a day -suihke. Sarjaan kuului shampoo, hoitoaine, jätettävä hoitoaine sekä lakka. Kaikki siis tuuheuttavia. Olisi kyllä kiva jos niitä pian saisi jo brittiläisistä nettikaupoistakin. Tuoksuna on nettisivujen mukaan mansikkajugurtti.

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
« Vastaus #179 : 17.06.07 - klo:16:08 »
^ Nuohan vaikuttavat kivoilta, tuoksukin kuulostaa hyvältä. Toivottavasti tosiaan tulevat pian nettikauppoihin, ei malttaisi odottaa.  :)