Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 643989 kertaa)

Poissa Seela

• HAIRahtanut
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #210 : 03.08.07 - klo:10:25 »
On minunkin kampaaja käytellyt Curls Rock -tuotteita suoriin hiuksiini. Eipä niissä mitään sellaista ainetta ole joka kihartaisi hiusta joten toimii yhtä hyvin tai huonosti kuin Dumb Blondet tummiin hiuksiin  ;)
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #211 : 03.08.07 - klo:10:27 »
^Ne tuotteethan on kuitenkin ymmärtääkseni kosteuttavia, oisiko siinä syy, että niitä käytetään myös suoriin hiuksiin. Mun hiusten vaaleat ja takkuiset raitakohdat silottuivat kummasti noilla Curls rock tuotteilla.

Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa babei

• HAIRahtanut
« Vastaus #212 : 03.08.07 - klo:10:53 »
On minunkin kampaaja käytellyt Curls Rock -tuotteita suoriin hiuksiini. Eipä niissä mitään sellaista ainetta ole joka kihartaisi hiusta joten toimii yhtä hyvin tai huonosti kuin Dumb Blondet tummiin hiuksiin  ;)
Eihän mikään tuote nyt varmaan sinänsä kiharra hiusta, mutta tuote voi auttaa tuomaan kiharuuden esiin tai sitten "häivyttää" sitä. Kyllä Curls Rock-tuotteet mulla saa tukan kihartumaan ihan eri tavalla ja kauniimmin, kuin jos käytän jotain muunlaiseen tarkoitukseen olevaa ainetta  :)

Siitä Curls Rock Leave in moisturizerista tykkäsin kans tod. paljon sillon ku pidin tukkaa kiharalla.
Vaaleahkoja raitoja lämpimän ruskealla pohjalla. Hiukset jonkin verran yli BSL. Otsis ja sivuilta kerrostetut. Luonnonkiharaa, mutta suoristan fanaattisesti.

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #213 : 03.08.07 - klo:12:13 »

Osaisiko joku sanoa toimisiko joku Curls Rock tuotteista pitkissä hiuksissa lämpörullien kanssa?
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #214 : 03.08.07 - klo:12:21 »
Ostin viime viikolla Superficialin ja oon käyttänyt märkiin hiuksiin viimeisenä jätettävänä. Tuo tosi paljon kiiltoa ja uskomatonta pehmeyttä!  :-* Ehdottomasti jää vakituiseen käyttöön, tällaiset oikeasti pehmentävät tuotteet on harvassa ja mun karheat paksut jouhet tosiaan pehmeytystä tarvii. Riittoisaakin tuntuu olevan; Oon suihkinut kämmeniin 4 suihkausta, hieronut yhteen ja sitten hiuksiin. Tuoksu on tosi nami Tigimäiseen tyyliin.

Poissa babei

• HAIRahtanut
« Vastaus #215 : 03.08.07 - klo:12:46 »
^Neo mäkin tykkäsin tosta, tai siis en itse omista mutta kampaaja laittoi sitä suoristuksen alle, pehmeytti todella.

Ninamia, onko sulla ihan suorat hiukset? Jos on niin luulisin että Curls rock ei välttämättä ole paras mahd. tuote lämpörullien kanssa. Toki sitä varmaan voi käyttää, mutta luulisin että joku lämpöaktivoituva tuote olisi parempi, Tigiltä esim. Uptight.
Vaaleahkoja raitoja lämpimän ruskealla pohjalla. Hiukset jonkin verran yli BSL. Otsis ja sivuilta kerrostetut. Luonnonkiharaa, mutta suoristan fanaattisesti.

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #216 : 03.08.07 - klo:12:52 »
^Ei ihan piikkisuorat, mutta ei luonnon kiharatkaan. Lisäksi mulla on ompelupidennys. Ajattelin itsekin että Curils rock ei toimisi, mutta kun tuossa edellisissä sanottiin että kampaaja laittanut melko suoraan tukkaan curls rock -suihketta niin mietin että josko toimisi.
Kiitos vinkistä, täytyykin tsekata tuo Uptight.
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Trouper

• Vieras
« Vastaus #217 : 05.08.07 - klo:21:03 »
Mikä Tigin muotoilutuote sopisi parhaiten pitelemään aloillaan pitkien hiuksien jakauksesta sojottavia uusia lyhyitä hiuksia?

En haluaisi käyttää hiuslakkaa (päivittäin), koska tapanani on haroa hiuksia käsillä ja lakan kuivattava vaikutuskin vierastuttaa. Haussa olisi esimerkiksi jokin vaha tms, jolla ei kuitenkaan tarvitsisi saada pahemmin eroteltua kuten lyhyttä tukkaa muotoillessa. Small Talkin pitävyydestä ei voi edes puhua, tarvitsen noille innokkaimmille pikkuhiuksille tehokkaamman pidon. Luonnollinen jälki ja tuntu olisi tärkeitä ominaisuuksia.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #218 : 06.08.07 - klo:09:17 »
Trouper, onko sen pakko olla Tigiä? After Party olis silottava, mutta tukea siinä ei kyllä ole. Antaa hurjasti kiiltoa, mutta jos kerran harot tukkaasi päivän aikana, niin muuttuu silloin tosi rasvoittavaksi.

Sen sijaan Goldwellin Spun Shine kuulostaa just oivalta sulle! Sillä saa tosi luonnollisen ja kiiltävän tukan, mutta silti siinä on kevyttä tukea mukana. Itsekin käytän just silottelemiseen ja koko tukan ryhdistämiseen. Tämä on parasta ainetta sen jälkeen, kun Cutrin lopetti iät ja ajat sitten oman muotoiluvoiteensa.

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #219 : 06.08.07 - klo:14:46 »
Toinen hyvä tuote tuohon jakauksen siloitteluun on marketista saatava Wella Shockwawes Frizz free creme. Halpaa ja riittoisaa.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #220 : 06.08.07 - klo:18:29 »
Trouper, mä olen käyttänyt tohon tarkoitukseen Girl toyssia ja toimii hyvin. Tosin itse en haro hiuksia päivänmittaan, eli en osaa sanoa pidosta siinä tapauksessa. Aika kallishan tämä on, mutta on myös todella riittoisaa. Ostin omani viime vuonna marras-joulukuun vaihteessa ja siitä lähtien ollut lähes päivittäisessä käytössä, eikä purkki ole läheskään puolessa välissä vielä. Tuoksuna on kiva mieto sitrus.

Trouper

• Vieras
« Vastaus #221 : 07.08.07 - klo:10:19 »
^ Kiitos kovasti vinkeistä! Ei ole pakko olla Tigiä, nä on vaan yleensä ollu hyviä mun tukkaan, mutta ainakin tuo Tuikkulin ehdottama Goldwell täytyy tsekata. Girl Toysia en ole tähän tarkoitukseen tajunnut edes miettiä, kiitos avusta, täytyy käydä katsomassa ja kyselemässä kampaamoliikkeissä! :)

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #222 : 08.08.07 - klo:14:52 »
Minullakin on Girl Toys käytössä siloitteluun ja toimii hyvin; täytyy vaan aika varovasti annostella ettei lähmää. On muutenkin ihan loistotuote hapsottaville latvoille ja laitan sitä usein myös kosteaan tukkaan. :)

Poissa Hentoinen

• Hiushörhö
« Vastaus #223 : 17.08.07 - klo:16:56 »
Mä ostin tuossa mennäviikolla Curls Rock! kiharanvirkistäjän . En taida enää vaihtaa. Täähän pesee Kerastasen ihan 6-0.
1b M ii. Chagrin Valley & Organic Soap!!! Iloinen polkkatukkalainen. :)

Lizine

• Vieras
« Vastaus #224 : 17.08.07 - klo:21:02 »
Ajattelin tilata lookfantasticista vähän tigituotteita ja olen nyt vähän hukassa että mitä tuotteita tilaisin.
Tarkoituksena olisi saada suhteellisen liukkaista ja pitkistä hiuksista tuuheat. Painovoimaahan on vaikea voittaa mutta kai siihen jotain apua tigiltä löytyisi. Olin ajatellut tilata superstar föönausnestettä (föönausnesteenä tällähetkellä joku kamala loeralin litku)  ja queen for a day spraytä. Vähän ristiriitaista kommenttia olen näistä kuullut. Tuota spraytä on ollut ennenkin ja ihan ok se toimi, mutta olisiko joku muu tuote vielä parempi tähän hiustyyppiin? ???

Big and biggeriä mietin mutta osa juureksista sanoo että se jättää "hilsettä" ja sitä en ruskeisiin hiuskiini todellakaan haluaisi  :-\

Nonii..Sekosin sitte ja tilasin sekä superstaria, queen for a day -suihketta ja sitä helvatan big&biggeriä  ;D hei hei rahat..

Yhdistin peräkkäiset viestit. ~ Tuikkuli
« Viimeksi muokattu: 18.08.07 - klo:17:29 kirjoittanut Tuikkuli »